Jump to content

kont

Users
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About kont

  • Rank
    Niedoświadczony
  1. Cieszę, że uzyskałeś lepsze warunki. Nie chciało mi się już bawić. Sprawę załatwiłem na telefonicznej linii, gdzie przyjmują rezygnacje.
  2. Szanowni Użytkownicy, temat ten uważam za mega pomocny i na swoim przykładzie chciałem przedstawić jak działa mechanizm obsługi klienta Multimedii: Zwrociłem się do Multimedii z prośbą o nową ofertę w związku z zakończeniem okresu obowiązywania umowy. Dotychczas miałem: Super Box Internet 30 Mb+ Dodatkowo: Filmy i seriale ŁĄCZNIE: 79zł Propozycja nr 1: -90zł przy umowie na 2 lata. Dodatkowo: pakiet HD -100zł przy umowie na 1 rok plus 3 kanały HBO na cały czas trwania umowy Propozycja nr 2 to co mam + pakiet HD: na 1 rok za 88zł. ewentualnie z jakimś sprzętem (Typu smartchwatch): 89zł. Napisałem do multimedii list na FB i maila. List był dość gruby, ale jednocześnie zachęcał do podjęcia rozmów. Wskazywałem tam, że ogólna ocena usług Multimedii maleje, a jak pokazuje kontakt z ich konsultantem - ceny analogicznych usług rosną. Ceny rynkowe, u alternatywnych usługodawców są niższe i zachęcają nowych klientów do przejścia do konkurencji. W naszym budynku istnieją już techniczne możliwości zmiany operatora TV oraz Internetu, a więc na ten moment nie stanowi to utrudnienia, jak było jeszcze kilka lat temu. Napisałem, że wierzę, że pomimo słabszych notowań są oni solidną firmą dlatego przekazuję sprawę do nich ponownie zachęcając równocześnie do kontaktu i dialogu odnośnie oferty, która została mi przedstawiona. Być może biorąc pod uwagę długoletnią współpracę i fakt terminowego płacenia faktur przez klienta, istnieje szansa na bardziej elastyczne stanowisko z ich a strony i zmianę przedstawionej oferty. Jestem zainteresowany długofalową współpracą. Liczę, że oni również. Na FB, odpisali mi, że w ogóle nie zadzwonią bo telefon nie widnieje w bazie. Na mail odpisali tak, jak mniej więcej brzmiała odpowiedź konsultanta na infolinii (oczywiście ładnie ubrana w słowa, zaowaluowana): to oni ustaniawiają ceny, jak sie nie podoba to do widzenia). Zadzowniłem do Multimedii ponownie, byłem ciekaw jaką ofertę dostałby nowy klient w tym budynku, w lokalu obok była linia, ale zrezygnowano z usługi, więc zapytałem na tym przykładzie. Zaoferowano: Mega Box Internet 120 Mb+ ŁĄCZNIE: ok 60zł Po tym nie miałem złudzeń, zadzwoniłem i poprosiłem o kontakt z działem rezygnacji. Pani była "zdziwiona", że nowy klient otrzymał taką ofertę. Powiedziałem jej co myślę. Powiedziałem, że podejmę decyzję czy rezygnuję przez telefon czy na miejscu. Zadzowniłem ponownie aby złożyć rezygnację. Rozmowa była już zupełnie inna. Ostatniecznie : Mega Box Internet 120 Mb+ na 2 miesiace za darmo HBO (pełen pakiet) + Canal plus prestige Dodam, że umowa na 1 rok (o co mi chodziło) ŁĄCZNIE: 79zł Ugralem zamiast Superbox, megabox. A zamiast 30 Mb - 120 Mb. Do tego canal plus i hbo na 2 mies za darmo. Do tego umowa na 1 rok. Cena pozostaje niezmieniona. Pewnie można było wiecej, ale odpuściłem. Powiem szczerze jestem zniesmaczony takim zachowaniem ze strony Multimedii: zero partnerstwa, krótkowzroczne działanie, obliczone na chwilową korzyść choć niestety w większkości przypadków pewnie im się to opłaca Ja obstaję za innym modelem obsługi klienta i ten nie mieści się w moich standardach,ale cóż trzeba żyć dalej, nie brać tego do siebie, tylko grać, tak jak oni grają, albo zrezygnować. Może gdzie indziej mają inny model. Dziękuję za pomocne opinie, fajnie, że jesteście - Świadomi Konsumenci. Tak trzymać!
  3. Szanowni Użytkownicy, dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Co do kwoty i parametrów (okiem człowieka, który dopiero poznaje temat).... Kwota: W multimedii zapłaciłbym 110zł za rok użyczenia ich routera. Za swój router jestem skłonny wydać 100-300zł pod warunkiem, że dostanę coś co faktycznie uzasadni większy wydatek. Kontrola i dostęp do routera z poziomu dedykowanej aplikacji - byłaby fajna bo chciałbym dokładnie wiedzieć ile i jakie urzadzenia się łączą w danej chwili. W kwestii mocy, poprzedni stary Router WRT54GL - miał jej aż nadto - jak pisałem mieszkam na 2. piętrze a odbierałem swoją sieć wifi- na parterze budynku, więc pomimo grubych murów, wszystko hulało. Nie chciałbym aby moc była przesadna jak wtedy, czy przekraczała normy (o czym pisał Kocurek1970) - to byłby absurd, nie znam na tym, ale nie chciałbym takiego urzadzenia. NIech ma w standardzie 802.11ac dwa pasma - 2,4 GHz oraz 5 GHz. Tylko niech sposób rozgłaszania sieci, będzie jak najbardziej przyjazny i komfortowy dla użytkownika. Na starym routerze WRT54GL było tak, że wybierało się jedną sieć, wszystko samo się łączyło i działalo. I chciałbym aby tak pozostało . Zeby nie trzeba było nic przełączać , wybierać sieci, bawić się. Jeśli się okaze, ze 5G w ogóle nie korzystam aby można było to wyłączyć. Standard MU-MIMO - podobno dzięki temu prowadzona komunikacja przebiega w sposób stabilny z jak największą prędkością, ale nie wiem jakie to kwoty i czy faktycznie warto. serwer wydruku - pod warunkiem, że umożliwi wydruk też z poziomu użytkowników wi-fi i łączących się po kablu z routerem. Co prawda teraz mam starą drukarkę, ale przyszłościowo - może warto rozważyć takie rozwiązanie?! serwer plików - czy w ogóle warto to rozważać?! Bardziej przydałaby mi się opcja - wysyłania z komórki na komputer stacjonarny (łączący się po kablu z routerem), albo z komórki na komórkę w wi-fi większej ilości plików, ale nie wiem czy to jest możliwe? Zależy mi aby połączenie było bezpieczene, szyfrowane i aby nikt inny nie miał do niego dostępu. Współdzielenie łącza 3G/4G - funkcja szeroko wspierana w urządzeniach marki Asus pozwalająca na alternatywny (obok łącza podstawowego) dostęp do sieci internet przy wykorzystaniu zewnętrznego modemu GSM. To nie byłoby głupie, chociaż nie wiem czy się mieści w budżecie. Rozwiązania dbające o bezpieczeństwo. Nie wiem jakie są i minusy tych rozwiązań (wolniejsze działanie, może większa prądożerność?!) - w stosunku do faktycznych zysków i plusów?) Plusem rozwiązania multimedii jest to, że jest to 1 urządzenie. Pytanie, gdybym sam chciał sobie kupić takie combo - jak by to wyglądało kosztowo dla tego łącza? Do wtorku powinienem podjąć decyzję.
  4. dziękuję za odpowiedzi. Kfm877, na starym routerze, jeśli nikt nie korzystał z łączą, obie diody - milczały w bezruchu, ale ok. Może ten typ tak ma. Pozostaje mi to zaakceptować. Za chwilę włączą mi 120 Mb. Rozważam zakup własnego routera i tu prosiłbym o konkretną specyfikację i przykładowy model aby móc ocenić jaki to będzie wydatek i czego ewentualnie szukać. Kfm877, nie wiem co rozumiesz przez bardziej zaawansowane użytkowanie routera?. Mieszkanie poniemieckie w bloku. Wysokość pomieszczeń 3,7 metra. Ściany grube z cegły, drzwi oddzielające pomieszczenia drewniane. Router stoi pod TV, na wysokości około 15 centrymetrów. Odległość od routera do poszczególnych punktów 3-14 metrów, ponieważ pomieszczenia są przejściowe. Poprzedni router miał taką moc, że sięgał z drugiego piętra do parteru co nie było potrzebne. Generalnie będzie służył jednocześnie dla kilku urządzeń przenośnych typu: tablet, telefony, TV. Oraz po kablu, dostarczając Internet do komputera stacjonarnego. Specjalnie piszę więcej bo jak przychodza goście to każdy przynosi swój sprzęt). Ma działać niezawodnie, mieć szyfrowanie, adekwatny do potrzeb zasięg (lepiej aby był lekki naddatek mocy, niż jej niedobór). Wszystko ma działać szybko tak żeby wycisnąć max z nowych technologii wi-fi. Potrzebne jest łatwe i szybkie sychnronizowanie z urządzeniami oraz stałe połączenie z routerem.Chciałbym aby router był relatywnie energooszędny. Apropo routera z multimedii Plusem tego rozwiązania jest to, że łączy on w sobie dwa urządzenia: router i modem, jednakże jest to miesięczny dodatkowy koszt. Nie wiem jakie dokładnie tu są opcje i parametry tego routera (w tym moc, na infolinii powiedziano mi, że w razie zbyt małej mocy, kupuje się drugi (nie wiem co o tym sądzić o tak udzielonej radzie , ale chyba nie mam, aż tak dużego mieszkania). Proszę o w miarę szybkie odpowiedzi bo muszę powiadomić ich o decyzji żeby sparować wszystko w czasie. Z góry dziękuję za Waszą cenną pomoc i pozdrawiam serdecznie,
  5. NIestety muszę przyznać, że podejście do klienta w Multimedii jest słabe. Wszystko sprowadza się do tego, że albo bierzesz to co dają albo do widzenia. Rozumiem z treści Waszych postów Szanowni Użytkownicy, że to chyba ich "sposób na klienta". Obecnie mam: Super Box: 53+15 zł miesięcznie Internet 30 Mb+ 6zł Dodatkowo: Filmy i seriale :5zł/miesięcznie ŁĄCZNIE: 79zł Kilka dni temu obsługa telefoniczna zaproponowała mi: -90zł przy umowie na 2 lata. Dodatkowo: pakiet HD (Animal HD, TVP HD, National adventure HD, Nuta TV HD, Putdoor Channel, Ale kino+AXN HD) plus 4 kanały: filmboxa. -100zł przy umowie na 1 rok plus 3 kanały HBO na cały czas trwania umowy Dzisiaj dzwoniłem na BOK to z kolei Pani mówiła: na 1 rok za to co mam + pakiet HD: 88zł. ewentualnie z jakimś sprzętem (Typu smartchwatch): 89zł. Ja nie chce dodatkowych programów, chciałem zostać przy tym co było. A tu drożej od 10 do 20 zł miesięcznie za to samo. Z racji kończącego się okresu promocji -Do jutra lub piątku musiałbym coś z tym zrobić, dlatego proszę o poradę. Dodam, że informację odnośnie okresów uzyskałem z BOK-u bo umowa jest napisana bardzo ciężkim językiem. Jak rozumiem bez rezygnacji nic nie wskóram?! Wolałbym złożyć rezygnację osobiście. Gdybym jutro złożył to koniec umowy miałbym z końcem lutego 2019. Wg infolinii terminowa rezygnacja z usługi nie będzie obciążona żadnymi dodatkowymi opłatami. Mam w budynku orange, ale wolałbym dostać lepsze warunki cenowe od Multimedii lub przynajmniej płacić tyle samo co dotychczas. Pytanie po jakim czasie po złożeniu rezygnacji mogą dzwonić i czy faktycznie zawsze dzwonią? Pytam o to bo zależy mi na zachowaniu ciągłości świadczenia usługi. Pozdrawiam,
  6. Witajcie! Problem pojawił się po zmianie modemu na obecny. Zmiana podobno była wymagana aby zapewnić prędkość łącza. Obecnie jest to Internet z Multimedii: "Internet 30 Mb+", po kablu "Telewizyjnym". Router WRT54GL i modem CISCO EPC3008. Problem jest następujący: Nawet jeśli nic nie jest podłączone przez Wi-Fi, a komputer podłączony stacjonarnie nie pracuje to na modemie mruga pomarańczowa dioda - "LINK". A na routerze dioda bezprzewodowego łączenia się "INTERNET". Pamiętam, że przy starym routerze nie było takiej sytuacji a teraz non stop tak się dzieje. Połączenie jest szyfrowane WPA PSK (hasło ma chyba z 40 znaków). Mimo wszystko wobec zaistniałej sytuacji byłem ciekaw czy ktoś nie podłącza się, więc zadzwoniłem do Multimedii. Poprosiłem o sprawdzenie i: -w związku z tym, ze mam własny router to oni przez to nie "widzą" tak jakby podobno widzieli, gdyby router był od nich, -Pani nie widziała w czasie rzeczywistym jaki jest ruch, teoretycznie powinno. Przed tym telefonem prosiłem o technika bo Internet mulił mi po KABLU , ale technik stwierdził, ze jakość łącza jest ok. Problemy ustąpiły po pewnym czasie, więc to chyba była wina starego kompa. Załączam zdjęcia sprzętu Miniaturki: oraz dodatkowo film: https://megawrzuta.pl/download/08b911e458962b7cbf9b16a0c54e5bbb.html 1. Czy taka sytuacja jest normalna? 2.Czy ten router jest odpowiedni czy może powinienem kupić inny o nowszych parametrach? 3. może w tej sytuacji warto rozważyć wzięcie routera od Multimedii? (tylko tu muszę się dowiedzieć bo w swoim czasie było ograniczenie l. użytkowników w ramach 1 umowy, a w dobie kiedy większość urządzeń łączy się przez Wi-Fi to nie będzie najlepszym rozwiązaniem) Z wyrazami szacunku,
×
×
  • Create New...