Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Pytanie... Możecie mi powiedzieć po jakiego czorta dekoder nagrywa mi trzy te same odcinki i planuje kolejne identyczne? Co usunę zaplanowane, których mam już trzy to czasami wyszukuje następne i je wrzuca. Jak sobie z tym poradzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A wchodzisz przez Nagrania w Zaplanowane? jak nie to tam spróbuj usunąć zaplanowane

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, james_b napisał:

Pytanie... Możecie mi powiedzieć po jakiego czorta dekoder nagrywa mi trzy te same odcinki i planuje kolejne identyczne?

Zaznaczyłeś "nagraj serię odcinków".

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie dubluje tylko jak premierowe nie są w pełni nagrane np. z powodu braku sygnału. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, jakie formaty wideo i audio obsługuje evobox z usb. Mam film w formacie avi i pokazuje błąd odczytu.

Edited by jaras1966

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry,

 

Z wyświetlacza  dekodera wskazującego godzinę albo numer programu przestała wyświetlać się jedna dolna kreseczka (np. w godzinie 13.02 nie wyświetla się dolna kreseczka w cyfrze 0). Niby szczegół ale trochę denerwuję - można temu jakoś zaradzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.09.2019 o 14:06, patryszq napisał:

Musiałbym zadzwonić i zapytać , bo umowę podpisałem w grudniu 2017 , później w czerwcu 2018 aneksowałem wiec nie wiem jak to działa i czy mam możliwość , może @Specjalista Cyfrowy Polsat mi doradzi lub " sprawdzi " 


Promocyjna cena obowiązuje przez 18 miesięcy w przypadku nowej aktywacji. Przy przedłużeniu nie ma takiej możliwości, w związku z czym, możesz zakupić konwerter zgodnie z cennikiem.

W dniu 16.09.2019 o 14:49, jaras1966 napisał:

Witam, jakie formaty wideo i audio obsługuje evobox z usb. Mam film w formacie avi i pokazuje błąd odczytu.


Witaj. Evobox obsługuje format avi, w związku z czym, zweryfikuj, czy na innym urządzeniu możesz odtworzyć materiał.

 

 

6 godzin temu, zsoi3 napisał:

Dzień dobry,

 

Z wyświetlacza  dekodera wskazującego godzinę albo numer programu przestała wyświetlać się jedna dolna kreseczka (np. w godzinie 13.02 nie wyświetla się dolna kreseczka w cyfrze 0). Niby szczegół ale trochę denerwuję - można temu jakoś zaradzić?


Witaj. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia. Jeżeli to nie pomoże, to udaj się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp

 

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Promocyjna cena obowiązuje przez 18 miesięcy w przypadku nowej aktywacji. Przy przedłużeniu nie ma takiej możliwości, w związku z czym, możesz zakupić konwerter zgodnie z cennikiem.

 

A co to za bzdury? Ja w swoim ostatnim aneksie na stronie 4 mam zapis "§8 Postanowienia dotyczące warunków promocyjnego zakupu i udostępnienia Sprzętu i akcesoriów 1. W ramach oferty, Abonent otrzymuje możliwość zakupu lub udostępnienia Sprzętu w promocyjnej cenie:" [tu tabela nr 4 - cennik sprzętu] i dalej "2. Abonent, który nie dokonał zakupu Sprzętu wymienionego w ust. 1 Pkt. 4, 5 powyżej, bezpośrednio przy zawarciu Umowy, w okresie jej obowiązywania może dokonać jego zakupu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży - w terminie kolejnych 18 m-cy następujących po zawarciu Umowy lub do dnia zmiany Umowy w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku zmiany umowy możliwość zakupu Sprzętu w promocyjnej cenie zależy od warunków wybranej oferty.".

Skoro takie zapisy są stosowane w aneksie, to mam prawo zakupić sprzęt w promocyjnej cenie.

Edited by Vsat
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem jeszcze w dwóch poprzednich aneksach i tam też mam te zapisy. Pan "Specjalista" pisze niestety bzdury.

@OlafS jaką masz na tym aneksie cenę tego konwertera Unicable? Bo ja mam aneks z czasów, gdy jeszcze samych konwerterów nie sprzedawali

Edited by Vsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zestaw Antenowy:
ANTENA, UNICABLE +2 LEGACY Opłata jednorazowa: 109 zł
Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: EVOBOX PVR, EVOBOX HD,
PVR HD 7000, HD 6000, HD 5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000,
Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy



ANTENA TWIN Opłata jednorazowa: 49 zł  Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy.

Konwerter TWIN Opłata jednorazowa: 29 zł  Maksymalna ilość: 1 Konwerter TWIN do 1 Umowy.


Konwerter UNICABLE Opłata jednorazowa: 69 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter UNICABLE do 1 Umowy.


Czasza Antenowa Opłata jednorazowa: 39 zł  Maksymalna ilość: 1 Czasza Antenowa do 1 Umowy.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki! :)

Wracając do sprawy @patryszq weź ten konwerter od Polsatu :) czy w cenie 69 zł czy 129 zł lub 109 zł (zestaw antenowy, jeśli w Twojej umowie nie ma samego konwertera) i tak bardziej Ci się to opłaci, niż sam konwerter ze sklepu.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, OlafS napisał:

Zestaw Antenowy:
ANTENA, UNICABLE +2 LEGACY Opłata jednorazowa: 109 zł
Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: EVOBOX PVR, EVOBOX HD,
PVR HD 7000, HD 6000, HD 5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000,
Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy



ANTENA TWIN Opłata jednorazowa: 49 zł  Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy.

Konwerter TWIN Opłata jednorazowa: 29 zł  Maksymalna ilość: 1 Konwerter TWIN do 1 Umowy.


Konwerter UNICABLE Opłata jednorazowa: 69 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter UNICABLE do 1 Umowy.


Czasza Antenowa Opłata jednorazowa: 39 zł  Maksymalna ilość: 1 Czasza Antenowa do 1 Umowy.

Z tego co podałeś,lepiej się opłaca brać antenę twin niż oddzielnie konwerter lub czaszę. Pomijając Unicable ,tak z ciekawości czy do modułu CI  też można dobrać antenę czy tylko do dekoderów?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Vsat napisał:

Sprawdziłem jeszcze w dwóch poprzednich aneksach i tam też mam te zapisy. Pan "Specjalista" pisze niestety bzdury.

@OlafS jaką masz na tym aneksie cenę tego konwertera Unicable? Bo ja mam aneks z czasów, gdy jeszcze samych konwerterów nie sprzedawali

 

Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd. W każdej z nowych aktywacji jak i przedłużeniu jest możliwość skorzystania ze sprzętu w promocyjnej cenie w terminie 18 m-cy po zawarciu umowy. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cyfrowy Polsat za 69 zł sprzedaje ten konwerter: link. U mnie śmiga na nim Evobox PVR, 4K Ultrabox+ i 2 dekodery polsatowskie do multiroom. Polecam ten konwerter :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 17.09.2019 o 14:09, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witaj. Evobox obsługuje format avi, w związku z czym, zweryfikuj, czy na innym urządzeniu możesz odtworzyć materiał.

 

 

W dniu 16.09.2019 o 16:32, xut2zs napisał:

masz w instrukcji obsługi napisane

 

Niestety ale któraś z ostatnich aktualizacji Evoboxa zepsuła odtwarzanie plików. Wcześniej szły MP4, flv, avi z dźwiękiem AC3 czy to z  pendriva jak też przez Universal Media Server. Teraz żeby odtwarzać te pliki trzeba przekonwertować pliki na kompie na zgodny format.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 26.08.2019 o 05:47, xut2zs napisał:

A też macie tak że po wznowieniu jakiegoś nagrania opcją wznów uruchamia mimo wszystko od początku ?

Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj" a wyżej "wznów" i po wybraniu odtwarza od miejsca gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sebap A to ciekawe- muszę sprawdzić, bo czasami to być może robiłem nieświadomie gdyż czasami jest rozruch od konkretnego miejsca a czasami raczej najczęściej nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest tak że jak zatrzymam nagranie dając stop to ono zaczyna się od nowa odtwarzać, przedtem było to tylko w okienku podglądu a teraz w głównym oknie. No i jak chcę wznowić no to daje wznów i nie ma problemu. Też tak nie powinno być, ale nie w tym jest główny problem. bo na drugi dzień zazwyczaj już nie ma opcji wznowienia od miejsca w którym skończyłem tylko mogę jedynie odtwarzać od początku . Jest to bardzo uciążliwe no bo prawie za każdym razem muszę szukać gdzie skończyłem.

Czy specjaliści mogli by w końcu usunąć ta usterkę pojawiła się  po  pamiętnych aktualizacjach i w dalszym ciągu nie jest tak jak powinno być.

Czy  Specjalista Cyfrowy Polsat mógłby wpłynąć na poprawienie tych błędów w oprogramowaniu?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...