Skocz do zawartości

Platforma CANAL+ – umowa, płatności (problemy i pytania)


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znajomy kilka miesięcy temu przedłużył umowę, ze stałym abonamentem 66,99 zł. W ostatnim miesiącu miał zaległość w związku płatnością, i teraz do rachunku doliczyli mu dodatkowo 5 zł, tłumacząc się, że z powodu zaległości, utracił rabat za e-rachunek ( lub coś w tym stylu). W dodatku to 5 zł będzie już podobno doliczane w każdym miesiącu do końca umowy.

Czy faktycznie mają do tego prawo ? Mówiąc szczerze jestem dość zdziwiony, bo nigdy nie słyszałem że stosują takie praktyki.

Edytowane przez kibic229
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zgodnie z regulaminem.

RABAT ZA E-RACHUNEK I TERMINOWĄ PŁATNOŚĆ

Abonent zawierający umowę lub przedłużający dotychczasowy kontrakt po 26 maja 2020 r., może również otrzymać rabat za e rachunek i terminową płatność.

Rabat wynosi 5 zł miesięcznie i obejmuje opłaty za: pakiet telewizyjny / usługę INTERNET / usługę TELEFON.

Warunkami korzystania z rabatu są:

  • wyrażenie zgody na otrzymywanie rachunku w formie elektronicznej,
  • podanie (oraz zweryfikowanie) adresu e-mail, na który rachunek będzie wysyłany
  • terminowe dokonywanie płatności za usługi.

W przypadku niespełnienia któregoś z powyższych warunków (np. wycofania zgody na e-rachunek), rabat nie będzie udzielany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Obecnie mam super ustawione wszystko w (N)C+ jeśli chodzi o pakiety i końcową cenę. Generalnie byłbym bardzo zadowolony gdybym to mógł utrzymać tak jak jest, ale zapewne po min. okresie obowiązywania umowy cena idzie w górę.

 

Dzwonili już do mnie w sprawie przedłużenia lecz za wyższą cenę. :) Jeśli złożę wypowiedzenie to mogę być w 100% pewien, że DUK przy przedłużeniu mi przynajmniej utrzyma obecną cenę czy może się zdarzyć, że nawet one będą jedynie mogli zaproponować wyższą niż obecnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2021 o 01:14, czerstwy napisał:

Masz w odpowiednim wątku jakie oferty padają. Nikt nie jest jasnowiedzem by wiedzieć jaka masz ofertę.

 

Extra+ z Canal+

+ HBO

+ Cinemax

+ Filmbox

+ Canal+4K

+ Polsat Sport Premium

+ Dekoder Ultrabox+4K

 

Jak sądzisz/cie, jaka byłaby najlepsza oferta przedłużeniowa na to wszystko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, aster napisał:

 

Extra+ z Canal+

+ HBO

+ Cinemax

+ Filmbox

+ Canal+4K

+ Polsat Sport Premium

+ Dekoder Ultrabox+4K

 

Jak sądzisz/cie, jaka byłaby najlepsza oferta przedłużeniowa na to wszystko?

99,99 + opłatą za dekoder 5

I pisz w odpowiednim temacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 2.02.2021 o 20:47, Mako napisał:

Witam

Gdzie mogę znaleźć blankiety wpłat (chciałbym wydrukować z nr. konta do wpłat i z kwotą)

 

Rachunki przychodzą na e-mail, w załączniku jest pdf z blankietem wpłaty... Jak nie przychodzą to pewnie można w strefie klienta ustawić mail do faktur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...