Skocz do zawartości

aster

Użytkownik
  • Postów

    372
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia aster

Rozpisany

Rozpisany (4/11)

17

Reputacja

  1. Jeśli wcześniej wykupiłem ten pakiet sportowy na rok z góry to będę mógł go wcześniej odnowić na kolejny rok czy on po prostu wygasa i trzeba od zera zaczynać (włącznie z ponownym załatwianiem dostępu do usługi na terenie UE, itd.)?
  2. No właśnie coś takiego doświadczałem i zastanawiałem się czy przypadkiem za dużo browaru nie wypijałem przed meczami... Sport sportem (C+ używam tylko do tego), ale jeśli to było na wszystkich kanałach to rzeczywiście makabra musiała być...
  3. Od wielu lat nie mam już Sky (choć zacząłem jak jeszcze mieli telewizję analogową), zrezygnowałem głównie ze względu na parametry techniczne gdyż wiele kanałów przestało mi odbierać w Polsce. Zawsze będę ich dobrze wspominał choć to były jeszcze czasy, kiedy to człowiek się dopasowywał do ramówki i programu a nie odwrotnie. Co do sportu to bym ich nie oskarżał bo to czysty marketing. Przejmując sport ściągnęli do siebie abonentów na potężną skalę i to był klucz do ich sukcesu. Trzeba też przyznać, że sport bardzo dużo zyskał dzięki Sky. Pod względem internetu świat poszedł od przodu i firmy streamingowe typu Netflix nie doprowadziły do zapchania się przepustowości, ale zastanawia mnie czy w takiej Wielkiej Brytanii, gdyby cały Sky przeszedł jutro tylko na streaming, infrastruktura by to wytrzymała? Bo to jednak jest kolos.
  4. Czy to było widać co sekundę czy tylko co jakiś czas (kilka/naście sekund?) był taki przeskok?
  5. Mam taki problem, jak wchodzę w apkę Go i wybieram "Kanały TV" to tylko przy niektórych kanałach widzę co na nich aktualnie leci. Np. przy kanałach Eleven tylko przy 'Eleven 1 4K' mi pokazuje, co jest obecnie na tym kanale. Przy innych ikonkach Eleven nie ma nic. Podobnie przy pięciu kanałach Filmbox: tylko przy kanale Filmbox Arthouse widzą, co teraz trwa. Aplikacja jest na Apple TV. Czy coś jest nie tak z tą apką czy wszyscy tak mają nawet na innych urządzeniach?
  6. Tak, ja otrzymałem maila z aneksem dotyczącym właśnie obniżenia kar za utratę/brak zwrotu sprzętu. W aneksie jest pole dla podpisu abonenta - czy należy to podpisać i im wysłać czy ta obniżka obowiązuje bez względu na reakcję (lub jej brak) klienta?
  7. Otrzymałem info przez SMS oraz email i kliknąłem na link w mailu, po czym wyświetlił się komunikat: Dziękujemy za zaakceptowanie umowy To było w poniedziałek. Kiedy można się spodziewać dostarczenie dekodera, którego spodziewałem się akurat dzisiaj? Jeśli do piątku nie dojdzie to na 100% będzie anulacja i nikt nie przyjmie niczego od kuriera. Jak wygląda wypowiedzenie nowej usługi w takiej sytuacji, kiedy firma nawet nie zdążyła dostarczyć sprzęt?
  8. W poniedziałek wieczorem w końcu przyszedł mail, kliknąłem na potwierdzenie oferty.... i cisza. Żaden kurier nie przyjechał, Polsat nic nie pisze....
  9. Złożyłem zamówienie dziś przez internet, ale jedyne co otrzymałem to mail ze szczegółami zamówienia i koniec. Po wielu godzinach żadne umowy na maila nie przyszły, żadne linki do potwierdzenia umowy, itd. Jak tak dalej pójdzie to chyba jednak do punktu się jutro wybiorę...
  10. Używam C+ Online za pomocą aplikacji na Chromecasta lecz wczoraj jak włączyłem mecz w Eleven Sport 1 4K to miałem sam obraz bez dzwięku i musiałem przejść na kanał bez 4K. Z mojej strony jest coś nie tak (mam Chromecast 4K oraz telewizor 4K) czy to u nich jest coś niedopracowane?
  11. Czyli bez zaznaczenia tej zgody czeka się 14 dni na aktywację sygnału? Jeśli zaznaczę opcję "Żądanie natychmiastowego świadczenia usług..." to wtedy sygnał jest od razu, ale jeśli zrezygnuję z umowy przed upływem 14 dni to policzą mi tylko za te dni, podczas których korzystałem z usług? Druga sprawa to zawarcie umowy zdalnie - czy na 100% osoba zamawiająca musi czekać na kuriera by podpisać umowę? Bo podczas zamówienia widzę następujące opcje: Forma zawarcia umowy Dokumentowa (Umowa wysyłana na e-mail) Pisemna (Wymagane do podpisania dokumenty dostarczy wraz z przesyłką kurier) Zaznaczając pierwszą opcję nie trzeba już podpisywać umowy przy kurierze i każdy z domowników może wyjść odebrać paczkę?
  12. Właśnie chciałem zamówić PB bezpośrednio z ich strony internetowej lecz zostałem zasypany 10+ zgodami na różnego rodzaju rzeczy zanim mogę potwierdzić zakup. O co chodzi z następującym i jaki to ma wpływ na podpisanie 24m umowy z nimi zdalnie: Jak się tego nie zaznaczy to co się stanie?
  13. Dzięki! Czy wystarczy z któregokolwiek urządzenia czy konkretnie z tego, na którym się głównie ogląda?
  14. Chciałbym tylko upewnić się czy testowanie usług bez ryzyka obowiązuje tylko tych klientów, którzy zamówili zestaw Polsat Box przez internet/telefonicznie? Druga sprawa to czas dostawy, ile to im zajmuje? Z dnia na dzień jak z typowego sklepu internetowego/Allegro czy trzeba im dać 2 dni? Pytam się bo jeśli do piątku nie zdążą to... do poniedziałku trzeba będzie czekać.
  15. Ja skorzystałem w Hiszpanii z oferty -50%, natomiast korzystanie z tego poza krajem na dłuższą metę nie jest bezproblemowe. Ostatnio dostałem od nich maila, że można poza krajem używać ich serwis przez maksymalnie 30 dni (i że został mi jeszcze tydzień), po czym przestanie on działać aż się go ponownie nie uruchomi w kraju subskrypcji. Zobaczymy czy wystarczy z hiszpańskiej komórki w roamingu (powinien być wtedy hiszpański adres IP) odpalić apkę aby zresetować 30-dniowy licznik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...