Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zależy od oferty. Przy przedłużaniu często dodają plan 4K czyli 4 ekrany za darmo ale chyba tylko do najdroższego pakietu. Normalnie można sobie zwiększyć plan do 4K przez Strefę CANAL+ za dopłatą 9 zł.

Edytowane przez apj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PawelTSW u kogoś wydali kilka lat temu dekoder źle wpisując jego numer do umowy i teraz trudno odwodnić że to wina pracownika APS, klient nie sprawdzał tego i podpisał umowę. Potem kilka aneksów i dopiero teraz sprawdzone że inny numer w strefie canal+ niż na dekoderze.dawno temu APS miał dziwne to przygotowane spisywali numer z metki na pudełku naklejony metkownicą nie z naklejki na dekoderze i tu coś pewnie pomylił, klient nie sprawdził. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam umowę ,która kończy mi się 30.11 chciałem przedłużyć na najniższy możliwy abonament ,konsultant Robert G.zaproponował mi około 75 zł ,mówię ze chce ten najniższy co jest w ofercie za 19.99  ,pan twierdzi ze nie mogę go wziąć!Pytam się gdzie jest problem ,czy najpierw muszę złożyć wypowiedzenie a potem zawrzeć nowa umowę czy platforma z góry wciska pakiety dodatkowe filmboxy ,które mnie nie interesują,czy to nie klient decyduje co chce oglądać i za co płacić ,gdzie tkwi problem ,jestem abonentem platformy bardzo długi czas to skandal jak sa traktowani klienci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Tmkgck napisał:

Pytam się gdzie jest problem ,czy najpierw muszę złożyć wypowiedzenie

Dobrze kombinujesz. Bez wypowiedzenia masz bardzo nikłe szanse na zmniejszenie opłat. Więc od tego zacznij. A jak zaczną dzwonić, to rozmowę zacznij od najtańszego pakietu w cenie NIŻSZEJ niż cennikowa, bo 19,99 to ten pakiet nie jest warty :). I niech kombinują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie trochę pomoże, ale nie gwarantuje łatwej zmiany.

Nie wiem jak jest teraz, ale 5 lat temu chciałem na próbę zrobić to co @Tmkgck i było mega trudno nawet ze złożonym wypowiedzeniem.

Wygląda na to, że dla popaprańców z PC+ jest za trudne zmniejszyć komuś pakiet bo prościej stracić klienta i odzyskać z powrotem z zakupionym najniższym pakietem + papierologia+ wysyłki sprzętu itd.

Patole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy po forum krąży jakiś wzór wypowiedzenia z końcem umowy czy trzeba szukać na necie? A jeśli na necie to na jaki adres teraz kierować, bo większość wzorów to NC+ jeszcze? Chce wysłać przez Strefę Abonenta, ale do kogoś pismo muszę skierować a teraz już do Platformy Canal + mimo, że umowę podpisywałem z NC+?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jan Nowak                                                                                Miejscowość, 28.11.2020 r.
ul. Przykładowa 1
01-234 Miejscowość

numer abonenta: 1234567-89

 


                                                                CANAL+ Polska S.A.
                                                                skr. pocztowa 8
                                                                02-100 Warszawa

 

                                    REZYGNACJA Z UMOWY O ABONAMENT
                        
                     Niniejszym oświadczam, że nie zamierzam kontynować umowy o świadczenie usług
nr (tutaj wpisać numer umowy) i wnoszę o jej rozwiązanie wraz z upływem ustalonego w aneksie
okresu minimalnego, tj. 30.11.2020 r.

                                                    
                                                    
                                                                    własnoręczny podpis

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem złożyć rezygnację w punkcie ale bardzo nieuprzejmy gość mi powiedział, że muszę własnoręcznie napisać i albo mu przynieść albo samemu przesłać. Dzisiaj przechodziłem obok i była kobieta w punkcie. Zapytałem o rezygnację od razu przy mnie wprowadziła do systemu i wydrukowała gotowca.

Mogę gdzieś złożyć skargę na tego gościa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, niedawno dostałem fakturę, jest tam wpisane: Opłata manipulacyjna MRS wynosi 20 zł. Za bardzo niewiem oco tutaj chodzi. Wszystkie faktury płacę na czas

 

Około miesiąc temu Pan z salonu rozmawiał z moją żoną że mam jakieś niedopłaty. Byłem zdziwiony ponieważ według konta na stronie Canal +, wszystko jest w porządku, a faktury płacę na czas.  Na drugi dzień poszedłem do niego z żoną, sprawdził moje konto, powiedział że jest niedopłata, oburzyłem się wtedy, powiedziałem jemu jeżeli mi nie wierzy to mu przyślę zdjęcie strony z ich konta gdzie pisze że wszystko jest opłacone, tam zrobiłem, przesłałem mu zdjęcie.  Napisałem do Canal +, oni potwierdzili  że mam opłacone na czas.  Powiedział też żeby płacić u niego ponieważ będzie taniej niż bym płacił na stronie Canal +. za faktury.  Powiedział też żeby płacić u niego przed dostaniem faktury.    Z tego powodu pokłóciłem się z żoną.  Nie podoba mi się zachowanie tego Pana, bo to ja mam podpisaną umowę, nie powinien mówić takie rzeczy mojej żonie, oraz dla mnie jest to dziwne że powiedział żeby u niego płacić bo będzie taniej.  Pierwszy raz z takim czymś spotykam się, niewiem co mam myśleć o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...