Jump to content

klient

Users
  • Content Count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About klient

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona
  1. Czy Multimedia posiada w swojej ofercie lepszy router niż Arris ? Obecnie korzystam z Arris ale jego zasięg jest bardzo słaby. Internet 120, po wifi jest prędkość 60 Mb jeżeli komputer stoi przy routerze a jak jest w drugim pokoju to jest już tylko 10 Mb. Przygotowuję się do przedłużenia umowy i chcę powalczyć o lepszy model routera ale nie wiem czy mają coś lepszego niż Arris ?
  2. A może zrobilibyście np na Wielkanoc jakieś pasmo 2-3 godziny w którym pokazali byście wszystkie utwory z lat 90-tych jakie posiadacie ??? Takie jednorazowe wydarzenie poprzedzone dobrą promocją mogłoby się spodobać widzom.
  3. POWER TV nadajecie jeszcze teledyski i fragmenty koncertów disco polo z lat 90-tych ???
  4. Dziwi mnie fakt jak osoba czytająca ten wątek może zapytać czy wynegocjowana kwota 218 zł to dobra cena, skoro ludzie piszą jakie mają atrakcyjne oferty cenowe po wysłanym wypowiedzeniu - są to kwoty poniżej 100 zł wraz z kanałami premium.
  5. Jaką prędkość pobierania osiągacie w opcji 120 Mb/s ? U mnie predkość pobierania przez wi-fi wynosi 60 Mb/s a przez kabel 90Mb/s więc jest to sporo mniej niż 120 Mb/s. Wiem że w umowie jest "do 120", ale jak to wygląda u Was ?
  6. Witam. Od dzisiaj powinienem mieć dostęp do HBO GO, ale przy próbie rejestracji pojawia się błąd z informacją o niewykupionym abonamencie. Po jakim czasie uzyskaliście dostęp do HBO GO po wykupieniu tej opcji w Multimedia?
  7. Ja zawsze wysyłam wypowiedzenie listem poleconym. W tym toku pismo wysłalem w poniedziałek, w środę zostało doręczone a w piątek miałem już telefon z działu utrzymania klienta. W wypowiedzeniu napisz że wypowiadasz umowę ze względu na bardzo niekorzystną ofertę przedłużenia umowy.
  8. Kilka dni temu miałem telefon w sprawie przedłużenia umowy, zaproponowano mi taką ofertę: HBO wzrost z 15 zł na 25 zł, Canal+ z 20 zł na 49 zł, więc listem poleconym poszło wypowiedzenie i oferta z działu utrzymania klienta: Superbox, pakiet HD, Canal+, HBO + HBO GO, multiroom, Internet 120 w cenie 91 zł. Warto więc wysyłać wypowiedzenie.
  9. Mi dzisiaj zaproponowano nowe warunki: HBO wzrost z 15 zł na 25 zł, Canal+ z 20 zł na 49 zł. Dalsza rozmowa z konsultantką nie miała sensu. Dzisiaj, tradycyjnie jak co roku pójdzie wypowiedzenie.
×
×
  • Create New...