Skocz do zawartości

Specjalista Cyfrowy Polsat

Konto oficjalne
  • Zawartość

    454
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7 Neutralna

O Specjalista Cyfrowy Polsat

  • Tytuł
    Rozpisany

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nieustawiona

Ostatnie wizyty

1606 wyświetleń profilu
  1. Specjalista Cyfrowy Polsat

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Witaj. Przepraszam za niedogodności związane z pracami serwisowymi. Nadanie pakietu zostanie zrealizowane w ciągu kilku godzin od momentu zapisania zamówienia. Jeżeli jednak uruchamiasz usługę kolejny raz i nie obowiązuje Cię już promocja 1 miesiąc za darmo, to aktywacja powinna nastąpić wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  2. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witam. Z Twojej wypowiedzi wynika, że odwiedził Cię przedstawiciel handlowy Cyfrowego Polsatu. Każdy z naszych pracowników posiada identyfikator, zatem możesz poprosić go o wylegitymowanie się. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  3. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)

    Witaj, Pakiet VOD dostępny jest wraz z Pakietem Familijnym MAX HD. Jeśli jesteś zainteresowany aktywacją, proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  4. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Sugeruję, abyś w tej sprawie napisał zgłoszenie na adres: [email protected] Zamieść w nim swoje dane oraz pełen chronologiczny opis wydarzeń. Konsultanci zweryfikują sytuację i wrócą do Ciebie z odpowiedzią.
  5. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witaj, proszę, doprecyzuj, co dokładnie napisane jest w piśmie, które dostałeś. Jeśli złożyłeś wypowiedzenie umowy i oddałeś sprzęt, to nie powinna być naliczona żadna kara. Napisz w tej sprawie wiadomość na adres: [email protected] Zamieść w niej swoje dane oraz opis sytuacji. Nasi konsultanci po weryfikacji wrócą do Ciebie z odpowiedzią. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  6. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Multiroom Cyfrowego Polsatu

    Wymiana sprzętu na inny model jest możliwa tylko i wyłącznie przy przedłużeniu umowy. Twój dekoder EVOBOX PVR, po ściągnięciu niezbędnych aktualizacji, powinien bez przeszkód sparować się z wymienionym EVOBOXEM LITE.
  7. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Multiroom Cyfrowego Polsatu

    Witam. Od dnia 17 stycznia 2019 r. istnieje możliwość dobrania do EVOBOX PVR dekodera dodatkowego - EVOBOX LITE. Urządzenia te posiadają funkcję automatycznej autoryzacji poprzez połączenie z siecią Wi-Fi, a także po połączeniu sprzętów kablem Ethernet. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  8. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Odbiorniki Cyfrowego Polsatu - pytania, problemy, komentarze

    Witaj. Jeżeli uważasz, że Twój dekoder nie działa poprawnie, sugeruję wizytę w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży, pracownicy punktu dokonają diagnozy sprzętu i ewentualnej wymiany na ten sam model urządzenia.
  9. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witaj. W tej sprawie proszę o kontakt w wiadomości prywatnej.
  10. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witaj. W tym przypadku pakiet zostanie aktywowany wraz z nowym okresem rozliczeniowym.
  11. Specjalista Cyfrowy Polsat

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witam. Po upływie czasu oznaczonego termin zakończenia umowy zostaje zmieniony na nieokreślony. Zachęcam do wysłania wiadomości na adres: [email protected] z opisem sprawy. W mailu należy podać: imię i nazwisko, numer karty dekodera, a także telefon do kontaktu oraz preferowane godziny rozmowy. Konsultant zadzwoni i przedstawi nową ofertę do akceptacji.
  12. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Zgodnie z umową oraz wiadomością, którą zacytowałeś powyżej, te pakiety będą obowiązywały od kolejnego cyklu rozliczeniowego, jednak mogą zostać uruchomione wcześniej. Jeśli nie będą aktywne po 2 godzinach (tak jak informował komunikat w ICOK), można spróbować ponowić uprawnienia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta wchodząc w zakładkę "Usługi" -> "Telewizja" -> "Usługi serwisowe". W następnym kroku należy ustawić dekoder włączony na kanale 1 - Polsat HD i kliknąć "Wznów połączenie z satelitą". Jeśli to nie przyniesie rezultatów, konieczne będzie zapisanie zgłoszenia. Czy aktualnie masz dostęp do usługi, którą wykupiłeś?
  13. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Jaki dokładnie pakiet dodatkowy masz na myśli? Jeśli Twoje konto jest zablokowane, to napisz do mnie wiadomość prywatną.
  14. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Z poziomu tego forum nie posiadam wglądu do konta i nie jestem w stanie zweryfikować Twojej sytuacji. Zalecam ponowne zapisanie zgłoszenia poprzez ICOK.
  15. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witam. Proszę, zapisz w swojej sprawie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp
×