Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Pawel reklamacja była telefonicznie, teraz chcę to zrobić APS NC+. Pracownik potwierdza moje zgłoszenie usterki i też proponował że napisze jak wymieniałem dekoder i będzie tak samo działał. 

Złożenie wypowiedzenia traktuję jako pomocny argument przy reklamacji. Nigdzie nie ma informacji że jedyny dekoder do pakietu Start+ nie obsługuje dysków zewnętrznych.

Mój błąd że umowa w salonie, gdybym zamawiał na stronie już bym odstąpił od umowy, korzystając z tej możliwości w ciągu 14 dni.

To że po złożeniu wypowiedzenia znikają oferty promocyjne nie ma znaczenia, skoro i tak mam kłopot z nagrywaniem celem późniejszego obejrzenia. Wolę korzystać z nagrań bez korzystania z NC+ GO, chociaż to coś podobnego. Jednak podłączony dekoder może wysyłać do Operatora co oglądam. Chwilowo dekoder schowany do szafy, a abonament trzeba płacić. Więc w styczniu rezygnacja i reklamacja. Wezmę że sobą dekoder niech pracownik wpisze co widzi: cała lista nagrań z tytułem:

No info for the current event.

Podejrzewam że to wina softu dekodera, że mi nie zapisuje tytułów, a przy kilku nagraniach już muszę notować co nagrałem. Dekoder Evobox Lite u konkurencji ma podane że nie obsługuje nagrywania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wytrzymam te 2 lata i stracą klienta skoro teraz mi odpowiedzieli na reklamację że Operator nie gwarantuje nagrywania, a ostatnio obejrzałem nagrany program w czerwcu 2017 i skasowałem.

Skoro starsze dekodery nie mają problemu z nagrywaniem, a nowsze już tak, więc sprawa prosta. Takie oglądanie  z poślizgiem czasowym skłaniało mnie do bycia klientem dluzej.

W wolnej chwili rezygnacja ze skutkiem na koniec umowy, chyba że platforma premium zmieni zdanie i otrzymam możliwość wymiany nawet na straży model jak mydelniczką. Niestety to starszy model, spełniający moje wymagania i Twarde stanowisko platformy:

"starszego modelu dekodera nie wydamy, nowszego PVR też nie bo system nie przewiduje*

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@twed77 dokładnie, a już byłem skłonny płacić większy czynsz za PVR, skoro nie mogę prawidlowo swojego dysku używač na dekoderze platformy.. 

Mam mydelniczkęw TNK HD ale z racji jej wieku zostanie bez zmian, z nią dysk i nagrywanie bez zastrzeżeń. Z racji możliwości wymiany w każdej chwili wybrałem abonament, a tu gorzej działający sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Gość kingofsouth

Tak szczerze to czy normalny abonent, czeka na okazję zerwania umowy?Po co brać coś co mi nie odpowiada.

Co tylko jakiś kanał znika, lub zmienia nazwę pojawiają się posty " czy można zerwać umowę czytaj czy ja wywalczę jakieś bonusy, bo tak naprawdę nie chce zerwać umowy , ale bym sobie coś tam za darmo pooglądał" . Tak to wygląda. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest akademicka dyskusja bo z kanałem X mogło odpowiadać a po zmianie nie musi. A, że taki chroniący konsumenta przepis może zostać wykorzystany do ugrania lepszych warunków to inna kwestia. Gdyby operator nie proponował lepszych warunków tylko dopuszczał odejście abonenta proceder by się ukrócił. Odeszli by ci którzy faktycznie chcieli odejść.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kingofsouth napisał:

Tak szczerze to czy normalny abonent, czeka na okazję zerwania umowy?Po co brać coś co mi nie odpowiada.

Co tylko jakiś kanał znika, lub zmienia nazwę pojawiają się posty " czy można zerwać umowę czytaj czy ja wywalczę jakieś bonusy, bo tak naprawdę nie chce zerwać umowy , ale bym sobie coś tam za darmo pooglądał" . Tak to wygląda. 

 

 

Różnie bywa. Czasem ludzie podpiszą złą umowę i potem muszą kombinować. Ja bym nie liczył na rozwiązanie w tym momencie bo jestem zadowolony z warunków. Nie każdy ma tak dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja myślę że to nie jest zwykła zmiana nazwy kanału bo treści będą inne a więc to zupełnie  nowy kanał i na tej podstawie będzie można rozwiązać umowę.Trzeba poczekać na oficjalne stanowisko NC+ w tej sprawie.

Edytowane przez zibi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mam już Caymana. Wszystko właśnie zaczęło się od wymiany karty po akcji z FEDC. Wcześniej korzystałem z karty Cameleon i dwóch dekoderów. Jak dostałem FEDC to wymienili mi dekoder na sparowany z kartą Cayman. Potem dostałem kolejny dekoder, dzisiaj dostałem nowy zasilacz bo ponoć to było problemem ale nic to nie zmieniło - dekoder nie działa tak jak powinien. Za chwilę jadę kolejny raz. Cała ta sytuacja zaczyna mnie powoli wkurzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wyświetlaczu pojawił się komunikat E508. Po restarcie dekoder uruchomił się na TVN i dekoder nie reaguje na pilota ani na przyciski na dekoderze. Dodatkowo na wyświetlaczu dekodera nic się nie wyświetla. Sama usterka to temat do innego wątku. Mnie głównie chodziło o to czy mogę z tego powodu zerwać umowę bo jest to już 4 awaria od listopada czyli od kiedy wymienili mi dekoder z kartą Cameleon na sparowaną z dekoderem po tym jak dostałem aktualizację FEDC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...