tektyw85 Opublikowano 5 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2018 (edytowane) Ile czasu zazwyczaj rejestrują wypowiedzenie u siebie w systemie? Wczoraj do skrytki dostarczyła je poczta. Edytowane 6 Lipca 2018 przez Barti Przeniesiono post do właściwego wątku. Dodatkowo poprawiono pisownię w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigorro Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 (edytowane) Witajcie. Po kilkunastu latach nastąpił rozwód z NC+. Muszę zwrócić sprzęt, ale wygodniej było by mi to zrobić wysyłając go kurierem. Jest taka możliwość, czy czeka mnie wycieczka? Edytowane 5 Sierpnia 2018 przez Barti Połączono ze sobą dwa wątki. Wątek o tej tematyce już istnieje w niniejszym dziale forum. Nie dublujemy wątków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajniaczek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Tylko osobiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Możesz oddać sprzęt do APS przez kogoś znajomego.Tylko najlepiej zadzwoń do APS czy nie musisz napisać upoważnienia.Ja akurat nie musiałem pisać upoważnienia jak szwagier mi zdawał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 I co najważniejsze możesz zwrócić dekoder dopiero po zakończeniu umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigorro Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Umowa jest już zakończona. Myślałem że da się załatwić zwrot w jakiś cywilizowany sposób. Szkoda że jednak nie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Zadzwoń do APSu porozmawiaj, może nie będą robić problemu ze zdaniem sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz1212 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Umowa jest już zakończona. Myślałem że da się załatwić zwrot w jakiś cywilizowany sposób. Szkoda że jednak nie... Tak ciężko udać się do salonu? Barbarzyństwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2018 Być może ma daleko do APS, np. z Anglii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 ja nie wiem, kto Wam powiedział, że nie można odesłać sprzętu do operatora zgodnie z regulaminem a dokładniej ze szczegółowymi warunkami korzystania ze sprzętu:cyt. "W przypadku rozwiązania/wygaśnięcia/odstąpienia od Umowy Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania/wygaśnięcia/ odstąpienia od Umowy) udostępnionego Sprzętu – (...). Abonent może dokonać zwrotu u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowej Dostawcy usług lub odesłać Sprzęt do Dostawcy usług. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Sprzętu przed jego upływem."Odsyłamy sprzęt na adres do korespondencji nc+ czyli skrytkę pocztową - tam siedzi człowiek, który odpowiedzialny jest za korespondencję - w związku że to skrytka pocztowa w grę wchodzi tylko poczta - a nie kurier nc+skrytka pocztowa 802-100 Warszawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Do Warszawy na siedzibę jak najbardziej, do APS już nie (chociaż tutaj jak się APS zgodzi to może być i tak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profik Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 (edytowane) No na siedzibę bym nie radził - bo co biedna Pani na recepcji w nc+ ma począć z takim sprzętem ? tylko adres do korespondencji - tam są ludzi od tego a co do wysyłki do APS to ja definitywnie odmawiam przyjcie paczek z dekoderami i robię zwrot do nadawcy i z tego co wiem nie jestem odosobniony - więc nie radzę, bo mogą dojść jeszcze koszty zwrotu przesyłki a a sprawa będzie nadal nie załatwiona. W APS potrzebujemy podpis na formularzu zwrotu i nie mamy pewności w jakim stanie przyjdzie sprzęt więc nikt o zdrowych zmysłach nie przyjmie paczki, żeby, ktoś potem nie zarzucił nam, że sprzęt dotarł. Edytowane 9 Sierpnia 2018 przez profik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2018 No tutaj z siedzibą to miałem na myśli korespondencję a wpisałem co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Na ile przed końcem umowy można złożyć wypowiedzenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 (edytowane) Wypowiedzenie możesz złożyć nawet na 6 miesięcy przed końcem umowy. Edytowane 12 Września 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Przecież wypowiedzenie można złożyć i tego samego dnia co się podpisuje umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Dokładnie tak, jak mówi wyżej @Kiler. Tyle tylko, że w treści wypowiedzenia trzeba wyraźnie napisać, że umowa ma się zakończyć z końcem okresu podstawowego określonego w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 O ile się orientuję to nie trzeba samemu skrobać podania tylko wystarczy iść do APS i sami wydrukują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 12 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Tak, w przypadku platformy nc+, APS-y wydają gotowe druki wypowiedzeń umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 (edytowane) Witam. Podpisałem nową umowę 12 września i jednak chcę zrezygnować. Jak to zrobić i czy poniosę jakieś koszty? Dostałem na 3 miesiące Canal+ i już mi go włączyli za darmo. Czy będę proporcjonalnie za te parę dni płacił, czy nie? Proszę o pomoc. Edytowane 20 Września 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 To przedłużenie starej umowy, czy nowa umowa? W jaki sposób dokonałeś zakupu? Infolinia/sklep internetowy, czy salon stacjonarny NC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel6666 Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 (edytowane) Zakupu dokonałem, jak wcześniej złożyłem reklamację i z nimi rozmawiałem i podpisałem. Edytowane 20 Września 2018 przez Barti Niechlujna pisownia w poście. Na forum piszemy poprawnie po polsku, z poszanowaniem zasad polskiej pisowni, gramatyki, ortografii i interpunkcji. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej S Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Witam. Po zakończeniu umowy jako, że mieszkam w uk wysłałem dekodery kurierem na adres, który podał mi koleś na czacie nc+. Okazało się niestety dla mnie, że paczka zaginęła. Oprócz kary, którą zapłaciłem za spóźnienie się ze zwrotem sprzętu dostałem list, że muszę zapłacić także karę za dekodery - 1620zł. Paczka była ubezpieczona na ok 500zł. Wysłałem do nich rachunek i potwierdzenie wysłania do nich tej paczki wraz z całą korespondencją z kurierem. Odpisali ogólnie, że nie bardzo ich to obchodzi. Czy miał ktoś podobny problem i czy wchodzi w grę np.zakup tychże dekoderów na alledrogo i zwrot ich bez kart ( kara za brak kart to chyba 100zł)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 Zwrot tylko z właściwymi nr seryjnymi. Swoją drogą dziwne, że paczka zginęła . Szybciej jej zawartość by zniknęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 Witam. Wiem, że już było wielokrotnie pisane, ale na jaki adres wysłać pismo z wypowiedzeniem umowy? Mam umowę do końca listopada i czas najwyższy się za to zabrać. Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.