Jump to content

Specjalista Cyfrowy Polsat

Official Account
  • Content Count

    1109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

111 Rewelacyjna

7 Followers

About Specjalista Cyfrowy Polsat

  • Rank
    Połowa mocy ;)

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

7023 profile views
  1. Przykro mi, ze tak uważasz, jednak zapewniam, że konsultanci starają się pomóc, dlatego sugerują pewne rozwiązania, które mogą zdiagnozować przyczynę niedogodności.
  2. Witaj. Jeżeli jesteś zainteresowany przedłużeniem, napisz do mnie wiadomość prywatną.
  3. Czy sytuacja nadal występuje? Jeśli tak, to proszę o informacje: - czy sprawa dotyczy wszystkich kanałów, czy wybranego? - czy przy zawieszeniu się obrazu pojawia się jakiś komunikat?
  4. Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej i podaj tam numer karty z dekodera.
  5. @Scorpinho Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej.
  6. Witaj. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej w sprawie oferty.
  7. Tak jak wspomniałem w wiadomości prywatnej, Twój dekoder został wyrejestrowany i możesz potwierdzić tę informację, w najbliższym punkcie sprzedaży.
  8. Program ten jest dostępny w pakiecie Familijny Max HD. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej w tej sprawie.
  9. Witaj. Nie będzie możliwości skorzystania z rabatu smartDOM w tym przypadku. Można posiadać jedną zniżkę na telewizję satelitarną lub na IPTV.
  10. Dekodery Evobox Lite są kompatybilne jedynie z modelami Evobox HD oraz Evobox PVR. Jeśli głównym urządzeniem jest Sagem Esi-88, to zgodnie z powyższym, nie będzie możliwości połączenia go z Evoboxem Lite. Jeśli jesteś zainteresowany przedłużeniem umowy, to napisz do mnie wiadomość prywatną.
  11. Przedłużenie wraz z wymianą sprzętu, będzie możliwe najwcześniej 16 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli Ci na tym zależy, to napisz do mnie na przełomie lipca i czerwca. Myślę, że uda mi się pomóc
  12. Sprzęt zostanie wymieniony na taki sam lub o podobnej klasie. Jeśli uważasz, że Twoje urządzenie jest wadliwe, to udaj się wraz z nim do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp Pracownicy przeprowadzą diagnostykę i udzielą niezbędnej pomocy. Wymiana na zupełnie inny model jest możliwa przy przedłużeniu umowy. Jeśli jesteś zainteresowany wysłuchaniem propozycji, to napisz do mnie wiadomość prywatną.
  13. Witam. Dekoder Evobox LITE może być zarówno dekoderem dodatkowym, jak i głównym. Nie jest jednak możliwa konfiguracja tego sprzętu z HD 5500s w usłudze multiroom. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  14. Witaj. Jeśli byłbyś zainteresowany przygotowanymi propozycjami, to proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną.
  15. Witam, usługa Catch Up będzie działała na programie Golf Channel Polska (HD), natomiast licencja nie obejmuje kanału TVP SPORT.
×
×
  • Create New...