Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja już byłem w APS i 2 umowy wypowiedziane. Oczywiście Pani w punkcie zaskoczona i mówiła że nic lepiej mi nie zaproponuje. Szybko jej wyjaśniłem że na na to nie liczę, bo zawsze co przedłużałem to tylko z DUK. Ironicznie mi odpowiedziała że klient ma większą wiedzę aniżeli sprzedawcą w punkcie. Chciałem się jej zapytać czy kiedykolwiek udało się jej zrabatowac ManPacka za 5 zł bo to mam w ofercie ale uznałem że nie ma sensu kopać się z niewiedzą pracownika.

Edytowane przez gierappek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa z powodu wyłączenia UCH kończy się ostatniego dnia miesiąca w którym składamy pismo o rezygnacji. Jeśli ktoś złożył w listopadzie, a każą mu zabulić za grudzień i wmawiają, że umowa kończy się 31.12 niech dzwoni i powołuje się na regulamin, który muszą respektować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Wczoraj zresztą dostałem odpowiedź na maila, którą tu wklejałem, że jeżeli wczoraj bym złożył wypowiedzenia to umowa by się wczoraj zakończyła. Konsultanci wprowadzali w błąd, ale po tym mailu ponownie zapytałem na czacie i już dostałem odpowiedź zgodną z regulaminem.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogli wysyłać pismo wszystkim 1.12. Dopełnili by tym okres informacji o zmianach na 30 dni przed ich wprowadzeniem i nie mieliby problemu. Niestety dla nich, pisma wysyłali 28,29 listopada i chyba sami nie zdawali sobie sprawy z tego, że daje to możliwość rozwiązania umowy już w listopadzie i teraz palą głupa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak komuś wyślą zwykłym listem i nie dojdzie to co wtedy? A jeśli chodzi o regulamin to przerabiałem to kiedy wchodził pakiet Muli Man Pack. Regulamin był tak napisany,że 1 punkt regulaminu wykluczał 2 punkt regulaminu.

Edytowane przez leonk1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak może się umowa skończyć, skoro kanał jeszcze nadaje?

 

To nie ma znaczenia, regulamin mówi o poinformowaniu Klienta i czasie w jakim może złożyć wypowiedzenie i kiedy będzie skutkowało. To jest jedno zdanie, można zrozumieć. W NC+ nawet zrozumieli jaki regulamin sobie napisali.

 

"Abonentowi przysługuje, w ciągu 30 dni od otrzymania przez Abonenta informacji o proponowanych zmianach (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian), prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia"

 

Wczoraj złożone wypowiedzenie koniec umowy 31.12.2017r. Przez konsultanta potwierdzone.

 

Jak nie chcesz negocjować i płacić za grudzień to dzwoń, powołuj się regulamin i będziesz miał rozwiązaną umowę z końcem listopada.

Mogli wysyłać pismo wszystkim 1.12. Dopełnili by tym okres informacji o zmianach na 30 dni przed ich wprowadzeniem i nie mieliby problemu. Niestety dla nich, pisma wysyłali 28,29 listopada i chyba sami nie zdawali sobie sprawy z tego, że daje to możliwość rozwiązania umowy już w listopadzie i teraz palą głupa.

 

Palą, ale jak ktoś poda konkretny wpis z regulaminu to przynaja rację.

 

"Szanowny Panie,

 

w nawiązaniu do rozmowy przeprowadzonej z Doradcą poprzez Live chat w moje.ncplus.pl informuję, że umowa zostanie rozwiązana 30.11.2017 jeżeli jeszcze dzisiaj złoży Pan rezygnację z niej z powodu wycofania kanału Universal Chanel od 31.12.2017.

               

Z wyrazami szacunku"

Edytowane przez dziabolek7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] Wypowiedzenie składałem wczoraj, a dziś się dowiaduje, że rezygnacja jest zarejestrowana na 31.12. Po przytoczeniu regulaminu okazuje się, że powinna być umowa rozwiązana na dzień 30.11. i pani na czacie może zgłosić reklamację, co uczyniłem. Najlepsze jest to, że nie jest w stanie powiedzieć, kto to tak zarejestrował. 

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu. Na forum nie wypowiadamy się w sposób niekulturalny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zaraz na początku stycznia napiszę do nich o usunięcie moich danych poprzez formularz kontaktowy. Już nawet kartonik od mediaBox przetarłem z kurzu i jest gotowy do spakowania dekodera.

 

Jak sie nic nie zmieniło to nie usuną wszystkich danych. Kiedyś to przerabiałem i twierdzili, że mają obowiązek przez jakiś czas je przechowywać.Też dziś złożyłem wypowiedzenie ja i tak lepszej oferty nie dostanę, bo to nie możliwe, ale jedno dodatkowe może innym pomoże. Pracownik twierdził, że mi nie przysługuje, bo mam Comfort, a dopełnienia do Extra biedaczek nie zauważył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...