Jump to content

killerów dwóch

Users
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobra

About killerów dwóch

  • Rank
    Czasami wpadam

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

410 profile views
  1. Szukałem długo i przeleciałem wszystkie możliwe ustawienia w tym smart tv. Nie ma możliwości zmiany ścieżki audio ani zmiany języka napisów. Można tylko włączyć lub wyłączyć napisy polskie oraz zmienić ich wygląd. Żadnych innych opcji nie ma. Chyba, że jestem ślepy.
  2. Mógłby ktoś sprawdzić u siebie? Dalej są napisy szczątkowe w serialu "Człowiek z wysokiego zamku". Sezon 3 odcinki 3 i 5. Tak na moje oko pojawia się 1/10 napisów, raz się wyświetlają a potem dziewięć razy brak. Jest to samo na komputerach i na telewizorze. Napisy angielskie są wyświetlane prawidłowo, ale polskie nie. @Gruby Bubu w smart tv nie zmieniło mi języka audio na polski.
  3. Czy to normalne, że na Samsung smart tv - oczywiście wiekowym, bo rok modelowy 2014 nie da się zmienić ścieżki audio? Serial ma wersję z lektorem, lecz w aplikacji na tv brak możliwości zmiany. Chodzi mi o "Człowiek z wysokiego zamku". Dodatkowo: w sezonie 3 w odcinkach 4 i 5 (jak na razie) skopane są napisy. Występują tylko w formie szczątkowej, tzn. pojawiają się kiedy chcą, czyli tak według mnie jest 1/10 z całości. Jest tak samo w komputerze jak i telewizorze.
  4. Większość abonentów nie wie, albo nie chce wiedzieć, że żeby dostać ofertę porównywalną z ofertami dla nowych abonentów trzeba odczekać do końca okresu bieżącej umowy a następnie złożyć wypowiedzenie, by za chwilę podjąć sztukę negocjacji . To jest norma wszędzie. Można zwłaszcza w Multimedii krótko negocjować i szybko dostać dobrą ofertę. Ja po wypowiedzeniu dostałem 300 Mb/s za 45 zł. Wymienili mi też router GPON na nowszy model - Huawei EG8245H5. Czuć różnicę, że ma wydajniejszego procka, strony otwierają się zauważalnie szybciej. Router wymienili mi w lokalnym BOK bez żadnego problemu, ale paniusia zrobiła się zła, że nie przedłużyłem umowy u nich, lecz poprzez kontakt z DUK. Łaski nie robią...
  5. Polsat News w dvbt do mnie nie dociera. Niestety dalej jestem skazany na Polsat i pakiet Familijny HD.
  6. Ja miałem na myśli oglądanie na telewizorze za pomocą jakiegoś urządzenia, które by mogło zastąpić dekoder, z obsługą pilotem. Aplikacje smart tv odpadają, bo trzeba się pomiędzy nimi przełączać. Ma być obsługa tak prosta jak dotychczas z dekodera, czyli przełączanie kanałów góra, dół i wystarczy. Jest chyba ta kostka od player, ale tam nie oglądnę Polsat News.
  7. Chcę oglądać wszystkie kanały informacyjne, sport mnie nie interesuje. Wskaż mi źródło z internetu, gdzie mógłbym to oglądać na telewizorze.
  8. Pisałem kiedyś, że zmienili mi prędkość do 300 Mb/s. Mam router światłowodowy Huawei HG8245H. Od 1 listopada prędkość 300 Mb/s już działa i routera nie wymieniali. ALE ja mam do Was pytanie. Multimedia ma już następcę mojego routera, który ma oznaczenie EG8245Q. Ten router już ma sieć ac w 5GHz i bardzo by mi pasowało, żeby mi na taki wymienili. Niestety przez żadne infolinie sprawy wymiany nie da się załatwić. Zawsze odsyłają do lokalnego biura, natomiast nie chcą nawet mnie połączyć z tym biurem by zapytać i porozmawiać. Czy ktoś przerabiał już taki temat? Tzn. chciał wymienić modem/router na nowszy typ? Da radę tak załatwić, czy będą problemy? Ten dotychczasowy router ma tylko pasmo N do 300Mb/s no i niestety wyciągam na nim na testach maksymalnie 160 Mb/s, podczas gdy na kablu jest solidne 340 Mb/s. Myślę, że 5 GHz i pasmo ac pozwoliłoby przepchać te 300Mb/s przez wi-fi.
  9. No nie wiem, czy nie powinni dać routera z wi-fi w klasie ac. To 300 Mb powinno choćby teoretycznie być możliwe przez wi-fi. Mój router ma tylko standard N. W każdym razie w BOK sprawdzali i powiedzieli mi, że muszą wymienić. Ciekawe, czy robili mnie w bambuko czy też faktycznie wymienią?
  10. No popatrz, ja też mam mieć od jutra nową aneksowaną umowę na 300 Mb/s. Niestety do tej pory nie doczekałem się przysłania żadnej umowy/aneksu potwierdzającego przedłużenie. Czy Ty @marciniozo wymieniałeś sprzęt? Bo ja muszę wymienić router Huawei HG8245H na coś innego, niestety nie wiem na co, bo w BOK nie mają o tym zielonego pojęcia. Jak u Ciebie przebiegała ta zmiana na wyższą prędkość?
  11. Mam pytanie, czy usługa ta jest czasem problemowa jeśli chodzi o jakość streamu? Mam to od tygodnia i było wszystko w porządku, lecz wczoraj kilka razy obniżyło bitrate do strasznej pikselozy oraz trzy razy przerwało transmisję i wywaliło do czarnego ekranu. Nie była to wina internetu, bo w tym czasie zmierzyłem przepustowość i stabilność łącza i wszystko było OK.
  12. Dla mnie "Sukcesja" to najlepszy serial HBO, zaraz po "Grze o Tron". Polecam wszystkim, którzy nie oglądali.
  13. Niezły bajzel mają w tej Multimedii. Wczoraj przedłużyłem umowę i zaakceptowałem nowe warunki a dziś znowu dzwonią z DUK i namawiają mnie do przedłużenia znowu. Co tam mają za system, że każe im dalej dzwonić?
×
×
  • Create New...