Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czas pokaże, nie ma co spekulować. Jak najlepszych ofert w 2018 roku  :wink:

Na livechat się już dowiedziałem że sygnał zostanie odcięty jak karta zaprzestanie pobierania uprawnień a na razie można sobie oglądać za free bo nie obciążą żadnymi opłatami

 

Jutro idę zdać sprzęt. Wystarczy dekoder z kartą, pilot i przewód zasilający?

Tak wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logowałem sie niedawno do ica nc i pisze juz tam ze moja umowa została rozwiązana ale karta dalej działa. Sprawdzalem w menu dekodera karta dostepu i niby pisze tam ze ostatnia wiadomosc i uprawnienia mam do 1.01.2018 r . Czyli po polnocy juz sygnalu miec nie powinienem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób w ICA reanimację karty i pożegnasz się z sygnałem. Będziesz miał problem z głowy :grin:

 

Pod warunkiem, że do karty faktycznie został już wysłany sygnał dezaktywujący.

Ja miałem tak kiedyś, jak rezygnowałem z dawnej CYFRY+, że po rozwiązaniu umowy wciąż jeszcze miałem aktywną kartę przez kolejne dni, ale nie czekając na dezaktywację karty, poszedłem do APS-u oddać sprzęt. :)

 

Aha, przypomniała mi się jedna rzecz. Nie wiem, co prawda, jak jest obecnie w przypadku platformy nc+, ale pamiętam, że gdy zrezygnowałem z CYFRY+ to po rozwiązaniu umowy nie miałem już dostępu do ICA. Konto w ICA było już zablokowane. Miałem komunikat, że nie mam uprawnień dostępu do ICA, czy jakoś podobnie.

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ICA nc+ można się logować, tylko nie ma już opcji reaktywacji karty, tylko jest w zakładce 6 opcji, a reszty nie ma już, a było więcej opcji. W "Szczegóły mojej oferty" pisze, że umowa została rozwiązana, po prawej stronie pisze, że opłaty uregulowane i jaki mam sprzęt.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych i przestankowych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne i przestankowe. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast zostałem wyrolowany przez punkt NC+.W piątek byłem zlozyc wypowiedzenie ale oczywiscie mieli awarie systemu wiec zostawiłem wypowiedzenie a pracownica obiecala ze zarejestruje je w systemie.Faktem jest że zawaliłem bo nie wziąłem od niej potwierdzenia.Do dzisiaj loguje sie na swoje konto i po wypowiedzeniu nie ma śladu.Będe próbował coś wyjaśnić ale pewnie szanse są marne:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, skopałeś idąc na sam koniec i nie biorąc potwierdzenia, ale jest mała szansa jeszcze ze po prostu nie widzisz jeszcze wypowiedzenia mimo ze zostało wprowadzone. Zadzwoń i zapytaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo abonentów którzy składali 30,31 grudnia wypowiedzenia do dziś nie mają rozwiązanych umów. Będą to zamykać cyklicznie - pewnie nie nadążyli z wypowiedzeniem.

 

Czy to dziwne, że nie zdążyli skoro 30 i 31 grudnia to sobota i niedziela? Raczej tabunu pracowników obrabiających wypowiedzenia bym się nie spodziewał a takie wypowiedzenia zapewne będą rozpatrywane wstecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.01.2018 Próba oddania dekoderów

Błąd systemu. Ja wyślę printscreena do cetrali, przyjdźcie za kilka dni.

Ale w regulaminie jest 14dni na zwrot.

Nie sugerujcie się tym, jest 30.

Patrzę w umowe

 

Każda ze stron może rozwiązać Umowę bez podania przyczyn z zachowaniem 1-miesięcznego okresu
wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego. Bieg terminu wypowiedzenia rozpoczyna
się w pierwszym dniu Okresu rozliczeniowego następującego po dniu złożenia wypowiedzenia.
Wypowiedzenia należy dokonać pisemnie listem poleconym lub poprzez osobiste doręczenie drugiej
stronie Umowy z zastrzeżeniem, iż osobiste doręczenie Dostawcy usług może nastąpić w siedzibie Dostawcy
usług lub u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowej
Dostawcy usług. Abonent ma obowiązek niezwłocznego zwrotu (z zastrzeżeniem, iż nie może nastąpić
to później niż w terminie 14 dni od daty rozwiązania Umowy) udostępnionego Sprzętu
. Abonent może
dokonać zwrotu u Autoryzowanych Przedstawicieli, których lista znajduje się na stronie internetowej
Dostawcy usług lub odesłać Sprzęt do Dostawcy usług. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie
Sprzętu przed jego upływem. Z tytułu braku zwrotu, nieterminowego zwrotu, zwrotu Sprzętu uszkodzonego
lub zniszczonego, Abonent będzie zobowiązany do uiszczenia na rzecz Dostawcy usług kar w wysokościach
określonych w Cenniku z dnia 22.12.2014 r., Szczegółowych Warunkach, Warunkach Promocji.

 

07.01.2018 Ponowna próba oddania dekoderów, tym razem w innym punkcie.

Błąd system. Proszę podejść za 30minut.

Po 30minutach.

Nadal błąd systemu.

Został tydzień na zwrot, nie mam ochoty bujać się w tygodniu aby oddać pudła.

No ja nic nie poradzę, dzisiaj wsparcie mamy nieczynne, proszę zostawić dekodery, jutro zadzwonić, ja najwyżej zaksięguje ręcznie zwrot.

 

 

Ktoś miał takie przeboje?

W pierwszej budce na wsparciu gościowi powiedzieli, że zwrot dekoderów blokuje zaplanowane wyłączenie opcji dodatkowej (było aktywne włącz/wyłącz hbo)

Tylko jak to możliwe jak w ICA 'umowa rozwiązana' ? Kto im testuje te systemy przed wdrożeniem? Gimnazjaliści?

Albo to zwykła ściema aby utrzymanie dzwoniło próbując utrzymać abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę o końca marca br., chciałem złożyć APS wypowiedzenie umowy z końcem okresu oznaczonego. Niestety pracownik stwierdził, ze punkcie wypowiedzenie mogę złożyć dopiero w lutym. Faktycznie tak jest czy mi ściemę walnął??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...