zerojedynkaX Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 9 godzin temu, marciniozo napisał: ZerojedynkaX i jak kanały włączone? No niestety nie. Złożyłem reklamacje przez e-mail na e=BOK-u. Internet 120Mb zaskoczył (w niedzielę 1.12), miałem 60Mb a Cinemaxy nie. Ciekawe co odpiszą. Mam nadzieję że na fakturze nie będzie coś czego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 49 minut temu, zerojedynkaX napisał: No niestety nie. Złożyłem reklamacje przez e-mail na e=BOK-u. Internet 120Mb zaskoczył (w niedzielę 1.12), miałem 60Mb a Cinemaxy nie. Ciekawe co odpiszą. Mam nadzieję że na fakturze nie będzie coś czego nie ma. To się dzwoni an infolinie w takiej sprawie a teraz niewiadomo ile bedziesz czekał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 5 godzin temu, thommy18 napisał: Czy są jakieś problemy z przepustowością internetu u was ? Robiłem pomiary na stronie test.mm.pl i od 2-3 dni nie ma prędkości 120 mbit/s, takiej jak mam w umowie. Prędkość w dzień to około 90 mbit/s, w porze nocnej jeszcze mniej bo oscyluje w granicach 80 - 90 mbit/s. Zgłoszenie wysłałem do operatora. U mnie śmiga ok jak zawsze. Łącze 120mbit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Miałem okazję potestować trochę Multimedię i o ile dekoder IPS 3000 jest całkiem przyjemny (soft o wiele fajniejszy niż ten w HD 3000 dla CP) chociaż za każdym razem po właczeniu wstaje kilkanaście sekund, to moją uwagę zwróciła dziwaczna lista kanałów (po co te duble kanałów HD zreskalowane do SD?), stare logotypy (np. przy tematycznych kanałach MTV czy Polsacie Sport, gdzie wyświetla się taki sprzed jakiś 6 lat), ale najgorsze jest EPG - na MTV Dance czy Hits jest z wersji brytyjskich, więc nie zgadza się zupełnie, z kolei np. na sportowych mamy wpis "Liga Włoska" i to zarówno dla piłki nożnej jak i siatkówki ;). Kanał promocyjny VOD, gdzie np. na trailerze "Kuriera" leci u góry licznik czasu, a na żadnym nie ma info jak ani za ile zamówić dany film też jest ciekawy ;). Internet światołowodowy nie powala - zdarzają się czkawki (wczoraj w nocy to w ogóle z godzinę nic nie działało), pingi do polskich hostów po 15-20 ms... Takie to trochę jak małe lokalne kablówki, a nie molochy typu UPC czy Vectra. Zaczynam rozumieć te atrakcyjne względem dwóch pierwszych ceny ;). Edytowane 3 Grudnia 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kont Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Witajcie, wkrótce kończy mi się umowa na: Mega Box Internet 120 Mb+ na 2 miesiace miałem za darmo HBO (pełen pakiet) + Canal plus prestige Umowa na rok Łącznie było do zapłaty: 79zł Teraz chciałbym mieć: To samo umowę również na rok. Nie wiem o co można/warto się bić w tej chwili?? HBO byłoby ciekawe. Na co mogę liczyć Waszym zdaniem. Po 1. telefonie z infolinią za to samo musiałbym zapłacić 10 zł drożej. Prośba o informację jak do tego podejść. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyp Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, kont napisał: Witajcie, wkrótce kończy mi się umowa na: Mega Box Internet 120 Mb+ na 2 miesiace miałem za darmo HBO (pełen pakiet) + Canal plus prestige Umowa na rok Łącznie było do zapłaty: 79zł Teraz chciałbym mieć: To samo umowę również na rok. Nie wiem o co można/warto się bić w tej chwili?? HBO byłoby ciekawe. Na co mogę liczyć Waszym zdaniem. Po 1. telefonie z infolinią za to samo musiałbym zapłacić 10 zł drożej. Prośba o informację jak do tego podejść. Pozdrawiam, Pierwszy telefon taki jest,za drugim razem juz inaczej gadają,jak chesz to zadzwoń do DUK 244 244 333 (końcówka do 7 bodajżę) Edytowane 3 Grudnia 2019 przez andyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 kont, wypowiedzenie też pomoże uzyskać lepszą ofertę...zdecydowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Dokładnie, bez wypowiedzenia to chyba jedyne co można otrzymać, to propozycja podwyżki abonamentu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kont Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ok, rozumiem i dziękuję za pierwsze opinie. Może ktoś podpowie co w tej stawce można uzyskać? Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 kont, ja za pakiet : MaxBox Pakiet HD HBO HD Max HBO GO Canal Plus Prestige HD Eleven Sports HD Cinemax HD Multiroom/ 2x Moduł CAM Internet 300Mb/s, płacę 100zł. Także składaj wypowiedzenie i negocjuj ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrB Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 U mnie pakiet : Maxbox HBO Canal+ Prestige Cinemax Filmbox HD Eleven MmGo Net120 2xCam MBSM 90PLN Do tego wideorejestrator gratis Umowa 24m-ce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czyli podsumowując, podstawa to wypowiedzenie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-9 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Witam. Mam w rodzinie w multimedi pakiet tv + HBO + internet 60mb + tel stacjonarny (nieużywany, zrezygnować chciałem mimo iż to "TYLKO" 10zł wg. konsultantki, wiec chciałem go wypowiedzieć... i tak po 10 minutach telefon magicznie zrobił się za 0zł.), płacę za to 117zł, dosć dawno zeszło to z umowy i nigdy czasu nie było zabrać się za to. Więc mówicie by ugryźć ich wypowiedzeniem - Jak to zrobić? Da radę zdalnie albo coś ten tego...? Czy trzeba będzie się do nich fatygować? Edytowane 5 Grudnia 2019 przez T-9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Od roku obwiązują przepisy dzięki którym umowę można wypowiedzieć np. telefonicznie przez infolinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Chłopaki potrzebuję rozpisać taktykę.2 miesiące temu przedłużona umowa przez DUK.I wzięte 2 dekodery,bo jeden z tv stary i bez gniazda CI.Pytałem wtedy czy jak kupię w trakcie trwania nowej umowy nowy tv i będę chciał wymienic dekdodery na karty,to pani sie zapierała że się nie da bo to zmiana warunków umowy,a że to promocyjna umowa to nie da rady.Ściemę mi waliła? Nie wiem jak teraz to rozwiązać,w sumie brak mi argumentów żeby ich namówić na darmową wymianę tych dekoderów Bo tv kupiony właśnie..Coś podpowiecie może? Edytowane 5 Grudnia 2019 przez levybydg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Musisz niestety przeżyć do końca umowy z dekoderami. Zmiana na CAM to zmiana umowy, nowe promocja, opłaty i to oni są górą i dyktują warunki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moimzdaniem Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Dokładnie, jakbyś chciał zmienić w trakcie obowiązywania umowy, to raz że policzyliby za wizytę technika, a dwa że miałbyś doliczane do rachunku bodajże +10zł za urządzenie. Więc nie warto, lepiej doczekać do końca obecnej umowy, i wtedy negocjacja nowych warunków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 13 godzin temu, T-9 napisał: Witam. Mam w rodzinie w multimedi pakiet tv + HBO + internet 60mb + tel stacjonarny (nieużywany, zrezygnować chciałem mimo iż to "TYLKO" 10zł wg. konsultantki, wiec chciałem go wypowiedzieć... i tak po 10 minutach telefon magicznie zrobił się za 0zł.), płacę za to 117zł, dosć dawno zeszło to z umowy i nigdy czasu nie było zabrać się za to. Więc mówicie by ugryźć ich wypowiedzeniem - Jak to zrobić? Da radę zdalnie albo coś ten tego...? Czy trzeba będzie się do nich fatygować? Tak jak kolega wyżej napisał, możesz telefonicznie wypowiedzieć umowę. Możesz też wysłać pocztą list z wypowiedzeniem i tak załatwić temat. Potem czekasz na telefon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raver Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 (edytowane) Ja wynegocjowałem takie warunki aneksu który wszedł w życie z dniem 1 grudnia 2019 r.: Maxbox - 10 zł Canal+ Prestige - 29 zł HBO HD Max - 19,99 zł Pakiet HD - 0 zł Eleven Sports - 0 zł HBO Go Net - 0 zł MMGo vel Multiscreen - 0 zł 2xCam w tym Multiroom - 0 zł opłata za udostępnienie urządzenia 10 zł Net120 MB+ - 10 zł Cena: 78,99 zł PLN Umowa: 12 m-cy. Czy to dobra oferta? Edytowane 6 Grudnia 2019 przez Raver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robi7 Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Pytanie retoryczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 6 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2019 Raver, tak jak kolega wyżej bardzo dobra oferta! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levybydg Opublikowano 7 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2019 @Raver to co masz w sygnaturze to na jednym lokalu wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 (edytowane) Czy Multimedia robi z okazji świąt promocje w postaci "Otwartych okien" ? Klient z pakietem Superbox miałby okazję zobaczyć coś w wyższym pakiecie. Edytowane 8 Grudnia 2019 przez maks27 Uzupełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 Multimedia nie musi robić świątecznych promocji, bo w Multimedii promocje trwają cały rok (jako dowód polecam przeczytać 5 post nad moim) Biorąc pod uwagę, że wyższe pakiety tutaj są w cenie niskich u konkurencji, to może je mieć na stałe każdy kto tylko chce, a jeśli dotąd nie ma, to znaczy, że albo nie potrzebuje albo nie chce mieć Czytając to, przypomniał mi się taki mem, który ostatnio widziałem: "Poszukuję przedstawiciela firmy Thermomix, który 24 grudnia w godzinach wieczornych zrobi dla mojej rodziny pokaz na 12 dań" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2019 No nie musi, jednak zdarza się jak teraz na kanał Epic Drama chyba do końca roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.