Jump to content

Barti

Moderators
  • Content Count

    7513
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

177 Rewelacyjna

About Barti

  • Rank
    Moderator

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Opolszczyzna

Recent Profile Visitors

3868 profile views
  1. Ja generalnie również za bardzo nie przepadam za tym "gatunkiem" muzyki, jednak niektóre kawałki nawet mi się podobają. Niezależnie od tego, miło by było, gdyby i kanał Disco Polo Music przeszedł w końcu na rozdzielczość HD na satelicie.
  2. Skoro inny discopolowy kanał, Polo TV, przeszedł już na nadawanie w rozdzielczości HD drogą satelitarną to z kanałem Disco Polo Music powinno zostać uczynione to samo! Ja kanał Disco Polo Music uważam za lepszy od Polo TV, jeśli chodzi o jego zawartość programową. A tymczasem na satelicie nadal pozostaje on jedynie w archaicznej już dziś wersji SD...
  3. Póki co, nie kontaktowałem się w tej sprawie z Cyfrowym Polsatem. Więc nie mam bladego pojęcia, czy problem występuje tylko na jego modułach CAM. Przypuszczam, że na dekoderach dedykowanych Cyfrowego Polsatu kanał Discovery Life wciąż jest jeszcze ze starych parametrów technicznych, stąd zapewne jego odbiór na tym sprzęcie jest możliwy. Bo póki co, przekaz tego kanału ze starych parametrów nie został jeszcze wyłączony. A może wypowiedziałby się też tutaj ktoś, kto jest abonentem Platformy CANAL+ i posiada od niej moduł CAM CI+, czy kanał Discovery Life działa u niego już z tych nowych parametrów technicznych? Bo ciekaw jestem, czy brak uprawnień odbioru tego kanału jest tylko w przypadku abonentów Cyfrowego Polsatu, czy też abonentów platformy konkurencyjnej. @Anita Kaźmierska Może by się tak Redakcja "Sat Kuriera" zainteresowała tym tematem? Bo to już trochę za długo trwa i trochę dziwne jest, żeby do tej pory na tym kanale z nowych parametrów technicznych wciąż nie było uprawnień odbioru dla abonentów Cyfrowego Polsatu, tym bardziej że system kodowania dla Cyfrowego Polsatu (CAID) jest przy tym kanale z nowych parametrów od dawna załączony. O, albo jeszcze lepiej: może by tak nasz forumowy @Specjalista Cyfrowy Polsat wypowiedział się też w tym temacie?
  4. Tymczasem mamy już 9 października 2019 roku, a kanał Discovery Life w przekazie satelitarnym wciąż wita mnie komunikatem "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" z modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu. Zauważyłem jednak, że EPG przy tym kanale chyba jest już poprawne. Tylko co z tego, skoro nadal nie ma uprawnień odbioru tego kanału. Przynajmniej dla abonentów Cyfrowego Polsatu... Zrobiłem nawet ponowne skanowanie tego transpondera, z którego kanał Discovery Life jest nadawany w ramach nowych parametrów i też nic. Nic to nie pomogło.
  5. Stan na dzień dzisiejszy, godz. 15:40: Moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu - nadal brak uprawnień odbioru kanału Discovery Life z nowych parametrów. EPG przy tym kanale nadal nie jest też poprawne. Mi z kolei bardziej podoba się to obecne logo, niż sama tylko litera "D". Mimo wszystko jednak uważam, że poprzednie logo było ładniejsze.
  6. No właśnie! Czyli, jak rozumiem, u Ciebie też jest taka sama sytuacja, tzn. też nie masz uprawnień odbioru z nowych parametrów kanału Discovery Life? Bo już zgłupiałem, czy to nie u mnie coś jest nie tak... Z tego, co pamiętam, jesteś również abonentem Cyfrowego Polsatu, no nie? Również korzystasz z modułu CAM CI+, czy z dekodera dedykowanego? Też mi się właśnie wydawało, że to EPG z nowych parametrów przy kanale Discovery Life jest z któregoś z kanałów informacyjnych. Ciekawe, do kiedy w ogóle kanał Discovery Life będzie nadawany z dotychczasowych parametrów? Bo o tym nie ma żadnej informacji. No i też kwestia tych uprawnień odbioru z nowych parametrów dla abonentów Cyfrowego Polsatu. Bo samo kodowanie dla Cyfrowego Polsatu jest już załączone, gdyż inaczej nie pojawiałby się na ekranie komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".
  7. Kanał Discovery Life zmienił parametry nadawania drogą satelitarną. Szczegółów można się dowiedzieć tutaj: https://satkurier.pl/news/184220/discovery-life-hd-zmienia-tp-na-13e.html Co ciekawe, na kanale tym, już z nowych parametrów, z modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu cały czas jest "ciemność" i pojawia się komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie". W dodatku EPG nadawane przy tym kanale z nowych parametrów też jest niezgodne z tym samym kanałem, nadawanym jeszcze ze starych parametrów. Chyba jest z innego kanału. Widać, że jest z tym jakiś bałagan...
  8. Mam pytanie odnośnie konta ICOK w Cyfrowym Polsacie. Mam takie właśnie konto od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem, które mam zarejestrowane na dany adres e-mail. Teraz chciałbym zmienić ten adres e-mail, tzn. aby logować się na moje konto ICOK przy użyciu innego adresu e-mail. Mam też drugą skrzynkę mailową. I moje pytanie: czy i jak mogę zmienić mój adres e-mail w logowaniu się do konta ICOK? Czy muszę w tym celu usunąć moje obecne konto ICOK i ponownie założyć nowe z użyciem już innego adresu e-mail, czy też mogę to zrobić przy użyciu obecnie posiadanego już konta ICOK? Generalnie chodzi mi to, aby zmienić w Cyfrowym Polsacie swój adres e-mail na nowy, którym od tej pory będę się posługiwał do logowania się na moje konto ICOK, a także żeby ten sam, nowy adres e-mail był moim adresem kontaktowym z Cyfrowym Polsatem. Proszę o wskazówki, jak to "ugryźć".
  9. W tej kwocie ja już mam zawarty pakiet Eleven Sports i to na całą umowę bez dodatkowych opłat.
  10. Tuner Ferguson Ariva 100E jak najbardziej będzie współpracował z kartą oferty Smart HD+. Ja poprzednio moją kartę Smart HD+ używałem w tunerze Ferguson Ariva 202E i również wszystko "hulało" bez problemów.
  11. Ja wczoraj popołudniu przedłużyłem już moją umowę z Cyfrowym Polsatem. Jej wypowiedzenie złożyłem w APS-ie Cyfrowego Polsatu dzień wcześniej. Heh, nie sądziłem, że zadzwonią do mnie z DUK tak szybko! Dostałem umowę na 12 miesięcy, w tym pierwsze 3 miesiące za 0 zł. Później 75 zł za pakiety, które widać w mojej sygnaturce na niniejszym forum, w tym 5 zł za Multiroom z jednym dekoderem dodatkowym. Dodatkowo dostałem też paczkę HBO HD z HBO GO na 1 miesiąc gratis, a także Pakiet VOD na 3 miesiące bez opłat. Oczywiście jedno i drugie z możliwością wyłączenia przed końcem darmowego okresu. Moja nowa umowa wejdzie w życie 3 września br. Co ciekawe, paczka HBO HD i pakiet VOD uaktywnił mi się już w ciągu zaledwie kilka minut po zatwierdzeniu nowej oferty za pomocą linka otrzymanego drogą mailową.
  12. OK, to super! Bardzo mnie to cieszy! Dziękuję Serdecznie za informację.
  13. Barti

    Pogoda

    U mnie temperatura w tej chwili wynosi 25,5°C. Niebo od rana jest pochmurne. Dzisiaj późnym popołudniem zaczęło zbierać się na burzę, nawet chwilę mocno popadało, ale ostatecznie się rozeszło i tyle z tego było. Aktualnie brak opadów. Wiatru również brak.
  14. Obecnie pozostało mi jeszcze 6 pełnych miesięcy obecnej umowy + rozpoczęty już siódmy okres rozliczeniowy od dnia 3.08.2019r. ICOK pokazuje mi w tej chwili 7 miesięcy do końca umowy. Rozumiem, że mogę już, tak jak poprzednio w podobnym okresie, złożyć wypowiedzenie umowy i liczyć na oferty przedłużeniowe jeszcze przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego? Obecnie mam umowę typu 15/3. Pakiety, jak w mojej sygnaturce tu na forum. Chciałbym teraz umowę typu 12/3, tak, aby weszła ona w życie od następnego okresu rozliczeniowego, tj. od 3 września br. i żeby pozostałe 6 miesięcy obecnie obowiązującej jeszcze umowy zostały anulowane. Pakietów, dekoderów nie zamierzam zmieniać. Rozumiem, że będzie to możliwe, czy coś jednak się zmieniło? Wybaczcie te pytania, ale ja od dłuższego czasu nie śledziłem już bieżących ofert przedłużeniowych Cyfrowego Polsatu.
  15. No to dni oferty Smart HD+ mamy już chyba konkretnie policzone... https://satkurier.pl/news/181790/koniec-unifikacji-systemu-kodowania-nc-w-lipcu-2020.html Czyli, jak rozumiem, z artykułu dostępnego pod powyższym linkiem wynika, że od dnia 1 lipca 2020 roku cała platforma nc+ (wtedy już jako "Platforma CANAL+") będzie już działać wyłącznie w parowanym systemie Nagravision? Jeśli tak będzie to można domniemywać, że wtedy system Seca/Mediaguard (karty "Cameleon"), jak i Conax (z którego korzysta m.in. oferta Smart HD+ właśnie) przejdą do historii... Jakby co to platforma nc+ powinna odpowiednio wcześniej wydać stosowny komunikat odnośnie oferty Smart HD+. Ja moją kartę doładowałem niedawno na okres 6 miesięcy i aktualnie mam ją ważną do końca stycznia 2020 roku.
×
×
  • Create New...