Jump to content

marciniozo

Users
  • Content Count

    337
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralna

1 Follower

About marciniozo

  • Rank
    Rozpisany

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    kujawsko-pomorskie

Recent Profile Visitors

189 profile views
  1. marciniozo

    Multimedia

    Pozwolę sobie napisać, że przy łączu Internetu 120/10Mbps osiągam na swoim własnym routerze TP-LINK 1Gigabit prędkości : w pasmie 2.4GHz - 55/10Mbps, w pasmie 5GHz - 120/10Mbps. Po kablu oczywiście Internet śmiga z pełną prędkością 120/10Mbps. Wszystkie moje urządzenia odbiorcze po wi-fi posiadają pasmo 5GHz, ale oczywiście komputer stacjonarny i odtwarzacz sieciowy są podłączone po kablu.
  2. marciniozo

    Multimedia

    Być może masz jakieś opłaty za aktywację, itp. No musisz to sprawdzić i ewentualnie reklamować. Niestety kilka dni jeszcze potrwa zanim będziesz mógł zobaczyć fakturę.
  3. marciniozo

    Multimedia

    yoodash, na to wychodzi, zresztą tak to bywa, że firmy konstruują umowy dobre/wygodne dla siebie... Dodam tylko, że ja zaraz po rozmowie telefonicznej dostałem SMS-a z warunkami umowy i wszystko się zgadzało. Potem aneks papierowy pocztą - to samo. Po uruchomieniu usług wszystko OK.
  4. marciniozo

    Multimedia

    Dzwoń, bo to jest coś nie tak. A może coś nie tak jest z dekoderem?
  5. marciniozo

    Multimedia

    yoodash, zajrzałem do pisemnej umowy jaką posiadam i wygląda to tak : Prawo do odstąpienia od aneksu do umowy abonenckiej : Abonentowi działającemu w charakterze konsumenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa przysługuje prawo odstąpienia od aneksu od umowy abonenckiej zawartego na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa operatora, w terminie 14 dni od jego zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłania oświadczenia przed jego upływem. Operator zapewnia także możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie dokumentowej przy czym dla zachowania formy dokumentowej oświadczenie o odstąpieniu od aneksu do umowy abonenckiej jest składane telefonicznie na infolinii operatora i utrwalane na nośniku w postaci nagrania rozmowy. I teraz tak, wypowiedzenie wysłałem pocztą i po niedługim czasie zadzwonił do mnie konsultant z DUK. Dalej w otrzymanym papierowym aneksie jest zapis, że umowa pomiędzy operatorem a abonentem zawarta została w dniu przeprowadzenia rozmowy telefonicznej. Było to 18 dnia miesiąca a usługi zostały uruchomione od dnia 01 następnego miesiąca. Wynika z tego, że te 14 dni liczy się od chwili zawarcia umowy na odległość w trakcie rozmowy telefonicznej. Do umowy załączony był druk odstąpienia, ale nie był mi potrzebny i już go nie podsiadam. Jakby co to jest chyba dostępny na stronie MM. Także Tobie pozostaje w tej chwili chyba reklamacja.
  6. marciniozo

    Multimedia

    Yoodash, jeżeli jeszcze możesz (czas jeszcze pozwala) to złóż odstąpienie od umowy, krótko uzasadniając cały ten bałagan. Może wtedy ktoś się obudzi...
  7. marciniozo

    Multimedia

    anttys 1 wariant z internetem 120mbps około 90 - 100 zł. 2 wariant z internetem 120mbps około 80 - 85 zł. Trzeba złożyć/wysłać wypowiedzenie i negocjować.
  8. marciniozo

    Multimedia

    pyy69, 95 zł to dobra cena. Czy można coś jeszcze ugrać...zawsze możesz próbować...
  9. marciniozo

    Multimedia

    Dzwoń do DUK i normalnie rozmawiaj. Że masz ofertę od konkurencji, że byś został w MM, ale ofertę dostałeś drogą. Inwencja należy do Ciebie!
  10. marciniozo

    Multimedia

    To co masz z maxbox, plus HBO, po wypowiedzeniu za około 100zł.
  11. marciniozo

    Multimedia

    hanys32 Też tak kiedyś miałem, potem okazało się, że była jakaś promocja i dlatego miesiąc, czy dwa było taniej...Nie twierdzę, że tak musi być u Ciebie.
  12. marciniozo

    Multimedia

    Mam umowę na 12 miesięcy w tym multiroom także na 12 miesięcy : Twój pakiet Nazwa pakietu Pakiet MaxBox Status usługi Aktywna Termin okresu zobowiązania: 31.01.2020 MultiRoom Status usługi Aktywna Termin okresu zobowiązania: 31.01.2020 Wszystkie pakiety tak jak w podpisie.
  13. marciniozo

    Multimedia

    Raczej się nie przepełni. Ci (My) co tutaj się wypowiadają to nikły procent abonentów. Bardzo wielu ludzi płaci standardowe ceny od lat. Kiedyś w lokalnym BOK byłem świadkiem rozmowy jednej pani, która za internet o ile pamiętam 6 Mbps płaciła grubo ponad 100zł. Tylko internet...Aż się się pani co ją obsługiwała bardzo zdziwiła...Kobieta powiedziała, że płaci tak od lat, umowa się " sama przedłuża" i jej pasuje...Była zdziwiona, że można taniej... Tłumaczyłem ostatnio znajomemu jak ma przedłużyć umowę. niby słuchał a poszedł do BOK i przedłużył to co ma (a ma niewiele) za 130zł i jest zadowolony...
  14. marciniozo

    Multimedia

    No tak. Czyli najlepiej telefonicznie, lub wysłać pismo tradycyjną pocztą. W lokalnym BOK to zawsze długo trzeba czekać (przynajmniej u mnie). Dlatego ja zawsze wysyłam list pocztą i po sprawie. Co do samych negocjacji, to nigdy nie miałem problemu. Z tym, że moim skromnym zdaniem nie można też przesadzać. Kolega chciał ostatnio mieć full wypas pakiet za 60zł...i się nie dogadał...
  15. marciniozo

    Multimedia

    Zawsze musi być na wypowiedzeniu oryginalny podpis. Można ewentualnie napisać, wydrukować i podpisać. Następnie zeskanować lub zrobić zdjęcie i jako załącznik dodać do meila. Jeżeli teraz jest taka możliwość to tak jak napisał kolega Kiler, zadzwonić bezpośrednio do DUK i tam załatwić sprawę.
×