Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Ale on cały czas myśli o opcji na kartę.Dekoder padnie to przestanie kartę ładować.Żadna strata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że koledzy rozmawiają, a zainteresowany milczy. Nam wystarczy tylko podrzucić temat. Jak baby, hehe.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Pawel napisał:

Ale on cały czas myśli o opcji na kartę.Dekoder padnie to przestanie kartę ładować.Żadna strata.

A jest możliwość powrotu do doładowań po zakończeniu umowy ? Wydaje mi się, że nie ... Zresztą, chyba najszybciej można to sprawdzić na stronie doładowań https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/doladowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma możliwości powrotu do TNK ale można wrócić z tym zestawem na umowę abonamentową bo zestaw już jest w bazie abonenckiej operatora. Najlepiej zadzwonić i zapytać na infolinii.

Edited by pablo21

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć, jestem ciągle użytkownikiem N, nie przeszedłem do nc+.. Mam świetną ofertę, za którą płacę grosze. Łącznie z kanałami Canal+.

Mój sprzęt to ciągle dekoder turbo z nagrywarką. Ma już dobrych kilka lat, zaczyna co jakiś czas się zawieszać. 

Z pomocy technicznej dostałem info, że nie wymienią mi dekodera na inny, że ewentualne serwisowanie bądź wymiana, ale na taki sam.

Wiem, że nc+, teraz platforma canal plus rezygnuje z tych starych urządzeń, ja nie jestem objęty tym programem. Jak to ugryźć?

Z oferty nie chcę rezygnować, na takich warunkach nowej nie dostanę. 

Nie chcę znaleźć sie w takiej sytuacji, że będę miał dobry abo, a nie będę miał sprzętu.

Canal plus działa - nie, bo nie. Dostaniesz nowy, jak zmienisz umowę.

Tyle, że sam nie mogę sobie kupić własnego sprzętu, jestem skazany na ten od operatora..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Przemek79

Jak masz ultraboxa 5800SX to w ramach serwisu dostaniesz turboboxa. Jak masz już turboboxa to dostaniesz też turboboxa w ramach wymian serwisowych. Platforma nie rezygnuje na chwilę obecną z tych sprzętów tak jak to napisałeś.

 

Chcesz coś nowszego musisz przejść na ofertę CANAL+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak się ma mój dekoder do informacji, że w lipcu czy sierpniu przyszłego roku zostanie wymieniony jakis system zabezpieczeń?

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, Przemek79 napisał:

A jak się ma mój dekoder do informacji, że w lipcu czy sierpniu przyszłego roku zostanie wymieniony jakis system zabezpieczeń?

Tego dekodera to nie dotyczy, przynajmniej na ten moment. Jak będzie dotyczyło to dostaniesz pismo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbobox+ to nie jest ciągle zły sprzęt. Jak się psuje wymień na sprawny i użytkuj. Te nowe sprzęty wcale nie są takie idealne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jeszcze kilka miesiecy do konca umowy, mam .in. pakiet eleven sports za 7,95 zl/mies az tu nagle w tym miesiacu chca 15,90zl za tan pakiet tak ni z gruszki niz pietruszki, wiecie moze dlaczego ? (zanim zadzwonie na ich infolinie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jesli podpisze kolejna na 12 mies a umowa konczy sie za mniej niz 12 mies , to ta dluzsza na eleven tez sie skonczy wczesniej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytananie, dotyczące ewentualnej rezygnacji z umowy podpisanej na odległość.Jeszcze się waham.

Gdybym zrezygnował jaką kwota abonamentu będzie liczona 1/ 30 wartości?Pakiet Superpremium 4K z tej promocji 6x 49,99...Od 139,99 czy od pakietu bez ulg, promocji.?

Byłym przełaczany kilkakrotnie i nie zdażylem odczekac az ktos odbierze połaczenie.

Z góry dziękuję za pomoc w tym temacie.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, lukimann napisał:

Mam pytananie, dotyczące ewentualnej rezygnacji z umowy podpisanej na odległość.Jeszcze się waham.

 

Już rezygnujesz z PC+? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Już goraczka napalenia mineła. Rozczarowanie dekoderem pewnie czy ofertą?  Obstawiam to pierwsze. To chyba nie ten @lukimann co kiedyś....

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś było takiego, ale nie jestem pewien. Trzeba się zapytać sprzedawcy w APS albo najpierw na party line uderzyć. .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie było tematu.

👍.No cóż, jednak ustawienie rozdzielczości dekodera na 4K nie do końca było dobrym rozwiązaniem...

Na C+ świetnie to wygląda.

Zmieniłem rozdzielczość na niższą i teraz jest bardzo dobrze.Trochę szkoda, że dekoder nie ustawia automatycznie rozdzielczości.C+ Sport, kanały Polsat Premium przyjemnie się ogląda, za to Eleven to nieporozumienie jeśli chodzi o jakość.

W porównaniu do Horizona ( UPC)brakuje funkcji Replay przynajmniej na wybranych kanałach( chyba, że coś przeoczyłem).Oferta, jakość obrazu (cena), jak najbardziej ok.

Zawahałem się bo to instalacja zbiorcza.Zakaz wieszania przez spółdzielnię anten na balkonie.Właściwie od 2017 r nikt z lokatorów na taką samodzielną instalację się nie zdecydował, więc powinno być dobrze.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...