martinelka Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 22 minuty temu, dawid5283007 napisał: U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0 I u mnie też 24 minuty temu, dawid5283007 napisał: U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0 U mnie też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Wróżka z fusów wróżyła, że u mnie będzie taka sama sytuacja jak u pozostałych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 1 godzinę temu, dawid5283007 napisał: U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha_2007 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 U mnie to samo. Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. Zamiast pisać takie bzdury, lepiej w ogóle nic nie pisać. Nie jest to pojedynczy przypadek, a globalny, więc jak ma to komukolwiek pomóc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomoS Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Mam to samo. Aktualizacja się zapetla i podczas aktualizacji sypie komunikatami o błędach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berger6630 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Mam jak wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekdk Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 U mnie ten sam problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Dokładnie to samo, a mam jeden z najstarszych dekoderów bo wymieniłem go z sagema jak tylko Evobox się pojawił w dystrybucji i dotychczas chodził bez żadnych niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszewski Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Chyba już coś CP poprawiło, bo miałem dokładnie taki sam objaw, ale właśnie przed chwilą się ładnie dekoder zaktualizował Edytowane 14 Listopada 2019 przez Januszewski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 1 godzinę temu, blacha_2007 napisał: Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania. 27 minut temu, piotrekdk napisał: U mnie ten sam problem 1 minutę temu, kazik147 napisał: Dokładnie to samo, a mam jeden z najstarszych dekoderów bo wymieniłem go z sagema jak tylko Evobox się pojawił w dystrybucji i dotychczas chodził bez żadnych niespodzianek. 32 minuty temu, berger6630 napisał: Mam jak wyżej 56 minut temu, TomoS napisał: Mam to samo. Aktualizacja się zapetla i podczas aktualizacji sypie komunikatami o błędach. Z uzyskanych informacji wynika, że sytuacja powinna wrócić do normy. Proszę, zweryfikujcie funkcjonalność swoich urządzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) U mnie w tej chwili pobiera wersję 3.3.1. Ktoś wie co wprowadza nowa wesja softu? Edytowane 14 Listopada 2019 przez CPNews Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daroo Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Raczej 3.3.1. Z tego co widzę, to w menu zmieniło się VOD na CP GO. Ciekawe czy coś jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 6.11.2019 o 18:46, Lotnik napisał: U mnie za drogim razem weszło ale różnic nie widać. Edytowane 14 Listopada 2019 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha_2007 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Myślę, że poprawili "babole" związane z brakiem opcji wznów w nagraniach oraz w HBO GO o których pisałem wyżej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Zauważyłem, że aktywna jest "Zdalna diagnostyka" , "Zdalne nagrywanie" oraz "Pilot mobilny". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 23 minuty temu, daroo napisał: Raczej 3.3.1. Z tego co widzę, to w menu zmieniło się VOD na CP GO. Ciekawe czy coś jeszcze. To już było w poprzedniej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 45 minut temu, CPNews napisał: Zauważyłem, że aktywna jest "Zdalna diagnostyka" , "Zdalne nagrywanie" oraz "Pilot mobilny". To jest od początku istnienia tego dekodera i jak widać NIC Z TYM NIE ROBIĄ , bo nie potrafią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inga29 Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 u mnie wersja 3.3.1 ale nic nowego nie widze moze ktos ma linka do FAQ co nowego w wrsji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Co to jest "zdalne nagrywanie" i "pilot mobilny"? Pytam, gdyż od dawna to widnieje w dekoderze, a nadal jest nie aktywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 14 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2019 Zdalne nagrywanie miało być przez apke CP GO poprzez 1 główne urządzenie przypisane do CP GO - to jedno urządzenie miało wysyłać " sygnał " i PVR mógł nagrywać przez zlecenie wysłane z komórki czy tabletu , pilot mobilny to pilot CP tylko w wersji na smartfon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nugens Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 A ja mam wersję 3.2.0 i zdalne nagrywanie i zdalny pilot jest aktywny, ale co z tego jak nie ma żadnych opcji w ustawieniach oprócz włącz i wyłącz funkcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 Programiści CP zapomnieli, że takie opcje dostępne są w tym dekoderze. No cóż, może za kilka lat obczają, że takie zakładki są w MENU od kilkunastu miesięcy, ale nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) One są od istnienia tego dekodera czyli bedzie juz 4 lata Edytowane 15 Listopada 2019 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 15 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2019 (edytowane) Witam, czy przy wyłączonym ograniczeniu wiekowym trzeba podawać PIN na kanałach erotycznych pytam się temu bo w EVOBOX PVR mam wyłączone ograniczenia wiekowe a przy kanałach erotycznych muszę podawać PIN Edytowane 15 Listopada 2019 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.