Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie u mnie w mieście jest taki głupi ten punkt obsługi klienta, że sprzedać sprzęt i podpisać nową umowę to zrobią, ale coś innego załatwić to wysyłają do punktu oddalonego o 30km... Ale dobra, ostatnio byłem tam rok temu, może teraz będzie inaczej, spróbuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

No właśnie u mnie w mieście jest taki głupi ten punkt obsługi klienta, że sprzedać sprzęt i podpisać nową umowę to zrobią, ale coś innego załatwić to wysyłają do punktu oddalonego o 30km...

To lepiej napisz. Ja miałem namyśli normalne APS. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym trzeba, w innym nie. Co to za filozofia sklecić jedno zdanie. W podstawówce z tego pamiętam mocno naciskali na odpowiedzi pełnymi zdaniami, więc jak ktoś nabył takową umiejętność to powinien sobie wziąć zdanie z komunikatu mówiące o możliwości jako pytanie i pełnym zdaniem odpowiedzieć, że korzysta z prawa i wypowiada :)

 

Oczywiście pamiętając o odręcznym podpisie i swoich danych (imię i nazwisko, adres, numer klienta/umowy, tel.).

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie otrzymałem takiego SMSa:" Zgodnie z Panstwa dyspozycja 1 stycznia zaprzestaniemy swiadczenia uslug. W przypadku pytan lub checi zmiany decyzji prosimy o kontakt 122947879." Miał być kontakt z ich strony do 48h jak zostawiłem im nr telefonu w ICA. Na pewno nie oddzwonię - niech oni dzwonią.

Edytowane przez kerpen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jednym trzeba, w innym nie. Co to za filozofia sklecić jedno zdanie. W podstawówce z tego pamiętam mocno naciskali na odpowiedzi pełnymi zdaniami, więc jak ktoś nabył takową umiejętność to powinien sobie wziąć zdanie z komunikatu mówiące o możliwości jako pytanie i pełnym zdaniem odpowiedzieć, że korzysta z prawa i wypowiada :)

Już tyle razy Orange, Enea i inne wielkie firmy próbowały mnie zrobić w bambuko, że wolę się upewniać pisząc takie rzeczy. Czyli ten wzór będzie ok? Tylko treść zamienię sobie na "Niniejszym oświadczam, że korzystam z przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy abonamentowej na podstawie usunięcia kanału gwarantowanego Universal Channel i wnoszę o jej jak najszybsze rozwiązanie" i będzie dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie superpremium z hbo go za 104,9 i eleveny w opcji wł/wył z multiroom za 0 do sierpnia. Złożone wypowiedzenie wczoraj w związku z UCH. Chcę goły start lub comfort, dziś telefon start nie da rady, comfort za 35 zł plus 10 zł multiroom na 2 lata. Podziękowałem

 

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Dziś byłem w punkcie nc+, miałem przygotowane wypowiedzenie umowy, pani w punkcie nie chciała pisma tylko dowód osobisty. Sprawdziła na koncie abonenta czy mam komentarz o możliwości rezygnacji. Miałem :), wpisała w system wypowiedzenie, wydrukowała, podpisałem i po sprawie :). Powiedziała mi że tylko mogą takie wypowiedzenia złożyć osoby które maja taka adnotacje na swoim koncie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja składałem w APS ... tym co zwykle, bo kilka już wypowiedzeń było ;) Musiałem najpierw Panu podpisać, że wycofuję poprzednie z 2016 roku ;) Potem bez kłopotu sprawdził, że mam możliwość rezygnacji i wydrukował gotowca. :) Tym razem wypowiedzenie definitywne bo świeci już polsat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki sprawdziłem, ale i mnie ten kanał chyba nie jest gwarantowany ; ( przedluzałem umowę 08.05 i w aneksie mam

Napisane

Abonent przyjmuje do wiadomości iż kanały (tu długa lista kanałów) świadczone na podstawie regulaminu z 22.12.14. Udostępnienie i wycofanie takiego kanału Nie wymaga poinformowania ani uzyskania zgody Abonenta I nie stanowi zmiany umowy. . Czyli Nie mogę zrezygnować tak? ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie sprawa dotyczy zaledwie garstki użytkowników , ale właśnie dostałem odpowiedź na reklamację.

Z góry podziękowanie dla @dziabolek7 (Twoje posty zasugerowały mi spojrzenie w regulamin)

 

Rozwiązanie umowy z racji  gwarantowanego UCH - 29/11/2017

Reklamacja złożona 01/12/2017 - dlaczego wszyscy twierdzą,że termin rozwiazania ma być z końcem grudnia, a nie listopada.

 

Dziś odpowiedź - Uprzejmie informuję, że wniesiona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

Informuje, że Umowa ******** została uznana za rozwiązaną 30 listopada 2017 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...