Skocz do zawartości

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Misiek.
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, dawid5283007 napisał:

U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0

I u mnie też ?

24 minuty temu, dawid5283007 napisał:

U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0

U mnie też ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, dawid5283007 napisał:

U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo.

Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. 

Zamiast pisać takie bzdury, lepiej w ogóle nic nie pisać. Nie jest to pojedynczy przypadek, a globalny, więc jak ma to komukolwiek pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, blacha_2007 napisał:

Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania.

 

27 minut temu, piotrekdk napisał:

U mnie ten sam problem ?

 

1 minutę temu, kazik147 napisał:

Dokładnie to samo, a mam jeden z najstarszych dekoderów bo wymieniłem go z sagema jak tylko Evobox się pojawił w dystrybucji i dotychczas chodził bez żadnych niespodzianek.

 

32 minuty temu, berger6630 napisał:

Mam jak wyżej

 

56 minut temu, TomoS napisał:

Mam to samo. Aktualizacja się zapetla i podczas aktualizacji sypie komunikatami o błędach. 


Z uzyskanych informacji wynika, że sytuacja powinna wrócić do normy. Proszę, zweryfikujcie funkcjonalność swoich urządzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Programiści CP zapomnieli, że takie opcje dostępne są w tym dekoderze. No cóż, może za kilka lat obczają, że takie zakładki są w MENU od kilkunastu miesięcy, ale nie działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...