Jump to content
Rasheed

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)

Recommended Posts

Napisz konkretniej co to u Ciebie znaczy "zawarłem umowę na czas nieokreślony ze stałą ceną" bo zawrzeć jej nie mogłeś bo tylko umowy wcześniej podpisane przechodzą automatycznie na czas nieokreślony po zakończeniu okresu obowiązywania umowy bez Twojej reakcji (czyt. wypowiedzenia bądź przedłużenia) i z reguły te umowy są o parę złotych droższe.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od roku albo i więcej mam umowę na czas nieokreślony. Wysłałem wtedy wypowiedzenie kończącej się umowy i konsultant z DUK zaproponował umowę na czas nieokreślony w cenie 88,99 zł i tak płaciłem od tamtego czasu. Dzisiaj raptem rachunek na 108, 99 i nie wiem o co chodzi... 

Sprawdziłem ICA i z jakiegoś powodu doliczyli 20 zł za multiroom...

Edited by draven

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 zł to sugeruje opłatę za dekoder, 20 zł to też np. HBO i PSP więc bez sprawdzenia na umowie ciężko będzie wywróżyć.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

doliczyli 20 zł za multiroom ale z jakiego powodu, tego nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nieużywany  sagemcom wifi box . Jest możliwość  wymiany na nowszy model tej samej marki bez dobierania drugiego? Mając 2 karty jeszcze camel. W sensie przynoszę do APS swój a zabieram nowszy.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli zepsuty jest to tak. Wifibox na Wifiboxa 

Edited by ircios
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie. Mam pytanie , jak to wygląda kiedy się zapłaci za bieżący miesiąc po terminie płatności. Czyli np. Jak zapłacę 25 Lipca za TV to od 18 - 25 Lipca będzie sygnał wyłączony? Czy tylko wyświetli mi się komunikat na ekranie telewizora , że muszę uregulować wpłatę. (PS. Wiem , że po terminie płatności mogą być naliczone odsetki) z góry Dziękuję za odpowiedz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli masz termin do 18 lipca to w przypadku braku wpłaty do 31 Sierpnia  sygnał zostanie wyłączony z dniem 1 Września.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doliczą tam grosze jako odsetki.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli pieniądze już wyszły to z odbiorcą chyba tylko dogadać się o zwrot. Jeśli przelew poszedł, ale są w blokadzie to możesz telefonicznie cofnąć lub na koncie jeśli mssz taką możliwość.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.07.2019 o 22:30, the cable guy napisał:

Czy omyłkowo zlecony przelew można cofnąć? Czy już musi zostać jako nadpłata?

 

Można.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udajesz się do punktu z potwierdzeniem wpłaty i na miejscu składasz wniosek o zwrot nadpłaty na nr konta, jako załącznik podajesz to potwierdzenie wpłaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Składając teraz wypowiedzenie na ok. pół roku przed końcem umowy blokuje to podpisanie nowej umowy ?

Chodzi o nową umowę nie aneks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie. Konczy mi sie 2 letnia umowa z ncplus i zamierzam jej nie prsedluzac tylko przejsc na czas nieokreslony. W prognozie platnosci mam podane ze w piersszym miesiacu na czasie nieokreslonym bede placil o 4 zl wiecej. Czy ta cena (tzn. o 4 zl wieksza) bedzie mnie obowiazywala juz do konca swiata (zakladajac ze nie zrezygnuje z uslug ncplus), czy tez ncplus moze sobie dowolnie zwiekszac moj abonament co miesiac czy co drugi miesiac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy regulamin określa maksymalny czas umowy nieokreślonej.Chyba nie ma takich zapisów. Oczywiście operator ma prawo podnosić ceny,Ty masz miesięczny okres wypowiedzenia, więc bez problemu możesz zrezygnować.Jeśli jednak i tak zamierzasz kontynuować współpracę w dłużej perspektywie bardziej korzystne jest mimo wszystko jej przedłużenie.Masz gwarancję stałej ceny,możliwość korzystania z promocji itd.

Edited by Pawel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka dni temu przedłużyłem umowę z darmowym dekoderem Pace oraz usługą multiroom. Teraz w MOJE NC+ mam ofertę wynajmy dekodera ULTRABOX 4K za 15 zł. Oczywiście nie uczynię tego skoro obecnie mam dekoder za 0 zł. Czy w przypadku wymiany Pace na Ultrabox 4K obecna karta Cameleon pozostaje? MR obecnie to druga karta bez dekodera -czy konieczne będzie dobranie drugiego dekodera i połączenie LAN-em?

Edited by markar

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.08.2019 o 09:52, Krzysiek11:) napisał:

Z ultraBOX+ 4K dostaniesz Caymana. 

 

chyba ze posiadasz karty cameleon i wymienisz dekoder glowny na ten 4K ?

 

czy kanal ZestTV jest kanalem niegwarantowanym dostajac go w manpacku ? kwestia ewentualnego wypowiedzenia umowy na koniec roku

Edited by Don kichot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...