Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W każdej firmie gdzie obowiązuje umowa, liczy się wyłącznie data rejestracji czyli w przypadku listu data zarejestrowania wpływu wypowiedzenia do siedziby firmy. Wyjątek stanowi sytuacja gdzie w umowie są zawarte inne dopuszczone przez drugą stronę formy wypowiedzenia umowy np niektóre firmy (UPC) dopuszczają wypowiedzenie za pośrednictwem własnych serwisów online.

Niestety, większość dostawców usług robi wszystko aby utrudnić użytkownikowi wypowiedzenie umowy.

W przypadku NC+ są tylko dwie metody: złożenie wypowiedzenia w APS lub listownie na adres wskazany do korespondencji z NC+.

W pierwszym wypadku za datę wpływu uznawany jest dzień w którym wypowiedzenie zostało złożone w APS (warto zadbać o otrzymanie potwierdzenia) w drugim wypadku z dzień wpływu jest uznawany dzień zarejestrowania wypowiedzenia w systemie CRM NC+, a to może potrwać. Najpewniejszym sposobem wypowiedzenia jest wizyta w APS.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zaryzykować, u mnie dzwonili z ofertą przedłużeniową już po skończonej umowie.

 

Jeśli dzisiaj o północy wygasa moja umowa, to dlaczego będą mogli kontaktować się w celu przedłużenia pomimo braku wiążącej umowy z nc+ na świadczenie usług telewizji satelitarnej?

To tak samo gdybym zrezygnował z usług operatora telefonii komórkowej i dzień po zakończeniu okresu wypowiedzenia umowy otrzymałbym telefon z propozycją kontynuowania rozwiązanej umowy na podobnych lub nowych warunkach.

Edytowane przez begos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdej firmie gdzie obowiązuje umowa, liczy się wyłącznie data rejestracji czyli w przypadku listu data zarejestrowania wpływu wypowiedzenia do siedziby firmy. Wyjątek stanowi sytuacja gdzie w umowie są zawarte inne dopuszczone przez drugą stronę formy wypowiedzenia umowy np niektóre firmy (UPC) dopuszczają wypowiedzenie za pośrednictwem własnych serwisów online.

Niestety, większość dostawców usług robi wszystko aby utrudnić użytkownikowi wypowiedzenie umowy.

W przypadku NC+ są tylko dwie metody: złożenie wypowiedzenia w APS lub listownie na adres wskazany do korespondencji z NC+.

W pierwszym wypadku za datę wpływu uznawany jest dzień w którym wypowiedzenie zostało złożone w APS (warto zadbać o otrzymanie potwierdzenia) w drugim wypadku z dzień wpływu jest uznawany dzień zarejestrowania wypowiedzenia w systemie CRM NC+, a to może potrwać. Najpewniejszym sposobem wypowiedzenia jest wizyta w APS.

A co jeżeli takiego potwierdzenia się nie dostanie ? Jak sprawdzić czy faktycznie umowa została wypowiedziana ? Nagrywać dyktafonem rozmowę ? Wypowiedziałem umowę z powodu UCH do 31.12.2017 a w ICA mam zapis, że umowa dalej obowiązuje do 31.01.2018.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jeżeli takiego potwierdzenia się nie dostanie ? Jak sprawdzić czy faktycznie umowa została wypowiedziana ? Nagrywać dyktafonem rozmowę ? Wypowiedziałem umowę z powodu UCH do 31.12.2017 a w ICA mam zapis, że umowa dalej obowiązuje do 31.01.2018.

 

 

APS ma obowiązek wydać potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia. Można również prosić o pieczątkę przyjęcia na kopii wypowiedzenia. Bez potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia przez APS, tracimy jakiekolwiek argumenty do udowodnienia, że wypowiedzenie zostało dostarczone w wymaganym terminie.

Przez opieszałość obsługi APS lub z innych powodów systemowych może się okazać, że w systemie wypowiedzenie zostanie zarejestrowane po 31.12.2017 i jesteśmy załatwieni.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Mam umowe do 31 marca 2018. Nie rozumiem kiedy mam zlozyc wypowiedzenie zeby mi nie przedluzyli automatycznie umowy bo zdaje sie, ze zamiast 29 PLN stawka miesieczna bylaby duzo wyzsza. 

Wchodzac na strone Cyfry widze jakies dziwne kary... co to znaczy? Wydawalo mi sie, ze wypowiedzenie trzeba zlozyc 3 miesiace wczesniej, tak? Jesli to zrobie dzis oznacza, ze zaplace 75 PLN kary? Nic nie rozumiem. 

 

Bardzo Was prosze o pomoc. 

 

ps - kary sa w moim zdjeciu profilowym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie,

 

Mam umowe do 31 marca 2018. Nie rozumiem kiedy mam zlozyc wypowiedzenie zeby mi nie przedluzyli automatycznie umowy bo zdaje sie, ze zamiast 29 PLN stawka miesieczna bylaby duzo wyzsza. 

Wchodzac na strone Cyfry widze jakies dziwne kary... co to znaczy? Wydawalo mi sie, ze wypowiedzenie trzeba zlozyc 3 miesiace wczesniej, tak? Jesli to zrobie dzis oznacza, ze zaplace 75 PLN kary? Nic nie rozumiem. 

 

Bardzo Was prosze o pomoc. 

 

ps - kary sa w moim zdjeciu profilowym ;)

Możesz nawet na początku stycznia.Wypowiedzenie ma być u operatora 30 dni przed zakończeniem umowy.Kara umowna=kwota ulgi przyznanej abonentowi  : na ilość miesiecy na które została zawarta umowa razy ilość miesięcy pozostajacych do końca okresu podstawowego umowy których juz nie opłacisz po rozwiązaniu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jeśli w punkcie nie można złożyć wypowiedzenia z powodu niesprawności systemu ?

 

 

Nie ma czegoś takiego. Możesz dostarczyć odręcznie napisane wypowiedzenie, pracownik APSu przybija pieczątkę z datą dostarczenia i Ty dostajesz potwierdzenie jako kopię tego dokumentu i z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy wejdziesz w ICA to sprawdź w SZCZEGÓŁY MOJEJ OFERTY czy masz przycisk WYCOFAJ REZYGNACJĘ, który oznacza zarejestrowanie wypowiedzenia w systemie nc+.

Nie mam czegoś takiego, w zamian jest: Koniec obecnego okresu minimalnego: 31-01-2018

 

Trzeba było myśleć wczesniej

 

Tydzień, dzień po dniu to wystarczająco ? Spędziłem prawie 2 dni na składaniu głupiego wypowiedzenia

 

APS ma obowiązek wydać potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia. Można również prosić o pieczątkę przyjęcia na kopii wypowiedzenia. Bez potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia przez APS, tracimy jakiekolwiek argumenty do udowodnienia, że wypowiedzenie zostało dostarczone w wymaganym terminie.

Przez opieszałość obsługi APS lub z innych powodów systemowych może się okazać, że w systemie wypowiedzenie zostanie zarejestrowane po 31.12.2017 i jesteśmy załatwieni.

 

Nie ma czegoś takiego. Możesz dostarczyć odręcznie napisane wypowiedzenie, pracownik APSu przybija pieczątkę z datą dostarczenia i Ty dostajesz potwierdzenie jako kopię tego dokumentu i z głowy.

 Piszecie tutaj, że APS ma obowiązek przyjąć wypowiedzenie i przybić pieczątkę. To opowiem swoją historię:

 

W piątek pojechałem złożyć wypowiedzenie umowy. Konsultant w APS próbował namówić na pozostanie w nc+ tak jakby na szali było przynajmniej jego zwolnienie. Poddał się w końcu i stwierdził, że system nie działa w całej Polsce (nie uwierzyłem na początku) i że trzeba próbować za jakiś czas i JEDYNĄ inną opcją jest wysłanie wypowiedzenia pocztą. To była godzina bodajże 11. Dwukrotnie w okolicach 14, a potem gdzieś po 17 system dalej nie działał. Miałem już dość stania w kolejkach, gdy zapytałem czy system działa odpowiedzią było coś w stylu: "przyjdzie pana kolej to sprawdzimy". No ile można czekać ?

 

Po powrocie do domu szukając jakiegoś wzoru wypowiedzenia umowy natrafiłem na informacje o UCH (google pokazały, ale forumowicze wyjaśnili, dzięki !). Ucieszyłem się z faktu na czacie że ten kanał mam gwarantowany(czat w centrum abonenta).

 

Następnego dnia pojechałem do innego APS-u bo nie miałem ochoty spotkać już tego konsultanta. Było jeszcze gorzej. W systemie "wisiało" moje wypowiedzenie z grudnia 2015 roku. Podobno konsultant z którym wtedy przedłużałem umowę telefonicznie (DUK) nie odhaczył wypowiedzenia (powiedziano mi dosłownie, że gość zawalił sprawę i jedynie Warszawa może to naprawić, a to 2h jak nie dłużej na infolinii, a on nie będzie tego robił bo ma klientów). Pół godziny trwało dodzwonienie się do konsultanta (niestety nie mam darmowe na stacjonarne), który powiedział. tylko tyle, że APS ma obowiązek przyjąć wypowiedzenie i tyle. Konsultant usłyszawszy to, twierdził dalej swoje i sam zaproponował napisanie na niego skargi (sam podał swój nr pracowniczy). Po tym już znał tylko dwa słowa, które to pierwsze powiedział tylko raz: dziękuję i do widzenia.

 

Tego samego dnia wróciłem do pierwszego APS-u w którym byłem dnia poprzedniego. Chociaż byłem już nieźle wkurzony i jeszcze bardziej zmęczony nie zdecydowałem się na pocztę. Tym razem doradcą klienta była kobieta. Ku mojemu zdziwieniu wizyta trwała może z 10 minut. Również dostałem informację o niezdjętym wypowiedzeniu z 2015 roku, ale nie było to problemem. Napominając o Universal Channel zostałem poinformowany, że mogę sobie skrócić czas wypowiedzenia bo ten kanał mam gwarantowany. Dostałem informację, że w ciągu 14 dni mam zdać sprzęt. Ucieszony po całej tej dwudniowej batalii pojechałem do domu (30km do najbliższego punktu). Nie pomyślałem o żadnym pokwitowaniu. Nie mam żadnych informacji o odłączeniu sygnału.

 

Może przesadzam, ale jeżeli nie mam informacji w ICA to czy pracownicy nc+ są skłonni do kłamstw w żywe oczy ? Jaką mam pewność wysyłając list polecony, że rezygnacja dotrze do adresata, a nie zgubi się gdzieś na poczcie ? Jaką mam pewność, że nc+ nie stwierdzi, że nadany list to były osobiste podziękowania dla zarządu a nie rezygnacja ? 

 

Konsultantka w APS i na live chacie twierdziły, że mam gwar. UCH. konsultant nr 2 twierdził, że tylko jeżeli dostałem list lub maila. Maila nie dostałem. Listu też nie. Konsul twierdził, że nie potrafię tego znaleźć i może być w np.: w spamie. Nic nie było. Natomiast wpisując frazę Universal znalazłem to:

 

Lista kanałów
 

PAKIET EXTRA+ Z CANAL+ (6)

 

W ramach Pakietu PAKIET EXTRA+ Z CANAL+ (6) otrzymuje Pani/Pan dostęp do kanałów: 13 ULICA HD, 4FUN DANCE (2), 4FUN HITS

GOLD (2), 4FUN.TV (2), 8TV, ACTIVE FAMILY (1)... TVP SPORT HD, TVS (2), UNIVERSAL CHANNEL HD, VH 1 (1), VIVA POLSKA (1), VOX MUSIC TV (1), WELLBEING NETWORK (1).

Przypis:
(1) Kanały świadczone na podstawie Regulaminu rozdział V, ust. 1 tj. promocyjnie, udostępnienie i wycofanie takiego kanału nie wymaga
poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta i nie stanowi zmiany umowy
(2) FTA (ang. free to air) – powszechnie dostępne treści telewizyjne, do których dostęp jest możliwy przy użyciu Sprzętu/Sprzętu własnego
Abonenta. Dostawca usług nie ponosi odpowiedzialności za dostępność kanałów FTA. Do odbioru kanałów FTA niezbędna jest karta

dekodująca 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...