Jump to content

klient

Users
  • Content Count

    124
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About klient

  • Rank
    Amator

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzisiejszy mail od Multimedia. Jestem już po zmianach dotyczących kanałów. Żadnej reklamacji nie składałem a dostałem dzisiaj taki mail od Multimedii: "Drogi Kliencie,Przepraszamy za ostatnie niedogodności w odbiorze telewizji cyfrowej.Specjalnie dla Ciebie na kanałach 230-232 udostępniliśmy na 1 miesiąc pakiet Eleven. Po tym okresie kanały zostaną automatycznie wyłączone.W przypadku chęci skorzystania z usługi po upływie powyższego terminu, prosimy o kontakt z infolinią sprzedażową 345 345 345.Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłego oglądania."
  2. Czy w dekoderze IPS 3000 istnieje możliwość przywrócenia ustawiania kanałów w "swojej liście" od numeru 1 ??? Nueopatrznie włączyłem dzisiaj przywracanie ustawień fabrycznych i teraz kanały ustawiają się od 100. Problem rozwiązany, wystarczyło w ustawieniach listy, wejść w "zmień numerowanie" i wybrać " według numeru kanału".
  3. I oferta finalna z DUK wszystko co mam obecnie czyli Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150 oraz dodatkowo Multimedia go za 95 zł (tylko 2 zł więcej). Umowa na 2 lata, więc mam spokój z przedłużaniem umowy na 2 lata.
  4. Mój obecny pakiet w cenie 93 zł obejmuje: Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150. Moje dotychczasowe oferty z BOK: Oferta BOK z początku sierpnia: powyższy pakiet w cenie 120 zł, umowa na 24 miesiące ale HBO tylko na rok (!!!), Oferta BOK z połowy sierpnia: powyższy pakiet w cenie 140 zł, umowa na 12 miesięcy Za każdym razem słyszę informację, że z Działu Utrzymania Klienta nie otrzymam lepszej oferty, bo teraz ten dział oferuje podobne oferty co BOK. Kolejna oferta BOK z dzisiaj powyższy pakiet w cenie 110 zł, umowa na 12 miesięcy i tu ciekawostka propozycja zwiększenia szybkości internetu ze 150 Mb na 150 Mb (!!!! konsultant uparcie twierdził, że obecnie mam internet 120 Mb) tej oferty też nie przyjąłem, bo w drodze jest już wysłane pocztą wypowiedzenie (wiem że można też telefonicznie złożyć wypowiedzenie. Wkrótce napiszę ofertę jaką otrzymam z DUK.
  5. To jest cała treść wiadomości. To nie fakes news skoro jest w EBOK Gdynia, 7 sierpnia 2020 r. Szanowni Państwo, w związku z pracami serwisowymi, jakie będziemy realizować w dniach od 1 do 3 września br., zmieni się lista kanałów telewizyjnych dostępnych w jakości HD. Zmiana jakości nadawania z SD z HD, dotyczyć będzie następujących kanałów: • France 24 HD • TV Okazje HD • Polsat 2 HD • TV6 HD • TVP Kultura HD • Ale Kino HD • Polsat Comedy Central Extra HD • Superstacja HD • Super Polsat HD • Private TV HD • Eurosport 1 HD • Eurosport 2 HD W konsekwencji tych prac, zmianie ulegną także częstotliwości nadawania kanałów w telewizji cyfrowej Multimedia Polska oraz pozycje kanałów w układzie programowym EPG. Jeżeli korzystają Państwo z karty CAM lub dekodera z kartą, konieczne będzie przestrojenie odbiorników telewizyjnych. Instrukcje są dostępne na multimedia.pl/dekodery Powyższe zmiany nie będą stanowić zmiany Umowy o usługę telewizji cyfrowej z Multimedia Polska, której jesteście Państwo stroną. Stawki opłat także pozostaną bez zmian. Szczegółowy wykaz kanałów wraz z pełną numeracją EPG, jaki będzie dostępny najpóźniej od 1 października 2020, znajdą Państwo na odwrocie niniejszego pisma. Prosimy pamiętać, że nie stanowi on części Umowy z Multimedia Polska. Więcej informacji na multimedia.pl lub pod numerem infolinii 244 244 244. Z poważaniem, Rafał Gośliński Dyrektor Departamentu Obsługi i Doświadczenia Klienta
  6. To dziwne, że nie masz wiadomości w ebok, bo ja też jestem z Gdyni.
  7. Info z EBOK: w związku z pracami serwisowymi, jakie będziemy realizować w dniach od 1 do 3 września br., zmieni się lista kanałów telewizyjnych dostępnych w jakości HD. Zmiana jakości nadawania z SD z HD, dotyczyć będzie następujących kanałów: • France 24 HD • TV Okazje HD • Polsat 2 HD • TV6 HD • TVP Kultura HD • Ale Kino HD • Polsat Comedy Central Extra HD • Superstacja HD • Super Polsat HD • Private TV HD • Eurosport 1 HD • Eurosport 2 HD.
  8. Dekoder IPS 3000. Czy to normalne zjawisko że przy ustawieniu wideo na 1080 i na kanałach SD widać tzw. przeplot czyli poziome linie ? Po aktualizacji oprogramowania próbuję ustawić najlepszą jakość obrazu.
  9. Sprawdzałem też na drugim dekoderze bo mam multiroom i jest dokładnie to samo. Wydaje mi się że w aktualizacji dekodera musi być jakiś błąd.
  10. Kombinuję jeszcze w ustawieniach obrazu w dekoderze IPS3000 zmienić jakość obrazu i z tego co zauważyłem to przy ustawienu "Trybu wyjścia HDMI" na 1080p problem z powidokami czy wypalaniem pikseli występuje na kanałach HD, a po zmianie ustawień na "oryginalny format" problem występuje na kanałach SD, w miejscu logo kanału. Problem nie występuje po ustawienu na 1080i, ale wówczas na kanałach sd można zauważyć (patrząc z bliska) poziome linie.
  11. Może fachowo to się nazywa powidoki. Objawiało się to tym, że logo kanału było widoczne po przełączeniu na inny kanał. Telewizor jest led-owy. Tak jak napisałem problem ustąpił po dokonaniu zmian w ustawieniach obrazu w dekoderze.
  12. Problem z wypalaniem ekranu po aktualizacji oprogramowania IPS3000. Odkąd korzystam z tego dekodera w ustawieniach obrazu „Tryb wyjścia HDMI” ustawiony mam na 1080p. W dniu 20 lipca 2020 r. dekoder zainstalował nowe oprogramowanie o numerze 4.11-1rc4. Od tego dnia zauważyłem, że podczas włączana dekodera zaczął pojawiać się napis „błąd hdcp”- chociaż nie zawsze się pojawia ten napis. Od tego dnia zauważyłem też efekty wypalenia pikseli na ekranie telewizora – konkretnie całe logo i belkę z informacjami TVN24, ale w innych fragmentach ekranu też pozostawały ślady. Były one widoczne przez jakiś czas, następnie powoli zanikały. W tych „wypalonych” miejscach wcześniej widać było migotanie ekranu. Wymieniłem matrycę w telewizorze (cały ekran) ale to nie pomogło, na nowej matrycy telewizora jest ten sam problem. Zacząłem więc szukać przyczyn w dekoderze i oto co zauważyłem: Przy ustawieniu obrazu „Tryb wyjścia HDMI” na 1080p” migotanie fragmentu ekranu (nie całego ekranu) zaczyna pojawiać się po przełączeniu na dekoderze kanału HD na kanał SD (lub odwrotnie) - np. z TTV (SD) na TVN 24 (HD) – wówczas w miejscach gdzie jest logo i pasek z informacjami pojawia się migotanie obrazu, a w konsekwencji później przez jakiś po przełączeniu na inny kanał występuje efekt wypalenia pikseli. Problem z migotaniem obrazu i tym samym z efektem wypalenia pikseli ustał po ustawieniu „Trybu wyjścia HDMI” na 1080i” i póki co problem nie występuje. Piszę to ponieważ inne osoby mogą mieć ten sam problem i tak samo jak ja mogą myśleć, że psuje się im telewizor, a to jest wina nowego oprogramowania dekodera. Dlatego we wcześniejszym poście pytałem czy Multimedia ma nowsze dekodery i jaki dekoder polecacie.
  13. Czy Mtimedia ma jakieś nowsze dekodery niż IPS 3000 ? Jaki dekoder z oferty Multimedii polecacie ?
  14. Miałem wymieniany router Arris na inny, technik podczas wymiany powiedział że maksymalna prędkość wi-fi na Arrisie to 60Mb/s, a 120 jest tylko po kablu - to tak tylko informacyjnie.
  15. Umowa przedłużona, po wcześniejszym złożeniu wypowiedzenia. Superbox, pakiet HD, Canal+, HBO, HBO GO, Multiroom, Internet 150 Mb/s abonament: 93 zł miesięcznie.
×
×
  • Create New...