Jump to content

Rezygnacja z Platformy CANAL+


Recommended Posts

Nie zna, pisałem już dawno. Coś sobie wymyślił i brnie w to. Tak to wygląda w regulaminie.

 

 

Umowa wygasa wskutek: 1) upływu czasu, na jaki została zawarta, w przypadku Umów zawartych na okres oznaczony w sytuacji, gdy Abonent na 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, zawiadomi pisemnie Dostawcę usług o rezygnacji z korzystania z usług, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy.

 

 

Czyli w każdym momencie, ale nie poźniej niż 30 dni przed końcem umowy, jak miesiąc ma 31 dni to można i 1 zanieść wypowiedzenie, a skutkować będzie na koniec tego samego miesiąca.

Link to post
Share on other sites

Pisałem milion razy, 30 dni od złożenia wypowiedzenia. Zatem jeśli chcemy złożyć wypowiedzenie przed terminem, umowa się przed wcześnie rozwiąze. Aby rozwiązać prawidłowo należy na miesiąc przed. Od 3 stron to tłumaczę.

Nie jeden raz użytkownik Barti w dziale Cyfrowy Polsat czy inni informowali że salony nie przyjmują wcześniej wypowiedzeń aby nie obciążać klientów karami.

Edited by Mr. Orbita
Blokada pisania 7 dni z uwagi na generowanie kłótni w wątku.
Link to post
Share on other sites

..zawiadomi pisemnie Dostawcę usług o rezygnacji z korzystania z usług, ze skutkiem na ostatni dzień Okresu rozliczeniowego, w którym przypada koniec okresu oznaczonego Umowy.

 

Rozumiesz to czy nie?

 

Dobra nie ma sensu, gość się nie zna albo specjalnie udaje, trochę przykro... sam składałem wypowiedzenie jednej z umów w punkcie na ponad pół roku przed jej końcem, umowa rozwiązała się dokładnie z końcem okresu oznaczonego. Bez problemu mi Pani wydrukowała nawet do podpisu.

Edited by Mr. Orbita
Proszę już nie generować dalej zaczepek. Sprawa jest wyjaśniona.
Link to post
Share on other sites

Na oficjalnym forum nc+ (konsultanci nc+) jakoś nie mają z tym problemu i informują, że w treści wypowiedzenia umowy na czas określony, musi się znaleźć zwrot: "na koniec okresu podstawowego" i nie straszą karami za złożenie wypowiedzenia na przykład 3 miesiące przed końcem.

Link to post
Share on other sites

Bo to treść wypowiedzenie jest istotna a nie termin składania.Jak ktoś złoży miesiąc po podpisaniu umowy wypowiedzenie w formie "wypowiadam umowę na koniec okresu rozliczeniowego" to logiczne, że dostanie karę za zerwanie umowy.Słowa "okres minimalny,gwarantowany czy podstawowy" są kluczowe.

Link to post
Share on other sites

Witajcie,
że tak zapytam. Mam  umowę do października i pozbyłbym się NC+ na rzecz UPC (172 kanały + 500 Mb/s za 122pln :) )
Przespałem możliwość rezygnacji do końca grudnia... Jest jakiś sposób na to ? :-)

Link to post
Share on other sites

Dokładnie, wypowiedzenie mozna złożyć w dowolnym momencie, ale będzie że skutkiem natychmiastowym. Niestety zgodnie z prawem wypowiedzenie musi wejść w życie. Tak jak pisałem poprzednio, wcześniejsze wypowiedzenie z końcem okresu oznaczonego należy złożyć listownie.

 

Ja nigdzie nie napisałem że można w dowolnym momencie z zastrzeżeniem że na koniec umowy. Tylko ogólnie że wypowiedzieć umowę można w dowolnym momencie. I tak dalej pracuje w punkcie nc+, trole.

 

To ja Wam i dla potomnych napiszę podsumowanie bo @GTI MD już nieźle tu namieszał co chwilę zmieniając wpis.

 

Nie zawsze jest to miesiąc wcześniej. Okres wypowiedzenia 1-miesiąc ma zastosowanie tylko w przypadku umowy na czas nieokreślony oraz umowy na czas określony z chęcią zerwania umowy. Jeżeli ktoś wyśle/złoży wypowiedzenie z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia w trakcie umowy dostanie karę (zwrot udzielonych ulg) !

 

W przypadku umowy na czas określony zawsze jest to minimum 30 dni przed końcem okresu oznaczonego (umowa kończy się 28 lutego to wypowiedzenie należy złożyć do 28 stycznia).

 

Wypowiedzenie można złożyć nawet np. rok przed końcem umowy i zakończy się ona na koniec umowy pod warunkiem, że w treści wypowiedzenia będzie zawarta informacja, że ma się zakończyć na koniec okresu minimalnego (oznaczonego/końca umowy - zwał jak zwał ważne, żeby to info było).

 

@GTI MD

Powołujesz się tutaj na punkty CP, tam też można złożyć normalnie wypowiedzenie wcześniej bez kar (mogę się mylić tylko co do tych 6 m-cy bo nie znam dokładnie regulaminu), wystarczy użyć magicznego wpisu z końcem okresu oznaczonego/końcem umowy i nikt Ci nie może wcześniej rozwiązać umowy. A to, że nie chcą przyjmować wcześniej tylko na miesiąc przed to przerabiałem dwukrotnie u nich. W jednym punkcie tak się upierali, że zrobiłem im koło [beep], że się musieli tłumaczyć (nie wiem kto to był, ważne, że ja miałem sprawę załatwioną).

Link to post
Share on other sites

Temat jak bumerang wraca co jakiś czas.Dobrze że wspomniałeś o tym lutym bo było już trochę osób które się przejechały na tym miesiacu.Nie byli świadomo o tych 30 dniach tylko o miesiacu wypowiedzenie w ostatni dzień stycznia i klops bo luty ma zawsze mniej  dni niż te 30.

Link to post
Share on other sites

W przypadku umowy na czas określony zawsze jest to minimum 30 dni przed końcem okresu oznaczonego (umowa kończy się 28 lutego to wypowiedzenie należy złożyć do 28 stycznia).

Jak już jesteśmy tacy dokładni, to do 29 stycznia (styczeń ma 31 dni) ;)

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Mam takie pytanko. Czy dalej trzeba wysłać wypowiedzenie na adres:

ITI Neovision S.A.

02-100 Warszawa

skr. pocztowa 8

Czy można skan na jakiegoś mejla?

Edited by Mr. Orbita
Zły wątek - przenoszę.
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Witam

Skończyła mi się umowa z nc+(do końca marca) wypowiedzenie było złożone w lutym. Aktualnie nadal posiadam sygnał z nc+(nie wyłączyli mi go) z tymi pakietami co miałem.

Co prawda rozmawiałem na temat ewentualnego przedłużenia umowy ale żadnej akceptacji na wycofanie rezygnacji nie składałem. Także chyba umowa na czas nieokreślony mnie nie obejmuje? Dostęp do moje nc+ jeszcze mam ale mocno okrojony.

Ps. dzis zamówiłem cp premium max przez internet, zobaczę jak podłączę i będę miał czas na decyzję czy zostaję czy się przenoszę.

Czy to normalne że nie wyłączyli mi sygnału?

Chyba raczej nie bedą mogli żądać odemnie opłat w związku z aktualnum nadawaniem sygnału po zakończeniu umowy?

Dekoderów jeszcze nie oddałem bo mam 14 dni na zwrot?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...