Skocz do zawartości

support458

Support Team
  • Zawartość

    2334
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

119 Rewelacyjna

O support458

  • Tytuł
    Support Team

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zainteresowania
    Nie pisz do mnie. Pisz na forum.

Sprzęt

  • Antena
    Inverto 90 cm
  • LNB
    Inverto Unicable dCSS
  • Odbiornik
    Evobox PVR, VU+ Solo2
  • Operator
    Cyfrowy Polsat, NC+
  • Oferta
    Full

Ostatnie wizyty

1236 wyświetleń profilu
  1. support458

    nc+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

    Napisałem wcześniej, dekoder ma działać zgodnie ze swoją specyfikacją. Czyli w przypadku PVR ma działać poprawnie nagrywanie i odtwarzanie. Zakładałem, że to jest oczywiste , ale jak widać dla niektórych trzeba wszystko przedstawiać jeszcze jaśniej. Jeśli chodzi o wymiany dekoderów, to są one wykonywane bezzwłocznie niezależnie od operatora więc po co gdybanie i szukanie drugiego dna.
  2. support458

    Dekoder EVOBOX IP - dyskusja ogólna.

    Jutro wszystko będzie jasne.
  3. support458

    Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

    Setki tysięcy
  4. support458

    Sygnał z anteny PRZECIĄŻONY

    Komunikat "Przeciążony" świadczy o zwarciu na wejściu sygnału satelitarnego SAT lub o tym, że wartość prądu podbieranego z dekodera przez konwerter lub multiswitch jest poza dopuszczalnymi wartościami. Komunikat nie ma związku z typem konwertera wybranym w konfiguracji anteny w dekoderze Evobox. Najczęściej powodem przeciążenia jest zwarcie w kablu łączącym dekoder z konwerterem, multiswitchem lub gniazdkiem w ścianie. Kolejnym może być zwarcie w gniazdku lub kablu łączącym gniazdko z multiswitch. W twoim przypadku problem powinien rozwiązać konserwator instalacji zbiorczej, o ile wcześniej został sprawdzony kabel, który wykorzystujesz do połączenia dekodera z gniazdkiem w ścianie.
  5. support458

    nc+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

    Oczywiście, że dwugłowicowy dekoder ma nagrywać niezależnie dowolne programy i to jest jasne jak słońce. Jeśli operator zmianą oprogramowania (karty lub dekodera) spowodował niepoprawne działanie dekodera, to ma bezpłatnie wymienić na sprawny dekoder. Udostępniony sprzęt ma działać zgodnie ze specyfikacją i tu chyba nie mamy wątpliwości. Kwestią etyki handlowej i uczciwości jest wprowadzanie przez operatorów zmian oprogramowania wymuszających na użytkownikach określone zachowanie np. konieczność wymiany dekodera i przedłużanie lub zmianę warunków umowy.
  6. support458

    nc+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

    Przecież dostałeś już informacje.
  7. support458

    Sygnał z anteny PRZECIĄŻONY

    Wezwij konserwatora instalacji albo zgłoś do administracji budynku.
  8. support458

    nc+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

    Nawet jeśli operator wprowadził zmiany w działaniu sprzętu (karty), to ma on do tego prawo zgodnie z zapisami każdej umowy. Jeśli zmiany powodują nieprawidłowe działanie dekodera, to abonent może wymienić bezpłatnie dekoder na sprawny. Wszystko w temacie.
  9. support458

    nc+ i przyszłość kart nieparowanych w Polsce

    Uszkodzenie dekodera (dosyć wiekowego) może być tylko zbiegiem okoliczności i nie ma co doszukiwać się teorii spiskowych Operator musi wyłącznie w miejsce uszkodzonego lub nieprawidłowo działającego dekodera bezpłatnie dostarczyć sprawny umożliwiający odbiór abonowanej oferty. W żadnej umowie nie ma mowy o tym, że nagrania są w jakikolwiek sposób elementem chronionym i z tego tytułu abonentowi przysługują szczególne prawa, w zakresie ich przenoszenia na wymieniony sprzęt.
  10. support458

    Sygnał z anteny PRZECIĄŻONY

    Masz jedno gniazdko tylko z jednym wyjściem dla sygnału satelitarnego. Zgodnie z oznaczeniem na gniazdku, dekoder satelitarny (tylko jeden kabel) możesz podłączyć do gniazdka gdzie na Twoim zdjęciu jest podłączony kabel z niebieskim krążkiem. W menu Evobox PVR należy wybrać typ konwertera Uniwersalny a ilość podłączonych wejść SAT na 1.
  11. support458

    Sygnał z anteny PRZECIĄŻONY

    Niesprawne gniazdko w ścianie lub zwarcie w kabelku przyłączeniowym. Zrób zdjęcie gniazdka do którego podłączyłeś dekoder.
  12. support458

    Problemy z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

    Dekoder, który ma nieaktualne oprogramowanie karty, należy zostawić włączony na kanale Polsat HD na czas nie krótszy niż 30 minut. Objawem nieaktualnego oprogramowania karty jest np. brak możliwości odbioru kanału Polsat HD (komunikat "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie." lub czarny ekran) przy możliwości oglądania np. kanału TVN HD. Oczywiście najpierw należy zweryfikować wersje oprogramowania karty. Aktualna wersja oprogramowania kart: Ostatnie trzy znaki w oznaczeniu wersji oprogramowania powinny zawierać: G06 lub Q2B. W celu sprawdzenia wersji oprogramowania karty należy: Dla dekoderów HDxxxx : Wejść do menu Ustawienia => Informacje => Nagra / Wersja karty Dla dekodera EVOBOX PVR: Wejść do menu Ustawienia => Informacje => Szczegóły sprzętowe => Nagra / Wersja karty
  13. support458

    Problemy z odbiorem sygnału Cyfrowego Polsatu

    Zacznij od sprawdzenia sygnału na kanałach z problemami. Jak sprawdzić masz w wideo. Wideo jest dla interfejsu Evobox Lite, ale nazwy pozycji w menu Ustawienia są identyczne w Evobox HD.
  14. support458

    Multiroom Cyfrowego Polsatu

    Nie ma.
  15. support458

    Problem z internetem

    Musisz napisać reklamację. Dokładnie tak jak opisałeś na forum. Czyli od momentu likwidacji pasma 800 MHz masz bardzo niski transfer i wymiana zestawu IDU/ODU 200 nie rozwiązała problemu. Możesz też napisać do CP na facebook lub na forum PW do Specjalista Cyfrowy Polsat Napisz, że oczekujesz wymiany na ODU 300 ze względu na obsługę pasma 900 MHz lub innego rozwiązania ze względu na brak możliwości korzystania z internetu po zmianie parametrów sieciowych dla usługi dostępu do internetu.
×