Jump to content

Specjalista Cyfrowy Polsat

Official Account
  • Content Count

    464
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutralna

About Specjalista Cyfrowy Polsat

  • Rank
    Rozpisany

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

1838 profile views
  1. Specjalista Cyfrowy Polsat

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witam, nie ma takiej możliwości. Dla nowych Klientów posiadamy szereg interesujących propozycji wraz z rabatami. Zachęcam do zapoznania się z nimi poprzez naszą stronę internetową: https://www.cyfrowypolsat.pl/ Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  2. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Cyfrowy Polsat GO & On The Go

    Sprawdź działanie usługi po restarcie wszystkich sprzętów służących do połączenia z Internetem. Jeżeli sytuacja się nie poprawi, proszę o wykonanie testu prędkości sieci i wysłanie otrzymanych wyników.
  3. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Cyfrowy Polsat GO & On The Go

    Witam. Jak słusznie zauważył OlafS , po usuwaniu historii i plików cookie na wybranym sprzęcie, może wystąpić sytuacja związana z dodaniem nowego urządzania. W tej sprawie sugeruję zapisać zgłoszenie poprzez swoje konto ICOK. Jeśli chodzi o niedogodności związane z odtwarzaniem materiału, proszę o zweryfikowanie, czy Twoje połączenie internetowe jest stabilne.
  4. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Cyfrowy Polsat GO & On The Go

    Nie. Taka opcja jest dostępna przy przedłużeniu umowy. Jeśli jesteś zainteresowany nowymi warunkami, to proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną.
  5. Specjalista Cyfrowy Polsat

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witaj. W przypadku przedłużenia umowy zostaniesz przeniesiony do programu smartDOM4, w związku z czym rabat z 50% ulegnie zmianie na 25 zł. Z poziomu forum nie jestem jednak w stanie zaproponować oferty. Zachęcam do napisania w tej sprawie na adres: [email protected] W wiadomości podaj: imię i nazwisko, numer karty z dekodera, numer telefonu do kontaktu oraz preferowane godziny rozmowy.
  6. Specjalista Cyfrowy Polsat

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Witam, proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
  7. Specjalista Cyfrowy Polsat

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Witaj. Chętnie pomogę, jeśli nie udało Ci się dokonać rejestracji. W tym celu możesz napisać do mnie wiadomość prywatną.
  8. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Dekoder PVR 7000

    Przykro mi, że spotkała Was taka sytuacja. Zapewniam, że konsultanci nie mieli złych intencji. Otrzymacie w pełni sprawne urządzenie, jeśli wystąpiłyby jakiekolwiek nieprawidłowości, napisz do mnie. Niestety nie mam wglądu do stanów magazynowych poszczególnych punktów i nie jestem w stanie tego zweryfikować.
  9. Specjalista Cyfrowy Polsat

    smartDOM - pytania, wątpliwości. Czy dostanę rabat?

    Witaj. Jeżeli Twoja umowa przejdzie na czas nieokreślony, rabat pozostanie bez zmian.
  10. Specjalista Cyfrowy Polsat

    PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów CP

    Witaj. Jeżeli jesteś zainteresowany przedstawieniem dostępnych dla Ciebie warunków umowy, napisz do mnie wiadomość prywatną.
  11. Specjalista Cyfrowy Polsat

    iCOK Cyfrowego Polsatu

    Witaj. Przepraszam za niedogodności związane z pracami serwisowymi. Nadanie pakietu zostanie zrealizowane w ciągu kilku godzin od momentu zapisania zamówienia. Jeżeli jednak uruchamiasz usługę kolejny raz i nie obowiązuje Cię już promocja 1 miesiąc za darmo, to aktywacja powinna nastąpić wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  12. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witam. Z Twojej wypowiedzi wynika, że odwiedził Cię przedstawiciel handlowy Cyfrowego Polsatu. Każdy z naszych pracowników posiada identyfikator, zatem możesz poprosić go o wylegitymowanie się. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  13. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Domowa Wypożyczalnia Filmów (VOD)

    Witaj, Pakiet VOD dostępny jest wraz z Pakietem Familijnym MAX HD. Jeśli jesteś zainteresowany aktywacją, proszę, napisz do mnie wiadomość prywatną. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
  14. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Sugeruję, abyś w tej sprawie napisał zgłoszenie na adres: [email protected] Zamieść w nim swoje dane oraz pełen chronologiczny opis wydarzeń. Konsultanci zweryfikują sytuację i wrócą do Ciebie z odpowiedzią.
  15. Specjalista Cyfrowy Polsat

    Umowa z CP - pytania, problemy i komentarze

    Witaj, proszę, doprecyzuj, co dokładnie napisane jest w piśmie, które dostałeś. Jeśli złożyłeś wypowiedzenie umowy i oddałeś sprzęt, to nie powinna być naliczona żadna kara. Napisz w tej sprawie wiadomość na adres: [email protected] Zamieść w niej swoje dane oraz opis sytuacji. Nasi konsultanci po weryfikacji wrócą do Ciebie z odpowiedzią. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat
×