Jump to content

wally79

Users
  • Content Count

    843
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About wally79

  • Rank
    Aktywny

Equipment

  • Dish
    Cyfra+
  • LNB
    Octo Opticum
  • Multifeed
    Brak
  • Receiver
    4K Ultrabox+ i Evobox HD PVR
  • Pay TV Operator
    Canal+ i Cyfrowy Polsat
  • Package
    Superpremium+ i Mini HD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy możliwa jest rejestracja modułu CAM, który posiadam w wersji pre-paid, który jest moją własnością (moduł kupiony swego czasu w sklepie Hollex) tak, bym widział go na liście swoich dekoderów po zalogowaniu się w ICOK?
  2. Powiedzcie mi czy podczas przedłużania umowy (negocjacji z konsultantem) mogę dobrać dekoder wifibox+ do multiroomu? Czy raczej będzie to niemożliwe i muszę zakończyć obecną umowę i związać się PC+ nową umową z interesującą mnie ilością dekoderów do multiroomu? Dodam, że obecnie wszystkie dekodery jakie posiadam to dekodery na kartach typu Cayman
  3. @czerstwy i rozumiem że wtedy wygląda to tak że 3 miesiące są za darmo?
  4. Przypomnijcie mi proszę w jakich wariantach (chodzi mi o długość umowy) można otrzymać pakiet Rodzinny HD za 5 PLN?
  5. W jakiej najniższej cenie można obecnie wytargować pakiet Superpremium+ ? Obecnie płacę za ten pakiet 129,99 PLN + 3xWifibox+ do multiroomu (3x10 PLN) i do tego mam dekoder 4K za 0 PLN, Filmbox Pack za 5 PLN, HBO GO za 5 PLN, Eleven Sports za 0 PLN i MultiMan Pack za 15 PLN, Mistrzowska Piłka za 0 PLN, Canal+4K Ultra HD za 0 PLN. Co w sumie daje 184,99 PLN. Chciałbym utrzymać to wszystko co mam w niższej cenie. Nie interesuje mnie Netflix. Na co mogę liczyć? P.S. wypowiedzenie złożone.
  6. Czy istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy do Platformy Canal+ przez maila? Pytam dlatego że mój najbliższy APS jest nieczynny z uwagi na pandemię a na pocztę nie uśmiecha mi się chodzić. Jeśli tak to na jaki adres mailowy można wysłać to wypowiedzenie?
  7. Dzię[email protected] za wyjaśnienie sprawy. Ostatnie pytanie: czy wysyłając maila dostanę z Cyfrowego Polsatu jakieś potwierdzenie że takową czynność wykonałem? W APSie dostawałem potwierdzenie, wysyłając wypowiedzenie pocztą miałem potwierdzenie w formie zwrotki. A jak jest w przypadku maila?
  8. Skąd moje wcześniejsze pytanie? Bo do tej pory wypowiedzenie umowy zawsze załatwiałem w APS Cyfrowego Polsatu ewentualnie wysyłając je za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nigdy natomiast nie korzystałem z możliwości wypowiedzenia umowy pisząc maila. Powiedzcie mi czy pisząc takiego maila załączam do niego skan pisma z moim podpisem czy wystarczy zwyczajnie napisać maila bez takiego skanu pisma? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  9. Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii
  10. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy kanał CBS ACTION był gwarantowany na dzień 2018-07-27? Podpisywałem umowę w APS Cyfrowego Polsatu i oczywiście nie wydano mi do umowy załącznika z gwarantowanymi kanałami na ten okres czasu. Nie chcę pisać do CP bo znając życie prawdy mi nie powiedzą...
  11. Czy przerabiał ktoś taki temat? Mianowicie posiadam własnościowy moduł CAM Cyfrowego Polsatu typu pre-paid który nie był zarejestrowany na mnie na moim koncie w ICOK (nie rejestrowałem go nigdy). Do tej pory znałem nr konta do wpłat. Dzisiaj okazuje się że dzwoniąc na party line CP podając nr karty dekodera system nie potrafi zidentyfikować tegoż numeru i nie chce mi podać numeru konta do wpłat. Co w takim wypadku można zrobić? Czy oznacza to koniec korzystania z tego modułu?
×
×
  • Create New...