Jump to content

wally79

Users
  • Content Count

    843
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About wally79

  • Rank
    Aktywny

Equipment

  • Dish
    Cyfra+
  • LNB
    Octo Opticum
  • Multifeed
    Brak
  • Receiver
    4K Ultrabox+ i Evobox HD PVR
  • Pay TV Operator
    Canal+ i Cyfrowy Polsat
  • Package
    Superpremium+ i Mini HD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy możliwa jest rejestracja modułu CAM, który posiadam w wersji pre-paid, który jest moją własnością (moduł kupiony swego czasu w sklepie Hollex) tak, bym widział go na liście swoich dekoderów po zalogowaniu się w ICOK?
  2. Powiedzcie mi czy podczas przedłużania umowy (negocjacji z konsultantem) mogę dobrać dekoder wifibox+ do multiroomu? Czy raczej będzie to niemożliwe i muszę zakończyć obecną umowę i związać się PC+ nową umową z interesującą mnie ilością dekoderów do multiroomu? Dodam, że obecnie wszystkie dekodery jakie posiadam to dekodery na kartach typu Cayman
  3. @czerstwy i rozumiem że wtedy wygląda to tak że 3 miesiące są za darmo?
  4. Przypomnijcie mi proszę w jakich wariantach (chodzi mi o długość umowy) można otrzymać pakiet Rodzinny HD za 5 PLN?
  5. W jakiej najniższej cenie można obecnie wytargować pakiet Superpremium+ ? Obecnie płacę za ten pakiet 129,99 PLN + 3xWifibox+ do multiroomu (3x10 PLN) i do tego mam dekoder 4K za 0 PLN, Filmbox Pack za 5 PLN, HBO GO za 5 PLN, Eleven Sports za 0 PLN i MultiMan Pack za 15 PLN, Mistrzowska Piłka za 0 PLN, Canal+4K Ultra HD za 0 PLN. Co w sumie daje 184,99 PLN. Chciałbym utrzymać to wszystko co mam w niższej cenie. Nie interesuje mnie Netflix. Na co mogę liczyć? P.S. wypowiedzenie złożone.
  6. Czy istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy do Platformy Canal+ przez maila? Pytam dlatego że mój najbliższy APS jest nieczynny z uwagi na pandemię a na pocztę nie uśmiecha mi się chodzić. Jeśli tak to na jaki adres mailowy można wysłać to wypowiedzenie?
  7. Dzię[email protected] za wyjaśnienie sprawy. Ostatnie pytanie: czy wysyłając maila dostanę z Cyfrowego Polsatu jakieś potwierdzenie że takową czynność wykonałem? W APSie dostawałem potwierdzenie, wysyłając wypowiedzenie pocztą miałem potwierdzenie w formie zwrotki. A jak jest w przypadku maila?
  8. Skąd moje wcześniejsze pytanie? Bo do tej pory wypowiedzenie umowy zawsze załatwiałem w APS Cyfrowego Polsatu ewentualnie wysyłając je za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nigdy natomiast nie korzystałem z możliwości wypowiedzenia umowy pisząc maila. Powiedzcie mi czy pisząc takiego maila załączam do niego skan pisma z moim podpisem czy wystarczy zwyczajnie napisać maila bez takiego skanu pisma? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  9. Czy w obecnej sytuacji (pandemia koronawirusa) istnieje możliwość wysłania wypowiedzenia umowy np. pisząc maila do Cyfrowego Polsatu? Jeśli tak to czy takie wypowiedzenie umowy jest skuteczne i co powinno zawierać takie wypowiedzenie umowy? Pytam dlatego by do maksimum ograniczyć swoją obecność w zatłoczonych miejscach na czas pandemii
  10. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy kanał CBS ACTION był gwarantowany na dzień 2018-07-27? Podpisywałem umowę w APS Cyfrowego Polsatu i oczywiście nie wydano mi do umowy załącznika z gwarantowanymi kanałami na ten okres czasu. Nie chcę pisać do CP bo znając życie prawdy mi nie powiedzą...
×
×
  • Create New...