Jump to content

support458

Support Team
  • Content Count

    2572
  • Joined

Community Reputation

190 Rewelacyjna

About support458

  • Rank
    Support Team

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Warszawa
  • Hobby
    Nie pisz do mnie. Pisz na forum.

Equipment

  • Dish
    Inverto 90 cm
  • LNB
    Inverto Unicable dCSS
  • Receiver
    Evobox PVR, VU+ Solo2, VU+ Solo SE v2, Evobox IP
  • Pay TV Operator
    Cyfrowy Polsat, IPLA
  • Package
    Full

Recent Profile Visitors

2631 profile views
  1. Nowa wersja oprogramowania ma oznaczenie 1.4.2 i trafiła na początek do części dekoderów. Zapewne w przyszłym tygodniu aktualizację otrzymają wszystkie dekodery.
  2. Do mnie nie mają po co wydzwaniać. Nie dałem na to zgód. Umowa została rozwiązana z końcem marca.
  3. Zgodnie z informacją otrzymaną od PC+, w aktualnej sytuacji epidemiologicznej można zwrócić kartę lub sprzęt kiedy się będzie na to gotowym,bez kar.
  4. Dziś po 10 latach zakończyłem umowę z PC+ i mam pytanie czy ktoś ma już jakieś doświadczenie w temacie zwrotu samej karty Camelon w obecnej sytuacji? Większość punktów serwisowych i salonów jest zamknięta. Czy oni dalej żądają zwrotu Cameleona, czy można ja wykorzystać jako podstawkę pod kieliszek ? Dla innych przydatna informacja od PC+
  5. Dzisiaj nastąpiła zmiana nazw kanałów: Comedy Central Family HD na Polsat Comedy Central Extra MTV Music na MTV Music 24
  6. Jasne, już kolejki się ustawią po nowe dekoderki 😎
  7. Raczej na Polsat Rodzina trzeba trzymać wtedy na pewno będzie ok
  8. Może podgłośnisz, skoro wiesz?
  9. Ta zabawa skończy się tym, że część osób skończy z oglądaniem naziemnej TV lub/i w ogóle. Ludzie mają dość konieczności kupowania co chwila nowego sprzętu TV, dekoderów innych urządzeń po to tylko żeby robić dobrze nadawcom.
  10. Co ile masz artefakty? Chcę Tobie pomóc, więc postaraj się...
  11. Co ile wstępują zakłócenia? Podaj parametry sygnału (siłę, jakość i SNR) odczytane na kanale 94. Czy parametr SNR ulega wahaniom i w jakim zakresie? W celu sprawdzenia parametrów sygnału, będąc na kanale 94 przytrzymaj przycisk "i" Opis na pilocie przez więcej niż 5 sekund.
  12. Dekoderem głównym musi być dekoder Evobox HD lub Evobox Lite.
  13. U mnie nie występuje i wygląda na to, że już nie występuje również u innych, chyba że ktoś ma problemy z jakością sygnału z anteny.
×
×
  • Create New...