Jump to content

wally79

Users
  • Content Count

    833
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralna

About wally79

  • Rank
    Aktywny

Equipment

  • Dish
    Cyfra+
  • LNB
    Octo Opticum
  • Multifeed
    Brak
  • Receiver
    4K Ultrabox+ i Evobox HD PVR
  • Pay TV Operator
    Canal+ i Cyfrowy Polsat
  • Package
    Superpremium+ i Mini HD

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy przerabiał ktoś taki temat? Mianowicie posiadam własnościowy moduł CAM Cyfrowego Polsatu typu pre-paid który nie był zarejestrowany na mnie na moim koncie w ICOK (nie rejestrowałem go nigdy). Do tej pory znałem nr konta do wpłat. Dzisiaj okazuje się że dzwoniąc na party line CP podając nr karty dekodera system nie potrafi zidentyfikować tegoż numeru i nie chce mi podać numeru konta do wpłat. Co w takim wypadku można zrobić? Czy oznacza to koniec korzystania z tego modułu?
  2. Z mojej strony też mogę zapewnić administrację forum, że chętnie się dorzucę. Już dziś proszę o kontakt na maila podanego podczas rejestracji @Mr. Orbitagdyby zaszła konieczność opłacenia nowego hostingu. Nie pozwólmy by to forum upadło... Edit: Gdybym mógł w jakiś sposób pomóc mogę do testów nowego forum użyczyć swoją przestrzeń hostingową u mojego operatora. Jest tego jakieś 30GB przestrzeni na dysku. Mam tu na myśli powiedzmy taką zamkniętą przestrzeń do beta testów dla @Mr. Orbita
  3. Czy w związku z tym https://satkurier.pl/news/175103/wellbeing-network-zakonczy-nadawanie.html jest ktoś w stanie udzielić informacji czy i ewentualnie kiedy kanał Wellbeing Network był gwarantowany w Cyfrowym Polsacie? Być może otwiera się szansa na przedwczesne rozwiązanie umowy z winy operatora. Może @swojadroga sprawdzi nam to?
  4. Ja generalnie przestałem negocjować z nc+ przedłużenie mojej umowy na pakiet VIP+Max z 3xmultiroom i mediabox+ jako dekoder główny. Po tym jak poszło wypowiedzenie z mojej strony, okazało się, że nc+ nie ma dla mnie żadnych ofert przedłużenia. Z racji tego że umowę mam do końca roku a że trafiła się oferta dla nowych abonentów z aktywacją 0 zł za każdy dekoder więc kupiłem sobie pakiet superpremium+ z 3xmultiroom i dekoderem 4K, dostępem do Canal+4K UHD, z kanałami Eleven, dostępem do LM i LE za 159,99 miesięcznie. Jeśli dokupie teraz pakiet Filmbox za 5 zł, HBO GO za 5 zł, Man Pack za 20 zł i do tego kolekcję Canal+Seriale Extra za 10 zł to wyjdzie że mam pakiet VIP+MAX w cenie 199,99 za wszystko. Uważam że to lepsze rozwiązanie niż prosić się o ofertę która i tak nie przebije możliwości cenowych o których piszę wyżej.
  5. Dziś zaobserwowałem brak funkcji "wznów" dla filmów i seriali z nc+ Go TV. Niby ta funkcja jest, ale gdy ją używamy to dany film, czy serial zaczyna być odtwarzany od początku.
  6. Dziękuję. Po jakim czasie te logo kanałów się pobierze na dekoder?
  7. Na którym kanale po przywróceniu tego dekodera do ustawień fabrycznych należy zostawić włączony dekoder by ten pobrał sobie loga kanałów?
  8. @Mr. Orbita Najważniejsze że efekty widać gołym okiem. Wszystko idzie w dobrym kierunku. Raz jeszcze chylę czoło dla administracji forum za doprowadzenie do stanu używalności forum poprzez Tapatalka. 🍺 się należy
  9. W tym tygodniu podpisałem umowę z nc+ wraz 3xmultiroom. Czy w czasie trwania umowy mogę oddać do APS nc+ jeden z dekoderów do multiroomu bez ponoszenia kary?
  10. Drodzy administratorzy! Jesteście wielcy! Dziękuję bardzo że w końcu forum stało się użyteczne poprzez Tapatalk. Brawo! [emoji106]
  11. Obecnie posiadam pakiet Premium Max z dekoderem Evobox do końca umowy pozostały niecałe 2 miesiące. Umowa wypowiedziana. Chciałbym zejść z tego pakietu na pakiet Rodzinny HD z zachowaniem Evoboxa. Na jaką ofertę mogę liczyć? Wcześniej wyczytałem tutaj że oferują Pakiet Rodzinny HD w cenie 5 zł w umowie 24/3. Czy będę w stanie otrzymać ten pakiet w tej cenie? Jeśli nie da się to interesuje mnie pakiet Familijny HD w najniższej możliwej cenie z jak najkrótszą umową przy zachowaniu dekodera Evobox.
  12. @Ozzy666 a jak to się ma do zapisu regulaminu w rozdziale IX Rozwiązanie umowy w punkcie 6 czytamy:
  13. Czy jest możliwość zrezygnowania z jakiejś opcji dodatkowej przed terminem na jaki była zadeklarowana? Powiedzmy mam umowę do końca przyszłego roku i do tej umowy dobrałem sobie powiedzmy opcję HBO GO która pierwotnie zakończyć się powinna również z końcem umowy. Rozumiem, że rezygnując teraz zmuszony jestem zapłacić karę za odłączenie tej opcji. Czy ktoś przerabiał już taki temat? Dzwoniłem do nc+ i konsul się uparł że nie może mi odłączyć takiej opcji bo ja zadeklarowałem ją do końca umowy. Czy gość ma rację?
  14. W jakiej najniższej cenie oferują teraz kolekcję Canal+ Seriale Extra, powiedzmy z zobowiązaniem do końca umowy?
×
×
  • Create New...