Jump to content

jupiter

Users
  • Content Count

    732
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

62 Świetna

About jupiter

  • Rank
    Aktywny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A może łatwiej wynegocjować dodatkowy multiroom za 0zł zamiast zejścia z czynszu za główny dekoder? Interesuje mnie też kwestia Netflixa, bo na samych początkach tej usługi na platformie, jakiś konsultant mówił, że do pakietu Superpeemium można za 43 zł dokupić opcję, która normalnie na stronie Netflixa kosztuje 52zł czy to jest błędna informacja?
  2. Po pierwszej złożonej propozycji, która była bardzo słaba (uboższa oferta w cenie ponad 20 zł droższej niż teraz), czym prędzej poszedłem złożyć wypowiedzenie. Już jestem po pierwszym telefonie po wypowiedzeniu i widzę że tym razem chyba się nie dogadamy. Padła co prawda propozycja Superpremium+ 4K za 109,99 ale już nie mają dla mnie Man Packa za 5zł jak przy ostatnim przedłużaniu umowy no i 15zł czynszu za dekoder 4K nie chcą odpuścić. Przecież już dwa lata za niego płaciłem, a nowi klienci dostają go od razu za 0zł. Dziwił mnie ten opór z czynszem, zwłaszcza, że jestem zainteresowany poszerzeniem oferty o dodatkowy multiroom za kolejne 10zł oraz Netflix. Sumarycznie będzie więc i tak sporo więcej niż teraz płacę. Ale mój warunek to obniżenie czynszu do 0zł. Zostało mi już mniej niż 3 mies. do końca. Co myślicie? Aha no i mam pytanie czy ten Netflix za 43zł to wersja na 2 czy 4 osób?
  3. Też mam koniec umowy na koniec września. Oczywiście będę zainteresowany pakietem Superpremium 4K, nie chciałbym już natomiast płacić przez kolejne 2 lata 15-złotowego czynszu za najem Ultraboxa skoro rozdają go teraz za 0 lub 5zł na miesiąc. W to miejsce chciałbym dostać drugi multiroom. Pytanie też co w zamian za ManPack. Przy ostatnim przedłużaniu umowy przedłużyli mi go za 5 zł, ale teraz zdaje się nie ma takiej opcji?
  4. U mnie po przełączeniu na Baby TV, Wifibox zawiesza się na amen praktycznie 100 na 100 razy. Nie da się z Baby TV przełączyć na żaden kanał ani włączyć Menu. Pomaga jedynie wyłączenie dekodera z prądu. Wygląda na to, że dekoder źle znosi przełączenie na kanał z wyższym SR. Najlepsze, że technicy mają tą usterkę w głębokim poważaniu, bo nie naprawili problemu już od kilku lat.
  5. Ale jak mówiłem, że na satelicie jest miejsce dla rozwoju 4K to każdy mówił, niee, 4K to tylko w streamingu internetowym ma sens. A teraz w epidemii się okazuje, że internet jest ok, ale jak korzysta z niego garstka. Gdy wszystkie dzieci siadają do lekcji przez neta, to każdy bajt przepustowości jest na wagę złota. I nie ma w necie miejsca nawet dla streamu w Full HD a co dopiero w 4K. Dziwi mnie też samolubne podejście i brak zrozumienia przez niektórych.
  6. To tak jak by przemalować piękne czerwone Ferrari, na żółto. 😲😲
  7. A wystarczyło nazwać platformę Premium+ a kanały Canal+ zostawić w spokoju i nic by się nie myliło.
  8. Tak zrobię! Dzięki za szybką reakcję, myślałem że cały weekend zostanę bez lektury 😀
  9. No i przyszedł, ale mam problem, kliknąłem na link do pobrania PDF w telefonie, plik się nie pobrał, więc po powrocie z pracy do domu kliknąłem na link w komputerze i teraz mi wyskakuje tylko komunikat " Przekroczono limit pobrań" - no i musiałem napisać reklamację. Czekam na odpowiedź. 😫
  10. Tak naprawdę to są konsekwencje wcześniej podjętych decyzji. Zmienili nazwę i teraz nie da się krótko powiedzieć w rozmowie z kimś, że np. oglądamy albo opłacamy Canal+ nie mając wątpliwości, że chodzi o platformę a nie o kanał. Najpierw dodali platforma ale trochę nazwa przydługa. Teraz dodadzą nazwę premium do kanału znanego od lat, tylko po to, żeby odróżnić go od platformy. A wystarczyło zostawić NC+, albo wrócić do Cyfra+.
  11. Po jakim czasie od zakupu przychodzi plik PDF? Przychodzi na maila czy jak?
  12. Wczoraj, chwilę przed północą włączyłem na Museum 4K i ku mojemu zdziwieniu kanał odbierał poprawnie. Pomyślałem "brawo szybka reakcja, opłcało się skontaktować z pomocą C+". Potem oglądałem inne kanały dokumentalne i gdzieś po północy wróciłem do Museum 4K i ... znowu problemy wróciły 😲 i dalej kanał nie nadaje się do oglądania. Tnie obraz i dźwięk.
  13. Jak wam odbiera Museum 4K bo mi tnie obraz i dźwięk niemiłosiernie?
  14. Dlatego jest sens w przechodzeniu na kodek HEVC wtedy taki kanał HD z bitratem 6,5 MBit/s będzie w porównywalny do kanału z bitratem 13 MBit/s w kompresji MPEG-4. Odnosząc się jednak do jakości kanałów HD na dużych telewizorach, to warto zwrócić uwagę, że współczesne telewizory mają bardzo zaawansowane mechanizmy ekstrapolowania obrazu, potrafią maleńki obraz SD rozciągnąć do wielkiego ekranu bez znaczącej straty na jakości. Tym samym kanały HD nawet na ekranach pow.50 cali wyglądają nieźle. Są jednak tacy technologiczni wariaci, którzy wyłączają te mechanizmy automatycznej poprawy obrazu w ustawieniach i potem narzekają na serwisy czy operatorów telewizyjnych, bo obraz nieładny i że nie mogą na niego patrzeć.
×
×
  • Create New...