Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Akurat w zleceniu przelewu nie podaje się miesięcy za które się płaci tylko na blankiecie w tytule jest jakiś numer, rozumiem że np jak zamiast 38 zł za dany miesiąc zapłace 380 zł z innymi danymi tzn numer konta itp jak w pierwszym rachunki , to po prostu saldo będzie u mnie na +342 zł i co miesiąc będzie sie ono zmniejszało ?

Edytowane przez madridista555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, proszę o podpowiedź co mogę wynegocjować ponieważ kończy mi się umowa 30.11.2019

 

pakiet superpremium+ z eleven, hbo, hbo go, mistrzowska piłka,

(jeśli chodzi o sprzęt to wifi premiumbox+, pace 500, multiroom to wszystko za 0 zł karty cameleon) za to wszystko płacę do tej pory 141,89zł.

 

Wydzwaniają do mnie od 4-ech miesięcy i dopiero teraz zacząłem konkretnie się interesować co mi proponują i usłyszałem od konsultantki, że to co mam plus pakiet filmbox i jeszcze chyba pakiety dodatkowe z history i adventure proponuje  mi za 139zł. Zastanawiam się nad zmianą telewizora na 4K i gdy zapytałem co w tym temacie to propozycja 49zł aktywacja, potem 15zł/mies. 

Patrząc na to co proponują nowym w takim przypadku jak mój to trochę słabo, jestem od 10 lat z nimi a dla nowych dekoder za 0zł i pierwsze 3 mies. za free abo., potem 139zł. Mieszkam w bloku i od jakiegoś czasu oprócz vectry której nie biorę pod uwagę, na klatce jest jeszcze UPC I Orange światłowód lecz nigdy z nimi nie miałem do czynienia. Może ktoś doradzi co robić w takiej sytuacji, najszybciej byłoby zostać z Canal, czekać na kolejne telefony, składać wypowiedzenie? Z góry dzięki za podpowiedź, 

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można aneksować umowę przez e-mail? Mamy XXI wiek, a dalej korzystamy z telefonów, gdzie przy przedłużaniu umowy operator stoi na pozycji dominującej, bo klient nie ma żadnej możliwości weryfikacji oferty, ani zastanowienia się nad jej akceptacją.

 

I nie, nie interesuje mnie samo potwierdzenie mailem, tylko w pełni pisemna forma, czyli np. e-mail, gdzie 100% zapisów rozmowy jest jednoznacznie utrwalone.

Edytowane przez Mruczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja chcę zobaczyć na piśmie WSZYSTKIE oferty jakie mam do wyboru. Z cenami, listą kanałów, szczegółowymi warunkami promocji. Później znów okaże się, że nie mogę podczas trwania umowy zwiększyć pakietu, a jakiś ważny dla mnie kanał nie jest "gwarantowany".

Czy konsultant przez telefon dyktuje każdy dostępny kanał po kolei w każdej ofercie i ja sobie to zapisuję na kartce?

Nonsens :-)

Żeby chociaż jeszcze w ICA (czy jak to się tam nazywa) była możliwość przedłużenia umowy, to OK. Ale u mnie jest tylko informacja o kontakcie telefonicznym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie. Od kwietnia jestem abonentem Nic+/C+, mój problem polega na tym że wziąłem najniższy abonament jaki był dostępny, chciałem od razu w punkcie nc+ zapłacić z góry za dwa lata bo tak mam w zwyczaju i zabrać dekoder za granicę i tu się zaczynają schody. Sprzedawca w punkcie powiedział że nie ma problemu i wyliczył coś ponad 400 PLN ok, był tylko problem z platnoscia kartą stwierdził że można tylko gotówką dziwne ale zgoda zapłaciłem. Powiedział że zrobione tylko nie pamiętam czy dostałem jakieś potwierdzenie. Miesiąc później na dekoderze pojawił się komunikat o niezapłaconym rachunku, po odwiedzeniu punktu pan stwierdził że to nc+ ma jakiś problem ale to załatwi możemy spokojne jechać za granicę. Teraz co miesiąc muszę się prosić o uregulowanie następnych rachunków tylko SMS bo tel. Pan nie odbiera. Stąd moje pytanie czy można to gdzieś zgłosić czy coś bo już nie mam siły.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@schutters85 Było zapłacić bezpośrednio z konta swojego na rachunek nc. Przelew tkz. Znajdź sobie świadka, który potwierdzi, że zapłaciłeś  temu gościowi i na Policję z tym. To nie jest wykroczenie. To jest oszustwo i jest ścigane z marszu.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest jak zaufasz drugiemu człowiekowi a tak to tylko żona była ze mną. Jak za pierwszym razem byliśmy u niego gdzie zapewniał nas że to wina nc+ to za nami była Pani z tym samym problemem na ale wtedy jeszcze nie wpadliśmy na to że gość leci w kulki widać nie pierwszy raz. Jak pojedziemy do PL na święta to go odwiedzimy a jak nic nie pomoże to policja. Myślałem że można to gdzieś do nc+ zgłosić ale kto mi uwierzy na słowo
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za naiwność się niestety płaci. @schutters85 skoro wpłaciłeś kasę powinieneś otrzymać pokwitowanie. Bez tego ciężko będziesz miał cokolwiek udowodnić.

Powiem szczerze, że nawet nie wiedziałem, że są klienci którzy w ten sposób regulują należności tzn. opłacają abonament w punkcie sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

O co chodzi z tym nowym pakietem Nowy Komfort+ w porównaniu do Komfort+? Zabierają jakieś tam 2 kanały (nie pamiętam jakie) i przenoszą do pakietu wyższego. Proponują to przy ewentualnym przedłużeniu umowy. Czy muszę się na to zgodzić? Nie można zostać z dotychczasowym pakietem (zawartością)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, mario02 napisał:

O co chodzi z tym nowym pakietem Nowy Komfort+ w porównaniu do Komfort+? Zabierają jakieś tam 2 kanały (nie pamiętam jakie) i przenoszą do pakietu wyższego. Proponują to przy ewentualnym przedłużeniu umowy. Czy muszę się na to zgodzić? Nie można zostać z dotychczasowym pakietem (zawartością)?

Możesz pozostać na umowie na czas nieokreślony z dotychczasową ofertą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Umowę mam do marca 2020 Pakiet ekstra + 6 canal + mulitroom na 2 peace  całość 69,99

Nowa propozycja  Pakiet ekstra + wszystkie canal +  + multiroom+HBO do marca 2020

cena  łamaniec 25 zł 6 miesięcy potem 85zł  18 miesięcy  średnia 70 zł

 

Jak myślicie dobra oferta?

Dzięki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2019 o 18:20, schutters85 napisał:

.... ale kto mi uwierzy na słowo.

Policja? I postawią cały system w stan gotowości. O, naiwności....

A skąd przekonanie, ze ów pan nie zgłosi na policję zniesławienia.

To w tam w cywilizowanej Europie nie ma zwyczaju, ze na wpłaconą obcemu człowiekowi kasę bierze się pokwitowanie? Paragon, fakturę...

Dziwię się Kolegom z forum ,  ze dają nadzieję na działania policji. Bez dowodu, bez świadków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...