Jump to content

markar

Users
  • Content Count

    2843
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

85 Świetna

About markar

  • Rank
    Forum to mój dom

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Również otrzymałem. Obecnie 2 karty Cameleon i Pace PVR.
  2. W moim przypadku była już to nie pierwsza i nie druga promocja. Inaczej mówiąc, włączyłem kiedyś HBO i później ponownie.
  3. 05.06 otrzymałem emaila od CP następującej treści, może komuś się przyda i wyciągnie od CP darmowe HBO: Promocja uprawnia Abonenta do bezpłatnego korzystania z usługi HBO HD HBO GO przez okres jednego miesiąca. Po okresie promocyjnym, Pakiet jest płatny, jeśli nie zostanie wyłączony przez Abonenta. Promocja jest jednorazowa i nie dotyczy Abonentów, którzy korzystają lub korzystali z pakietu HBO HD HBO GO w przeszłości. Aplikacja HBO GO dostępna na dekoderach EVOBOX PVR, EVOBOX HD, EVOBOX LITE PVR, HD 7000, HD 6000, HD 5500s, HD 5000, HD 3000, MINI HD 2000. Opłata za transmisję danych zgodna z taryfą Państwa operatora usługi Internet. Wypisanie z listy subskrybentów możliwe jest po zalogowaniu do indywidualnego profilu w serwisie ICOK.
  4. Moduł jest jakimś rozwiązaniem tyle, że w tunerze 2 wejścia na moduł a innych modułów więcej 😋
  5. Termin się zbliża nieuchronnie. Muszą być gotowi. Pytanie czy to będzie tylko 6A czy coś z grubej rury,
  6. Najlepiej sam zapytaj w Dziale Utrzymania Klienta nr 222127128. Kiedyś było to możliwe a dziś to trzeba zapytać.
  7. Zaraz po włączeniu miałem okres gwarantowany do 01.07. Szybko napisałem do PC+ i oto taka odpowiedź: " błąd systemu związany z uruchomieniem promocji pierwszego dnia miesiąca. Pakiet Multi Man Pack będzie włączony za 0 zł do końca lipca 2020 r. "
  8. Właśnie uruchomiłem MMP do końca lipca za 0 zł. Co prawda na stronie jest podane "Multi Man Pack za 0 zł do końca czerwca" ale warunki promocji definiują to za 0 zł do końca lipca.
  9. Po miesiącu płatnym działa jedynie pakiet bez opłat: https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte/telewizja-smart-hd. Ja wykonałem 2 telefony jeden po drugim. Pierwszy konsultant wyraził się, że " zgłosił to i w ciągu 24 godzin ma być dostęp", drugi konsultant od razu mnie poinformował, że pakiet Smart HD+ będzie działał do 29.06 a pakiet bez opłat do 29.07.
  10. No to dzwoń i domagaj się co Twoje. Coś mi się zdaje, że nie ma tam żadnego systemu tylko promocja była przyznawana "na pysk". Ci co będą się domagać drugiego miesiąca to im włączą - u mnie gra - a Ci co zapomną to pewnie znów zapłacą. Dziadostwo w tylu nc+.
  11. Dziś dzwonili do mnie i oferowali przejście na abonament. W systemie śladu informacji o skorzystaniu z promocji. Złożyłem reklamację. Taki porządek i podejście do klienta mają.
  12. No właśnie dziś byliśmy świadkami Topu Wszechczasów na antenie Stars TV.
  13. Słuszna uwaga @rsw. Złożyłem wypowiedzenie umowy w punkcie ze skutkiem na koniec okresu podstawowego (pół roku przed końcem) a gdy dzwonił konsultant z Działu Utrzymania to twierdził, że umowa zostanie rozwiązana za miesiąc.
×
×
  • Create New...