Jump to content

Specjalista Cyfrowy Polsat

Official Account
  • Content Count

    740
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

67 Świetna

About Specjalista Cyfrowy Polsat

  • Rank
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

3706 profile views
  1. Tak, otrzymasz bezpłatnie dostęp do pakietu startowego przed 3 miesiące, który składa się z: • podstawowego „Bogatego” , • dodatkowych usług: HBO i HBO GO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports. Są tam zawarte wszystkie kanały, które dostępne są w tej ofercie.
  2. Czy utrudnienia nadal występują? Jeśli tak, proszę o informację, jaki komunikat pojawia się na dekoderze.
  3. Witam. Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja nadal występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000.
  4. Sytuacja jest mi znana. Pracujemy nad rozwiązaniem tych nieprawidłowości. Przepraszam za niedogodności. Tak jak pisałem, pracujemy nad usunięciem błędów. Jeśli do jutra sytuacja nie ulegnie zmianie, proszę o ponowny kontakt.
  5. Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych dekodera.
  6. Proszę o podanie dokładnego komunikatu błędu, który się wyświetla.
  7. Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja występuje również na innych przeglądarkach. Dodatkowo wyczyść pliki cookies.
  8. W tym wypadku wymiana nie zostanie zrealizowana, można zweryfikować również dostępność w innym punkcie. Przed wizytą jest również możliwość kontaktu z wybranym salonem: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp W przypadku zainteresowania ofertą, zachęcam do wysłania wiadomości prywatnej.
  9. Tak, lecz dostępność jest uzależniona od stanu magazynowego danego salonu. Możesz dokonać wymiany na dekoder, np. HD 3000, 5000, 5500s, 6000. Także będzie opcja wymiany na inny przy przedłużeniu umowy, minimum 16 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli będziesz zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną. W kwestii komunikatu, upewnij się, że karta dostępu warunkowego jest włożona poprawnie (informacja znajduje się w instrukcji).
  10. W przypadku tego urządzenia, możliwa jest wymiana w punkcie jedynie na taki sam model. Dostępność jest uzależniona od stanu magazynowego danego salonu. Jeśli się nie uda, sugeruję przedłużeniem umowy z nowszym sprzętem, a gdy będziesz zainteresowany, napisz do mnie wiadomość prywatną.
  11. Próbowałeś ponownie zainstalować aplikację? Jeśli tak , proszę, napisz mi, co dokładnie się dzieje przy próbie skorzystania z serwisu.
  12. Czy niedogodności nadal występują? Jeśli tak, opisz mi, co dokładnie się dzieje.
  13. Jeśli chodzi o wyświetlany komunikat, to tak jak wspomniał @support458, spowodowany on jest brakiem licencji producenta kanału. Jaki komunikat wyświetla się przy próbie uruchomienia materiałów z grupy HBO? Napisz mi również, kiedy aktywowałeś dekoder. Opcja listy ulubionych nie jest dostępna w serwisie.
  14. Serwis powinien już działać poprawnie. Proszę, spróbuj pobrać aplikację ponownie i zweryfikuj sytuację.
×
×
  • Create New...