Jump to content

Burito

Maintainers of channel lists
  • Content Count

    4159
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

88 Świetna

About Burito

  • Rank
    Edytor wykazów Forum SK
  • Birthday 12/07/1978

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam czy ktoś już posiada tuner WIWA H.265 MAXX i czy spełnia on nowe wymagania techniczne odbiornika NTC w Polsce niezbędne do nadawania w DVB-T2 ? Widzę, że większość wymagań spełnia ale nie wspiera dźwięku Dolby Digital+ (E-AC-3) i to go chyba dyskwalifikuje.
  2. Rodzinny HD - kanał Sundance TV także "świeci".
  3. U mnie coś się ruszyło z cesją, bo zapytałem o możliwość wykonania na dekoderze własnościowym z zawartą umową DRH6 (oferta elastyczna Mini HD na Darmowy HD) i dostałem taką odpowiedź: "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że do prawidłowego przeprowadzenia procesu przeniesienia Praw i obowiązków (cesji) obligatoryjne jest stawienie się w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży dotychczasowego Abonenta (Cedenta) oraz nowego Klienta (Cesjonariusza), na którego ma zostać przepisana usługa. Do przeprowadzenia obu procedur niezbędne jest również okazanie się aktualnymi dokumentami tożsamości (Dowód osobisty).W sytuacji spełnienia wszystkich powyższych założeń oraz jeżeli podczas weryfikacji zgłoszenia w Cyfrowym Polsacie nie zostaną stwierdzone żadne nieprawidłowości, na wskazany przez Klientów adres zostanie przesłane w 3 egzemplarzach porozumienie, które jest jednocześnie zgodą Cyfrowego Polsatu na zmianę danych Abonenta, dla przeniesienia Praw i obowiązków.Podpisane dokumenty należy przesłać na adres siedziby głównej Cyfrowego Polsatu listownie (najlepiej listem poleconym). Korespondencja może zostać również odesłana w kopercie zwrotnej, dołączonej do porozumienia" "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Telewizji Satelitarnej przez Cyfrowy Polsat S.A. do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Wyjaśniamy, że na chwilę obecną Cyfrowy Polsat wyraża przedmiotową zgodę dla wskazanego przez Pana dekodera o numerze karty XXXXXXX".
  4. Burito

    Moduł Cam CI+

    @Wojtek77 dekoder wraz z kartą jest sparowany, więc nie użyjesz karty w żadnym innym sprzęcie.
  5. Zgodnie z informacją Cyfrowego Polsatu kanał TVP Sport HD jest dostępny dla abonentów pakietu Sport. " Szanowny Panie Ponownie informujemy, że kanał TVP Sport HD wchodzi w skład Pakietu Sport HD i od tego pakietu jest możliwy jego odbiór".
  6. @Specjalista Cyfrowy Polsat a użytkownicy pakietu Darmowy HD mają mieć dostęp do kanału TVP Sport HD ? Ostatnio jak Cyfrowy Polsat "robił porządki" w uprawnieniach to pozbawił nas dostępu do tego kanału. Ponadto poprzez ICOK uzyskałem informację: "Szanowny PanieUprzejmie informujemy, że kanał TVP Sport HD wchodzi w skład Pakietu Sport HD".
  7. @markar ponów uprawnienia to zobaczysz A jak z TVP ABC i Metro ?
  8. @Mati06 możesz sprawdzić czy w pakiecie Mini HD "świeci" kanał TVP Sport HD ?
  9. Witam, działa wam w pakiecie Familijnym HD kanał TVP Sport HD ?
  10. To chyba nie na tym polega problem. Moim zdaniem chodzi o "wykoszenie" z obiegu sprzętów własnościowych, tak aby zostały tylko w wąskim gronie, bez dalszego "rozprzestrzeniania się". Wszystko teraz opiera się na udostępnieniu na czas trwania umowy.
  11. @akoss22 od jakiegoś czasu już niestety ale nie "świecą" 😭 Już się poprawili, odpowiedź z ICOK: " Szanowny Panie Przepraszamy za błędnie wskazaną jakość kanału TVP 3. Naturalnie chodziło o jakość SD"
  12. @Specjalista Cyfrowy Polsat akurat w przypadku sprzętów własnościowych Cyfrowy Polsat obecnie nie wyraża zgody na wykonywanie cesji, jako powód podając " przyczyny techniczne". Możliwe, że chodzi o kartę abonencką, bo w innej korespondencji mi tak odpisali "Uprzejmie informujemy, że przerejestrowaniu ulega także karta umożliwiająca korzystanie z usług Cyfrowego Polsatu. Przypominamy, iż karta stanowi własność Cyfrowego Polsatu i jest tylko udostępniona Abonentowi w celu realizacji warunków Umowy. Informujemy również, że nie mamy technicznym możliwości przeniesienia praw do tej karty, tym samym Cyfrowy Polsat jest zmuszony odmówić cesji praw do umowy na osobę trzecią". Czy możesz zgłębić temat i nas bardziej doinformować w tej kwestii ?
  13. @Specjalista Cyfrowy Polsat to co napisał kolega @tweed77 jest absolutną racją. My jako posiadacze własnościowych sprzętów od Cyfrowego Polsatu zostaliśmy pozbawieni możliwości zadysponowania swoim sprzętem, co jakby nie było narusza podstawowe prawo do własności. Kiedyś cesja takiego sprzętu nie była problemem, jedyny warunek "cesjonariusz" musiał mieć "czystą kartę" w CP czyli bez długów i zaległości. Ostatnio piszę z infolinią Cyfrowego Polsatu na temat cesji sprzętów własnościowych, tłumaczą się tak: "Ponownie informujemy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług do przeniesienia praw i obowiązków Abonenta wynikających z Umowy na inny podmiot wymagana jest zgoda Cyfrowego Polsatu. Z uwagi na fakt, że dla wskazanego dekodera z przyczyn technicznych nie jest możliwe przeniesienie praw i obowiązków, Cyfrowy Polsat nie wyraża na to zgody". Zastanawiam się jakie to są przyczyny techniczne ? Może ktoś zna odpowiedź ?
  14. No to dzwoń na infolinię i pytaj co ze środkami, tel. 22 430 77 77
  15. Sprawdź poprawność numeru konta wysyłając SMS z numerem karty TNK HD na ±48725727272.
×
×
  • Create New...