Jump to content

_Artek_

Users
  • Content Count

    789
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

107 Rewelacyjna

Recent Profile Visitors

756 profile views
  1. pytanie czy w polsce będą chociaż napisy..... ja znam angielski ale nie każdy zna i nie każdy chce oglądać filmy po angielsku bez polskich napisów. będę miał pierwszy rok usługi za darmo więc podzielę się swoimi wrażeniami:)
  2. Zgadza się dźwięk w porównaniu do konkurencji jest naprawdę kiepski i nie ma co z tym dyskutować już ładnych kilka lat temu konkurencyjna platforma ogarniała dźwięk 5.1 teraz mam dobre głośniki 2.0 ale na Polsat Sport Premium nawet stereo nie jest najlepszej jakości ale to kwestia licencji dekoderów itd.
  3. akurat "dojenie" najłatwiejsze jest właśnie na użytkownikach apple bo na android tv i tak wszyscy mają kodi....... Ciekawe jaka będzie pakietyzacja czy będzie możliwość wykupienia np tylko kanałów sportowych .
  4. Czyli robią osobną aplikacje dla polski......ciekawe czy ktoś to napisze na  tv
  5. A kto ma pracować w APS-ach zarówno w APS-ach jak i na infoliniach pracują w większości osoby na początku swojej kariery zawodowej i naprawdę nie wiem co w tym dziwnego Pani która sprzedaje oferty musi być równie atrakcyjna jak oferta którą sprzedaje:P ostatnio dzwonił do mnie człowiek z T mobile i smutne było to że ja byłem bardziej zorientowany w ofercie niż ten człowiek który miał mi tą ofertę sprzedać nie o tym jest temat ale takie są realia .
  6. ja mam promocje za zerwanie umowy przed terminem musiałbym zapłacić 630zł a za rachunki do końca umowy 990 czekam na oferty świąteczne u konkurencji i zrywam umowę mam nadzieje że uda mi się raz na zawsze pożegnać się z PPV cyfrowego polsatu i aneksowaniem umowy jak tylko polsat uzyska nowe prawa sportowe które i tak sprzeda do canal+ co do konsultantów to trzeba tam iść ze znajomością oferty i praw i się uśmiechać do konsultanta, oni naprawdę mówią to co muszą i znaczna większość abonentów która do nich przychodzi jest w podeszłym wieku taki klient ma dwie wady i jedną zaletę nie zna się na obsłudze czegokolwiek i nawet najprostsze rzeczy trzeba mu tłumaczyć 10 razy a z drugiej strony "łyknie" każdą ofertę...... to naprawdę ciężka praca a taki uśmiech i żart może wiele zdziałać w rozmowie z ludźmi z APSów
  7. Argumenty są Wprowadzenie Android Boxsa prawdopodobnie osobna aplikacja dla Polski Brak(nawet chęci) napisania aplikacji Playera na Apple TV
  8. Koledze chodziło chyba o sam fakt że aplikacji nie będzie na apple tv.......
  9. Jeśli polska wersja MyCanal nie będzie zintegrowana z francuską wersją aplikacji( z możliwością wyboru regionu) a wszystko wskazuje na to że tak nie będzie to z dużym prawdopodobieństwem możemy się już pożegnać z aplikacją na apple tv......a szkoda .
  10. Mam C+ do 27 stycznia ciekawe co się stanie z moim pakietem jak np w grudniu wystartuje MyCanal :)P ale jak ktoś chce jeszcze taniej to myśle że w czarny piątek cena c+ będzie 30 lub nawet 25zł/30 dni ale 33zł miesięcznie to dobra cena bo mamy C+ i kilka innych kanałów do tego prapremiery i pozbywamy się reklam, o pvr 7 dni do tyłu nie wspomnę (minus jest taki że od grudnia do stycznia poza filmami C+ to niewiele się dzieje)
  11. a jak sprawdzić czy kanał jest gwarantowany? (umowy już nie mam bo to chyba trzeci aneks)
  12. właśnie takiego pakietu oczekiwałem......mam nadzieje że zostanie w ofercie.
  13. Ja poczekam na ofertę świąteczna u konkurencji w której dostanę 6 miesięcy za free i pójdę w cp zapłacę karę umowną a wyjdę i tak 300zl na plusie
  14. Co ja czytam będzie można wypowiedzieć umowę bez kary umownej już w październiku?
×
×
  • Create New...