Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Na konto. Np. z aplikacj Twojego banku lub ze strony banku, po wcześniejszym zalogowaniu na swoje konto.Dodaj wszystkie miesiące i zapłać. W czym problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat w zleceniu przelewu nie podaje się miesięcy za które się płaci tylko na blankiecie w tytule jest jakiś numer, rozumiem że np jak zamiast 38 zł za dany miesiąc zapłace 380 zł z innymi danymi tzn numer konta itp jak w pierwszym rachunki , to po prostu saldo będzie u mnie na +342 zł i co miesiąc będzie sie ono zmniejszało ?

Edited by madridista555

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Każdy ma do płacenia indywidualny nr. konta. W tytule piszesz opłatą za abonament.  Kwota i to wszystko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, proszę o podpowiedź co mogę wynegocjować ponieważ kończy mi się umowa 30.11.2019

 

pakiet superpremium+ z eleven, hbo, hbo go, mistrzowska piłka,

(jeśli chodzi o sprzęt to wifi premiumbox+, pace 500, multiroom to wszystko za 0 zł karty cameleon) za to wszystko płacę do tej pory 141,89zł.

 

Wydzwaniają do mnie od 4-ech miesięcy i dopiero teraz zacząłem konkretnie się interesować co mi proponują i usłyszałem od konsultantki, że to co mam plus pakiet filmbox i jeszcze chyba pakiety dodatkowe z history i adventure proponuje  mi za 139zł. Zastanawiam się nad zmianą telewizora na 4K i gdy zapytałem co w tym temacie to propozycja 49zł aktywacja, potem 15zł/mies. 

Patrząc na to co proponują nowym w takim przypadku jak mój to trochę słabo, jestem od 10 lat z nimi a dla nowych dekoder za 0zł i pierwsze 3 mies. za free abo., potem 139zł. Mieszkam w bloku i od jakiegoś czasu oprócz vectry której nie biorę pod uwagę, na klatce jest jeszcze UPC I Orange światłowód lecz nigdy z nimi nie miałem do czynienia. Może ktoś doradzi co robić w takiej sytuacji, najszybciej byłoby zostać z Canal, czekać na kolejne telefony, składać wypowiedzenie? Z góry dzięki za podpowiedź, 

 

Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejrzyj ostatnie strony tego wątku .Znajdziesz tam odpowiedź na większość swoich pytań.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy można aneksować umowę przez e-mail? Mamy XXI wiek, a dalej korzystamy z telefonów, gdzie przy przedłużaniu umowy operator stoi na pozycji dominującej, bo klient nie ma żadnej możliwości weryfikacji oferty, ani zastanowienia się nad jej akceptacją.

 

I nie, nie interesuje mnie samo potwierdzenie mailem, tylko w pełni pisemna forma, czyli np. e-mail, gdzie 100% zapisów rozmowy jest jednoznacznie utrwalone.

Edited by Mruczek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po rozmowie  dostajesz meila do akceptacji. Masz tam wszystko co ustaliłeś przez telefon. Jaki pakiet i dodatki z cenami. Jeśli się nie zgadza to nie akceptujesz..  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ja chcę zobaczyć na piśmie WSZYSTKIE oferty jakie mam do wyboru. Z cenami, listą kanałów, szczegółowymi warunkami promocji. Później znów okaże się, że nie mogę podczas trwania umowy zwiększyć pakietu, a jakiś ważny dla mnie kanał nie jest "gwarantowany".

Czy konsultant przez telefon dyktuje każdy dostępny kanał po kolei w każdej ofercie i ja sobie to zapisuję na kartce?

Nonsens :-)

Żeby chociaż jeszcze w ICA (czy jak to się tam nazywa) była możliwość przedłużenia umowy, to OK. Ale u mnie jest tylko informacja o kontakcie telefonicznym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że każdy mniej więcej zna zawartość pakietów, a już swoje kanały na których mu zależy to orientuje się w którym pakiecie on jest. Z resztą przed akceptacją meila można podejrzeć w internecie dany pakiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam jeśli piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie. Od kwietnia jestem abonentem Nic+/C+, mój problem polega na tym że wziąłem najniższy abonament jaki był dostępny, chciałem od razu w punkcie nc+ zapłacić z góry za dwa lata bo tak mam w zwyczaju i zabrać dekoder za granicę i tu się zaczynają schody. Sprzedawca w punkcie powiedział że nie ma problemu i wyliczył coś ponad 400 PLN ok, był tylko problem z platnoscia kartą stwierdził że można tylko gotówką dziwne ale zgoda zapłaciłem. Powiedział że zrobione tylko nie pamiętam czy dostałem jakieś potwierdzenie. Miesiąc później na dekoderze pojawił się komunikat o niezapłaconym rachunku, po odwiedzeniu punktu pan stwierdził że to nc+ ma jakiś problem ale to załatwi możemy spokojne jechać za granicę. Teraz co miesiąc muszę się prosić o uregulowanie następnych rachunków tylko SMS bo tel. Pan nie odbiera. Stąd moje pytanie czy można to gdzieś zgłosić czy coś bo już nie mam siły.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@schutters85 Było zapłacić bezpośrednio z konta swojego na rachunek nc. Przelew tkz. Znajdź sobie świadka, który potwierdzi, że zapłaciłeś  temu gościowi i na Policję z tym. To nie jest wykroczenie. To jest oszustwo i jest ścigane z marszu.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jest jak zaufasz drugiemu człowiekowi a tak to tylko żona była ze mną. Jak za pierwszym razem byliśmy u niego gdzie zapewniał nas że to wina nc+ to za nami była Pani z tym samym problemem na ale wtedy jeszcze nie wpadliśmy na to że gość leci w kulki widać nie pierwszy raz. Jak pojedziemy do PL na święta to go odwiedzimy a jak nic nie pomoże to policja. Myślałem że można to gdzieś do nc+ zgłosić ale kto mi uwierzy na słowo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz do nich napisać o całej sytuacji. Niech wiedzą, kto sprzedaje ich ofertę. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za naiwność się niestety płaci. @schutters85 skoro wpłaciłeś kasę powinieneś otrzymać pokwitowanie. Bez tego ciężko będziesz miał cokolwiek udowodnić.

Powiem szczerze, że nawet nie wiedziałem, że są klienci którzy w ten sposób regulują należności tzn. opłacają abonament w punkcie sprzedaży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O co chodzi z tym nowym pakietem Nowy Komfort+ w porównaniu do Komfort+? Zabierają jakieś tam 2 kanały (nie pamiętam jakie) i przenoszą do pakietu wyższego. Proponują to przy ewentualnym przedłużeniu umowy. Czy muszę się na to zgodzić? Nie można zostać z dotychczasowym pakietem (zawartością)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już to Comfort+. Komfort+ jest dostępny w wersji nc+ na kartę.

 

Nie możesz pozostać przy starym comforcie, nie ma tych pakietów już na przedłużenie.

 

Comfort+ dochodzi BBC Lifestyle, odpada BBC First oraz MTVMusic.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, mario02 napisał:

O co chodzi z tym nowym pakietem Nowy Komfort+ w porównaniu do Komfort+? Zabierają jakieś tam 2 kanały (nie pamiętam jakie) i przenoszą do pakietu wyższego. Proponują to przy ewentualnym przedłużeniu umowy. Czy muszę się na to zgodzić? Nie można zostać z dotychczasowym pakietem (zawartością)?

Możesz pozostać na umowie na czas nieokreślony z dotychczasową ofertą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Umowę mam do marca 2020 Pakiet ekstra + 6 canal + mulitroom na 2 peace  całość 69,99

Nowa propozycja  Pakiet ekstra + wszystkie canal +  + multiroom+HBO do marca 2020

cena  łamaniec 25 zł 6 miesięcy potem 85zł  18 miesięcy  średnia 70 zł

 

Jak myślicie dobra oferta?

Dzięki i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.10.2019 o 18:20, schutters85 napisał:

.... ale kto mi uwierzy na słowo.

Policja? I postawią cały system w stan gotowości. O, naiwności....

A skąd przekonanie, ze ów pan nie zgłosi na policję zniesławienia.

To w tam w cywilizowanej Europie nie ma zwyczaju, ze na wpłaconą obcemu człowiekowi kasę bierze się pokwitowanie? Paragon, fakturę...

Dziwię się Kolegom z forum ,  ze dają nadzieję na działania policji. Bez dowodu, bez świadków...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Mam nieużywany dekoder nbox 5800s na, którym początkowo była oferta na kartę i abonament. Jest jakaś możliwość wznowienia oferty na kartę (gdy się skończyła umowa wysłałem wypowiedzenia jakieś dwa lata temu)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś bierze ofertę na kartę to z reguły ma być jak najtaniej. Za ten szrot już raz zapłacił.Ty mu teraz proponujesz kolejną inwestycję w dekoder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ja mu radzę by przemyślał to jeszcze.Bo dekodery w tamtej ofercie to szrot padną głupie kondensatory itd i naprawa na własna rękę.Na czym wtedy będzie ogladał?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...