Jump to content

marciniozo

Users
  • Content Count

    385
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

1 Follower

About marciniozo

  • Rank
    Rozpisany

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    kujawsko-pomorskie

Recent Profile Visitors

296 profile views
  1. Panowie, dzięki za info. Niedługo kończy mi się umowa i chciałem się dopytać jak to wygląda. A pytam dlatego, ze podczas ostatnich negocjacji trzech konsultantów z DUK twierdziło, że nie mogą dać umowy na dwa lata z pakietami premium (Canal plus, HBO) gdyż dostawca oferuje promocyjne warunki tylko na rok...Dlatego przedłużyłem umowę na rok. Czyli tak jak napisał kolega mixiorek, siła perswazji...albo mijania się z prawdą (delikatnie ujmując) konsultantów.
  2. A jak to jest z pakietami Canal plus i HBO. Bo podczas ostatniego przedłużania umowy konsultant powiedział mi, że promocyjne ceny są tylko na rok. Przy umowie na dwa lata takich dać nie może. Powiedział, że umowę można zawrzeć na dwa lata, ale po roku wzrosną ceny tych pakietów...?
  3. Potwierdzam to co koledzy wyżej napisali. Od wielu lat jestem klientem MM. Czasami (rzadko) zdarzają się awarie netu. Co do prędkości nie mam z tym problemów. Praktycznie cały czas osiągam deklarowane wartości, obecnie 120Mbps.
  4. Cześć, po wypowiedzeniu około 100-110zł byłoby fajnie.
  5. strzała, tylko te atrakcyjne oferty można uzyskać po wypowiedzeniu i negocjacjach...Jestem klientem MM już od wielu lat i stale jest tak samo. A niekompetentni konsultanci niestety trafiają się co zrobić...A z ofertą sami do mnie dzwonili. Skoro tak to mogli lepiej się przygotować...My tutaj tak jak napisałeś dyskutujemy o atrakcyjnych ofertach, tak są takie, ale niewielki procent klientów je otrzymuje. Wielu nie wysyła wypowiedzeń i bierze ofertę przedłużeniową jaką dostaje w BOK i tyle. Także nie jest tak różowo. Nie ma co narzekać, trzeba wysłać wypowiedzenie i znowu negocjować...
  6. Żeby też tak w MM pomyśleli o dotychczasowych klientach a nie tylko o nowych...Wiem, wiem, zaraz ktoś napisze, że u innych operatorów też tak jest. Ja nie oczekuję cudów, ale dobrej oferty i kompetencji pracowników. Ostatnio zadzwonił do mnie konsultant i oferował internet 300Mbps. Jest taki dostępny w mojej lokalizacji na 100%. Następnie przełączył mnie do innego działu i tam pani mówi, że ona wie lepiej, że max internet to 120Mbps. Żadne argumenty do niej nie trafiały...podziękowałem.
  7. Łomatko! 77 zł...ze 40-45zł to może dać, chociaż to i tak bez szału.
  8. MrB, oferta bardzo dobra! Nic tylko brać, co jak napisałeś uczyniłeś. Ja mam umowę do końca roku. Dzwonił do mnie konsultant, oferta słaba. Następnie przełączył mnie do innego działu, gdzie (według niego) konsultanci mają większe pole manewru. I oferta....jeszcze gorsza. Mało tego pani konsultantka nie znała oferty swojej firmy. Upierała się, że w mojej lokalizacji nie ma Internetu 300Mbps. Taką ofertę zaproponował pierwszy konsultant i na 100% jest taki internet dostępny. Dlatego grzecznie podziękowałem. Trzeba wysłać wypowiedzenie i wtedy podjąć negocjacje. Tym bardziej, że wielkiego ciśnienia nie mam. To co proponują nadawcy z roku na rok jest coraz gorsze. Canal plus, HBO, to już nie to co kiedyś. Tym bardziej, że są dostępne serwisy typu Netflix. Także wyśle wypowiedzenie i spokojnie poczekam...
  9. Pukus, jak za wszystko co możliwe to super oferta. Bardzo super, a jaka prędkość internetu?
  10. Kolega dobrze prawi. Wszelkie pomiary są nie do końca wiarygodne. Prawdziwe prędkości wychodzą przy pobieraniu/wysyłaniu dużych plików. Dlatego tak jak napisał kolega wyżej lepiej brać szybsze łącze "z zapasem". Co do jego wykorzystania - tak jak TV nigdy nie będzie za duży, tak łączenie nie będzie "za szybkie".
  11. No niezła oferta, mogłeś zawalczyć o 120Mb/s, ale i tak nie jest źle.
  12. Wypowiedzenie nie zaszkodzi a w bardzo wielu przypadkach pomaga...
×
×
  • Create New...