DejwidBDG Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Wypowiedzenie złożone, gotowiec w APS. Mam nadzieję, że dotrze do centrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Jeśli złożyłeś "gotowca" w APS-ie to wypowiedzenie jest od razu rejestrowane w systemie platformy nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierappek Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Ja już byłem w APS i 2 umowy wypowiedziane. Oczywiście Pani w punkcie zaskoczona i mówiła że nic lepiej mi nie zaproponuje. Szybko jej wyjaśniłem że na na to nie liczę, bo zawsze co przedłużałem to tylko z DUK. Ironicznie mi odpowiedziała że klient ma większą wiedzę aniżeli sprzedawcą w punkcie. Chciałem się jej zapytać czy kiedykolwiek udało się jej zrabatowac ManPacka za 5 zł bo to mam w ofercie ale uznałem że nie ma sensu kopać się z niewiedzą pracownika. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez gierappek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Jeśli złożyłeś "gotowca" w APS-ie to wypowiedzenie jest od razu rejestrowane w systemie platformy nc+. Pani w APS mówiła, że 2 tygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 W centrali widzą od razu, że wypowiedzenie złożone, a punkty muszą po prostu wysłać bodajże jeden egzemplarz do centrali - to już nie jest problem abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Teraz Ci, co złożyli wypowiedzenia w ostatnich dniach listopada niech pochwalą się, czy już im sygnał wyłączyli. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne zaczepki innych Użytkowników forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamJ Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Wypowiedzenie dałem 29 listopada, koniec przypada na 31 grudzień 2017r. Jak się dzwoni na infolinię to automat mówi że jest złożone wypowiedzenie i kiedy nastąpi koniec umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybka13 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) @leonk, no mi wylaczyli sygnal, ale skladalem wczesniej... Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto fragment postu niezwiązany z tematem wątku (off-topic). O ofertach przedłużeniowych platformy nc+ jest inny wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Mi chodzi z powodu wycofania Universal Channel. To logiczne,że umowa kończy się wtedy 31 grudnia, ale niektórzy i tak wiedzą swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Umowa z powodu wyłączenia UCH kończy się ostatniego dnia miesiąca w którym składamy pismo o rezygnacji. Jeśli ktoś złożył w listopadzie, a każą mu zabulić za grudzień i wmawiają, że umowa kończy się 31.12 niech dzwoni i powołuje się na regulamin, który muszą respektować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Dokładnie. Wczoraj zresztą dostałem odpowiedź na maila, którą tu wklejałem, że jeżeli wczoraj bym złożył wypowiedzenia to umowa by się wczoraj zakończyła. Konsultanci wprowadzali w błąd, ale po tym mailu ponownie zapytałem na czacie i już dostałem odpowiedź zgodną z regulaminem. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Jak może się umowa skończyć, skoro kanał jeszcze nadaje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Mogli wysyłać pismo wszystkim 1.12. Dopełnili by tym okres informacji o zmianach na 30 dni przed ich wprowadzeniem i nie mieliby problemu. Niestety dla nich, pisma wysyłali 28,29 listopada i chyba sami nie zdawali sobie sprawy z tego, że daje to możliwość rozwiązania umowy już w listopadzie i teraz palą głupa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) A jak komuś wyślą zwykłym listem i nie dojdzie to co wtedy? A jeśli chodzi o regulamin to przerabiałem to kiedy wchodził pakiet Muli Man Pack. Regulamin był tak napisany,że 1 punkt regulaminu wykluczał 2 punkt regulaminu. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez leonk1974 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) Jak może się umowa skończyć, skoro kanał jeszcze nadaje? To nie ma znaczenia, regulamin mówi o poinformowaniu Klienta i czasie w jakim może złożyć wypowiedzenie i kiedy będzie skutkowało. To jest jedno zdanie, można zrozumieć. W NC+ nawet zrozumieli jaki regulamin sobie napisali. "Abonentowi przysługuje, w ciągu 30 dni od otrzymania przez Abonenta informacji o proponowanych zmianach (termin do rozwiązania Umowy nie może upływać przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian), prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia" Wczoraj złożone wypowiedzenie koniec umowy 31.12.2017r. Przez konsultanta potwierdzone. Jak nie chcesz negocjować i płacić za grudzień to dzwoń, powołuj się regulamin i będziesz miał rozwiązaną umowę z końcem listopada. Mogli wysyłać pismo wszystkim 1.12. Dopełnili by tym okres informacji o zmianach na 30 dni przed ich wprowadzeniem i nie mieliby problemu. Niestety dla nich, pisma wysyłali 28,29 listopada i chyba sami nie zdawali sobie sprawy z tego, że daje to możliwość rozwiązania umowy już w listopadzie i teraz palą głupa. Palą, ale jak ktoś poda konkretny wpis z regulaminu to przynaja rację. "Szanowny Panie, w nawiązaniu do rozmowy przeprowadzonej z Doradcą poprzez Live chat w moje.ncplus.pl informuję, że umowa zostanie rozwiązana 30.11.2017 jeżeli jeszcze dzisiaj złoży Pan rezygnację z niej z powodu wycofania kanału Universal Chanel od 31.12.2017. Z wyrazami szacunku" Edytowane 1 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 A jak się składa w APS wypowiedzenie gotowe, które oni już mają to dostaje się jakieś potwierdzenie złożenia wypowiedzenia, jakąś kopię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Tak, dostajesz kopię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) I super Dzięki za szybką odpowiedź, @dziabolek7 i @Migracja. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Dzisiaj składałem w APS gotowe pismo i nie wiem, czy skanowała, czy kserowała, bo nic takiego nie zauważyłem, bo i oglądałem co innego, ale dostałem moje pismo z powrotem z pieczątką. Może tylko w systemie zaznaczyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarasso Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 (edytowane) [...] Wypowiedzenie składałem wczoraj, a dziś się dowiaduje, że rezygnacja jest zarejestrowana na 31.12. Po przytoczeniu regulaminu okazuje się, że powinna być umowa rozwiązana na dzień 30.11. i pani na czacie może zgłosić reklamację, co uczyniłem. Najlepsze jest to, że nie jest w stanie powiedzieć, kto to tak zarejestrował. Edytowane 1 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto fragment postu. Na forum nie wypowiadamy się w sposób niekulturalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Teraz Ci, co złożyli wypowiedzenia w ostatnich dniach listopada niech pochwalą się, czy już im sygnał wyłączyli. A z jakiej okazji? W piśmie rozsyłanym przez nc+ jest napisane jak byk z końcem grudnia 2017r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Jak byk to masz napisane, że kanał znika z końcem grudnia 2017 r. Procedura wypowiedzenia opisana jest w regulaminie, odpowiedni zapis masz parę postów wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 To zaraz na początku stycznia napiszę do nich o usunięcie moich danych poprzez formularz kontaktowy. Już nawet kartonik od mediaBox przetarłem z kurzu i jest gotowy do spakowania dekodera. Jak sie nic nie zmieniło to nie usuną wszystkich danych. Kiedyś to przerabiałem i twierdzili, że mają obowiązek przez jakiś czas je przechowywać.Też dziś złożyłem wypowiedzenie ja i tak lepszej oferty nie dostanę, bo to nie możliwe, ale jedno dodatkowe może innym pomoże. Pracownik twierdził, że mi nie przysługuje, bo mam Comfort, a dopełnienia do Extra biedaczek nie zauważył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Wypowedzenie zlozone, dostalem czysty druk w punkcie i sam musialem naskrobac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.