Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kingofsouth

A Jak to wygląda z kanałem Blue Huster? Czytałem że też znika z oferty.

Dadzą nam inny, jeżeli go wyłączą , bo jak narazie mowa jest o CP.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak udało mi się w tym punkcie w moim mieście złożyć wypowiedzenie bez problemu. Tylko jak już umowa wygaśnie to tam nie można zwrócić dekoderów, będę musiał jechać 30km do punktu serwisowego.

Przecież można też wysłać pocztą. Edytowane przez strashak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem z Bielan Wrocławskich wystarczy dowód osobisty, pan drukuje wypowiedzenie, podpis i po sprawie. Tyle, że sobie to podarowałem. :P

 

Dobrze wiedzieć. Sprawnej drukarki brak, a tak to się sprawę załatwi nawet przy okazji zakupów. To czas w końcu to załatwić i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

@ADUSIEK XPS 5, Blue Hustler wypada z oferty CP nie ma komunikatu, że NC+ również się go pozbywa. Nawet jak go nam usuną , dadzą nam inny o takiej samej miłej dla oka treści. :P

Edytowane przez kingofsouth
Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi z powodu wycofania Universal Channel. To logiczne,że umowa kończy się wtedy 31 grudnia, ale niektórzy i tak wiedzą swoje.

 

 

Jak może się umowa skończyć, skoro kanał jeszcze nadaje?

 

 

A z jakiej okazji? W piśmie rozsyłanym przez nc+ jest napisane jak byk z końcem grudnia 2017r.

 

 

Oczywiście, że tak. Bo kiedy byś go nie złożył to i tak będzie skutkowało na 31.12, ponieważ wtedy kanał UC HD kończy nadawanie. Nie ma żadnej podsatwy do rozwiązania umowy z końcem listopada, ponieważ kanał nadaje jeszcze przez cały grudzień.

 

 

Oczywiście, że tak. Jak się może umowa rozwiązać z końcem listopada, skoro kanał nadaje do 31.12, trochę logiki! 

 

Także tak...

 

Dzisiaj przyszła pozytywnie rozpatrzona reklamacja, i oczywiście rozwiązanie umowy w związku z UCH nastąpiło 30.11. Pozdrawiam tych którzy twierdzili, że to aberracja oraz dziabolek7 dzięki któremu jestem 80zł do przodu :mrgreen:

 

Tylko nie wydaj tego na głupoty...kup sobie za to jakaś dobra flaszkę :)

 

Jeżeli ktoś jeszcze wypowiedział umowę w listopadzie, to droga reklamacji... oczywiście jeżeli chce zakończyć przygode z NC+

 

Warto czytać... ze zrozumieniem, nie tylko regulaminy.

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, umowa z NC+ kończy mi się w marcu. Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą..

Rzucicie okiem czy takie wypowiedzenie wystarczy, czy coś mu jeszcze brakuje?

Niby na stronie nc+ pisze, że powinno zawierać jeszcze

"- data z którą Abonent chce zakończyć umowę"

 

8w6cfts6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, umowa z NC+ kończy mi się w marcu. Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą.

 

Wystarczy. Chociaż możesz dopisać na końcu: "tj. 31.03.2018"

A odnośnie APS to możesz napisać reklamację - chociaż nie wiem, czy to coś zmieni.

To ich obowiązek przyjąć od Ciebie rezygnację.

Edytowane przez maciek1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Które to punkty specjalisto od regulaminów? :)


Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą..

 

Mówisz obsłudze delikatnie żeby nie walili w ch... jak nie pomaga dzwonisz przy nich na infolinię i składasz skargę na punkt, potem oddajesz słuchawkę osobie z obsługi punktu. Po zakończeniu połączenia bez problemu wygenerują Ci druk wypowiedzenia do podpisania :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, umowa z NC+ kończy mi się w marcu. Byłem w APS-ie z chęcią złożenia wypowiedzenia, ale odesłali mnie do domu, bo wypowiedzenie mam wysłać pocztą..

Rzucicie okiem czy takie wypowiedzenie wystarczy, czy coś mu jeszcze brakuje?

Niby na stronie nc+ pisze, że powinno zawierać jeszcze

"- data z którą Abonent chce zakończyć umowę"

 

8w6cfts6.jpg

Miałem dwa takie przypadki w pierwszym zarządałem na piśmie odmowę przyjęcia reklamcji i punkt regulaminu na podstawie którego odmawia przyjęcia regulaminu.Szybko zmiękł nie pamiętam już czy gdzieś dzwonił czy nie ale reklamację szybko wydrukował.Drugi raz to gdy system nie pozwalał przyjąć ale wtedy sam pracownik punktu powiedział że złoży reklamację bo nie dawałem za wygrana.Ale akurat ten pracowik mówił prawdę bo póżniej dział reklamacji to jakoś tłumaczył telefonicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy. Chociaż możesz dopisać na końcu: "tj. 31.03.2018"

A odnośnie APS to możesz napisać reklamację - chociaż nie wiem, czy to coś zmieni.

To ich obowiązek przyjąć od Ciebie rezygnację.

A lepiej dopisać dzień po, do kiedy obowiązywała umowa?

 

Dzięki chłopaki za rady. Zanim pójdę na pocztę, przejdę się do APSu i zastosuje się do tego co mówiliście, zobaczymy czy zmięknie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeżeli ktoś jeszcze wypowiedział umowę w listopadzie, to droga reklamacji... oczywiście jeżeli chce zakończyć przygode z NC+

 

Warto czytać... ze zrozumieniem, nie tylko regulaminy.

 

U mnie zadziałali trochę nieszablonowo, co bynajmniej nie oznacza, że czuję się pokrzywdzony :wink:

Wypowiedzenie złożone 30.11.2017, telefon z DUK 6.12.2017.

Reklamacja złożona 6.12.2017 na sposób prowadzenia rozmowy przez pracownika DUK (zachowanie odbiegające od przyjętych standardów w zakresie obsługi klienta), a także przy okazji podniosłem kwestię dalszego nadawania sygnału pomimo skutecznego - w świetle Regulaminu świadczenia usług przez NC+ - rozwiązania umowy z dniem 30.11.2017.

 

Oto odpowiedź z dnia dzisiejszego na złożoną reklamację :

 

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za zgłoszenie z 7 grudnia 2017 roku.

 

Informuje, że wniesiona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

 

Mając na uwadze powyższe, 12 grudnia 2017 roku zleciłam skorygowanie,

naliczonej w grudniu 2017 roku, opłaty abonamentowej do kwoty 0,00 zł.

 

Korekta w wysokości 114,99 zł zostanie zrealizowana w przeciągu 7 dni

roboczych.

 

Dodaję, że rozwiązanie Umowy numer ......... ze względu na wycofanie

kanału Universal, zostało zaplanowane na 31 grudnia 2017 roku bez

naliczenia kar.

 

Wyjaśniam, że zwrot sprzętu jest możliwy do 14 dni od rozwiązania

Umowy (do 14 stycznia  2018 roku). Adresy najbliższych punktów znajdzie

Pan na stronie www.ncplus.pl. Sprzęt przyjmują punkty serwisowe i Centra

nc+.

 

Informuję, że w platformie nc+ okresowo powstają oferty promocyjne,

które posiadają odrębne warunki. Skorzystanie z każdej konkretnej

promocji oferowanej przez firmę możliwe jest po spełnieniu przez

Abonenta kryteriów, każdorazowo określanych przez firmę i dostępnych w

Centrum Abonenta. Dodatkowo informuję, że jedną z cech

charakterystycznych platformy nc+ jest różnorodność oferty, w związku

z czym zachęcam do zapoznawania się na bieżąco z promocjami platformy

nc+.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem (....)

 

 

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...