Ozzy666 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 @wally79 Musisz się dopytać w salonie. Ja oddawałem multiroom w trakcie trwania umowy i nie poniosłem kary, jednak oddawałem go tylko po to by zaraz wziąć nowy multiroom z nowym dekoderem. Ale nie zmienia to faktu że z niego rezygnowałem w trakcie umowy. Dodam że jeden APS w moim mieście nie chciał mi tego umożliwić a w drugim nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarBlo Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 W dniu 1.07.2018 o 16:50, megas napisał: Cześć, czy ktoś może potwierdzić że po przejściu na czas nieoznaczony ma takie kwoty jakie miał prognozy w ncplus online? @megas i jak to wyglądało (wygląda) w Twoim przypadku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Ja dostałem ostatnio zapewnienie od Konsultanta, że kwoty z prognozy są aktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 9 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2018 Czy aneks do umowy nc+ zawarty w APS pojawi się w zakładce "zestawienie ofert" w moje nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Jak długo trwa aktualnie cesja umowy w APS, wystarczy jedna wizyta obu stron i po jakim czasie będzie to w systemie ? Chodzi o to aby osoba która przejmie umowę po cesji mogła negocjować przedłużenie umowy której koniec okresu promocyjnegoi to koniec roku, a już połowa listopada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Maks to tydzień a w rzeczywistości i na drugi dzień jest już aktualizacja w systemie. Bardzo dużo zależy od osoby która to przyjmuje i realizuje - tzn. jak szybko to wprowadzi do systemu. Napisane z własnego doświadczenia :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Cesja trwa 10-15 minut a dane są wprowadzane do systemu w trakcie wizyty klienta. Potem 3 tygodnie później mniej więcej przyjdzie pismo z potwierdzeniem tej cesji. De facto można przedłużać.negocjować zaraz po wizycie w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 To fajnie dzi3ki temu zostanie cameleon ☺ W sytuacji później przedłużenia z pakietu Soperpremiuk na Start+ za 9,99 jest szansa utrzymania Multiroom ? Nowy klient przy najmniejszym pakiecie chyba szansy nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 Co z tego że będą cameleony jak One zostaną już tylko z nazwy i wyglądu dawnymi cameleonami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 10 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2018 To że będą tylko z nazwy nie ma znaczenia w tym przypadku. Bardziej chodzi o to czy po zejjściu na pakiet Start+ może zostać multiroom, aktualnie jest za 0 złotych w pakiecie wyższym. Jeśli nie może zostać to też nie problem. W 2 pokojach by były dwa dekodery Sagemcom dsi83 i ewentualne przełożenie karty na czas korzystania. Nie muszą działać jednocześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Umowa kończy mi się 30.11, do tej pory jej nie przedłużyłem, ani nie złożyłem wypowiedzenia. Prognoza finansowa w ICA pokazuje mi, że w grudniu rachunek podskoczy mi o dyszkę. Jak rozumiem ta prognoza już uwzględnia to, że będzie to cena po skończeniu umowy i w kolejnych miesiącach rachunek będzie wyglądał podobnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Dostałem od Konsultanta potwierdzenie, że tak bo jestem w podobnej sytuacji.Też mam umowę do końca listopada nie przedłużoną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Inaczej być nie może 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Regulaminy np. multiroom mówią co innego dlatego te prognozy nie są do końca oczywiste.W razie czego mam potwierdzenie Konsultanta na mailu więc będzie podkładka pod reklamację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 To w takim razie dla mnie przedłużenie jest kompletnie nieopłacalne, bo chcąc zachować tę samą ofertę musiałbym po przedłużeniu zapłacić jeszcze złotówkę więcej Dzięki za informację! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 Umowa na czas nieokreślony ma też minusy.Np. brak możliwości korzystania z niektórych promocji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaq0 Opublikowano 16 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2018 (edytowane) Witam, jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Jak wszystkim pewnie wiadomo NC+ weryfikuje swoje zabezpieczenia kart, które polegają na ich parowaniu z dekoderem. Padłem również "ofiarą" ich działalności, jednak mój problem polegał na tym iż byłem w posiadaniu dekodera wynajmowanego od NC+ Pace 500 PVR oraz we własnym zakresie zakupiony Opticum Globo Sloth Calssic Plus z którego korzystałem podczas oglądania Elevenów w innym pokoju. Wyciągałem sobie kartę z dekodera PACE i wkładałem do drugiego i problemu nie było. Ale po ostatniej aktualizacji problem powstał i już nie mogę tak robic ponieważ karta działa tylko w PACE. W umowie mam taki zapis: Cytat Rozdział VIII. Udostępnienie Sprzętu 1. Korzystanie z usług może odbywać się przy użyciu Sprzętu (lub także Zestawu antenowego) udostępnianego Abonentom przez Dostawcę usług na czas korzystania z usług w jakiejkolwiek formie prawnej bądź przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług. Zasadą jest korzystanie z jednego Dekodera i jednego Odbiornika dla jednej Umowy, z zastrzeżeniem przypadków, gdy Abonent korzysta z Opcji dodatkowych umożliwiających korzystanie z więcej niż jednego Dekodera/Odbiornika, chyba że co innego wynika ze Szczegółowych Warunków, Warunków Promocji. Korzystanie z usług Dostawcy usług przy użyciu Sprzętu własnego Abonenta spełniającego wymagania techniczne Dostawcy usług może odbywać się wtedy, gdy Dostawca usług udostępnia ofertę przewidującą możliwość wykorzystywania Sprzętu własnego Abonenta. 2. Szczegółowe zasady korzystania ze Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta oraz zasady obsługi serwisowej Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta określone są w Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji. 3. Dostawca usług zastrzega sobie prawo do wymiany Karty dekodującej na nową oraz do przeprowadzania aktualizacji oprogramowania Sprzętu/Sprzętu własnego Abonenta w każdym czasie, w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa systemu kodowania sygnałów lub innych przyczyn technicznych, organizacyjnych lub prawnych uniemożliwiających świadczenie usług. O wymianie Karty dekodującej Dostawca usług każdorazowo poinformuje Abonenta. Zaznaczam iż nikt do mnie nie dzwonił ani nikt mnie o takim zjawisku nie informował, a w Szczegółowych warunkach korzystania ze Sprzętu jest dekoder: typ mediaBox+ I tutaj mam pytanie do eksperta: czy mam podstawy do wypowiedzenia umowy zawartej na czas określony. Edytowane 16 Listopada 2018 przez Mr. Orbita Nie jesteś nowy - konto masz tu 6 lat. Przez ten czas można było się zapoznać ze strukturą forum. Proszę umieszczać pytania w odpowiednich miejscach, a nie gdzie popadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 Brak podstaw.Ofertę możesz oglądać na dekoderze Pace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 @jaq0. Jedyne co Ci pozostało, to przenoszenie dekodera od nc do drugiego pokoju. Ewentualnie zakup MR.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaq0 Opublikowano 17 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2018 Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitexx82 Opublikowano 19 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2018 (edytowane) Wypowiedzenie złożone. Czy w ciągu 14 dni pomiędzy końcem umowy a zdaniem sprzętu, aktywny jest w ICA przycisk "WYCOFAJ REZYGNACJĘ", tak żeby umowa mogła przejść na czas nieokreślony, po tej trochę wyższej cenie? Edytowane 19 Listopada 2018 przez Pitexx82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeneka Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Jak mam rozumieć te daty podane w regulaminie w nowej umowie? Po tym okresie co wyłączą? Edytowane 26 Listopada 2018 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 (edytowane) Tak. Wyraźnie napisane ..usługa do. Potem po cenach promocyjnych. Tak to rozumiem. Poczekajmy na opinie znawców regulaminów. Edytowane 26 Listopada 2018 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernet Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) tak w skrócie.. kiedyś miałem wysoki abonament. Później musiałem go zmniejszyć. Po wysokim abonamencie został mi dekoder 4K, bo wszyscy konsultanci twierdzili,że nie mogę go (oddać)zamienić na dekoder HD. Jest "śmiesznie", bo nie mam w ofercie programów 4K, a za dekoder płacę 15 zł. Macie jakąś radę na taką sytuację ? Edytowane 10 Grudnia 2018 przez ernet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riddick1500 Opublikowano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Płać do końca umowy a potem ją rozwiąż. Ewentualnie rozwiąż ją od razu i zapłać karę. Innej opcji nie ma. Jak raz zaczniesz płacić za dek to już nie przestaniesz - z drobnymi wyjątkami (podobno) -czasem, baaaaardzo rzadko można było przeczytać, że przy przedłużeniu udawało się zdjąć opłatę za najem. Z tym, że to było kiedyś, nie wiem jak jest teraz. Inna inszość, że Ty masz flagowy dekoder za który na tą,ie napewno niezdejmą opłaty ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.