ircios Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Na konto. Np. z aplikacj Twojego banku lub ze strony banku, po wcześniejszym zalogowaniu na swoje konto.Dodaj wszystkie miesiące i zapłać. W czym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madridista555 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) Akurat w zleceniu przelewu nie podaje się miesięcy za które się płaci tylko na blankiecie w tytule jest jakiś numer, rozumiem że np jak zamiast 38 zł za dany miesiąc zapłace 380 zł z innymi danymi tzn numer konta itp jak w pierwszym rachunki , to po prostu saldo będzie u mnie na +342 zł i co miesiąc będzie sie ono zmniejszało ? Edytowane 14 Października 2019 przez madridista555 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Dokładnie. Każdy ma do płacenia indywidualny nr. konta. W tytule piszesz opłatą za abonament. Kwota i to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joy66 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Witam, proszę o podpowiedź co mogę wynegocjować ponieważ kończy mi się umowa 30.11.2019 pakiet superpremium+ z eleven, hbo, hbo go, mistrzowska piłka, (jeśli chodzi o sprzęt to wifi premiumbox+, pace 500, multiroom to wszystko za 0 zł karty cameleon) za to wszystko płacę do tej pory 141,89zł. Wydzwaniają do mnie od 4-ech miesięcy i dopiero teraz zacząłem konkretnie się interesować co mi proponują i usłyszałem od konsultantki, że to co mam plus pakiet filmbox i jeszcze chyba pakiety dodatkowe z history i adventure proponuje mi za 139zł. Zastanawiam się nad zmianą telewizora na 4K i gdy zapytałem co w tym temacie to propozycja 49zł aktywacja, potem 15zł/mies. Patrząc na to co proponują nowym w takim przypadku jak mój to trochę słabo, jestem od 10 lat z nimi a dla nowych dekoder za 0zł i pierwsze 3 mies. za free abo., potem 139zł. Mieszkam w bloku i od jakiegoś czasu oprócz vectry której nie biorę pod uwagę, na klatce jest jeszcze UPC I Orange światłowód lecz nigdy z nimi nie miałem do czynienia. Może ktoś doradzi co robić w takiej sytuacji, najszybciej byłoby zostać z Canal, czekać na kolejne telefony, składać wypowiedzenie? Z góry dzięki za podpowiedź, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Przejrzyj ostatnie strony tego wątku .Znajdziesz tam odpowiedź na większość swoich pytań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 (edytowane) Czy można aneksować umowę przez e-mail? Mamy XXI wiek, a dalej korzystamy z telefonów, gdzie przy przedłużaniu umowy operator stoi na pozycji dominującej, bo klient nie ma żadnej możliwości weryfikacji oferty, ani zastanowienia się nad jej akceptacją. I nie, nie interesuje mnie samo potwierdzenie mailem, tylko w pełni pisemna forma, czyli np. e-mail, gdzie 100% zapisów rozmowy jest jednoznacznie utrwalone. Edytowane 24 Października 2019 przez Mruczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Po rozmowie dostajesz meila do akceptacji. Masz tam wszystko co ustaliłeś przez telefon. Jaki pakiet i dodatki z cenami. Jeśli się nie zgadza to nie akceptujesz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Ale ja chcę zobaczyć na piśmie WSZYSTKIE oferty jakie mam do wyboru. Z cenami, listą kanałów, szczegółowymi warunkami promocji. Później znów okaże się, że nie mogę podczas trwania umowy zwiększyć pakietu, a jakiś ważny dla mnie kanał nie jest "gwarantowany". Czy konsultant przez telefon dyktuje każdy dostępny kanał po kolei w każdej ofercie i ja sobie to zapisuję na kartce? Nonsens Żeby chociaż jeszcze w ICA (czy jak to się tam nazywa) była możliwość przedłużenia umowy, to OK. Ale u mnie jest tylko informacja o kontakcie telefonicznym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Myślę że każdy mniej więcej zna zawartość pakietów, a już swoje kanały na których mu zależy to orientuje się w którym pakiecie on jest. Z resztą przed akceptacją meila można podejrzeć w internecie dany pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schutters85 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Witam jeśli piszę w złym dziale to proszę o przeniesienie. Od kwietnia jestem abonentem Nic+/C+, mój problem polega na tym że wziąłem najniższy abonament jaki był dostępny, chciałem od razu w punkcie nc+ zapłacić z góry za dwa lata bo tak mam w zwyczaju i zabrać dekoder za granicę i tu się zaczynają schody. Sprzedawca w punkcie powiedział że nie ma problemu i wyliczył coś ponad 400 PLN ok, był tylko problem z platnoscia kartą stwierdził że można tylko gotówką dziwne ale zgoda zapłaciłem. Powiedział że zrobione tylko nie pamiętam czy dostałem jakieś potwierdzenie. Miesiąc później na dekoderze pojawił się komunikat o niezapłaconym rachunku, po odwiedzeniu punktu pan stwierdził że to nc+ ma jakiś problem ale to załatwi możemy spokojne jechać za granicę. Teraz co miesiąc muszę się prosić o uregulowanie następnych rachunków tylko SMS bo tel. Pan nie odbiera. Stąd moje pytanie czy można to gdzieś zgłosić czy coś bo już nie mam siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Tak, są odpowiednie orany do ścigania oszustów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 (edytowane) @schutters85 Było zapłacić bezpośrednio z konta swojego na rachunek nc. Przelew tkz. Znajdź sobie świadka, który potwierdzi, że zapłaciłeś temu gościowi i na Policję z tym. To nie jest wykroczenie. To jest oszustwo i jest ścigane z marszu. Edytowane 25 Października 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schutters85 Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Tak jest jak zaufasz drugiemu człowiekowi a tak to tylko żona była ze mną. Jak za pierwszym razem byliśmy u niego gdzie zapewniał nas że to wina nc+ to za nami była Pani z tym samym problemem na ale wtedy jeszcze nie wpadliśmy na to że gość leci w kulki widać nie pierwszy raz. Jak pojedziemy do PL na święta to go odwiedzimy a jak nic nie pomoże to policja. Myślałem że można to gdzieś do nc+ zgłosić ale kto mi uwierzy na słowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Możesz do nich napisać o całej sytuacji. Niech wiedzą, kto sprzedaje ich ofertę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2019 Za naiwność się niestety płaci. @schutters85 skoro wpłaciłeś kasę powinieneś otrzymać pokwitowanie. Bez tego ciężko będziesz miał cokolwiek udowodnić. Powiem szczerze, że nawet nie wiedziałem, że są klienci którzy w ten sposób regulują należności tzn. opłacają abonament w punkcie sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario02 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 O co chodzi z tym nowym pakietem Nowy Komfort+ w porównaniu do Komfort+? Zabierają jakieś tam 2 kanały (nie pamiętam jakie) i przenoszą do pakietu wyższego. Proponują to przy ewentualnym przedłużeniu umowy. Czy muszę się na to zgodzić? Nie można zostać z dotychczasowym pakietem (zawartością)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Jak już to Comfort+. Komfort+ jest dostępny w wersji nc+ na kartę. Nie możesz pozostać przy starym comforcie, nie ma tych pakietów już na przedłużenie. Comfort+ dochodzi BBC Lifestyle, odpada BBC First oraz MTVMusic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 17 godzin temu, mario02 napisał: O co chodzi z tym nowym pakietem Nowy Komfort+ w porównaniu do Komfort+? Zabierają jakieś tam 2 kanały (nie pamiętam jakie) i przenoszą do pakietu wyższego. Proponują to przy ewentualnym przedłużeniu umowy. Czy muszę się na to zgodzić? Nie można zostać z dotychczasowym pakietem (zawartością)? Możesz pozostać na umowie na czas nieokreślony z dotychczasową ofertą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciejka77 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Witam Umowę mam do marca 2020 Pakiet ekstra + 6 canal + mulitroom na 2 peace całość 69,99 Nowa propozycja Pakiet ekstra + wszystkie canal + + multiroom+HBO do marca 2020 cena łamaniec 25 zł 6 miesięcy potem 85zł 18 miesięcy średnia 70 zł Jak myślicie dobra oferta? Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 22 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 W dniu 25.10.2019 o 18:20, schutters85 napisał: .... ale kto mi uwierzy na słowo. Policja? I postawią cały system w stan gotowości. O, naiwności.... A skąd przekonanie, ze ów pan nie zgłosi na policję zniesławienia. To w tam w cywilizowanej Europie nie ma zwyczaju, ze na wpłaconą obcemu człowiekowi kasę bierze się pokwitowanie? Paragon, fakturę... Dziwię się Kolegom z forum , ze dają nadzieję na działania policji. Bez dowodu, bez świadków... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
senac Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Witam Mam nieużywany dekoder nbox 5800s na, którym początkowo była oferta na kartę i abonament. Jest jakaś możliwość wznowienia oferty na kartę (gdy się skończyła umowa wysłałem wypowiedzenia jakieś dwa lata temu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Zawsze jest. Zadzwoń na infolinię PC+, to się dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Tylko jaki sens wznawiać umowę na takim szrocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Jak ktoś bierze ofertę na kartę to z reguły ma być jak najtaniej. Za ten szrot już raz zapłacił.Ty mu teraz proponujesz kolejną inwestycję w dekoder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 23 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Nie ja mu radzę by przemyślał to jeszcze.Bo dekodery w tamtej ofercie to szrot padną głupie kondensatory itd i naprawa na własna rękę.Na czym wtedy będzie ogladał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.