RexRX Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Czas pokaże, nie ma co spekulować. Jak najlepszych ofert w 2018 roku Na livechat się już dowiedziałem że sygnał zostanie odcięty jak karta zaprzestanie pobierania uprawnień a na razie można sobie oglądać za free bo nie obciążą żadnymi opłatami Jutro idę zdać sprzęt. Wystarczy dekoder z kartą, pilot i przewód zasilający? Tak wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Na livechat się już dowiedziałem że sygnał zostanie odcięty jak karta zaprzestanie pobierania uprawnień a na razie można sobie oglądać za free bo nie obciążą żadnymi opłatami Tak wystarczy a skąd oni wiedzą że twoja karta dostaje uprawnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RexRX Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Z jednej strony powiedziałem że jeszcze mi działa ale z drugiej to nie mam bladego pojęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toytoy Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Oni sygnału zwrotnego z karty nie mają. Zmienia ci klucz lub datę uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzo60 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Logowałem sie niedawno do ica nc i pisze juz tam ze moja umowa została rozwiązana ale karta dalej działa. Sprawdzalem w menu dekodera karta dostepu i niby pisze tam ze ostatnia wiadomosc i uprawnienia mam do 1.01.2018 r . Czyli po polnocy juz sygnalu miec nie powinienem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Zrób w ICA reanimację karty i pożegnasz się z sygnałem. Będziesz miał problem z głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzo60 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 Jeszcze sobie poogladam za friko do północy ostatni raz tę ich super platformę cyfrową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) Zrób w ICA reanimację karty i pożegnasz się z sygnałem. Będziesz miał problem z głowy Pod warunkiem, że do karty faktycznie został już wysłany sygnał dezaktywujący. Ja miałem tak kiedyś, jak rezygnowałem z dawnej CYFRY+, że po rozwiązaniu umowy wciąż jeszcze miałem aktywną kartę przez kolejne dni, ale nie czekając na dezaktywację karty, poszedłem do APS-u oddać sprzęt. Aha, przypomniała mi się jedna rzecz. Nie wiem, co prawda, jak jest obecnie w przypadku platformy nc+, ale pamiętam, że gdy zrezygnowałem z CYFRY+ to po rozwiązaniu umowy nie miałem już dostępu do ICA. Konto w ICA było już zablokowane. Miałem komunikat, że nie mam uprawnień dostępu do ICA, czy jakoś podobnie. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borzo60 Opublikowano 1 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2018 (edytowane) W ICA nc+ można się logować, tylko nie ma już opcji reaktywacji karty, tylko jest w zakładce 6 opcji, a reszty nie ma już, a było więcej opcji. W "Szczegóły mojej oferty" pisze, że umowa została rozwiązana, po prawej stronie pisze, że opłaty uregulowane i jaki mam sprzęt. Edytowane 1 Stycznia 2018 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veenom Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Ja natomiast zostałem wyrolowany przez punkt NC+.W piątek byłem zlozyc wypowiedzenie ale oczywiscie mieli awarie systemu wiec zostawiłem wypowiedzenie a pracownica obiecala ze zarejestruje je w systemie.Faktem jest że zawaliłem bo nie wziąłem od niej potwierdzenia.Do dzisiaj loguje sie na swoje konto i po wypowiedzeniu nie ma śladu.Będe próbował coś wyjaśnić ale pewnie szanse są marne:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mervel Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 No, skopałeś idąc na sam koniec i nie biorąc potwierdzenia, ale jest mała szansa jeszcze ze po prostu nie widzisz jeszcze wypowiedzenia mimo ze zostało wprowadzone. Zadzwoń i zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikizncplus Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Dużo abonentów którzy składali 30,31 grudnia wypowiedzenia do dziś nie mają rozwiązanych umów. Będą to zamykać cyklicznie - pewnie nie nadążyli z wypowiedzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huhus1984 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Przez okres sylwestrowo-noworoczny panuje duży bałagan. Wypowiedzenie złożone z powodu UCHD na początku grudnia, w ICA świeciła rezygnacja już od dawna, były nawet smsy o końcu umowy z końcem grudnia. Natomiast kanały świecą do teraz, więc na razie sprzętu nie zdaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Potwierdzam. U mnie wszystkie kanały które posiadałem w pakiecie również śmigają. Uprawnienia przesłane do 02.03.2018r, więc całkiem możliwe że do końca tych 14dni na oddanie sprzętu będą dalej działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Dziś byłem oddać dekoder w Punkcie w Bydgoszczy. Razem ze mną było 6 osób oddających sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisss3114 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Moje wypowiedzenie złożone 23.12 w związku z UCH dziś pojawiło się w systemie-pisze że umowa została rozwiązana. Jest też info o ulgach jakie mi udzielono i ile ich zostało na dzień rozwiązania umowy...czy to znaczy że mam pokryć ową kwotę ulg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 Dużo abonentów którzy składali 30,31 grudnia wypowiedzenia do dziś nie mają rozwiązanych umów. Będą to zamykać cyklicznie - pewnie nie nadążyli z wypowiedzeniem. Czy to dziwne, że nie zdążyli skoro 30 i 31 grudnia to sobota i niedziela? Raczej tabunu pracowników obrabiających wypowiedzenia bym się nie spodziewał a takie wypowiedzenia zapewne będą rozpatrywane wstecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_bydgoszcz Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) Czy po zdaniu sprzętu możliwe jest jeszcze wznowienie wypowiedzianej umowy? Jeżeli tak, w jakim czasie od jej zakończenia? Edytowane 7 Stycznia 2018 przez dawid_bydgoszcz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Teoretycznie nie, ale w praktyce w tym samym dniu to jest jeszcze możliwość cofnięcia zwrotu i wznowienia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 2.01.2018 Próba oddania dekoderów Błąd systemu. Ja wyślę printscreena do cetrali, przyjdźcie za kilka dni. Ale w regulaminie jest 14dni na zwrot. Nie sugerujcie się tym, jest 30. Patrzę w umowe Każda ze stron może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn z zachowaniem 1-miesięcznego okresuwypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczynasię w pierwszym dniu Okresu rozliczeniowego następującego po dniu złożenia wypowiedzenia.Wypowiedzenia należy dokonać pisemnie listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiejstronie Umowy z zastrzeżeniem, iż osobiste doręczenie Dostawcy usług może nastąpić w siedzibie Dostawcyusług lub u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowejDostawcy usług. Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpićto później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania Umowy) udostępnionego Sprzętu. Abonent możedokonać zwrotu u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowejDostawcy usług lub odesłać Sprzęt do Dostawcy usług. Do zachowania terminu wystarczy odesłanieSprzętu przed jego upływem. Z tytułu braku zwrotu, nieterminowego zwrotu, zwrotu Sprzętu uszkodzonegolub zniszczonego, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz Dostawcy usług kar w wysokościachokreślonych w Cenniku z dnia 22.12.2014 r., Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji. 07.01.2018 Ponowna próba oddania dekoderów, tym razem w innym punkcie. Błąd system. Proszę podejść za 30minut. Po 30minutach. Nadal błąd systemu. Został tydzień na zwrot, nie mam ochoty bujać się w tygodniu aby oddać pudła. No ja nic nie poradzę, dzisiaj wsparcie mamy nieczynne, proszę zostawić dekodery, jutro zadzwonić, ja najwyżej zaksięguje ręcznie zwrot. Ktoś miał takie przeboje? W pierwszej budce na wsparciu gościowi powiedzieli, że zwrot dekoderów blokuje zaplanowane wyłączenie opcji dodatkowej (było aktywne włącz/wyłącz hbo) Tylko jak to możliwe jak w ICA 'umowa rozwiązana' ? Kto im testuje te systemy przed wdrożeniem? Gimnazjaliści? Albo to zwykła ściema aby utrzymanie dzwoniło próbując utrzymać abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) Umowa do 30.06 - czy można wypowiadać już dziś -informować, że umowa wygasa wraz z końcem czasu oznaczonego? Zostawiają Cameleony jeszcze czy proponują wymianę? Edytowane 11 Stycznia 2018 przez Barti Przeniesiono post do odpowiedniego wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Tak, możesz wysłać/złożyć wypowiedzenie umowy już dziś, z zaznaczeniem w jego treści, że umowa ma się zakończyć z końcem ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GTI MD Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Umowa do 30.06 - czy można wypowiadać już dziś -informować, że umowa wygasa wraz z końcem czasu oznaczonego? Zostawiają Cameleony jeszcze czy proponują wymianę? Proponują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Mam umowę o końca marca br., chciałem złożyć APS wypowiedzenie umowy z końcem okresu oznaczonego. Niestety pracownik stwierdził, ze punkcie wypowiedzenie mogę złożyć dopiero w lutym. Faktycznie tak jest czy mi ściemę walnął?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.