Jump to content

Adam 64

Users
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About Adam 64

  • Rank
    Niedoświadczony

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dlatego moja metoda z nagrywaniem czasowym które opisałem powyżej sprawdza się zawsze.
  2. A to ciekawe bo właśnie przed chwilą sprawdzałem i wystarczyło zmienić kanał i nagranie się zatrzymywało, ale pewnie cześć tunerów tak ma bo już się spotkaliśmy że niektóre tunery nieco inaczej reagują. Nie mniej jednak nagranie czasowe wg mnie jest wygodniejsze bo nie trzeba już o niczym pamiętać. Ale zapewne jest to sprawa gustu, cześć ludzi przecież w ogóle nie używa tego odbiornika do nagrania czasowego bo jest to dla nich zbyt skomplikowane!!!!
  3. Tak ale przy nagraniu tak jak piszesz nie będzie mógł już przełączyć później kanału i oglądać coś innego . A pozatym będzie musiał ręcznie go wyłączyć a w przypadku zaplanowania czasowego jak pisałem już go ten temat nie obchodzi nagra się to co będzie chciał. A w przypadku jakim ty opisujesz nawet przypadkowe naciśniecie jakiego kolwiek przycisku na pilocie przycisku może skończyć mu nagranie i pa pa. Już raz się tak wmanewrowałem tylko przestawiłem pilot i zrobiło się niechcący pa pa
  4. tak możesz nagrać klikając na pilocie kierunkowy w prawo i rozwinie ci się lista i wtedy możesz wybrać np nagraj wg czasu albo nagraj odcinek i wtedy wybierasz sobie od której godziny chcesz żeby się nagrało w wstecz tylko musisz być na tym kanale cały czas
  5. A czy ty jesteś pewien że twoja instalacja antenowa jest w porządku bo takie objawy mogły by sugerować że np przy wietrze przestawiła ci się antena, Może by wartało to jakoś sprawdzić np pożyczyć od znajomego jakiś odbiornik i go podłączyć. A czy ty sprawdzałeś ten odbiornik w punkcie polsatu przy wymianie? Sugerował bym ci przy wymianie sprawdzić czy chodzi u nich .
  6. Też mi się tak zdarzyło parę razy jak przerzuciłem powyżej 20 kanałów w dół albo w górę i nie przeniosłem się na program tv w lewo od razu, jak się przerzucisz od razu to cię nie wybije
  7. Bardzo dziękuję za szybką interwencję.
  8. Przywracałem już ustawienia fabryczne dekodera i nic to nie dało. Diagnostyka nic nie da bo jak widzę koledzy tu wypowiadający tez maja dokładnie takie same objawy jak ja. Informację tą już przekazywałem do centrum obsługi ale uznano że tylko ja mam ten problem a oprogramowanie jest w porządku, to dlaczego tu się ludzie skarzą na te same błędy. Dekodera nie będą teraz wymieniał bo stracę nagrania a i tak ten nowy będzie miał te same błędy bo jak widać problem jest nie tylko u mnie. Prosiłbym o reakcje i przekazanie tych informacji przez Specjalista Cyfrowy Polsat do odpowiedniego działu
  9. U mnie jest tak że jak zatrzymam nagranie dając stop to ono zaczyna się od nowa odtwarzać, przedtem było to tylko w okienku podglądu a teraz w głównym oknie. No i jak chcę wznowić no to daje wznów i nie ma problemu. Też tak nie powinno być, ale nie w tym jest główny problem. bo na drugi dzień zazwyczaj już nie ma opcji wznowienia od miejsca w którym skończyłem tylko mogę jedynie odtwarzać od początku . Jest to bardzo uciążliwe no bo prawie za każdym razem muszę szukać gdzie skończyłem. Czy specjaliści mogli by w końcu usunąć ta usterkę pojawiła się po pamiętnych aktualizacjach i w dalszym ciągu nie jest tak jak powinno być. Czy Specjalista Cyfrowy Polsat mógłby wpłynąć na poprawienie tych błędów w oprogramowaniu?
  10. A ty masz wszystko w porządku ze pamięcią miejsca zatrzymania nagrań, bo parę postów temu pisałeś że masz problem? A propo mnie powiedzieli żebym wymienił tuner!!!!! Ale coś mi się wydaje że nie jest to problem mojego tunera, że więcej osób ma ten same objawy i jest to wina oprogramowania
  11. Zgłoś go do centrum obsługi telefonicznej niech coś z ty robią !!! Oni myślą że wszystko jest oki!!!!
  12. Po ostatnich dwóch aktualizacjach w dalszym ciągu mam problem z odtwarzaniem nagrań tuner nie pamięta ostatniego miejsca gdzie odtwarzałem Przywróciłem ustawienia domyślne oczywiście resety wtyczkowe . Ale w dalszym ciągu jest to samo. Dzwoniłem do centrum obsługi i tam mi powiedzieli ze tylko ja mam takie objawy. Czy może ktoś jeszcze ma ten błąd? Czy po prostu czeka mnie wymiana dekodera?
×
×
  • Create New...