Skocz do zawartości


Zdjęcie

Multimedia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21286 odpowiedzi w tym temacie

#21281 NOWY1916

NOWY1916

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Od: 02 sty 2011
  • LokalizacjaKwidzyn

Napisano wczoraj, 18:39

Coś się ten DUK odezwać nie chce :(

#21282 Daro1

Daro1

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 465 postów
  • Od: 01 mar 2016

Napisano wczoraj, 21:10

A dawno składałeś wypowiedzenie? Jak nie dzwonią, zadzwoń sam do działu utrzymania klienta powiedź że składałeś wypowiedzenie i podaj datę, wtedy sprawdzą w systemie i zadadzą magiczne pytanie: "i nikt się z Panem nie kontaktował?"  potem posłuchasz propozycji i podasz swoją propozycję cenową. Najwidoczniej Multimedia tnie koszta jak może i teraz nie dzwonią do klientów tylko czekają aż klient sam zadzwoni.

Numer telefonu do działu utrzymania klienta to: 244 244 335


Użytkownik Daro1 edytował ten post wczoraj, 21:12


#21283 NOWY1916

NOWY1916

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 30 postów
  • Od: 02 sty 2011
  • LokalizacjaKwidzyn

Napisano wczoraj, 21:56

14 sierpnia otrzymali pismo.

#21284 andyp

andyp

    Amator

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 149 postów
  • Od: 24 lut 2014
  • LokalizacjaSanok

Napisano wczoraj, 22:55

Daro1 Można dzwonić jak się nie wysłało pisma?



#21285 Daro1

Daro1

    Rozpisany

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 465 postów
  • Od: 01 mar 2016

Napisano wczoraj, 23:04

Możesz dzwonić, ale po krótkiej rozmowie przełączą ciebie na dział ogólny, lub nie będą mieli dla ciebie dobrej oferty. Podstawą jest wypowiedzenie widoczne w ich systemie.



#21286 homsky

homsky

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 65 postów
  • Od: 15 sty 2015
  • LokalizacjaNowa Ruda

Napisano wczoraj, 23:38

Możesz dzwonić, ale po krótkiej rozmowie przełączą ciebie na dział ogólny, lub nie będą mieli dla ciebie dobrej oferty. Podstawą jest wypowiedzenie widoczne w ich systemie.

 

No niekoniecznie...  opowiem z autopsji własnej jak to było...

 

Można dzwonić bezpośrednio do DUK na numer 244 244 335 nawet bez złożenia wypowiedzenia...

ja tak zrobiłem - po połączeniu z konsultantem DUK powiedziałem,

że mam dosyć co roku składać wypowiedzenie bez sensu, tylko po to aby wynegocjować dobrą dla mnie ofertę.

To jest śmieszne, że bez wypowiedzenia nic nie da rady załatwić, a po wypowiedzeniu od razu zmienia się rozmowa o 180* ...

 

konsultant przyznał mi racje i zaproponował, że połączy mnie z DZIAŁEM PREWENCJI ( a to dla mnie jakaś nowość) , z miłą Panią załatwiłem szczegóły przedłużenia umowy na następny okres z zadawalającymi mnie warunkami...  po kilku dniach dostałem na maila potwierdzenie dotyczące zawarcia nowej umowy.

 

czyli jest jeszcze jakaś inna droga bez wysyłania durnych wypowiedzeń ...



#21287 marcinmj

marcinmj

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 15 postów
  • Od: 04 kwi 2014

Napisano dziś, 01:37

Zależy czy masz sieć HFC (kabel) czy PON. Jak HFC to IPS3000 gdy nie interesuje Cię VoD, lub moduł CAM w TV, lub Twoim  dekoderze. Jeśli masz PON to tylko IPS3000.

Do IPS3000 możesz dołożyć sobie usługę USB PVR (dodatkowo płatne).


Zależy czy masz sieć HFC (kabel) czy PON. Jak HFC to IPS3000 gdy nie interesuje Cię VoD, lub moduł CAM w TV, lub Twoim  dekoderze. Jeśli masz PON to tylko IPS3000.

Do IPS3000 możesz dołożyć sobie usługę USB PVR (dodatkowo płatne).

Mam kabel , interesował by mnie dostęp również do vod, i czasami do wydarzeń ppv