Jump to content

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Recommended Posts

55 minut temu, lecho napisał:

Czy na platformie CANAL+ biorąc drugą umowę na abonament i wybierając  pakiet START+ jest jakaś zniżka? 

Przy aneksiwaniu można dostać Comfort za połowę ceny.

Link to post
Share on other sites

A w polu odbiorca i adres odbiorcy? Czy to akurat nie ma żadnego znaczenia, tylko numer konta się liczy?

To tak odnośnie tego info:

Szanowni Państwo,
informujemy, że 15.07.2020 r. spółka ITI Neovision S.A., będąca operatorem Platformy CANAL+, zmieniła nazwę na CANAL+ Polska S.A.

Edited by Barti
Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Od kiedy jestem ich abonentem, mam ustalony przelew w swoim banku, nie zmieniałem nazwy odbiorcy. Pieniądze dochodzą, kanały świecą, nikt do nikogo pretensji nie ma. Jeśli chcesz to zmień nazwę, jeśli nie to afery też nie będzie z tego powodu. 😉

Link to post
Share on other sites

Czy w Platformie CANAL+ nie jest tak, że każdy jej abonent ma indywidualny numer konta do wpłat?

Jeśli tak to wówczas tytuł przelewu, a także dane odbiorcy (np. adres) nie mają większego znaczenia przy dokonywaniu przelewu.

Pieniądze trafiają na konto, a nie na adres odbiorcy, więc jeśli tylko zostały wysłane na właściwy numer konta to w takiej sytuacji i tak na to konto dotrą i zostaną przez odbiorcę zaksięgowane. :)

Link to post
Share on other sites

Dokładnie ja mam w polu odbiorcy: NC+, w polu tytułem: abonament i korzystam z opcji: ponów przelew.

Pole adres odbiorcy mam puste i wszystko jest księgowane prawidłowo.

Link to post
Share on other sites
W dniu 20.05.2020 o 13:38, Mikizncplus napisał:

Drugą umowę się da, możesz mieć do kilku umów na różne adresy. Natomiast każda kolejna umowa to inny numer abonenta i nr konta do wpłaty także zniżki Ci nie przejdą. Nowa umowa wg nowych ofert z cennika, chyba że dobierasz pakiet Comfort to jest on w fajniej promocji 12m za darmo 12m normalnie płatnej, tylko też aby taki prezent dostać musisz obecną umowę przedłużyć nie wcześniej jak 60 dni, a także musi ona być zawarta na pakiet minimum comfort z wyłączeniem niektórych tanich ofert typu Comfort za 14,99; 19.99 i podobne :)

 

@Mikizncplusjest to jeszcze aktualne?

Link to post
Share on other sites

@MartinosŻeby taką ofertę na drugą umowę z Comfort+ otrzymać to trzeba tę pierwotną przedłużyć w standardowych lub niemal standardowych stawkach. 

 

Nie wiem jak jest teraz,  ale jak kiedyś o to pytałem to np. dla pakietu Extra+Canal+ można było dostać taką drugą umowę z Comfort+ jeżeli umowa była przedłużona na stawki: 99,99zł, 94,99zł lub 89,99zł. Przy niższych kwotach (jak chociażby popularne tu 79,99zł) opcja ta już nie była dostępna.  

 

Krótko mówiąc - nie opłaca się.  

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Pisałem o tym w wątku dekodera Pace PVR. Nc+ załatwiło mnie "koncertowo". Całkowicie nie mam TV, po wymianie karty w dekoderze 29 sierpnia (przez ich błąd nie wymienili dekodera w punkcie, tylko kartę, a i tak nie działa). Tak więc płacić muszę, a TV nie mam. Konsultant nc+ zapewniał mnie, że jak nie będzie działać to wyślą nowy dekoder kurierem (nie mam punktu nc+ w swoim mieście). Kolejny konsultant stwierdził, że oczywiście nie ma takiej możliwości z wysyłką dekodera. Reklamacja czeka na odpowiedź od 3 września  (7 września dopisywałem konkretne informacje, nie wiem czy 30 dni nie liczą od tego dnia). Jak myślicie, wyślą ten dekoder kurierem, tak jak mnie na infolinii zapewniano? W przeciwnym wypadku zażądałem natychmiastowego zerwania umowy z ich winy. No i cisza w temacie. Ja bez TV od nich, a reklamacja sobie czeka. Jak myślicie, jak to się rozwiąże?

Edited by amigo007
Wyrażenie skrótowe "TV" piszemy wielkimi literami. Poprawiono post.
Link to post
Share on other sites

Dekodera jak nie wysłali to nie wyślą.  Czekaj na odpowiedź z reklamacji. Według operatora, to twój obowiązek aby do APS się udać w celu wymiany sprzętu. 

Napisz też reklamację, że konsultant zapewnił Cię, że wyślą, a nie wysłali sprzętu. Podaj datę i godzinę rozmowy. Oni nagrywają.  

Link to post
Share on other sites

Też podejrzewam, że pewnie nic nie wyślą. A w reklamacji właśnie napisałem, kiedy dokładnie konsultant powiedział o wysyłce dekodera. Poza tym z ich winy nie wymienili mi dekodera w punkcie  (załączyłem czat z rozmową z konsultantem w przeddzień wyjazdu). Sama niekompetencja i kłamstwa od konsultantów mnie spotkały. Ja na pewno nie mam zamiaru już jeździć po punktach. Dobrze że umowę mam do 31.12. A jak rozwiąże umowę, to mogę im ten badziewny dekoder odesłać pocztą?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jeśli kogoś to interesuje, to moja reklamacja "rozwiązana". Dekodera rzeczywiście nie wyślą, bo tego nie robią. Nie ma takiej opcji, przeproszono mnie za wprowadzanie w błąd przez konsultanta. Ugrałem finalnie rabat 100% na 2 miesiące za abonament (zrobiono mi nadpłatę). Czyli został mi tylko 1 miesiąc do zapłaty, przed końcem umowy. I jak będę mógł udać się do punktu, to wymiana na dekoder 4k za 0zł (mam telefon do konsultantki, aby to aktywować). Wymiana ważna do końca listopada. A umowę mam do końca grudnia. 

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. 

Jak się okazało mama już umowę przedłużyła, do tego tak ją przekręcili, że zabrali "Mistrzowską piłkę" (a miały zostać te same pakiety) do tego podpisała drugą umowę u kuriera :/

20 lat nie było problemu jak rozmawiali ze mną, a teraz jakiś cwaniak zrobił przekręt na emerytce.

Co radzicie? 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...