Jump to content

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Recommended Posts

Możesz, a gdybyś aneksował to i można wtedy dostać lepsze warunki na drugą umowę.  Miałem tak i dostałem Comfort w średniej na 24 m za 19,99 w 2016 r. Do dziasiaj za Comfort płace 19,99.

Link to post
Share on other sites

Czyli wychodzi na to, że tylko nowa umowa w przypadku gdy chcę tylko moduł?Tylko ta opcja wchodzi w grę, bo nie chcę dekodera od operatora.Czyli mogę zabrać drugą umowę na siebie jakby co?

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, aro napisał:

Czyli wychodzi na to, że tylko nowa umowa w przypadku gdy chcę tylko moduł?Tylko ta opcja wchodzi w grę, bo nie chcę dekodera od operatora.Czyli mogę zabrać drugą umowę na siebie jakby co?

 

Przerabiam to samo. Aż dziw bierze, że wolą stracić abonenta zamiast wymienić sprzęt (w moim przypadku z WiFi Premiumbox na moduł). CP jakoś nie robi z tym problemu. 

Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Pawel napisał:

Jak chcesz moduł to tylko nowa umowa. Nie wiem czy jest jakieś ograniczenie co do ilości umów. Musiałby się @roberttosat wypowiedzieć w tej kwestii.

Można też odrazu zadzwonić do operatora, napisać na czacie zapytanie i się dowiedzieć dokładnie, nie czekać.  

Edited by ircios
Link to post
Share on other sites

Jak na razie nie mam takiej potrzeby, żeby już przedłużać umowę tylko właśnie się zastanawiam jak to jest z drugą umową na siebie?Czy w ogóle istnieje taka możliwość?

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, czerstwy napisał:

po co 3 umowy jak jest MR

Ja mam dwie umowy na siebie. Na pierwszej mam Wifi Premium Boxa + MR a na kolejnej moduł CAM. Zależało mi by wykorzystać TV z tunerem satelitarny więc MR odpadał. Wiem że przez to więcej płacę ale mam to co chciałem.

Edited by Ozzy666
Link to post
Share on other sites

Witam. Sprawa wygląda następująco: umowę miałem do końca października br. olałem trochę to sprawę i umowa przeszła na czas nie określony. Czy lepiej wypowiedzieć umowę i wybrać którąś z obecnych promocji?. Czy przedłużyć mam na internetowym biurze abonenta dwie opcje:

1. Superpremium+  za 109,99

  • 169 kanałów (w tym 106 HD)
  • 54 kolekcji nc+go TV
  • Abonament 109,99 zł do końca okresu oznaczonego umowy
  • Długość umowy: 24 miesiące
  • 7 kanałów tematycznych produkcji nc+
  • 6 kanałów CANAL+  i CANAL+ VOD
  • Kanały HBO + HBO GO
  • Kanały CINEMAX
  • 1 multiroom

2.Superpremium+ 4K z Netflix za 129.90 przez pierwsze 12 miesięcy potem aż 172.90

  • 183 kanałów (w tym 115 HD)
  • 62 kolekcji nc+go TV
  • Netflix Plan Premium w prezencie za 0zł przez 12 miesięcy
  • Długość umowy: 24 miesiące
  • 10 x CANAL+
  • Kanały HBO
  • Kolekcja CANAL+ VOD
  • Mistrzowska Piłka

 

Link to post
Share on other sites

Witam.Mam umowę z nc plus do 31.05.2020.Wczoraj zaakceptowałem poszerzoną ofertę( cały Canal plus i Vod).Umowa teraz jest do 31.05.2022.Mogę zrezygnować z aneksu w ciągu 14dni.Czy jeśli zrezygnuję to będzie zakończenie całej umowy czy tylko zamówienia na poszerzony pakiet a umowa nadal będzie do 31.05.2020?

Link to post
Share on other sites

Chciałbym powalczyć po Nowym Roku o lepsze ceny bo teraz to co proponują jest co najmniej śmieszne.

Umowę podpisywałem 23.04.2018r na 24m. W strefie Canalplus po zalogowaniu w dziale "Szczegóły mojej oferty" mam termin -  Koniec obecnego okresu minimalnego: 30-04-2020

Kiedy mam wysłać najwcześniej/najpóźniej wypowiedzenie?

 

Link to post
Share on other sites

Witam,

obecnie posiadam pakiet Extra + z Canal + (10 kanałów) + Eleven Sports za 15,90 zł + dekoder WiFi PremiumBox+ z kartą Cayman, za wszystko płacę 129,89 zł (umowa z dniem 29.12.2018 przeszła na czas nieokreślony, rok czasu na tym już jadę), moje pytanie brzmi za jaką kasę jestem w stanie wyrwać podobny pakiet przy przedłużeniu umowy? Czy lepiej złożyć wypowiedzenie i bawić się w nowego klienta? Dodam, że w ICA mam propozycję przedłużenia umowy z Extra + z Canal + za 94,99 zł + 15,90 zł za Eleven, ale z tego co czytam na forum nie warto przedłużać ofert z ICA bo można wynegocjować sporo lepsze oferty.

Link to post
Share on other sites

Przed chwilą miałem komunikat na ekranie, coś w rodzaju:

Upłynął termin płatności za usługi, jeśli zapłaciłeś to Cię nie dotyczy.

Nie zapisało się nigdzie w menu, więc już nie sprawdzę treści, mieliście takie komunikaty ?

Dekoder MediaBox.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...