Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

9 godzin temu, lukimann napisał:

No cóż, jednak ustawienie rozdzielczości dekodera na 4K nie do końca było dobrym rozwiązaniem...

 

Czemu ? U Ciebie, az tak to słabo wygląda?

U mnie cały czas ustawiona rozdzielczość 2160 i na jakość na kanałach HD nie narzekam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogłem się przyzwyczaić do tego upscalingu.Za dużo czasu nie miałem by ewentualnie coś pogrzebać;-) w ustawieniach telewizora.Podobnie jak w przypadku Netflixa zostały zablokowane ustawienia ekranu, tylko możliwość zmian trybów obrazu.Za bardzo coś przyciemniło kolory.

Nie wiem może włączony HDR(?).

Na ICU, być może rozdzielczość automatycznie się ustawiała.

Teraz mi pasuje obraz.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jeśli mam jedną umowę podpisaną na siebie, to mogę w tym samym czasie zawrzeć nową umowę również na siebie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz, a gdybyś aneksował to i można wtedy dostać lepsze warunki na drugą umowę.  Miałem tak i dostałem Comfort w średniej na 24 m za 19,99 w 2016 r. Do dziasiaj za Comfort płace 19,99.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku chodzi o to, że przy przedłużeniu obecnej umowy jeśli nie dostanę modułu to właśnie chcę zrezygnować z obecnej umowy i podpisać nową.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli wychodzi na to, że tylko nowa umowa w przypadku gdy chcę tylko moduł?Tylko ta opcja wchodzi w grę, bo nie chcę dekodera od operatora.Czyli mogę zabrać drugą umowę na siebie jakby co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz moduł to tylko nowa umowa. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie co do ilości umów. Musiałby się @roberttosat wypowiedzieć w tej kwestii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aro napisał:

Czyli wychodzi na to, że tylko nowa umowa w przypadku gdy chcę tylko moduł?Tylko ta opcja wchodzi w grę, bo nie chcę dekodera od operatora.Czyli mogę zabrać drugą umowę na siebie jakby co?

 

Przerabiam to samo. Aż dziw bierze, że wolą stracić abonenta zamiast wymienić sprzęt (w moim przypadku z WiFi Premiumbox na moduł). CP jakoś nie robi z tym problemu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Pawel napisał:

Jak chcesz moduł to tylko nowa umowa. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie co do ilości umów. Musiałby się @roberttosat wypowiedzieć w tej kwestii.

Można też odrazu zadzwonić do operatora, napisać na czacie zapytanie i się dowiedzieć dokładnie, nie czekać.  

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na razie nie mam takiej potrzeby, żeby już przedłużać umowę tylko właśnie się zastanawiam jak to jest z drugą umową na siebie?Czy w ogóle istnieje taka możliwość?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem na czacie przed chwilą.  Zapytałem czy dadzą mi 3 umowę.  Nie ma problemu. Nie ma limitów. Tak mi odpisał.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Specjalnie tak zapytałem, aby była pewność.  Może  kolega spokojnie sobie wziąć 2, 3 czy nawet 20 umowę.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli już wiem, że jeśli nie dostanę modułu na przedłużenie umowy, to mogę podpisać nową na siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, czerstwy napisał:

po co 3 umowy jak jest MR

Ja mam dwie umowy na siebie. Na pierwszej mam Wifi Premium Boxa + MR a na kolejnej moduł CAM. Zależało mi by wykorzystać TV z tunerem satelitarny więc MR odpadał. Wiem że przez to więcej płacę ale mam to co chciałem.

Edited by Ozzy666

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnid niestety nadal brak możliwisci zalogowania do ICA.Wyskakuje błąd podstrony przy próbie kliknięcia linku aktywacyjnego.

Konsultant prosił poczekać, ma to być załatwione w późniejszym czasie...

Kwestia płatności , rozumiem,  że będzie też do sprawdzenia w menu dekodera.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Sprawa wygląda następująco: umowę miałem do końca października br. olałem trochę to sprawę i umowa przeszła na czas nie określony. Czy lepiej wypowiedzieć umowę i wybrać którąś z obecnych promocji?. Czy przedłużyć mam na internetowym biurze abonenta dwie opcje:

1. Superpremium+  za 109,99

  • 169 kanałów (w tym 106 HD)
  • 54 kolekcji nc+go TV
  • Abonament 109,99 zł do końca okresu oznaczonego umowy
  • Długość umowy: 24 miesiące
  • 7 kanałów tematycznych produkcji nc+
  • 6 kanałów CANAL+  i CANAL+ VOD
  • Kanały HBO + HBO GO
  • Kanały CINEMAX
  • 1 multiroom

2.Superpremium+ 4K z Netflix za 129.90 przez pierwsze 12 miesięcy potem aż 172.90

  • 183 kanałów (w tym 115 HD)
  • 62 kolekcji nc+go TV
  • Netflix Plan Premium w prezencie za 0zł przez 12 miesięcy
  • Długość umowy: 24 miesiące
  • 10 x CANAL+
  • Kanały HBO
  • Kolekcja CANAL+ VOD
  • Mistrzowska Piłka

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw wyślij wypowiedzenie, a później czekaj na kontakt z infolinii. Nie bierz tych propozycji z ICA. Podczas rozmowy można więcej utargować. Powodzenia w negocjacjach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.Mam umowę z nc plus do 31.05.2020.Wczoraj zaakceptowałem poszerzoną ofertę( cały Canal plus i Vod).Umowa teraz jest do 31.05.2022.Mogę zrezygnować z aneksu w ciągu 14dni.Czy jeśli zrezygnuję to będzie zakończenie całej umowy czy tylko zamówienia na poszerzony pakiet a umowa nadal będzie do 31.05.2020?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym powalczyć po Nowym Roku o lepsze ceny bo teraz to co proponują jest co najmniej śmieszne.

Umowę podpisywałem 23.04.2018r na 24m. W strefie Canalplus po zalogowaniu w dziale "Szczegóły mojej oferty" mam termin -  Koniec obecnego okresu minimalnego: 30-04-2020

Kiedy mam wysłać najwcześniej/najpóźniej wypowiedzenie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

obecnie posiadam pakiet Extra + z Canal + (10 kanałów) + Eleven Sports za 15,90 zł + dekoder WiFi PremiumBox+ z kartą Cayman, za wszystko płacę 129,89 zł (umowa z dniem 29.12.2018 przeszła na czas nieokreślony, rok czasu na tym już jadę), moje pytanie brzmi za jaką kasę jestem w stanie wyrwać podobny pakiet przy przedłużeniu umowy? Czy lepiej złożyć wypowiedzenie i bawić się w nowego klienta? Dodam, że w ICA mam propozycję przedłużenia umowy z Extra + z Canal + za 94,99 zł + 15,90 zł za Eleven, ale z tego co czytam na forum nie warto przedłużać ofert z ICA bo można wynegocjować sporo lepsze oferty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra z canal to już dla nowych jest za 74,99 w łącznej paczce. Także u ciebie 22,50 za comfort+, do tego dopełnienie do ekstra za 10 i canal+ za 25, eleven 7,95 

Czyli za jakieś 65 zł. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@milar1 Przejdź do tematu o ofertach dla stałych klientów. Tam znajdziesz odpowiedź 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...