Jump to content

maxio

Users
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About maxio

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak odstępujesz od nowej umowy to automatycznie wyłączają usługi. Sprawdzone. A fakturę za wykorzystane dni i montaż na pewno wystawiają. Nawet jest taki zapis w formularzu odstąpienia.
  2. Ok. Teraz zobaczyłem, że zawarłeś umowę jako nowy klient. Jak odstąpisz od nowej umowy to tego samego dnia odłącza Ci usługi. I żaden DUK nie zadzwoni. Wystawią Ci jedynie fakturę za montaż i dni w których korzystałeś.
  3. Nie zrozumiałeś. Z jakim dniem miałeś mieć odłączone usługi?
  4. A z jakim dniem miałeś mieć odłączenie usług?
  5. thommy 18 ciekawe czy Orange będzie znosić Twoje mądrości, czy pogoni Cię przy pierwszej próbie przedłużenia umowy 😉
  6. Czyli już jest drożej niż było.
  7. Niestety. Ale co zaoszczędziliśmy przez parę lat to nasze 😁
  8. https://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/vectra-kupila-multimedia-polska-jan-piotrowski-prezesem-za-andrzeja-rogowskiego
  9. Uszkodzona lub źle założona wtyczka przy TV/gniazdku. Popraw i będzie ok.
  10. Musisz niestety przeżyć do końca umowy z dekoderami. Zmiana na CAM to zmiana umowy, nowe promocja, opłaty i to oni są górą i dyktują warunki.
  11. Sprawdź czy przy tych pakietach masz podane kary za rozwiązanie umowy. Jeżeli wpisali 0 możesz akceptować.
  12. Serio wierzysz, że szeregowi pracownicy wiedzą cokolwiek na temat przejęcia?
×
×
  • Create New...