Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i zweryfikuj sytuację. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany urządzenia na nowe. Możesz również wysłać szczegółowy opis sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Odpowiedni dział zweryfikuje tę sprawę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Przywracałem już ustawienia fabryczne dekodera i nic to nie dało. Diagnostyka nic nie da bo jak widzę koledzy tu wypowiadający tez maja dokładnie takie same objawy jak ja. Informację tą już przekazywałem do centrum obsługi ale uznano że tylko ja mam ten problem a oprogramowanie jest w porządku, to dlaczego tu się ludzie skarzą na te same błędy. Dekodera nie będą teraz wymieniał bo stracę nagrania a i tak ten nowy będzie miał te same błędy bo jak widać problem jest nie tylko u mnie. Prosiłbym o reakcje i przekazanie tych informacji przez Specjalista Cyfrowy Polsat do odpowiedniego działu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Z poziomu forum nie mam wglądu do systemu, sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez ICOK w tej sprawie. Prześlij mi później numer karty dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Bardzo dziękuję za szybką interwencję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i zweryfikuj sytuację. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany urządzenia na nowe. Możesz również wysłać szczegółowy opis sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Odpowiedni dział zweryfikuje tę sprawę. Ile osób już pisało na temat opcji wznowienia nagrania w tym wątku? Po aktualizacji do wersji 3.2.0 nie można wrócić do momentu w którym przerwało się oglądanie zapisanego nagrania. Nie pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych, wymiana dekodera też nie eliminuje tej przypadłości ponieważ oprogramowanie o numerze 3.2.0 zepsuło opcje wznów. Panie specjalisto jeśli nie potrafi Pan wpłynąć na waszych nieudolnych programistów aby zmienić tą sytuację nową aktualizacją, to przynajmniej proszę przestać dawać te idiotyczne rady o ustawieniach fabrycznych lub wymianie sprzętu. Edytowane 7 Października 2019 przez arczi1280 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Panowie, to jest korporacja. Ktoś uznał że nie ma błędu w oprogramowaniu i tak wszyscy przedstawiciele będą mówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioTychy Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro64 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 U mnie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) 6 godzin temu, MarioTychy napisał: od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? Też mi się tak zdarzyło parę razy jak przerzuciłem powyżej 20 kanałów w dół albo w górę i nie przeniosłem się na program tv w lewo od razu, jak się przerzucisz od razu to cię nie wybije Edytowane 8 Października 2019 przez Adam 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 3 godziny temu, MarioTychy napisał: od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? Czy wraz z dekoderem wymieniałeś również pilot? Jeżeli nie, to sugeruję ponowne udanie się do punktu. W innym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Odpowiedni dział zajmie się tą sprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adgjm Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 6 godzin temu, MarioTychy napisał: od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? Ja mam dokładnie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) U mnie również to samo po aktualizacji do 3.2.0. Poza tym dekoder samoczynnie zmienia jasność wyświetlacza z niskiej na średnią po wyłączeniu i włączeniu w trybie czuwanie pomimo że w ustawieniach dalej widnieje niska. Jak można zepsuć tyle rzeczy w "nowym" sofcie. Edytowane 8 Października 2019 przez hanasz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Studenci tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Przegladanie epg innego kanału ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy. Delikatnie mówiąc irytujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 48 minut temu, hanasz napisał: Przegladanie epg innego kanału ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy W życiu tego nie zauważyłem- może potrafię bardzo szybko czytać i nie spędzam 20-tu sekund na jednej pozycji, ile to jeszcze tajemnic można wyciągnąć z tego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Nie ma co narzekać. Jakie epg jest, takie jest. Jeśli naprawią, to naprawią. Miejmy nadzieję, że się postarają i że nie będzie żadnych zwiech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 potwierdzam !!! dzieje sie tak po ostatniej aktualizacji , nie zawsze ale jednak zdarza sie i zaczyna byc denerwujace - przeskakuje epg sobie wg wlasnego zycia np teraz epg ustawiam na piatek , zaznaczam ze cos chce nagrac , ukazuje sie ze zaplanowano nagranie i epg wraca do dnia dzisiejszego a nie pozostaje na piatku ktory wybralem !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 8 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2019 Dekoder nie sprawiał dotychczas problemów ale potwierdzam zmienię kanał i czekam na [beep]ne epg kilka sekund. Wcześniej tego nie było. Do poprawki 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazell Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Nie wiem co jest grane ale mam problemy z dekoderem Evobox PVR. Jedynie na nim oglądam TV i działa bez zarzutu.. Ale ostatnio chciałem wejść do Polsat GO i mam błędy przy uruchamianiu. Co ciekawe nie wiem czy dekoder ma najnowsza wersję bo jakoś nie otrzymałem informacji ze pojawiła sie aktualizacja - może robi to automatycznie? Możliwe ze tak bo w opcjach pojawił się CP GO a wczesniej sie inaczej nazywał. Wracając do problemu. Czy jak uruchomie HBO GO czy CP GO to ciągle sie ładuje i na dole pisze na czerwono komunikat - Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj ponownie ja uruchomić (Błąd:4). wyłączyłem z prądu dekoder i włączyłem (wielokrotnie) i ciągle to samo. Co jest grane? Internet mam bo widze ze jest połączony. Edytowane 9 Października 2019 przez Azazell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 16 godzin temu, hanasz napisał: Przegladanie epg innego kanału ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy. Delikatnie mówiąc irytujące. Proszę, zweryfikuj, czy po przywróceniu ustawień fabrycznych sytuacja nada występuje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Tak przywracalem bo miałem nadzieję ze zniknie problem samoczynnie zmieniającej się jasności wyświetlacza w trybie czuwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 W tej sytuacji sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki urządzenia i ewentualnej jego wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Hej Jestem w stanie jakoś naprawić brak EPG na 9 dni? ( od zawsze mam podłączony internet do dekodera a EPG max do 7 dni) Mam na myśli coś innego niż przywrócenie ustawień do fabryki, bo to ostateczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanasz Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Do Specjalisty Cyfrowego Polsatu : skoro inni użytkownicy mają te same objawy ewidentnie wadliwego oprogramowania 3.2.0 to diagnostyki potrzebują raczej programiści na usługach CP oraz osoba odpowiedzialna za udostępnienie tej fuszerki abonentom. 2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.