Stasio777 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) 32,50 za Extra teraz i Multi. Cztery zyla więcej zapłacę jak co. Masz rację, to opcja dla bogatych. Walka dopiero się rozpoczęła. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolus Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Miałem wypowiedzianą umowę do 31.12.19. W ostatnim dniu tzn 31.12. dokonałem przedłużenia umowy, po namyśle jednak z niej zrezygnowałem w ramach 14-sto dniowego prawa do rezygnacji. Rezygnacja została przyjęta z następującym wyjaśnieniem: rezygnacja została przyjąta, jednak umowa została przedłużona wg starych zasad (tzn. z tej wypowiedzianej umowy), jednocześnie zmienił się okres wypowiedzenia na miesięczny. Pytanie: wg mojego pojęcia rezygnacja z przedłużenia mojej wypowiedzianej poprzednio umowy pociąga za sobą automatycznie rozwiązanie całkowite umowy, a nie jej przedłużenie na starych warunkach? Canal+ twierdzi, że przedłużając umowę obligatoryjnie dokonałem wycofania starego wypowiedzenia. Jest tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 Mają rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2020 9 minut temu, karolus napisał: Miałem wypowiedzianą umowę do 31.12.19. W ostatnim dniu tzn 31.12. dokonałem przedłużenia umowy, po namyśle jednak z niej zrezygnowałem w ramach 14-sto dniowego prawa do rezygnacji. Rezygnacja została przyjęta z następującym wyjaśnieniem: rezygnacja została przyjąta, jednak umowa została przedłużona wg starych zasad (tzn. z tej wypowiedzianej umowy), jednocześnie zmienił się okres wypowiedzenia na miesięczny. Pytanie: wg mojego pojęcia rezygnacja z przedłużenia mojej wypowiedzianej poprzednio umowy pociąga za sobą automatycznie rozwiązanie całkowite umowy, a nie jej przedłużenie na starych warunkach? Canal+ twierdzi, że przedłużając umowę obligatoryjnie dokonałem wycofania starego wypowiedzenia. Jest tak? Tak, jeśli przedłużając umowę oświadczyłeś, że wycofujesz jej wypowiedzenie (a jest to wymagane do jej przedłużenia, jeśli została wcześniej wypowiedziana) to jest właśnie tak, że odstąpienie od nowych warunków umowy w ciągu 14 dni powoduje powrót poprzedniej umowy na dotychczasowych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Jak to jest z nadpłatami w C+ chce mieć płatność na 27 dzień miesiąca a w umowie mam do 18 dnia miesiąca jeśli zrobie przelew cykliczny i nadpłatę wysokości miesięcznego abonamentu to sami sobie już tę nadpłatę pobiorą i nie będę miał już na mailu faktur ani powiadomienia o jej wystawieniu na deku?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 Fakturę dostaniesz i tak, ale pieniądze pobiorą z nadpłaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kate1974 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Do 31.03 można się zapisać na zwroty z CA - do 30 zł miesięcznie, otwierając u nich konto jako nowy klient: W programie rabatowym dodatkowo można uzyskać jakiś voucher, ale to chyba tylko dla nowych klientów Canal plus Info: https://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2019/credit-agricole-i-nc-proponuja-wspolne-korzysci-dla-klientow Formularz do przystąpienia + Regulamin: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=242626 Voucher: https://klubrabatowy.credit-agricole.pl/rabaty,1900,nc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Większość zainteresowanych od dawna już ma konto w CA Zaraz będzie rok jak działa ta promocja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kate1974 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Ale cały czas ją przedłużają...więc warto przypomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 25 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2020 W dniu 25.01.2020 o 12:01, _Artek_ napisał: Jak to jest z nadpłatami w C+ chce mieć płatność na 27 dzień miesiąca a w umowie mam do 18 dnia miesiąca jeśli zrobie przelew cykliczny i nadpłatę wysokości miesięcznego abonamentu to sami sobie już tę nadpłatę pobiorą i nie będę miał już na mailu faktur ani powiadomienia o jej wystawieniu na deku?:D Kolega ma rację, dostaniesz fakturę i powiadomienie o fakturze na dekoder, ale jeśli pieniądze system zaksięguje przed wystawieniem faktury, to faktura będzie na kwotę 0zł. Możesz więc zawsze płacić np. 3 dni przed końcem miesiąca na kolejny miesiąc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kate1974 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Mam pytanie, Ile trwa rozpatrywanie odstąpienia od umowy? W moim konkretnym przypadku wykupiłam przedłużenie umowy online jednak odstąpiłam od niej po 11 dniach. W teorii powinni przywrócić stary pakiet który jest jeszcze ważny do 30.06.2020. Po tygodniu nadal mam stary pakiet i ani widu ani słychu od Canal+ Dziękuję za informacje K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 U mnie odstąpienie od umowy trochę trwało. Nie pamietam ale chyba traktują to jako reklamacje i maja czas 30 dni. Ważne ze zamieściłaś się w tych 14 dniach. Ja miałem trochę pietra z odstąpieniem bo dokonałem jego w ostatnim możliwym dniu. Ale udało się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kate1974 Opublikowano 7 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2020 Dzięki, właśnie nie mogłam znaleźć nigdzie w ich dokumentach informacji, ile mają na to czasu, stąd pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamyk1975 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Witam,moja obecna umowa-pakiet superpremium+,multiroom na starych zasadach,dodatkowo-mistrzowska piłka 20zl,HBO GO-5 zł,Eleven Sports-11.90,najem WIFI Premium Box-10 zł,całość płacę 146.98.Dostałem tel o przedłuzenie umowy za 150 zł,dodają 4K z dekoderem,plus filmboxy i jakieś tam kanały discovery,history.Czy coś da się ugrać taniej ?Koniec umowy w sierpniu.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 Szukaj odpowiedzi w tym wątku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Uważajcie na te plusy miesiąca ja zleciłem dezaktywacje pakietu Multiman Pack zaraz po aktywacji promocji walentynkowej przez czat dzisiaj wszedłem do ica po to tylko żeby aktywować sobie history w plusie miesiąca patrze a multiman pack mam nadal aktywny natomiast w zakładce poszerz moją ofertę pojawił się pakiet mistrzowska piłka za 20zł który mam gwarantowany w umowie za 0 oczywiście wszystko skorygowane ale gdybym nie zalogował się do ICA to zapłaciłbym za kolejny miesiąc multiman pack i pewnie miałbym problem z odzyskaniem mistrzowskiej piłki za 0 jak już rozgrywki zostaną wznowione.... jestem w miarę nowym abonentem PC+ często zdarzają się tu takie sytuacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Gdybyś aktywował MP to może miałbyś problem z odzyskaniem pakietu. O ile przeszłaby taka aktywacja. Nic nie robiąc dlaczego miałby być problem ?Nie rozumiem. Natomiast wszelkie deaktywacje czy aktywacje zleca się poprzez formularz Napisz do nas. Dostajesz potwierdzenie zlecenia.W razie reklamacji masz podkładkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Powinna być opcja samodzielnego wyłączenia wtedy nie byłoby takich pomyłek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 (edytowane) Kilka razy zlecałem wyłączenie opcji dodatkowej przez chat i nigdy nie miałem z tego powodu problemów. Edytowane 1 Kwietnia 2020 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 2 godziny temu, _Artek_ napisał: Powinna być opcja samodzielnego wyłączenia wtedy nie byłoby takich pomyłek. Obecny system w zupełności wystarcza i się sprawdza. Regularnie korzystam z włączania i wyłączania różnych opcji i nigdy nie miałem pomyłek.A nawet jak takowa się zdarzy masz potwierdzenie w mailu i 100% pewności uznania reklamacji. W przypadku niewyłączenia przez operatora masz darmowy dostęp Po co zmieniać coś co działa w razie czego na naszą korzyść ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 ja bym zmienił..... wiele razy słyszałem o jakichś błędach rekompensatach ze strony jeszcze wtedy nc+ po co się bujać z reklamacjami..... wiem co włączam i co i kiedy chce wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Na tych reklamacjach można dobrze wyjść. Byłem świeżym abonentem, miałem pakiet Comfort z HBO. Dzięki uznanej reklamacji (źle naliczyli mi dopełnienie do Extra) mogłem zerwać że tak powiem trwającą umowę i dostać pakiet Superpremium za 99,99 zł czyli jak "stary" abonent. Także swoją reklamację miło wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2020 5 godzin temu, _Artek_ napisał: ja bym zmienił..... wiele razy słyszałem o jakichś błędach rekompensatach ze strony jeszcze wtedy nc+ po co się bujać z reklamacjami..... wiem co włączam i co i kiedy chce wyłączyć. Przecież obecnie robisz dokładnie to samo.Tylko interfejs jest różny. Włączasz w sekcji Poszerz swoją ofertę a wyłączasz poprzez formularz Zmiana opcji/pakietu. Nota bene przez ten formularz możesz również dokonać aktywacji. W czym opcja "suwaka" jest lepsza od obecnej ?Bo trzeba napisać jedno zdanie w wiadomości ?Z reklamacjami też przesadzasz. To tez raptem kwestia napisania jednej wiadomości. A pomyłki mogą zdarzyć się wszędzie. Automat też się może pomylić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Czy istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy do Platformy Canal+ przez maila? Pytam dlatego że mój najbliższy APS jest nieczynny z uwagi na pandemię a na pocztę nie uśmiecha mi się chodzić. Jeśli tak to na jaki adres mailowy można wysłać to wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Możesz złożyć przez ICA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.