james_b Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 Pytanie... Możecie mi powiedzieć po jakiego czorta dekoder nagrywa mi trzy te same odcinki i planuje kolejne identyczne? Co usunę zaplanowane, których mam już trzy to czasami wyszukuje następne i je wrzuca. Jak sobie z tym poradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 A wchodzisz przez Nagrania w Zaplanowane? jak nie to tam spróbuj usunąć zaplanowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 15 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2019 46 minut temu, james_b napisał: Pytanie... Możecie mi powiedzieć po jakiego czorta dekoder nagrywa mi trzy te same odcinki i planuje kolejne identyczne? Zaznaczyłeś "nagraj serię odcinków". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 U mnie dubluje tylko jak premierowe nie są w pełni nagrane np. z powodu braku sygnału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 (edytowane) Witam, jakie formaty wideo i audio obsługuje evobox z usb. Mam film w formacie avi i pokazuje błąd odczytu. Edytowane 16 Września 2019 przez jaras1966 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 masz w instrukcji obsługi napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zsoi3 Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Dzień dobry, Z wyświetlacza dekodera wskazującego godzinę albo numer programu przestała wyświetlać się jedna dolna kreseczka (np. w godzinie 13.02 nie wyświetla się dolna kreseczka w cyfrze 0). Niby szczegół ale trochę denerwuję - można temu jakoś zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Można- wymianą dekodera (na taki z działającą kreseczką) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 W dniu 15.09.2019 o 14:06, patryszq napisał: Musiałbym zadzwonić i zapytać , bo umowę podpisałem w grudniu 2017 , później w czerwcu 2018 aneksowałem wiec nie wiem jak to działa i czy mam możliwość , może @Specjalista Cyfrowy Polsat mi doradzi lub " sprawdzi " Promocyjna cena obowiązuje przez 18 miesięcy w przypadku nowej aktywacji. Przy przedłużeniu nie ma takiej możliwości, w związku z czym, możesz zakupić konwerter zgodnie z cennikiem. W dniu 16.09.2019 o 14:49, jaras1966 napisał: Witam, jakie formaty wideo i audio obsługuje evobox z usb. Mam film w formacie avi i pokazuje błąd odczytu. Witaj. Evobox obsługuje format avi, w związku z czym, zweryfikuj, czy na innym urządzeniu możesz odtworzyć materiał. 6 godzin temu, zsoi3 napisał: Dzień dobry, Z wyświetlacza dekodera wskazującego godzinę albo numer programu przestała wyświetlać się jedna dolna kreseczka (np. w godzinie 13.02 nie wyświetla się dolna kreseczka w cyfrze 0). Niby szczegół ale trochę denerwuję - można temu jakoś zaradzić? Witaj. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia. Jeżeli to nie pomoże, to udaj się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu jego wymiany. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie:http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Promocyjna cena obowiązuje przez 18 miesięcy w przypadku nowej aktywacji. Przy przedłużeniu nie ma takiej możliwości, w związku z czym, możesz zakupić konwerter zgodnie z cennikiem. A co to za bzdury? Ja w swoim ostatnim aneksie na stronie 4 mam zapis "§8 Postanowienia dotyczące warunków promocyjnego zakupu i udostępnienia Sprzętu i akcesoriów 1. W ramach oferty, Abonent otrzymuje możliwość zakupu lub udostępnienia Sprzętu w promocyjnej cenie:" [tu tabela nr 4 - cennik sprzętu] i dalej "2. Abonent, który nie dokonał zakupu Sprzętu wymienionego w ust. 1 Pkt. 4, 5 powyżej, bezpośrednio przy zawarciu Umowy, w okresie jej obowiązywania może dokonać jego zakupu w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży - w terminie kolejnych 18 m-cy następujących po zawarciu Umowy lub do dnia zmiany Umowy w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku zmiany umowy możliwość zakupu Sprzętu w promocyjnej cenie zależy od warunków wybranej oferty.". Skoro takie zapisy są stosowane w aneksie, to mam prawo zakupić sprzęt w promocyjnej cenie. Edytowane 17 Września 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Potwierdzam to co powyżej napisał @Vsat - ten sam pkt. aneksu sprzed 2 tygodni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 (edytowane) Sprawdziłem jeszcze w dwóch poprzednich aneksach i tam też mam te zapisy. Pan "Specjalista" pisze niestety bzdury. @OlafS jaką masz na tym aneksie cenę tego konwertera Unicable? Bo ja mam aneks z czasów, gdy jeszcze samych konwerterów nie sprzedawali Edytowane 17 Września 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Zestaw Antenowy:ANTENA, UNICABLE +2 LEGACY Opłata jednorazowa: 109 zł Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: EVOBOX PVR, EVOBOX HD, PVR HD 7000, HD 6000, HD 5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000, Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy ANTENA TWIN Opłata jednorazowa: 49 zł Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy. Konwerter TWIN Opłata jednorazowa: 29 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter TWIN do 1 Umowy. Konwerter UNICABLE Opłata jednorazowa: 69 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter UNICABLE do 1 Umowy. Czasza Antenowa Opłata jednorazowa: 39 zł Maksymalna ilość: 1 Czasza Antenowa do 1 Umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Dzięki! Wracając do sprawy @patryszq weź ten konwerter od Polsatu czy w cenie 69 zł czy 129 zł lub 109 zł (zestaw antenowy, jeśli w Twojej umowie nie ma samego konwertera) i tak bardziej Ci się to opłaci, niż sam konwerter ze sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 50 minut temu, OlafS napisał: Zestaw Antenowy:ANTENA, UNICABLE +2 LEGACY Opłata jednorazowa: 109 zł Dostępny tylko z dekoderem/ami z pkt. 1 oraz 2 tabeli w modelu: EVOBOX PVR, EVOBOX HD, PVR HD 7000, HD 6000, HD 5000, HD 5500s, HD 3000, MINI HD 2000, Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy ANTENA TWIN Opłata jednorazowa: 49 zł Maksymalna ilość: 1 Zestaw Antenowy do 1 Umowy. Konwerter TWIN Opłata jednorazowa: 29 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter TWIN do 1 Umowy. Konwerter UNICABLE Opłata jednorazowa: 69 zł Maksymalna ilość: 1 Konwerter UNICABLE do 1 Umowy. Czasza Antenowa Opłata jednorazowa: 39 zł Maksymalna ilość: 1 Czasza Antenowa do 1 Umowy. Z tego co podałeś,lepiej się opłaca brać antenę twin niż oddzielnie konwerter lub czaszę. Pomijając Unicable ,tak z ciekawości czy do modułu CI też można dobrać antenę czy tylko do dekoderów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Godzinę temu, Vsat napisał: Sprawdziłem jeszcze w dwóch poprzednich aneksach i tam też mam te zapisy. Pan "Specjalista" pisze niestety bzdury. @OlafS jaką masz na tym aneksie cenę tego konwertera Unicable? Bo ja mam aneks z czasów, gdy jeszcze samych konwerterów nie sprzedawali Bardzo przepraszam za wprowadzenie w błąd. W każdej z nowych aktywacji jak i przedłużeniu jest możliwość skorzystania ze sprzętu w promocyjnej cenie w terminie 18 m-cy po zawarciu umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus.kul Opublikowano 23 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Cyfrowy Polsat za 69 zł sprzedaje ten konwerter: link. U mnie śmiga na nim Evobox PVR, 4K Ultrabox+ i 2 dekodery polsatowskie do multiroom. Polecam ten konwerter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
james_b Opublikowano 26 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2019 Gdzie sprzedaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2019 W punktach CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazimierz Ulatowski Opublikowano 1 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2019 Witam, jak zmienic srefe czasowa w evobox pvr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 2 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2019 @support458 Przydało by się zaktualizować logotypy wielu kanałów. Między innymi Animal Planet, Discovery, Superstacji , HBO czy AxnSpin który w ogóle nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grostecki Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 W dniu 17.09.2019 o 14:09, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witaj. Evobox obsługuje format avi, w związku z czym, zweryfikuj, czy na innym urządzeniu możesz odtworzyć materiał. W dniu 16.09.2019 o 16:32, xut2zs napisał: masz w instrukcji obsługi napisane Niestety ale któraś z ostatnich aktualizacji Evoboxa zepsuła odtwarzanie plików. Wcześniej szły MP4, flv, avi z dźwiękiem AC3 czy to z pendriva jak też przez Universal Media Server. Teraz żeby odtwarzać te pliki trzeba przekonwertować pliki na kompie na zgodny format. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 W dniu 26.08.2019 o 05:47, xut2zs napisał: A też macie tak że po wznowieniu jakiegoś nagrania opcją wznów uruchamia mimo wszystko od początku ? Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj" a wyżej "wznów" i po wybraniu odtwarza od miejsca gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 @sebap A to ciekawe- muszę sprawdzić, bo czasami to być może robiłem nieświadomie gdyż czasami jest rozruch od konkretnego miejsca a czasami raczej najczęściej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 U mnie jest tak że jak zatrzymam nagranie dając stop to ono zaczyna się od nowa odtwarzać, przedtem było to tylko w okienku podglądu a teraz w głównym oknie. No i jak chcę wznowić no to daje wznów i nie ma problemu. Też tak nie powinno być, ale nie w tym jest główny problem. bo na drugi dzień zazwyczaj już nie ma opcji wznowienia od miejsca w którym skończyłem tylko mogę jedynie odtwarzać od początku . Jest to bardzo uciążliwe no bo prawie za każdym razem muszę szukać gdzie skończyłem. Czy specjaliści mogli by w końcu usunąć ta usterkę pojawiła się po pamiętnych aktualizacjach i w dalszym ciągu nie jest tak jak powinno być. Czy Specjalista Cyfrowy Polsat mógłby wpłynąć na poprawienie tych błędów w oprogramowaniu? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.