Jump to content

connor07

Users
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie widzę żadnej promocji do końca maja. Na górze strony masz zestawienie zobacz ile co kosztuje. Jeśli wypowiedzenie jest w systemie to nie musisz wysyłać, sprawdź czy jest na koncie.
  2. Masz napisane od 01/08/2020 do czasu dezaktywacji usługi. Sierpień nie jest już gwarantowany, możesz wyłączyć z końcem lipca. W zasadzie to już możesz zlecić wyłączenie z końcem lipca.
  3. Jak to nie ma nc+go na turbobox? Ja mam. VOD wchodzisz i masz.
  4. Konsultant po prostu Ci nie zaproponował Fox Play, ale jeśli masz możliwość aktywacji to tak jest, sprawdź szczegóły oferty. Co do przedłużenia. Konsultant pewnie od razu aktywował ofertę, ale możesz poprosić aby tylko wysłał maila takiego jak dostałaś i wtedy masz możliwość dokładnego zapoznania się z ofertą i ewentualnie odrzucić, gdyby jednak coś było nie tak.
  5. Wcześniej była też promocja w lutym, którą aktywowałem, więc była do końca marca, a w marcu aktywowałem obecną. No może już nie mogę, ale wtedy chyba nie powinna mi się wyświetlić.
  6. Jak jutro będzie dostępna to włączysz. Ja w tamtym miesiącu aktywowałem, teraz znów pojawiła mi się taka możliwość, po zatwierdzeniu oferty w zestawieniu ofert status widnieje jako: Błąd przy akceptacji, po około godzinie cofnęli to i znów pojawiła się możliwość włączenia oferty i znów ten sam błąd, będę musiał jutro do nich zadzwonić. Ma ktoś podobny problem?
  7. Nie, miesiąc w którym aktywujesz jest miesiącem aktywacji, a oferta dotyczy kolejnego miesiąca.
×
×
  • Create New...