Skocz do zawartości

wally79

Użytkownicy
  • Postów

    1019
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Sprzęt

  • Antena
    Canal+
  • LNB
    Octo Opticum
  • Multifeed
    Brak
  • Odbiornik
    4K Ultrabox+ Technicolor i 5x 4K Ultrabox+ ADB JADA
  • Operator
    Canal+
  • Oferta
    Superpremium+ 4K

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wally79

Połowa mocy ;)

Połowa mocy ;) (6/11)

62

Reputacja

  1. Posiadam moduł Cam w wersji prepaid. Moduł zakupiony swego czasu w sklepie hollex. Jednak nie mam go zarejestrowanego na swoim koncie w Polsatbox. Był aktywowany jako moduł anonimowy. Do tej pory działał. Ale dziś dzwoniąc na infolinię okazało się że system nie rozpoznaje numeru karty. Czy można jeszcze jakoś aktywować ten moduł?
  2. Czekam teraz jak za ten streaming będą pobierać opłatę [emoji23]
  3. Wczoraj wszystkie dekodery ICTA które posiadam w domu spotkał ten problem. Wyłączyłem je z prądu na chwilę i po ponownym uruchomieniu problem zniknął. Aktualizacji softu jak u mnie nie zaobserwowałem.
  4. W moim przypadku dostawcą dekoderów był kurier INPOST z racji tego że mam zainstalowaną aplikację INPOST w telefonie widziałem tam numer listu przewozowego i co się dzieje z moją przesyłką.
  5. W końcu i ja trafiłem na życzliwego konsultanta z którym dogadałem się na wymianę moich dekoderów JADA na dekodery ICTA. Przy okazji udało mi się uzyskać dopełnienie Netflixa do 4K za 0 zł do końca trwania umowy w ramach rekompensaty. Najważniejsze że horror z pikselozą się skończy. Jutro dekodery mają być u mnie w domu za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  6. @blade1230 i to jest argument i dowód że jak chcą to mogą dać rabat do końca trwania umowy w postaci rabatu na multiroom.
  7. @blade1230 żeby jeszcze były te dekodery to z miłą chęcią wymieniłbym je na ICTA. A muszę wymienić aż 5 szt. do multiroomu. Wszędzie gdzie chodzę to mówią wymiana z JADA na JADA [emoji2357]
  8. @utede Chyba u Ciebie [emoji6] ja mam konwerter Octo Opticum i na każdej pojedynczej żyle pikseloza występuje. Wymieniłem końcówki typu "F" przy dekoderze jak i konwerterze i nic to nie pomogło. A odziwo do grudnia 2022 roku wszystko działało bez zarzutu. Aż boję się jak przyjdzie mi aktualizacja do dekodera głównego ICTA w najbliższym czasie...
  9. @miniupiniu no to pisz odwołanie. Ja teraz czekam na ich ruch w związku z reklamacją jaką złożyłem we wrześniu. Skoro w lipcu po aktualizacji dekoderów uznali mi reklamację, w sierpniu też uznali reklamację to we wrześniu oczekuję tego samego i nie odpuszczę im. Umowę mam do końca października 2024. Dlatego będę ich nękał co miesiąc gdy zajdzie taka konieczność... aż do końca umowy i wtedy im podziękuję za współpracę.
  10. Ja dostałem już rabaty na abonament po lipcowej aktualizacji. Dlatego musisz ostrzej argumentować swoje oczekiwania. Tylko tą drogą można u nich coś ugrać...
  11. Bo być może złych argumentów użyłeś. Ja mam odpowiedź z 2 sierpnia w której uzyskałem rabat 200 zł na abonament. [emoji6]
  12. Dziś będąc w jednym z punktów sprzedaży Canal+ zapytałem czy wymieniają dekodery JADA po wcześniejszym telefonicznym kontakcie abonenta z centralą. Kobieta pracująca w jednym z takich punktów sprzedaży Canal+ z rozbrajającą szczerością powiedziała mi: - Tak wymieniamy dekodery JADA na JADA bo takie mamy. ICTA praktycznie nie mamy na stanie. Zdarza się że jeśli centrala wyda polecenie to wymieniamy JADA na Dualbox. Kobieta dodała sama od siebie że zapewne chodzi problem pikselozy w dekoderach JADA. [emoji38] To oznacza że wszyscy w Canal+ znają temat tylko lecą w głupa. Z racji tego że w ostatniej odpowiedzi na moją reklamację zasugerowano mi właśnie kontakt telefoniczny z Canal+ w celu wymiany dekoderów podjąłem decyzję że nie skorzystam z tej opcji. Natomiast z mojej strony szykuję kolejną reklamację i tak jak na początku miesiąca pisałem zabieram się do zgłoszenia tej sprawy UOKiK. W tej chwili mam już taki materiał dowodowy, że mam nadzieję na powodzenie takiego zgłoszenia w UOKiK.
  13. @sławek72 sugeruję Ci rozważyć też opcję z UOKiK. Prawda jest taka, że wystarczy jeden skuteczny donos do nich i machina ruszy. Im więcej będą dostawać od nas sygnałów tym większa szansa że naprawdę podejmą interwencję w naszej czyli abonentów sprawie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...