Jump to content

Specjalista Cyfrowy Polsat

Official Account
  • Content Count

    923
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

86 Świetna

About Specjalista Cyfrowy Polsat

  • Rank
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

4859 profile views
  1. Jaka jest jakość i moc sygnału na kanałach, na których występują utrudnienia?
  2. Witam. Tak, obowiązuje do 6 stycznia 2020 roku promocja świąteczna. Więcej informacji tutaj: https://bit.ly/35UOA70 ☺️
  3. Witaj. Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej.
  4. Witaj. Napisz do mnie w tej sprawie w wiadomości prywatnej.
  5. Witaj. Zgadza się ta usługa jest dostępna na dekoderach IPTV. Natomiast na sprzęcie Evobox HD jest dopiero testowana. Tak, jak pisałem powyżej, sprawa jest przekazana do odpowiedniego działu i weryfikowana. Proszę o cierpliwość. Proszę, podaj mi parametry sygnału, które osiągasz.
  6. Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji.
  7. Jest to wewnętrzna weryfikacja i nie posiadam wglądu do takich informacji. Natomiast, gdy czegoś się dowiem, jak najszybciej udzielę odpowiedzi.
  8. W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj nam tutaj numer karty, postaramy się przyspieszyć realizację zgłoszenia.
  9. Przepraszam za niedogodności spowodowane brakiem dostępu do kanału Comedy Central Family HD oraz niepełne informacje, jakie zostały przekazane. Pragnę poinformować, że ten kanał jest promocyjnie nadawany od pakietu Rodzinnego HD.
  10. Dla telewizji satelitarnej przepustowość Internetu nie ma znaczenia. Dekodery muszą zostać podłączone do jednej sieć Wi-Fi, aby usługa Multiroom działała prawidłowo.
  11. @wacek4 dziękuję za zgłoszenie, sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Obecnie nasi pracownicy analizują sytuację. Proszę o cierpliwość, temat zostanie wyjaśniony w najbliższym możliwym terminie.
  12. @sapcio7 Jaki model dekoderów zaproponował konsultant? Do prawidłowego działania oferty OTT TV jest konieczna przepustowość łącza na poziomie minimum 8 Mb/s. Jeśli chodzi o telewizję satelitarną, to prędkość Internetu nie ma znaczenia.
  13. Jeśli nastąpi blokada, to zgodnie z wcześniejszym postem, należy podłączyć oba dekodery do tej samej sieci. Jeżeli mimo zastosowania się do wskazówek komunikat, by nie zniknął, to skontaktuj się ze mną ponownie. Udzielę Ci dalszych instrukcji.
  14. Zgodnie z tym, co napisał użytkownik @ARTIPAPK, dekodery nie muszą być cały czas podłączone do tej samej sieci Wi-Fi. Uwierzytelnianie następuje raz na jakiś czas (nie ma stałego okresu i system weryfikuje, kiedy ma nastąpić sprawdzenie), ale jeśli w momencie wystąpienia żądania autoryzacji urządzenia nie będą podłączone do tej samej sieci, nastąpi blokada Multiroom. Możesz również powiązać swoje sprzęty za pomocą kabla ETHERNET lub Wi-Fi z routerem, który nie jest połączony z globalną siecią internetową, ponieważ dekodery wykorzystają LAN, ważne tylko, aby router był włączony.
×
×
  • Create New...