Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Jestem klientem Multimedi od początku jej istnienia, dlatego jakoś nie podoba mi się wizja przejęcia przez inną sieć, chociaż to bardzo możliwe.  Uważam że ich usługi są na przyzwoitym poziomie. Zawsze się znajdą przeciwnicy jak i zwolennicy takiego rozwiązania. To naturalne. Myślę że multimedia ma na tyle silną pozycję że nie potrzeba jej wchłonięcia przez inną sieć. Ale szanuję twoją decyzję. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, michal_dragon napisał:

ja dlatego chcę przejęcia mutlimedii że by uciec od nich a vectry też nie wezmę bo taki sam net mają jak upc czyli zgredzą uploadu.

 

Przejęcie nie pozwoli Ci uciec, umowę przejmie nowy właściciel, i tak trwa do końca lub kara za wcześniejsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to zależy. Przy przejęciu Aster przez UPC było tak, że klienci, którzy byli w miejscach gdzie według UOKiK zachodziło ograniczenie konkurencji i trzeba było sprzedać sieć Netii mieli jeszcze jeden wybór. Rozwiązanie umowy bez żadnych kar. Niezależenie ile było do końca okresu promocyjnego/ cyrografu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2019 o 17:59, mixiorek napisał:

To ja sprzedam Wam lepszy news niż Pan Konserwator Vectry.

Multimedia z Vectrą są już dawno dogadani. Rzecz nie w ich dogadaniu a w tym, że musi być zgoda UOKiK oraz spełnienie warunków tego urzędu czyli m.in. sprzedaż sieci podmiotowi trzeciemu tam gdzie występuje zaburzona konkurencja. 

Jest dokładnie tak jak mówi pan powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak będzie. MM ma wg mnie bardzo dobrą ofertę dostępu do internetu (Tv kablowa mnie w ogolę nie interesuje) - jestem klientem MM od dobrych ponad 10 lat, dwie różne lokalizacje i złego słowa nie powiem - transfery takie jak mają być (fakt,oferta na upload jest słaba, ale w PL to "standard"), pingi przyzwoite, awaryjność praktycznie żadna, ceny też fajne (w praktyce nie da się chyba znaleźć taniej).

Wg mnie stosunek cena/jakość jest w MM bardzo dobry.

 

Edytowane przez rafmik
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% nie wiadomo, ale na pewno nie będzie tak, że dodadzą tylko to co jest na plus w Vectrze, a nic nie usuną. Zwłaszcza, że np. tematyczne MTV, CBSy czy Scifi kiedyś w Vectrze były, ale operator z nich zrezygnował.

 

Warto jeszcze dodać w kontekście ewentualnego przejęcia, że Vectra wywaliła wszystkie kanały Polsatu poza tymi wymaganymi must carry (Polsat, TV4) do niegwarantowanych ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, dominreda napisał:

Szczecin. Ze 120 Mb po teście leci max. 5 Mb. Ledwo Netflix i HBO GO ogarnia...

 

 

I od nocy nie ma netu (i podobno TV w Szczecinie), modem wylogowany. 
Wg automatu na infolinii naprawa miała być do godz 14:00, teraz termin przesunięty na 20:00 :(

A wolny dzień, miałem w planach Wiedźmina na NF obejrzeć :(

 

BTW, wie ktoś jak zainstalować modem Huawei E173 na Windows 10? Mam od MM bardzoooo starą ofertę z tym modemem jeszcze 3G, teraz by się przydał, ale niestety W10 go nie widzi :( Niby jest instalka programu na modemie, ale jest z 2011 roku, nie chce tego odpalać bo wątpię, żeby pod W10 chodziło.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem w multimedii od prawie 1,5 roku, mam u nich telewizję oraz Internet. Niedawno w bloku pojawiła się ulotka z ofertą (m.in. szybszy Internet w związku z przejściem na światłowód). Dlatego zadzwoniłem na infolinię w celu uzyskania informacji jak wygląda przejście na światłowód (czy potrzebna jest nowa umowa itp.). Dostałem od przedstawiciela ofertę umowy na 300mb/s za 35zł. Oferta mi odpowiadała, tak więc zawarłem z nim telefoniczną umowę i miałem dostać po rozmowie SMS z potwierdzeniem zawarcia umowy i do miesiąca czasu miał ktoś się odezwać z miejscowej placówki celem podpięcia światłowodu i podpisania umowy na piśmie. Jednak minęły prawie 2 tyg. bez żadnego telefonu ani smsa, dlatego zadzwoniłem najpierw do swojej placówki czy coś wiedzą na temat mojej sprawy. Dostałem informację, że w systemie nie ma żadnej informacji, na temat mojej nowej umowy na internet, dlatego zadzwoniłem na BOK, żeby od nich dostać jakąś informację. Tam Pani mi powiedziała, że też nie ma żadnej wzmianki na ten temat, tak więc powołałem się na moją rozmowę z konsultantem z dnia rozmowy. Pani powiedziała, że widzi w rejestrze, że była jakaś rozmowa w tym dniu ze mna i że wyślę osobie z którą rozmawiałem wezwanie do kontaktu ze mną. Oczywiście kontaktu nie było, tak więc kolejny mój telefon i kolejne wezwanie do kontaktu, ale przez przełożonego tamtego Pana. Znowu zero odzewu. Kolejny mój telefon i ta sama sytuacja i w dodatku oferta ponownego zawarcia umowy z nimi, jednak w tym przypadku cena jaką mi zaproponowali to 80zł ?

Czy macie jakąś radę jak zmusić ich do wykonania umowy zawartej przez telefon (fakt, że rozmowa była nagrywana). Jakieś pismo? Na jaki artykuł mógłbym się powołać?  

Sorki, za bardzo obszerny post, ale chciałem dobrze przedstawić sytuacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No faktycznie dziwna sytuacja. Ja jak ostatnio przedłużałem umowę też się nie dogadałem do końca z konsultantem, ale bez problemu po moim telefonie ten konkretny pan do mnie oddzwonił (w sumie i tak tak ta umowa nie doszła do skutku, ale potem zawarłem lepszą, oczywiście po wypowiedzeniu).

Wracając do tematu, jeżeli nie możesz dojść z firmą do porozumienia to złóż pisemne wypowiedzenie. To zawsze skutkuje i dzwoni wtedy konkretna osoba z dobrą ofertą. Wypowiedzenie możesz wysłać pocztą. Możesz zawrzeć informację o tym jak Ciebie potraktowano.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku raczej na wypowiedzenie jeszcze za wcześnie, ponieważ do końca umowy pozostało mi około siedem miesięcy. Ale jeżeli stracę cierpliwość do walki z nimi w tej sprawie to przeczekam te pół roku, złoże wypowiedzenie i załatwię za jednym zamachem telewizję i przejście na internet światłowodowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...