maks27 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 @Pawel reklamacja była telefonicznie, teraz chcę to zrobić APS NC+. Pracownik potwierdza moje zgłoszenie usterki i też proponował że napisze jak wymieniałem dekoder i będzie tak samo działał. Złożenie wypowiedzenia traktuję jako pomocny argument przy reklamacji. Nigdzie nie ma informacji że jedyny dekoder do pakietu Start+ nie obsługuje dysków zewnętrznych. Mój błąd że umowa w salonie, gdybym zamawiał na stronie już bym odstąpił od umowy, korzystając z tej możliwości w ciągu 14 dni. To że po złożeniu wypowiedzenia znikają oferty promocyjne nie ma znaczenia, skoro i tak mam kłopot z nagrywaniem celem późniejszego obejrzenia. Wolę korzystać z nagrań bez korzystania z NC+ GO, chociaż to coś podobnego. Jednak podłączony dekoder może wysyłać do Operatora co oglądam. Chwilowo dekoder schowany do szafy, a abonament trzeba płacić. Więc w styczniu rezygnacja i reklamacja. Wezmę że sobą dekoder niech pracownik wpisze co widzi: cała lista nagrań z tytułem: No info for the current event. Podejrzewam że to wina softu dekodera, że mi nie zapisuje tytułów, a przy kilku nagraniach już muszę notować co nagrałem. Dekoder Evobox Lite u konkurencji ma podane że nie obsługuje nagrywania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Poszukaj kogoś, kto przejmie Twoją umowę. Tkz. Cesja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Wytrzymam te 2 lata i stracą klienta skoro teraz mi odpowiedzieli na reklamację że Operator nie gwarantuje nagrywania, a ostatnio obejrzałem nagrany program w czerwcu 2017 i skasowałem. Skoro starsze dekodery nie mają problemu z nagrywaniem, a nowsze już tak, więc sprawa prosta. Takie oglądanie z poślizgiem czasowym skłaniało mnie do bycia klientem dluzej. W wolnej chwili rezygnacja ze skutkiem na koniec umowy, chyba że platforma premium zmieni zdanie i otrzymam możliwość wymiany nawet na straży model jak mydelniczką. Niestety to starszy model, spełniający moje wymagania i Twarde stanowisko platformy: "starszego modelu dekodera nie wydamy, nowszego PVR też nie bo system nie przewiduje* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 (edytowane) @maks27 Czyli jak w ?Misu" nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi. Pan się uprze i mu daj Edytowane 23 Grudnia 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 @twed77 dokładnie, a już byłem skłonny płacić większy czynsz za PVR, skoro nie mogę prawidlowo swojego dysku używač na dekoderze platformy.. Mam mydelniczkęw TNK HD ale z racji jej wieku zostanie bez zmian, z nią dysk i nagrywanie bez zastrzeżeń. Z racji możliwości wymiany w każdej chwili wybrałem abonament, a tu gorzej działający sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2019 Witam, przy zamówieniu ofert nc+ przez internet można zrezygnować do 14 dni i zwrócić sprzęt. Jaka jest procedura takiego zwrotu? Czy wystarczy zanieść sprzęt do punktu i na miejscu wszystko załatwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 https://www.press.pl/tresc/56626,koniec-wspolnego-kanalu-canal--i-discovery Chyba będziecie mieć okazję do wypowiedzenia umowy. Edit. A jednak już kombinują. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 @leonk1974, zmienia nazwę kanału. Nie siej zamętu. Lubię takie spiskowe teorie. Nie doczytał, a już zrywa umowę nie będąc abonentem NC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Czy ja piszę,że zrywam umowę?Naucz się czytać ze zrozumieniem.Na innych stronach nic nie pisze o żadnej zmianie nazwy tylko dopiero tu.nc+ zawsze kombinowało by nie pozwolić zerwać umowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Zwykła zmiana nazwy. Jakoś sobie nie przypominam, żeby nc+ coś kombinowało przy rebrandingach. To abonenci sobie ubzdurali, że w takim wypadku mogą zerwać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Masz słabą pamięć.Likwidacja emisji sat TVN Meteo czym była jak nie kombinacją? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 Tak szczerze to czy normalny abonent, czeka na okazję zerwania umowy?Po co brać coś co mi nie odpowiada. Co tylko jakiś kanał znika, lub zmienia nazwę pojawiają się posty " czy można zerwać umowę czytaj czy ja wywalczę jakieś bonusy, bo tak naprawdę nie chce zerwać umowy , ale bym sobie coś tam za darmo pooglądał" . Tak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 To jest akademicka dyskusja bo z kanałem X mogło odpowiadać a po zmianie nie musi. A, że taki chroniący konsumenta przepis może zostać wykorzystany do ugrania lepszych warunków to inna kwestia. Gdyby operator nie proponował lepszych warunków tylko dopuszczał odejście abonenta proceder by się ukrócił. Odeszli by ci którzy faktycznie chcieli odejść. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 12 minut temu, kingofsouth napisał: Tak szczerze to czy normalny abonent, czeka na okazję zerwania umowy?Po co brać coś co mi nie odpowiada. Co tylko jakiś kanał znika, lub zmienia nazwę pojawiają się posty " czy można zerwać umowę czytaj czy ja wywalczę jakieś bonusy, bo tak naprawdę nie chce zerwać umowy , ale bym sobie coś tam za darmo pooglądał" . Tak to wygląda. Różnie bywa. Czasem ludzie podpiszą złą umowę i potem muszą kombinować. Ja bym nie liczył na rozwiązanie w tym momencie bo jestem zadowolony z warunków. Nie każdy ma tak dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 (edytowane) Witam. Ja myślę że to nie jest zwykła zmiana nazwy kanału bo treści będą inne a więc to zupełnie nowy kanał i na tej podstawie będzie można rozwiązać umowę.Trzeba poczekać na oficjalne stanowisko NC+ w tej sprawie. Edytowane 13 Marca 2019 przez zibi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 14 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 To źle myślisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesioo Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2019 Od listopada po raz 4 wymieniam dekoder Pace PVR Box+ ze względu na przeróżne usterki. Czy z tego powodu mogę zerwać umowę z nc+ bez konsekwencji? Operator permanentnie nie jest w stanie zapewnić mi działającego sprzętu. Czy ktoś miał podobną sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
podobam Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 miałem podobny problem z innym dekoderem,ale po kilkunastu reklamacjach wymienili mi na 4k bez opłaty aktywacyjnej ale czynszem dzierżawnym 15 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 @gesioo. Nie możesz rozwiązać umowy bez konsekwencji. Spróbuj karte na Caymana zmienić. Być może problem zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesioo Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Mam już Caymana. Wszystko właśnie zaczęło się od wymiany karty po akcji z FEDC. Wcześniej korzystałem z karty Cameleon i dwóch dekoderów. Jak dostałem FEDC to wymienili mi dekoder na sparowany z kartą Cayman. Potem dostałem kolejny dekoder, dzisiaj dostałem nowy zasilacz bo ponoć to było problemem ale nic to nie zmieniło - dekoder nie działa tak jak powinien. Za chwilę jadę kolejny raz. Cała ta sytuacja zaczyna mnie powoli wkurzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 A co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gesioo Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Na wyświetlaczu pojawił się komunikat E508. Po restarcie dekoder uruchomił się na TVN i dekoder nie reaguje na pilota ani na przyciski na dekoderze. Dodatkowo na wyświetlaczu dekodera nic się nie wyświetla. Sama usterka to temat do innego wątku. Mnie głównie chodziło o to czy mogę z tego powodu zerwać umowę bo jest to już 4 awaria od listopada czyli od kiedy wymienili mi dekoder z kartą Cameleon na sparowaną z dekoderem po tym jak dostałem aktualizację FEDC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Dysk padł, albo standardowo walnięty zasilacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spido Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Też macie wyłączone na VOD TVP Prapremiery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.