ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Możesz, a gdybyś aneksował to i można wtedy dostać lepsze warunki na drugą umowę. Miałem tak i dostałem Comfort w średniej na 24 m za 19,99 w 2016 r. Do dziasiaj za Comfort płace 19,99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 W moim przypadku chodzi o to, że przy przedłużeniu obecnej umowy jeśli nie dostanę modułu to właśnie chcę zrezygnować z obecnej umowy i podpisać nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Nie dostaniesz modułu. Możesz już szukać nowej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Czyli wychodzi na to, że tylko nowa umowa w przypadku gdy chcę tylko moduł?Tylko ta opcja wchodzi w grę, bo nie chcę dekodera od operatora.Czyli mogę zabrać drugą umowę na siebie jakby co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Jak chcesz moduł to tylko nowa umowa. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie co do ilości umów. Musiałby się @roberttosat wypowiedzieć w tej kwestii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Godzinę temu, aro napisał: Czyli wychodzi na to, że tylko nowa umowa w przypadku gdy chcę tylko moduł?Tylko ta opcja wchodzi w grę, bo nie chcę dekodera od operatora.Czyli mogę zabrać drugą umowę na siebie jakby co? Przerabiam to samo. Aż dziw bierze, że wolą stracić abonenta zamiast wymienić sprzęt (w moim przypadku z WiFi Premiumbox na moduł). CP jakoś nie robi z tym problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) 36 minut temu, Pawel napisał: Jak chcesz moduł to tylko nowa umowa. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie co do ilości umów. Musiałby się @roberttosat wypowiedzieć w tej kwestii. Można też odrazu zadzwonić do operatora, napisać na czacie zapytanie i się dowiedzieć dokładnie, nie czekać. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Jak na razie nie mam takiej potrzeby, żeby już przedłużać umowę tylko właśnie się zastanawiam jak to jest z drugą umową na siebie?Czy w ogóle istnieje taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Pisałem na czacie przed chwilą. Zapytałem czy dadzą mi 3 umowę. Nie ma problemu. Nie ma limitów. Tak mi odpisał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Tylko po co 3 umowy jak jest MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Specjalnie tak zapytałem, aby była pewność. Może kolega spokojnie sobie wziąć 2, 3 czy nawet 20 umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Czyli już wiem, że jeśli nie dostanę modułu na przedłużenie umowy, to mogę podpisać nową na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) 9 godzin temu, czerstwy napisał: po co 3 umowy jak jest MR Ja mam dwie umowy na siebie. Na pierwszej mam Wifi Premium Boxa + MR a na kolejnej moduł CAM. Zależało mi by wykorzystać TV z tunerem satelitarny więc MR odpadał. Wiem że przez to więcej płacę ale mam to co chciałem. Edytowane 11 Grudnia 2019 przez Ozzy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skuboll Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Witam. Sprawa wygląda następująco: umowę miałem do końca października br. olałem trochę to sprawę i umowa przeszła na czas nie określony. Czy lepiej wypowiedzieć umowę i wybrać którąś z obecnych promocji?. Czy przedłużyć mam na internetowym biurze abonenta dwie opcje: 1. Superpremium+ za 109,99 169 kanałów (w tym 106 HD) 54 kolekcji nc+go TV Abonament 109,99 zł do końca okresu oznaczonego umowy Długość umowy: 24 miesiące 7 kanałów tematycznych produkcji nc+ 6 kanałów CANAL+ i CANAL+ VOD Kanały HBO + HBO GO Kanały CINEMAX 1 multiroom 2.Superpremium+ 4K z Netflix za 129.90 przez pierwsze 12 miesięcy potem aż 172.90 183 kanałów (w tym 115 HD) 62 kolekcji nc+go TV Netflix Plan Premium w prezencie za 0zł przez 12 miesięcy Długość umowy: 24 miesiące 10 x CANAL+ Kanały HBO Kolekcja CANAL+ VOD Mistrzowska Piłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2019 Najpierw wyślij wypowiedzenie, a później czekaj na kontakt z infolinii. Nie bierz tych propozycji z ICA. Podczas rozmowy można więcej utargować. Powodzenia w negocjacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tmk Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Witam.Mam umowę z nc plus do 31.05.2020.Wczoraj zaakceptowałem poszerzoną ofertę( cały Canal plus i Vod).Umowa teraz jest do 31.05.2022.Mogę zrezygnować z aneksu w ciągu 14dni.Czy jeśli zrezygnuję to będzie zakończenie całej umowy czy tylko zamówienia na poszerzony pakiet a umowa nadal będzie do 31.05.2020? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDNeuroN Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Chciałbym powalczyć po Nowym Roku o lepsze ceny bo teraz to co proponują jest co najmniej śmieszne. Umowę podpisywałem 23.04.2018r na 24m. W strefie Canalplus po zalogowaniu w dziale "Szczegóły mojej oferty" mam termin - Koniec obecnego okresu minimalnego: 30-04-2020 Kiedy mam wysłać najwcześniej/najpóźniej wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2019 Możesz już wysłać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milar1 Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Witam, obecnie posiadam pakiet Extra + z Canal + (10 kanałów) + Eleven Sports za 15,90 zł + dekoder WiFi PremiumBox+ z kartą Cayman, za wszystko płacę 129,89 zł (umowa z dniem 29.12.2018 przeszła na czas nieokreślony, rok czasu na tym już jadę), moje pytanie brzmi za jaką kasę jestem w stanie wyrwać podobny pakiet przy przedłużeniu umowy? Czy lepiej złożyć wypowiedzenie i bawić się w nowego klienta? Dodam, że w ICA mam propozycję przedłużenia umowy z Extra + z Canal + za 94,99 zł + 15,90 zł za Eleven, ale z tego co czytam na forum nie warto przedłużać ofert z ICA bo można wynegocjować sporo lepsze oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 Extra z canal to już dla nowych jest za 74,99 w łącznej paczce. Także u ciebie 22,50 za comfort+, do tego dopełnienie do ekstra za 10 i canal+ za 25, eleven 7,95 Czyli za jakieś 65 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 16 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2019 @milar1 Przejdź do tematu o ofertach dla stałych klientów. Tam znajdziesz odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 (edytowane) To na pewno mają wgląd. Inwigilacja abonenta. Edytowane 17 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2019 Dawno temu miałem umowę z dekoderem Strong, nie pamiętam modelu, i nie widać po niej śladu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Przed chwilą miałem komunikat na ekranie, coś w rodzaju: Upłynął termin płatności za usługi, jeśli zapłaciłeś to Cię nie dotyczy. Nie zapisało się nigdzie w menu, więc już nie sprawdzę treści, mieliście takie komunikaty ? Dekoder MediaBox. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 21 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2019 Komunikaty wyświetlają się z dekodera. Jak nie zapłaciłeś o czasie to tak jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.