Jump to content

Barti

Moderators
  • Content Count

    7526
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

178 Rewelacyjna

About Barti

  • Rank
    Moderator

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Opolszczyzna

Recent Profile Visitors

4256 profile views
  1. @tomek6680t, zgadza się. Dlatego też najlepiej takie właśnie ustawienia rozdzielczości wprowadzić w tunerze.
  2. Nie, @Poland, żadnych rang specjalnych na niniejszym forum tylko za sam fakt (intensywnego z założenia) pisania postów. Ani żadnych nagród. W mojej ocenie jest to zwyczajna dziecinada. Każdy Użytkownik tego forum i tak posiada niejako podrzędną rangę, która zmienia się w zależności od ilości napisanych postów posiadanych na koncie na forum. Ty, @Poland, masz akurat w tej chwili rangę "Ekspert" i 8160 napisanych postów na forum. Jak słusznie wyżej zauważył @Kirk, nagradzanie za samo pisanie na forum mogłoby potencjalnie doprowadzić do tego, że Użytkownicy zaczęli by "klepać" posty byle gdzie i o byle czym, aby tylko coś napisać, bo "a nuż dostanę jakąś fajną rangę". Nie! Nie tędy droga, kolego @Poland. Efekt mógłby być jedynie taki, że forum mogłoby się tylko jeszcze bardziej zaśmiecać i nam, Moderatorom, przysporzyłoby to tylko dodatkowego roboty. Forum ma służyć dyskusji odbywającej się z sensem i zgodnie z tematyką danego wątku. Swój post należy na forum zamieszczać wtedy, gdy wnosi on coś nowego do dyskusji. Od takich luźniejszych dyskusji "o byle czym" jest właśnie Shoutbox. I zdaje się, że to właśnie temat Shoutboksa został w niniejszym wątku poruszony, a tymczasem dyskusja zeszła w kierunku nagradzania za pisanie na forum... Tak więc, ja z mojej strony jestem absolutnie przeciwny takiemu pomysłowi.
  3. @Poland Oczywiście, zachęcać ludzi do pisania na Shoutboksie można, ale należy przy tym pamiętać, że Shoutbox nie służy poruszaniu różnorakich spraw, o których mowa jest w odpowiednich działach i wątkach na forum. Nie może wręcz zastępować albo "wyręczać" samego forum. Shoutbox służy bardziej do "luźnej" dyskusji, takiej "o wszystkim i o niczym" i w dodatku niejako "na żywo", niczym czat.
  4. Aaa, zapomniałem jeszcze wtedy dodać, że posiadam wersję z 256 GB wbudowanej pamięci masowej. Bo oprócz tej jest jeszcze wersja z 512 MB pamięci masowej, za cenę już wręcz absurdalną...
  5. @ewako W takim przypadku korzystniej jest złożyć reklamację u sprzedawcy tego tunera i to od niego domagać się wymiany sprzętu na nowy. Nie korzystać tutaj z gwarancji producenta (gdyż w tym przypadku to właśnie on sam ustala warunki gwarancji, ba, może nawet nie udzielać jej wcale, bo nie ma takiego obowiązku), tylko z tzw. rękojmi (zwie się to chyba "niezgodność towaru z umową", czy jakoś tak), która jest prawem ustawowym i z reguły korzystniejszym, niż gwarancja producenta. Rękojmia obowiązuje przez okres 2 lat od daty zakupu sprzętu.
  6. Owszem, korzystam. Co prawda, może nie za często, ale zdarza mi się. Ja też z początku rozważałem zakup Samsunga Galaxy S10(+), jednak po tym, gdy się dowiedziałem, że kilka miesięcy później ma wyjść Note 10 to zdecydowałem się poczekać, co z tym "fantem" będzie. No, a że smartfon ten (Galaxy Note 10 w wersji "plus") bardzo mi się spodobał (kilkanaście dni wcześniej kupił sobie go też mój brat) to jednak zdecydowałem się na Galaxy Note 10+. Drogi, jak diabli, ale myślę, że warto było. Szczerze mówiąc, ja nie żałuję jego zakupu. Śmiga, jak rakieta.
  7. Ja od dwóch miesięcy posiadam telefon, a właściwie smartfon, Samsung Galaxy Note 10+ w wersji kolorystycznej Aura Glow.
  8. No, fakt, działa. Tylko wciąż pozostaje tajemnicą, jak długo jeszcze... 🙄
  9. Albo olewka albo ta oferta jest już przez operatora "spisana na straty" i przeznaczona przez niego "do odstrzału" w niedalekiej przyszłości...
  10. Potwierdzam. Kanał Discovery Life z nowych parametrów technicznych jest już wreszcie dostępny dla abonentów Cyfrowego Polsatu z jego modułu CAM CI+. Nie wiem dokładnie od kiedy, bo dopiero dzisiaj to zauważyłem. Ze "starych" parametrów technicznych dostęp do tego kanału został wyłączony. Uprawnienia odbioru zostały odebrane. Pojawia się komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie".
  11. Niestety, dla oferty Smart HD+ obecnie pozostaje już tylko infolinia. Uważam to za kuriozalne, no, ale co zrobić... 🙄
  12. Ja generalnie również za bardzo nie przepadam za tym "gatunkiem" muzyki, jednak niektóre kawałki nawet mi się podobają. Niezależnie od tego, miło by było, gdyby i kanał Disco Polo Music przeszedł w końcu na rozdzielczość HD na satelicie.
  13. Skoro inny discopolowy kanał, Polo TV, przeszedł już na nadawanie w rozdzielczości HD drogą satelitarną to z kanałem Disco Polo Music powinno zostać uczynione to samo! Ja kanał Disco Polo Music uważam za lepszy od Polo TV, jeśli chodzi o jego zawartość programową. A tymczasem na satelicie nadal pozostaje on jedynie w archaicznej już dziś wersji SD...
  14. Póki co, nie kontaktowałem się w tej sprawie z Cyfrowym Polsatem. Więc nie mam bladego pojęcia, czy problem występuje tylko na jego modułach CAM. Przypuszczam, że na dekoderach dedykowanych Cyfrowego Polsatu kanał Discovery Life wciąż jest jeszcze ze starych parametrów technicznych, stąd zapewne jego odbiór na tym sprzęcie jest możliwy. Bo póki co, przekaz tego kanału ze starych parametrów nie został jeszcze wyłączony. A może wypowiedziałby się też tutaj ktoś, kto jest abonentem Platformy CANAL+ i posiada od niej moduł CAM CI+, czy kanał Discovery Life działa u niego już z tych nowych parametrów technicznych? Bo ciekaw jestem, czy brak uprawnień odbioru tego kanału jest tylko w przypadku abonentów Cyfrowego Polsatu, czy też abonentów platformy konkurencyjnej. @Anita Kaźmierska Może by się tak Redakcja "Sat Kuriera" zainteresowała tym tematem? Bo to już trochę za długo trwa i trochę dziwne jest, żeby do tej pory na tym kanale z nowych parametrów technicznych wciąż nie było uprawnień odbioru dla abonentów Cyfrowego Polsatu, tym bardziej że system kodowania dla Cyfrowego Polsatu (CAID) jest przy tym kanale z nowych parametrów od dawna załączony. O, albo jeszcze lepiej: może by tak nasz forumowy @Specjalista Cyfrowy Polsat wypowiedział się też w tym temacie?
  15. Tymczasem mamy już 9 października 2019 roku, a kanał Discovery Life w przekazie satelitarnym wciąż wita mnie komunikatem "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie" z modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu. Zauważyłem jednak, że EPG przy tym kanale chyba jest już poprawne. Tylko co z tego, skoro nadal nie ma uprawnień odbioru tego kanału. Przynajmniej dla abonentów Cyfrowego Polsatu... Zrobiłem nawet ponowne skanowanie tego transpondera, z którego kanał Discovery Life jest nadawany w ramach nowych parametrów i też nic. Nic to nie pomogło.
×
×
  • Create New...