Jump to content

the cable guy

Users
  • Content Count

    2401
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

277 Rewelacyjna

About the cable guy

  • Rank
    Forum to mój dom

Recent Profile Visitors

866 profile views
  1. Padł dekoder Evobox Lite po niecałym tygodniu użytkowania. Miga dioda na czerwono bardzo szybko i pojawia się piszczący dźwięk. Konsultant zalecił wymianę. Czy musi z dekoderem do salonu pojechać osoba, która jest na umowie? Czy innemu domownikowi wymienią sprzęt bez problemu???
  2. Dobierałem Evoboxy Lite do mojego Evoboxa PVR i nic nie było mowy o szybkości łącza. Nawet było info, że wystarczy połączenie po sieci bez połączenia internetowego. Więc chyba nic się nie zmieniło i internet się nie liczy.
  3. Od kiedy? Miałem propozycje 12/3 i 15/3 i 24/6. Jeden miesiąc to jest przy wymianie dekodera głównego np. na Evoboxa. Chyba, że Ci chodzi o nowe umowy, to wtedy może, ale nie o tym jest ten temat. Co to w ogóle za pakiet "Premium"? Wiem, że jest "Premium Max", bo taki mam, ale jest coś niżej z Premium w nazwie? Też mam 2 multiroomy i za Premium Max płacę 110 zł po odłączeniu VOD. Ty 10 zł mniej, ale jakiegoś pakietu nie masz?
  4. Rzeczywiście, wielu abonentów się z tego powodu popłacze. Poza tym piszesz musi, a potem zapewne. To co? Musi wyjść ten dekoder, bo zapewne finał będzie w 4K? Wiesz jak to śmiesznie brzmi? Cyfrowy Polsat nie ma w ogóle swoich treści w 4K i nie zanosi się żeby miał mieć. Jakoś nie wierzę żeby się z tym tak spieszyli żeby pokazywać np. Ekstraklasę od PC+ w tej rozdzielczości albo finał LM raz na rok. Chociaż prawa i tak się kończą i nie spodziewam się ich odnowienia. Pani w APS Cię okłamała lub się nie orientuje w temacie. 3 miesiące byś dostał tylko przy wymianie głównego dekodera lub w umowach krótkich 12 i 15 miesięcznych. Normalnie możesz liczyć na 6 miesięcy za darmo przy umowach 24 miesięcznych.
  5. U mnie idzie przedłużenie z darmowymi miesiącami, ale... Konsultant mnie poinformował przy pierwszej rozmowie, że umowa zostałaby rozwiązana 17 stycznia, a nie 17 grudnia. Co znaczy, że umowa by się rozwiązała z okresem rozliczeniowym przypadającym już po zmianie programowej. Mnie to zdziwiło, ale może rzeczywiście umowy się będą rozwiązywać dopiero od styczniowych okresów rozliczeniowych. Także pisanie "mam potwierdzenie od Polsatu" jest komiczne. Jakie potwierdzenie, że się umowa rozwiązała? Słowa konsultantki przez tel mają być potwierdzeniem rozwiązania? Już prędzej uwierzę w stosowanie się do regulaminu, i to że umowy system przepuści do rozwiązania od stycznia.
  6. Skraca się tylko przy wymianie dekodera głównego. U mnie będzie wymiana dodatkowych i aktywacja tylko 29 zł x2. Warto dla pozbycia się przekładania kart. Pozostaje tylko pytanie czy 24/6, czy 12/3.
  7. Możesz sobie nie wierzyć. Kara była taka jak napisałem. Płaciłem 17.99 zł za Start+ wtedy. Teraz mam Start+ i dodatkowo pakiety C+ i MP. Umowa 15 miesięcy. Na dziś mi pokazuje karę w wysokości 280 zł i zmniejsza się z każdym miesiącem o 20 zł. Jak usunę C+ i MP, to pewnie wysokość kary mocno spadnie.
  8. To wytłumacz to obsługującym w APS.
  9. Sam zadzwonię albo podpiszę nową umowę przy zwracaniu sprzętu z rabatem dla powracającego. Ewentualnie podpiszę jako nowy klient z jakąś fajną promocją. Nie bój się, poradzę sobie. CP mnie nie przechytrzy. Bardzo się mylisz. Ci, którzy wypowiedzą umowy, będą prawdopodobnie mieli wysokie pakiety. Tacy klienci są ważni, a ich odejście zostanie od razu zauważone i zaboli. Nie da się żyć? Nie rozśmieszaj mnie. Mam TV tylko dla sportu na żywo, HBO GO w pakiecie i możliwości nagrywania sobie np. seriali lub programów, które mnie interesują. Częściej zaglądam na Netflixa niż patrzę w TV jak zombiak, na kolejny pakiet reklam CP przerywany jakimś programem lub filmem.
  10. To nie takie proste, bo teraz sprawy związane z danymi osobowymi podlegają pod RODO. Kary są tak wysokie, że CP musi przestrzegać zasad. W NC+ np. wymagają poświadczenia notarialnego. Tak samo jest w Orange. Może to jakiś sposób też w słonecznej platformie. Tylko, że brzmi dosyć niepoważnie.
  11. Jaki honorowy. Po co brać pieniądze od niegrzecznych?! Z nimi się nie bawisz. Operator ma możliwość zaznaczenia w umowie, że kanał nie jest gwarantowany. Nie ocenia się winy, ale wywiązywanie się z warunków zawartej umowy. To co piszesz nie ma logicznych podstaw. Równie dobrze bank abonenta może popełnić błąd i nie wykonać przelewu zleconego na rachunek Cyfrowego Polsatu. Abonent nie będzie winny, ale mu sygnał odetną, bo nie zapłacił, nie wywiązał się z umowy.
  12. Bzdura. Jak włączasz to masz gwarantowane kanały. Chyba, że są nadawane promocyjnie w tym włączanym pakiecie.
  13. Nie tyle gwarantowane, ale jest podana zawartość pakietów. Akurat CBS Action jest w pakiecie Film HD i jeśli ktoś ma ten pakiet, to ma gwarantowany kanał. Niech sobie mówią, że promocyjnie itp. Mam na mailu wykaz kanałów podany przy przedłużaniu umowy w te wakacje. Jest tam CBS Action w pakiecie Film HD. Więc jak tylko wypadnie, to pójdzie wypowiedzenie.
  14. Co za bzdury tutaj się pojawiają o braku informacji. Przy ostatnim usunięciu kanału była wyraźna informacja na ICOK i wszędzie w internecie się pojawiała. Polsat niczego nie próbował ukryć. Niektórzy to by chyba chcieli żeby prezes do nich dzwonił z info, że jakiś kanał usuwają.
  15. Ale się gorączkujecie... 1. Polsat poinformuje abonentów o możliwości wypowiedzenia. 2. Wypowiedzenie się składa po zaprzestaniu nadawania. Więc logiczne, że najwcześniej 01.01.2020. Dalsza dyskusja w tym temacie jest zaśmiecaniem wątku, który wiele osób ma w subskrypcji.
×
×
  • Create New...