Inspektor Opublikowano 29 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Jak nie minęły 2 tygodnie to rozwiązać umowę i negocjować nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Czy mogę wymienić " UltraBox+ z dyskiem" na moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 W czasie trwania umowy wykluczone. Przy przedłużaniu bardzo ciężko wręcz niemożliwe. Jedynie zakończyć umowę i wziąć nowa z modułem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Dzięki. To poczekam i wezmę nową. Edytowane 4 Października 2020 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Witam. Będąc abonentem PC+ (aktualnie pakiet START+ po 9,90zł) w jakiej cenie mogę dostać dodatkowy tuner. Aktualnie oprócz powyższej oferty PC+ posiadam SMART HD+. Chciałbym zrezygnować ze SMART HD+ i przejść na abonament 3x pakiet START+ (najlepiej płacąc w sumie 30zł za wszystko). Czy ktoś próbował już tak zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Nie wiem czy do startu dostaniesz multiroom, ale każdy dodatkowy dekoder 10 zł miesięcznie (49 aktywacja) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 (edytowane) @an10ka Mulitroom można dobrać od pakietu Comfort/Optimum. 49 zł aktywacji za każdy dodatkowy dekoder plus 10 zł miesięcznie. Do tego jeśli nie masz obecnie dekodera z nagrywarką, który obsługuje multiroom to czeka Cię też wymiana na taki. Dodatkowo dekodery muszą być połączone w sieć, żeby mulitroom działał. Edytowane 26 Października 2020 przez polarnik29 Poprawa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
an10ka Opublikowano 26 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Z pakietem Comfort/Optimum to już tak tanio nie wychodzi. Plus aktywacja oraz 10zł do tego. Miało być tanio a wyjdzie ...... Zadzwonię na infolinię, zobaczę co mi zaoferują za samo przejście z SMART HD+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roo Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Witam, wszystkich bardzo serdecznie. Piszę z takim zapytaniem ponieważ posiadam ofertę Pakiet Superpremium+ oraz dwa niezależne dekodery UltraBox+/PVR PACE Box+/HD SAGEMCOM z kartami Cameleon umowa mi się już skończyła i obecnie mam to wszystko w cenie 115zł/m Byłem wczoraj w punkcie C+ i zaoferowano mi, że otrzymam w tej samej cenie tj. 115zł pakiet Superpremium+ 4k wymienią mi jeden dekoder na ultrabox+ 4k, a drugi pozostanie na Cameleonie i dalej będzie niezależny. Powiedzcie mi co mam zrobić czy ta oferta jest dobra cenowo? Nie ukrywam tez, że chciałbym wymienić dekodery bo te działają już bardzo wolno, myślałem tez nad kartami CI+ ale z tego co sie orientuje sie nie bedą chodzić jak mam MR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Gdy wykupię film z VOD to płatność będzie przy następnej fakturze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polarnik29 Opublikowano 29 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Dokładnie, doliczą do faktury za kolejny miesiąc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Wypowiedzenie złożone przez maila podanego w umowie, odpowiedź o zarejestrowaniu też na maila i zakończeniu umowy z końcem listopada. Zastanawia że w strefie canal+ brak przycisku "wycofaj wypowiedzenie" i prognoza płatności na grudzień. Poprzednim razem po wypowiedzeniu wspomniany przycisk był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Pojawi się. U mnie po złożeniu wypowiedzenia też nie było go od samego początku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 Ok, dzięki.Możliwe że poinformowali mailem o przyjęciu i nie wprowadzili do systemu. Wypowiedzenie w salonie jest wprowadzanie od razu do systemu i było zaraz widoczne w ICA poprzednim razem. Ważne że zarejetrowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Witam, mam pytanie. Czy jak włączę opcje dodatkową Eleven (oferta cennikowa 15,90PLN) w dniu dzisiejszym to zapłacę za listopad, czy dopiero za grudzień? Niektórzy twierdzą, że trzeba zamówić drugiego dnia miesiąca i później, żeby mieć miesiąc za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 (edytowane) Za grudzień tylko, zresztą, sprawdź sobie w płatnościach i regulaminie opcji którą włączyłeś Edytowane 1 Listopada 2020 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Dziękuję. Właśnie prognoza płatności jest od grudnia, nie ma kwoty za listopad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Tylko za grudzień zapłacisz. I za Styczeń, jak w grudniu nie zlecisz wyłączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kijanek Opublikowano 1 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Witam , mam takie pytanie w czwartek otrzymałem nowa ofertę , z konsultantem była rozmowa na temat hbo go , powiedziałem ze go nie używam i nie potrzebuje a teraz nie mam żadnego hbo można umowę rozwiązać czy jakoś z nimi to wynegocjować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Rozumiem, że już zaakceptowałeś ofertę? Jeśli tak to masz 14 dni na odstąpienie. Wcześniej sprawdź co dostałeś w mailu z ofertą jak jest HBO to ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kijanek Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Zaakceptowałem , w ofercie nie ma nic na temat hbo konsultant nie poinformował ze hbo go to jest tez razem z kanałami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Więc trzeba odstąpić. Nie napisałeś jaką masz ofertę, wklej to co Ci w mailu przysłali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 W dniu 31.10.2020 o 09:43, maks27 napisał: Wypowiedzenie złożone przez maila podanego w umowie, odpowiedź o zarejestrowaniu też na maila i zakończeniu umowy z końcem listopada. Zastanawia że w strefie canal+ brak przycisku "wycofaj wypowiedzenie" Dziś w strefie canal+ już widać przycisk "wycofaj rezygnację", więc koniec umowy z końcem listopada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kijanek Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Extra+ z CANAL+ i Netflix, Eleven Sports, FOX Play, MISTRZOWSKA PIŁKA, Nat Geo Play, NAJEM MEDIABOX+ Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ i Netflix za 79,99 zł 6 m, 122,99 zł/m, 152,99 zł/m dla Abonentów (05/20) L, Eleven Sports 11,90 zł/m dla Abonentów (01/18), Kolekcja Fox Play 0 zł/m dla Abonentów, Kolekcja Nat Geo Play 0 zł/m dla Abonentów, Mistrzowska Piłka za 0zł/m dla Abonentów (01/19), Najem MediaBox+ ADB 0 zł/m dla Abonentów Czas trwania umowy (okres oznaczony umowy) od dnia aktywacji promocji do końca dotychczasowego okresu oznaczonego + 24mies. KWOTA DO ZAPŁATY ZA TWÓJ PIERWSZY RACHUNEK: 91,89 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Nie wiem w jakiej cenie miałeś wcześniej HBO, ale zobacz w strefie abonenta może masz ofertę na HBO, jeśli Cię satysfakcjonuje to możesz sobie dobrać, jak nie to odstąpienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.