Jump to content

DamPrz

Users
  • Content Count

    1299
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralna

About DamPrz

  • Rank
    Połowa mocy ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No rzeczywiście udało się Kobieta mówi że włączą kanały z powrotem W piątek zadzwoni i telefonicznie będą dogrywane formalności Dzięki za numer To jakaś infolinia dla specjalnych przypadków
  2. Niestety dzisiaj już za późno Brak sygnału, brak dostępu do ICOK Dekoder do oddania i można tylko umowę nową podpisać A oferta nowa jest kiepska Mnie interesowałoby np Rodzinny HD + sport HD za maks 30 zł a tego nie ma Resztę mam od C+ Więc CP niech się zastanowi nad ofertą uzupełniającą dla abonentów C+
  3. Witam W grudniu wypowiedziałem umowę CP (pakiet Familijny Max HD - 30zł/m-c) Umowa kończy się 10 marca i nikt jeszcze nie dzwonił, aby zachęcić do pozostania. Jaką oni mają politykę?
  4. Czy istnieje opcja, żeby dostać Familijny Max HD za 30 zł i do tego za darmo lub tanio pakiet Sport HD? Oczywiście po wypowiedzeniu.
  5. U mnie nadal nie działa. Nawet po czyszczeniu danych aplikacji i ponownym wpisywaniu loginu i hasła.
  6. Mówimy o usłudze, która widnieje pod nazwą Katalog ONLINE 0,00 zł aktywna ? Czy ona dotyczy kanałów na zasadzie TERAZ w TV czy również jakieś treści na życzenie?
  7. W nc+ Go na pewno jest tak, że każda przeglądarka na laptopie to inne urządzenie. Być może przeglądarka się aktualizowała i wykrywało ją jako nową.
  8. No, faktycznie mi też przestało działać na Mate 10 Lite. Ale wczoraj, gdy im nie działało to u mnie jeszcze wszystko grało. W ICOK-u miałem 5 urządzeń, jedno usunąłem, kolejne do usunięcia za tydzień dopiero. Limit 3 odnosi się do ilości zarejestrowanych urządzeń, czy do urządzeń aktywnych? Bo skoro na liście można mieć więcej niż 3...
  9. Brat zainstalował pierwszy raz apkę i od razu nie działa, więc co tu czyścić?
  10. Jak sprawdzić, które urządzenia znajdują się w limicie, a które nie? Mam taką informację: Liczba obecnie przypisanych urządzeń: 5. Limit wynosi: 3. Ojcu i bratu nie działa, bo są poza trójką?
  11. Czyli teoretycznie powinno to działać na dowolnych kilku urządzeniach? Bo w pierwszym momencie to sobie pomyślałem, że na smartfonie mam konto Gmail swoje i logowanie do CP GO właśnie tym Gmailem działa. A że ojciec ma na komórce inny Gmail, a loguje się moim mailem do CP GO to dlatego mu błąd wywala.
  12. U mnie w ICOK-u pisze że mam aktywną opcję KATALOG ONLINE (0,00 zł). Kojarzę, że wcześniej było coś za 5 zł dodatkowo i chyba był to CP GO - zainstalowałem ostatnio z ciekawości apkę, zalogowałem i działają kanały, które mam w pakiecie. Ale u ojca na telefonie błąd 100020, u brata też.
  13. Czy dobrze rozkminiam? (bo dla mnie to nowy temat) Cyfrowy Polsat GO jest za darmo dla każdego, tzn. można oglądać np. na komórce kanały online, które się ma w pakiecie? A czy On the Go to jest ta opcja dodatkowo płatna 5 zł i tam jest już wideo na życzenie? Zainstalowałem apkę Cyfrowy Polsat Go. U mnie na smartfonie wszystko hula, a u ojca błąd 100020.
  14. Idzie wynegocjować ON THE GO za darmo (cena regularna 5 zł) przy Familijnym Max HD za 30 zł ?
×
×
  • Create New...