Jump to content

Burito

Maintainers of channel lists
  • Content Count

    4032
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

70 Świetna

About Burito

  • Rank
    Edytor wykazów Forum SK
  • Birthday 12/07/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy można sprawdzić czy został nadany pakiet dla Smart HD+ w inny sposób niż telefon na infolinię ?
  2. A zapytam jeszcze odnoście tego wypowiedzenia wysyłanego poprzez e-mail lub ICOK czy to ma być forma "normalnego" wypowiedzenia z podpisem i skan załączam ?
  3. Ja nie zauważyłem ale "stary" moduł czyli CI miał problem z dekodowaniem określonych kanałów.
  4. Ciekawe czy w związku z zakończeniem nadawania przez CBS ACTION w to miejsce zostanie dodany jakiś inny kanał, który wejdzie w skład pakietu Rodzinny HD. Mogli by dać CBS EUROPA HD.
  5. Już mogę, bo nie wiedziałem, że przez ICOK także można. Zawsze drukowałem, podpisywałem i zanosiłem do APS-u lub wysyłałem listem.
  6. W sieci kablowej tak - do której nie mam dostępu. Miałem na myśli nadawanie na satelicie. Ja ten wątek identyfikuję dla kanałów nadawanych na satelicie a nie po "kablu". Wszystko już wiem i nie warto dalej "kruszyć kopii". Dziękuję.
  7. Ponawiam pytanie, czy ktoś realizował wypowiedzenie umowy poprzez e-mail ?
  8. Witam, wiadomo kiedy kanał NOWA TV będzie w HD ?
  9. Witajcie, mam pytanie czy ktoś już składał wypowiedzenie umowy w Cyfrowym Polsacie tym "nowym" sposobem: - elektronicznie, kierując wiadomość z adresu mailowego wskazanego, jako kontaktowy bądź też wykorzystanego do zawarcia umowy na adres [email protected]
  10. No to bez problemu idziesz i wymienią moduł z kartą. Dostaniesz nowy CI+, tylko sprawdź dostępność, bo swego czasu był ich deficyt.
  11. A ten pakiet Darmowy HD masz nadany w ramach jakiejś umowy np. DRH2 lub DRH6 ? Niestety ale obsługa klienta w TCOK CP czasem woła o pomstę do nieba Walcz i nie daj się w APS-ie, bo będą próbować cię "spuścić na drzewo".
  12. Tak CI to stary moduł, którego APS-y już nie wydają, a wygląda tak: Nowy moduł CI+ wygląda tak: Podejrzewam, że masz ten z pierwszego zdjęcia, jeżeli sprawdzenie modułu w innym dekoderze nie pomoże to ja bym na twoim miejscu jeszcze zamówił nową kartę.
  13. Kanały powinny zaświecić od razu, najwyżej zadzwonisz i poprosisz o nadanie. Sprawdź jeszcze moduł w jakimś dekoderze zewnętrznym, nie masz kogoś znajomego w okolicy z takim sprzętem ? A ten moduł to CI czy CI+ ?
  14. @tomkep jak pamiętasz miałem kiedyś dekoder ze starą rewizją karty i nic wtedy nie odbierało. Skończyło się na zamówieniu nowej karty, bo się sama nie zaktualizowała.
×
×
  • Create New...