Jump to content

Specjalista Cyfrowy Polsat

Official Account
  • Content Count

    751
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

68 Świetna

About Specjalista Cyfrowy Polsat

  • Rank
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

3813 profile views
  1. W razie potrzeby, jestem do dyspozycji w wiadomości prywatnej - zweryfikuję tam dostępność.
  2. Witam, przepraszam za zaistniałą sytuację. Pracownicy punktu powinni przeprowadzić diagnostykę. Proszę, napisz mi w wiadomości prywatnej, w jakiej miejscowości chcesz wymienić dekoder. Sprawdzę dostępność sprzętu i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
  3. W takim przypadku proszę, udaj się do Autoryzowanego Punktu Sprzedaży w celu sprawdzenia poprawności działania sprzętu. Listę Punktów Sprzedaży znajdziesz na stronie: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp
  4. Witaj. W tej kwestii proszę, abyś napisał do mnie wiadomość prywatną.
  5. Ważne jest, aby wysłać wiadomość z adresu mailowego wskazanego, jako kontaktowy bądź też wykorzystanego wcześniej do zawarcia umowy. Uznawane są oświadczenia przesłane w załączniku oraz wpisane w treści maila. Dokument powinien zawierać dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL, a jeżeli korzystasz z kilku usług, to: numer seryjny sprzętu, ID konta lub data zawarcia umowy.
  6. Nie gwarantujemy pełnego dostępu na tym urządzeniu, tabela znajduje się tutaj: https://bit.ly/2VseVFC
  7. Oferty dobierane są indywidualnie. Proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną.
  8. Witam. Tak, jest taka możliwość (EVOBOX PVR+LITE).Warunkiem prawidłowego działania usługi Multiroom w tym wypadku jest podłączenie wszystkich dekoderów do tej samej lokalnej sieci komputerowej (LAN) przy wykorzystaniu routera do Internetu, jako urządzenia pośredniczącego lub poprzez połączenie bezpośrednio za pomocą kabla Ethernet. Interesuje Cię nowa aktywacja czy przedłużenie kontraktu?
  9. Tak. W tej sprawie proszę o wiadomość prywatną.
  10. Tak, oczywiście możesz dobrać ten model wraz z przedłużeniem umowy. Jeśli do końca Twojego kontraktu pozostało mniej niż 16 miesięcy, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Jeżeli chodzi o Multiroom, to tak jak wspomniał @OlafS, te urządzenie może pełnić jedynie funkcję dekodera głównego.
  11. Tak, otrzymasz bezpłatnie dostęp do pakietu startowego przed 3 miesiące, który składa się z: • podstawowego „Bogatego” , • dodatkowych usług: HBO i HBO GO, Polsat Sport Premium, Eleven Sports. Są tam zawarte wszystkie kanały, które dostępne są w tej ofercie.
  12. Czy utrudnienia nadal występują? Jeśli tak, proszę o informację, jaki komunikat pojawia się na dekoderze.
  13. Witam. Proszę, zweryfikuj, czy sytuacja nadal występuje po przywróceniu ustawień fabrycznych. W tym celu należy wejść w: Ustawienia - > Ustawienia sprzętowe - > Ustawienia domyślne. Domyślny kod pin to: 0000.
  14. Sytuacja jest mi znana. Pracujemy nad rozwiązaniem tych nieprawidłowości. Przepraszam za niedogodności. Tak jak pisałem, pracujemy nad usunięciem błędów. Jeśli do jutra sytuacja nie ulegnie zmianie, proszę o ponowny kontakt.
×
×
  • Create New...