Jump to content

levybydg

Users
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Dobra

About levybydg

  • Rank
    Rozpisany

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    kujawsko-pomorskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie jeszcze bez zmian(oby jak najdłużej sądząc po Waszych wpisach odnośnie gorszej jakości obrazu),a jeśli dojdzie do zmian i faktycznie oczy będą bolały,to mam szczęście mieszkać w miejscowości w której mogę zerwać umowę bez kary(ta decyzja uokik odnośnie kilkunastu miasteczek) i zrobię to na pewno,nie będę płacił takiej samej kwoty jak dotychczas za gorszą jakość usług.Wezmę sobie neta od konkurencji,do tego naziemna tv i zaoszczędze wtedy ok 40 zł miesięcznie,które prawdopodobnie wydam na dostęp do kanałów sportowych przez internet.Bo reszta kanałów mnie nie interesuje w sumie. Mam pytanie do tych co są po zmianach-czy prędkość/jakość internetu wkazuje jakieś zmiany również?
  2. Ktoś jest zaskoczony,że cena 2x wyższa? Ja to pisałem jeszcze przed próbą przejęcia MM przez UPC.Będziecie teraz mieć to samo plus National Geographic za 150 zł,zamiast 70 🤣
  3. To jak mam ADB to jestem bezpieczny? 😄
  4. @maxio Ja rozumiem,że nowa umowe z innym operatorem mogę im okazac nawet 21 czerwca 2021 dopiero,a wypowiedzenie złożyć między 19.09 a 21.06. Ale może źle to rozumiem.
  5. Gdynia, 18 sierpnia 2020 Szanowni Państwo, Przekazujemy poniżej informację dotyczącą możliwości zmiany dostawcy usług dostępu do płatnej telewizji i szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do Internetu. Chcielibyśmy poinformować Państwa, że w związku z decyzją Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o numerze DKK-25/2020 z dnia 17.01.2020 r., podjętą na podstawie art. 19 ust. 1 i ust. 2 w związku z art. 13 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.) („Decyzja”1), w której to Decyzji przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyrażona została zgoda na przejęcie przez Vectra S.A. kontroli nad Multimedia Polska S.A,, w wykonaniu obowiązku nałożonego w Decyzji niniejszym Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni umożliwia wszystkim Abonentom firmy Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni w określonych w Decyzji miejscowościach zmianę dostawcy usług dostępu do płatnej telewizji kablowej lub szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do Internetu bez ponoszenia przez Abonenta kosztów zwrotu ulgi przyznanej Abonentowi przy zawarciu umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, z zachowaniem następujących zasad: Rozwiązanie umowy jest możliwe tylko w okresie uwolnienia, który trwa od 19 września 2020 r. do 19 czerwca 2021 r. (włącznie) („Okres Uwolnienia”). Rozwiązanie umowy możliwe jest wyłącznie w przypadku zawarcia przez Abonenta w Okresie Uwolnienia umowy z innym operatorem (tj. z podmiotem niezależnym od firmy Vectra S.A. z siedzibą w Gdyni) dotyczącej świadczenia na rzecz Abonenta co najmniej usług telekomunikacyjnych dotychczas świadczonych na rzecz Abonenta firmy Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni („Nowa Umowa”), tj.: Powyższe zasady mają także zastosowanie w przypadku, gdyby korzystali Państwo zarazem z usług dostępu do płatnej telewizji oraz szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do Internetu. Nowa Umowa może zostać zawarta przez Abonenta zarówno przed, jak i po wypowiedzeniu umowy (umów) zawartych przez Abonenta z Multimedia Polska S.A. („Dotychczasowa Umowa”). Niezależnie od tego, czy zawarcie Nowej Umowy nastąpi przed czy po dokonaniu wypowiedzenia Dotychczasowej Umowy, to wypowiedzenie Dotychczasowej Umowy jest skuteczne pod warunkiem wykazania przez Abonenta zawarcia Nowej Umowy, przy czym wykazanie zawarcia Nowej Umowy powinno nastąpić nie później, niż ostatniego dnia Okresu Uwolnienia. Wypowiedzenie Dotychczasowej Umowy następuje z upływem okresu wypowiedzenia Dotychczasowej Umowy, zaś gdy Abonent ma zawarte z Multimedia Polska S.A. dwie lub więcej Dotychczasowe Umowy o okresach wypowiedzenia różnej długości – wówczas wypowiedzenie każdej z Dotychczasowych Umów jest skuteczne dla każdej z tych umów z upływem odpowiedniego okresu wypowiedzenia. Wskazujemy, że w razie potrzeby mogą Państwo zweryfikować, jakimi umowami są Państwo obecnie związani z Multimedia Polska S.A. oraz jaki jest ich okres wypowiedzenia poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta. w przypadku, gdy dotychczas korzystali Państwo z usługi dostępu do płatnej telewizji – Nowa Umowa powinna obejmować świadczenie usługi dostępu do płatnej telewizji, przy czym nie ma znaczenia liczba kanałów TV zaoferowanych w Nowej Umowie lub inne dodatkowe usługi w tym zakresie świadczone; w przypadku, gdy korzystali Państwo z usługi szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do Internetu – Nowa Umowa powinna obejmować świadczenie usługi szerokopasmowego stacjonarnego dostępu do Internetu, przy czym nie ma znaczenia prędkość tego dostępu lub inne dodatkowe usługi w tym zakresie świadczone. z tym zastrzeżeniem, że nie jest możliwe dokonanie zmiany usługi stacjonarnego dostępu do Internetu na dostęp mobilny, czyli Nowa Umowa nie może dotyczyć tylko świadczenia usług mobilnego dostępu do Internetu; Rozwiązanie umowy następuje z inicjatywy Abonenta poprzez złożenie oświadczenia o rozwiązaniu umowy i z zachowaniem okresu wypowiedzenia wskazanego w umowie (w tym w regulaminie stanowiącym integralną część tej umowy), której rozwiązania dotyczy to oświadczenie („Oświadczenie”). W celu skutecznego rozwiązania umowy Oświadczenie powinno zostać złożone: w formie pisemnej złożonej w Biurze Obsługi Klienta (adresy BOK znajdują się na stronie www.multimedia.pl) lub w formie listownej – tj. w drodze listu poleconego wysłanego na adres podmiotu świadczącego usługi telekomunikacyjne na podstawie umowy, której rozwiązania dotyczy Oświadczenie. W przypadku obowiązywania w trakcie Okresu Uwolnienia stanu epidemii lub zagrożenia epidemiologicznego Multimedia Polska S.A. udostępni możliwość wypowiedzenia Dotychczasowej Umowy w formie zdalnej. W celu spełnienia warunku dla skuteczności wypowiedzenia Dotychczasowej Umowy Abonent powinien nie później niż w ostatnim dniu Okresu Uwolnienia odpowiednio wykazać wobec Multimedia Polska S.A. zawarcie Nowej Umowy, np. poprzez okazanie Multimedia Polska S.A. do wglądu lub przesłanie listem Nowej Umowy (przy czym Multimedia Polska S.A. akceptować będzie zakrycie danych wrażliwych dla Abonenta oraz stanowiących tajemnicę operatora będącego stroną Nowej Umowy), faktury lub rachunku wystawionego przez innego operatora na usługi świadczone przez operatora na podstawie Nowej Umowy (spełniające kryteria wskazane w Decyzji, tj. zakres takich usług będzie co najmniej taki, jak dotychczas świadczonych na rzecz Abonenta przez Multimedia Polska S.A.), lub zaświadczenie bądź inną informację od operatora będącego stroną Nowej Umowy na okoliczność zawarcia Nowej Umowy i potwierdzenia, że zakres usług które mają być na jej podstawie świadczone jest nie węższy, niż zakres usług świadczonych na podstawie Dotychczasowej Umowy (Dotychczasowych Umów), zgodnie z pkt 2) powyżej. Z przyjemnością wykonujemy powyższą decyzję UOKiK i umożliwiamy Państwu rozwiązanie dotychczas obowiązującej Państwa umowy z Multimedia Polska S.A. Jesteśmy jednak przekonani, że jakość i atrakcyjność naszej oferty będzie podstawą do dalszej owocnej współpracy naszej firmy z Państwem, niezależnie od opcji przedstawionych powyżej. Chcielibyśmy przy tym jeszcze raz podkreślić, że cieszymy się, że jesteście Państwo naszymi Klientami, i dziękujemy za okazane zaufanie. Jesteśmy dumni, że możemy zapewniać usługi telekomunikacyjne stale powiększającemu się gronu abonentów. Ze swojej strony zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, by korzystanie z naszych usług sprawiało Państwu jak najwięcej przyjemności. Nieustannie uzupełniamy i udoskonalamy swoją ofertę, ponieważ satysfakcja Klientów jest dla nas na pierwszym miejscu. Pragniemy również zapewnić Państwa, że w warunkach świadczenia Państwu naszych usług nie zachodzą żadne zmiany. Abonenci Multimedia Polska S.A. nadal będą mogli korzystać z bogatej i gwarantującej rozrywkę na najwyższym poziomie oferty naszej firmy na dotychczasowych zasadach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta lub infolinią: 244 244 244 (opłaty według stawek operatora). Dostałem dziś,mieszkam w jednej z tych miejscowości. Zastanawiam się czy robić wypowiedzenie we wrześniu(umowe mam do 10.2021) i może coś się da wytargować już teraz 🙄
  6. To już robione było.Zamówiłem technika.Ciekawe co zrobi.Po cichu liczę,że się uda bezkosztowo wymienić dekodery na karty,bo wczesniej jeden z tv nie miał wejscia,a teraz już oba maja.Zobaczymy.
  7. Błąd E01 Problem techniczny:brak sygnału.Proszę sprawdzić czy dekoder jest prawidłowo podłączony. Właśnie teraz znów Eleven 1 padł.Podobnie TVN24,Fightbox.Na sportklub za to błąd E03 brak uprawnień.Mam dwa dekodery i na obu jest to samo.
  8. czy Wam też ostatnie 2-3 tygodnie pada kanał Eleven Sports 1? U mnie notorycznie błąd,2-3 h pozniej juz działa i tak w kółko.Pozostałe kanały Eleven działają bez problemów.
  9. Wchodzę na stronę,klikam darmowy miesiąc i mam info "TESTUJ bezpłatnie w pierwszym miesiącu".Dla mnie oczywiste jest,że te testy to bardziej są dla nadawcy,więc nie rozumiem tych narzekań na jakość usługi.Dopracują to w ciągu 1-2 miesięcy i będzie śmigać tak jak sobie wymarzyliście.Róbcie skriny😁
  10. Poznaliśmy terminarz dwóch najbliższych kolejek ekstraklasy - 27. i 28: 27. kolejka: Piątek, 29 maja 2020 18:00: Śląsk Wrocław - Raków Częstochowa (Canal+ Sport / nSport+) 20:30: Pogoń Szczecin - KGHM Zagłębie Lubin (Canal+ Sport / Canal+ 4K) Sobota, 30 maja 2020 15:00: ŁKS Łódź - Górnik Zabrze (Canal+ Sport) 17:30: Piast Gliwice - Wisła Kraków (Canal+ Sport) 20:00: Lech Poznań - Legia Warszawa (Canal+ Sport / Canal+ 4K / TVP Sport) Niedziela, 31 maja 2020 15:00: Cracovia - Jagiellonia Białystok (Canal+ Sport) 17:30: Lechia Gdańsk - Arka Gdynia (Canal+ Premium / Canal+ 4K) Poniedziałek, 1 czerwca 2020 18:00: Wisła Płock - Korona Kielce (Canal+ Sport / Canal+ 4K) 28. kolejka: Piątek, 5 czerwca 2020 18:00: Raków Częstochowa - ŁKS Łódź (Canal+ Sport / nSport+) 20:30: Górnik Zabrze - Lechia Gdańsk (Canal+ Sport / Canal+ 4K) Sobota, 6 czerwca 2020 15:00: Jagiellonia Białystok - Wisła Płock (nSport+) 17:30: KGHM Zagłębie Lubin - Lech Poznań (Canal+ Sport / Canal+ 4K) 20:00: Pogoń Szczecin - Cracovia (Canal+ Sport / TVP Sport) Niedziela, 7 czerwca 2020 12:30: Korona Kielce - Piast Gliwice (Canal+ Sport) 15:00: Arka Gdynia - Śląsk Wrocław (Canal+ Sport) 17:30: Wisła Kraków - Legia Warszawa (Canal+ Premium / Canal+ 4K)
  11. Mecz Jeonbuk vs Suwon powinien tu dziś być na żywo https://www.youtube.com/user/Copa90football/featured Ewentualnie kto ma brytyjski vpn to na stronie bbc też transmisja.
  12. A ja wolę ten "bałagan" za 74 zł,niż poukładane przez Vectrę w cenie 150 zł
  13. Odbędą się,decyzja 3 dni temu https://www.a-league.com.au/news/update-covid-19-impact-football
  14. A oni w ogóle wiedzą,że mają prawa do A-league?
×
×
  • Create New...