Jump to content

Specjalista Cyfrowy Polsat

Official Account
  • Content Count

    1082
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

107 Rewelacyjna

5 Followers

About Specjalista Cyfrowy Polsat

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

6085 profile views
  1. Aktualnie serwis CP GO nie wspiera chromecasta, natomiast nie wykluczamy wprowadzenia tej usługi.
  2. Witaj. Nie odnotowałem podobnych zgłoszeń. W takiej sytuacji proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych. Następnie należy ustalić raz jeszcze ulubioną listę kanałów i zweryfikować, czy taka sytuacja również miała miejsce. Poinformuj mnie tutaj o rezultacie.
  3. Usługa działa na wszystkich wspomnianych kanałach, poza Romance TV, który nie jest dostępny w ofercie.
  4. Wspomniana usługa jest aktualnie dostępna na dekoderach Evobox HD oraz Evobox Lite. Nie posiadam informacji na temat jej udostępnienia dla Evobox PVR.
  5. Prędkość wymagana dla materiałów w FullHD to 6 Mb/s. Aplikacja dla Apple TV wkrótce zostanie udostępniona.
  6. Witam, zgodnie z tabelą dostępności, która znajduje się na stronie, Pakiet Polsat Sport Premium nie jest wspierany w aplikacji LG Web OS. Staramy się ciągle rozwijać nasze usługi, tak aby odpowiadały wszystkim Klientom.
  7. Witam, oczywiście możesz wypowiedzieć kontrakt i zakończyć go przed okresem podstawowym, ale zostanie wtedy naliczona kara umowna. Jeśli chcesz poznać jej wysokość, to napisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Użyj zakładki "Napisz do nas". Po wysłaniu wiadomości, podaj mi prywatnej konwersacji numer karty dekodera, a ja postaram się przyspieszyć realizację odpowiedzi.
  8. Witam, @BW134 Jeśli sytuacja nadal występuje, to sugeruję, abyś w pierwszej kolejności odłączył dekoder od prądu na ok. 30 sekund i pozostaw go na kanale Polsat Romanse, możesz również włączyć tryb standby. @Mako Wyniki jakie osiągasz, pozwolą na swobodne korzystanie z usługi. Rekomendujemy minimum 65 % siły i jakości obrazu.
  9. Jeżeli sprawa będzie się powtarzała, to spróbuj zrestartować urządzenie lub ewentualnie przywróć ustawienia fabryczne i napisz ponownie.
  10. Czy sytuacja nadal występuje? Co więcej, czy w czasie korzystania Internet był aktywny jedynie w dekoderze, czy również w innych sprzętach?
  11. Usługa CatchUP umożliwia odtwarzanie wybranych programów od chwili zakończenia ich emisji przez 7 kolejnych dni. Na dekoderze Evobox Lite jest jednak dostępna opcja reStart, dzięki której można uruchomić rozpoczęty bądź trwający programu od początku (jeżeli rozpoczął się on do 3 godzin). Aby korzystać z wyżej wymienionych opcji, należy podłączyć dekoder do Internetu o minimalnej przepustowości 8 Mb/s.
  12. Zgodnie z tym, co napisał @rotalplus, funkcja jest dostępna dla nowych ofert lub przedłużenia. Jeśli chcesz zmienić obecne warunki, to napisz do mnie wiadomość prywatną.
  13. Ta funkcja zależna jest od materiału, który został udostępniony.
  14. Wspomniana funkcja jest dostępna, jeżeli dekoderem głównym jest Evobox HD lub Evobox Lite.
×
×
  • Create New...