Jump to content

leszek234

Users
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About leszek234

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona
  • Hobby
    MM Polska SA || SuperBox || C+ Select HD || Eleven HD || Multiroom || 60Mb/s
    Cyfrowy Polsat || Familijny Max HD || Sport HD || Film HD || Cinemax HD || HBO HD || Multiroom 2xHD5500s

    SONY KDL-48W605B || Samsung UE40F6400

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzisiaj MM przeszła samą siebie. Od 1 lipca mama podpisała aneks do umowy na 24 miechy na superbox + telefon stacjonarny. Do dzisiaj było wszystko ok ale nagle wywaliło telewizję z komunikatem "brak sygnału", telefon działa. Złapałem za telefon i dzwonie na infolinię a koleś mi mówi, że na podanym numerze klienta jest przypisana tylko usługa telefonii stacjonarnej a tv wygasła 1 sierpnia - stąd sygnał został odcięty. Zgłosiłem oczywiście reklamację ale do czasu jej rozpatrzenia mama została bez TV. Takie rzeczy tylko w naszej kochanej multizgrozie.
  2. Dla mnie oferta "taka se", za 95 zeta mam to samo co proponują Tobie (też karta główna i 2x mr) ale mam jeszcze c+ prestige w pakiecie. Ja bym jeszcze powalczył.
  3. Mam następującą ofertę z DUK: - Superbox - Canal+ Prestige - HBO - pakiet HD - 2x CAM jako multiroom - net 120Mb/s - SIM z nielimitowanymi minutami i SMS-ami Wszystko za 95zł. Dobra oferta, czy targować się dalej?
  4. Nieprawda, mam telefon w Plusie, gram od miesiąca, a premium jak nie miałem, tak nie mam. Za to na telefonie w T-Mobile dostałem na drugi dzień po zarejestrowaniu numeru.
  5. @kudelek Wielkie dzięki za kod, wszystko działa i juz nie muszę czekać aż łaskawie dadzą mi dostęp do klubu premium.
×
×
  • Create New...