Jump to content

leszek234

Users
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About leszek234

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona
  • Hobby
    MM Polska SA || SuperBox || C+ Select HD || Eleven HD || Multiroom || 60Mb/s
    Cyfrowy Polsat || Familijny Max HD || Sport HD || Film HD || Cinemax HD || HBO HD || Multiroom 2xHD5500s

    SONY KDL-48W605B || Samsung UE40F6400

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzisiaj rozmowa z konsultantem skończyła się dla mnie następującą ofertą: - super box - pakied hd - pakiet eleven - pakiet c+ prestige - pakiet hbo - 2x multiroom - internet 150Mb/s - numer telefonii mobilnej z nieograniczonymi minutami do wszystkich Za wszystko w sumie 84 złocisze przy umowie na 2 lata. Chciałem net 300Mb/s ale podobno u mnie na razie nie ma możliwości technicznych (Stalowa Wola). Jak myślicie, oferta dobra czy negocjować dalej? Dodam, że do tej pory za to samo bez elevenów i z netem 120 płaciłem 94/miesiąc.
  2. Ja rozumiem, że koszty muszą być ale jak myślą przyszłościowo o ściągnięciu nowych klientów lub utrzymaniu starych to raczej bez inwestycji się to nie uda.
  3. Ja [beep]ziele, co to za firma co od lat nie potrafi ujednolicić oferty w całej sieci...
  4. Orientuje się ktoś czy internet 300Mb/s jest dostępny w całej sieci multimedii czy tylko w wybranych lokacjach? Baba w BOK twierdzi, że ta oferta nie działa w całym kraju np w Stalowej Woli podobno max co można wziąć to 120Mbs.
  5. a ktoś składał wypowiedzenie przez telefon? Jeśli tak to pod jakim numerem? I czy dostanę na maila wiadomość z potwierdzeniem złożenia wymówienia?
  6. Dzisiaj MM przeszła samą siebie. Od 1 lipca mama podpisała aneks do umowy na 24 miechy na superbox + telefon stacjonarny. Do dzisiaj było wszystko ok ale nagle wywaliło telewizję z komunikatem "brak sygnału", telefon działa. Złapałem za telefon i dzwonie na infolinię a koleś mi mówi, że na podanym numerze klienta jest przypisana tylko usługa telefonii stacjonarnej a tv wygasła 1 sierpnia - stąd sygnał został odcięty. Zgłosiłem oczywiście reklamację ale do czasu jej rozpatrzenia mama została bez TV. Takie rzeczy tylko w naszej kochanej multizgrozie.
  7. Dla mnie oferta "taka se", za 95 zeta mam to samo co proponują Tobie (też karta główna i 2x mr) ale mam jeszcze c+ prestige w pakiecie. Ja bym jeszcze powalczył.
×
×
  • Create New...