Marcin_M Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Wczoraj otrzymałem e-maila z informacją, że w związku z wycofaniem z oferty nc+ kanału Universal Chanel HD mam prawo rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Jest to o tyle ciekawe, że w czerwcu tego roku przechodziłem z niższego pakietu na pakiet Superpremium+ i w przesłanych warunkach promocji znajduje się rozpiska z wykazem kanałów, z której wynika, że Universal Chanel HD mam świadczony na warunkach promocyjnych i jego wycofanie nie daje podstaw do wcześniejszego rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Czy ktoś z Was, kto ma świadczony ten kanał na warunkach promocyjnych otrzymał e-maila z informacją, że wprawdzie Universal Chanel HD zostanie wycofany to w przypadku rozwiązania umowy może zostać nałożona kara finansowa ? Z góry dziękuję za odpowiedź. pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Przecież te e-maile i listy dostaną chyba wszyscy abonenci. List ma chyba charakter informacyjny a kto ma gwarantowany Universal wie najlepiej sam. Edytowane 30 Listopada 2017 przez kobi666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Przecież te e-maile i listy dostaną chyba wszyscy abonenci. List ma chyba charakter informacyjny a kto ma gwarantowany Universal wie najlepiej sam. Tutaj się nie mogę z Kolegą zgodzić, ponieważ sposób sformułowania e-maila, w którym jest powołany mój numer abonenta jednoznacznie wskazuje, że przysługuje mi prawo rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Gdybyśmy szli Twoim tokiem rozumowania, a adresatem e-maila byliby wszyscy abonenci to powinna się tam znaleźć informacja, że w przypadku osób, które mają świadczony ten kanał na warunkach promocyjnych, oczywiście mogą takie osoby rozwiązać umowę z powodu wycofania kanału, ale w takiej sytuacji może zostać nałożona na te osoby kara finansowa. I informację o takiej treści można byłoby faktycznie uznać jako kierowaną do wszystkich abonentów. Edytowane 30 Listopada 2017 przez Marcin_M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Wysyłają tym co mogą, a zasada jest taka że jak w pierwotnej umowie mieliście Universal Chanel HD gwarantowany to robiąc upgrade na wyższy pakiet nowa rozpiska gwarantowanych dotyczy tylko tego co uprgradowaliście, bazy nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin_M Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Dziękuję @dziabolek7 za rzeczową odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mila1989 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 I już wszystko jasne. Rezygnacja pojawiła się w systemie 29.11 natomiast rozwiązanie umowy zaplanowane na 31.12. Było tu 2 bajkopisarzy, którzy twierdzili, że jak się złoży rezygnację w listopadzie to umowa się rozwiąże w listopadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Grzebią się z tym wysyłaniem maili i infirmacji. Mam w umowie gwarantowany UHD i narazie cisza Tak. Znajomy dziś składał i umowa rozwiązuje się 01.01.2018, co oczywiście jest całkowicie niezgodne z ich regulaminem i sprawa nadaje się do UOKiK. "...prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia..." Edytowane 30 Listopada 2017 przez Migracja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Tak ale jak zaznaczył w rezygnacji datę rozwiązania to ten punkt nie ma zastosowania chyba. Punkt regulaminu DAJE "...prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia..." ale abonent nie musi z tego prawa skorzystać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Ja również wypowiadam umowę. Za dużo stracili w stosunku do tego co zyskali. Ceny wzrosły natomiast zawartość niekoniecznie. W chwili obecnej jeśli nie jest się fanem polskiej lub angielskiej lepiej wybrać cyfrowy Polsat lub jakąś kablowke. Eleven jest juz prawie wszędzie dostępne a i cena znacznie atrakcyjniejsza niż za c+. Myślę że koniec roku nie będzie zbyt optymistyczny dla nc+. Będzie dobrze jak pozyskaja tylu klientów ilu stracą i wyjdą na 0. Przyszły rok po stracie ligi mistrzów również nie wygląda kolorowo. Ja po kilkunastu latach wysiadam z tego pociągu i Wam radzę to samo, ta platforma nie ma już nic wspólnego z premium. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RexRX Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Wypowiedzenie złożone wczoraj, przed momentem dostałem SMS z prośbą o pilny kontakt. Jest jakikolwiek sens się z nimi kontaktować i tracić 5 min z swojego życia jeśli nie chcę z nimi mieć już nic wspólnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Jest jakikolwiek sens się z nimi kontaktować i tracić 5 min z swojego życia jeśli nie chcę z nimi mieć już nic wspólnego? Nie ma sensu jeśli wysłałeś wypowiedzenia bo już niechcesz być abonentem NC+. Wielu czeka na ten telefon jak na zbawienie, a potem rozczarowanie, że nic nie mają ciekawego do zaoferowania po utracie kanału którego i tak nie oglądał. Edytowane 30 Listopada 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plockier Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Nie chcą kasy to niech do nas nie dzwonią. Nie ma co się tym przejmować w cyfrowym polsacie jest teraz cieakawa promocja świąteczna i warto skorzystać,ewentualnie dopytać w lokalnej kablowce. Nc+ nie ma już nic ciekawego do zaproponowania tak jak pisze kingofsouth. Nie ma co tracić na nich czasu Edytowane 30 Listopada 2017 przez plockier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Panowie na jaki punkt regulaminu należy się powołać, w przypadku wypowiedzenia z powodu usunięcia Universal Channel HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Szanowny Panie, w nawiązaniu do rozmowy przeprowadzonej z Doradcą poprzez Live chat w moje.ncplus.pl informuję, że umowa zostanie rozwiązana 30.11.2017 jeżeli jeszcze dzisiaj złoży Pan rezygnację z niej z powodu wycofania kanału Universal Chanel od 31.12.2017. Z wyrazami szacunku Tyle w temacie, pozdrawiam umiejących czytać ze zrozumieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gierappek Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 A pytałeś, czy będzie z tego tytułu kara ? Czy już nie dopytywałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jaka kara?Przeczytaj regulamin i to co osoby wyżej cytowali.Zgodnie z regulaminem tak to powinno wygladać ale najczęsciej jest tak że wydłużają do końca grudnia by omamić abonenta by pozostał.wystarczy że ci co wysłali wypowiedzenie w Listopadzie powołają się na regulamin i reklamacyjnie będą umowy rozwiazane już w listopadzie a nie grudniu. I już wszystko jasne. Rezygnacja pojawiła się w systemie 29.11 natomiast rozwiązanie umowy zaplanowane na 31.12. Było tu 2 bajkopisarzy, którzy twierdzili, że jak się złoży rezygnację w listopadzie to umowa się rozwiąże w listopadzie Czytaj w kółko aż zrozumisz cyt."...prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia..." Ale jak widać ten kto potrafi czytać ze zrozumieniem jest bajkopisarzem.A kim jest ten co czyta i nic z tego nie zrozumi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Chciałbym w grudniu dołączyć sobie na święta bez zobowiązania opcję dodatkową HBO za 25zł w ICA. Czy jeśli chciałbym wypowiedzieć umowę z wiadomego względu to zablokuję sobie tym możliwość rezygnacji? Czy jednak nie będzie to miało żadnego wpływu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Będzie miało wpływ na ewentualne propozycje odstąpienia od rezygnacji.Jeśli nie planujesz negocjować warunków pozostania dalej abonentem możesz spokojnie włączyć paczkę w grudniu a od stycznia rozwiązać umowę.Tym samym HBO będziesz miał za friko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Migracja Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wiele osób nie dostało nawet jeszcze informacji o usunięciu kanału( w tym ja, a mam gwarantowany w umowie), a wtedy umowa i tak kończy się końcem grudnia niezależnie od daty zlożenia wypowiedzenia. Bo jeśli nawet to prawda z tym listopadem to aby rozwiązać teraz trzeba mieć pismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remiqa Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Witam, czy tak oznaczony kanał w moim ica jest kanałem gwarantowanym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 W lewym dolnym rogu masz czerwony trójkącik - to są kanały niegwarantowane. AMC masz przykładowo niegwarantowany, Universal- gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remiqa Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wiele osób nie dostało nawet jeszcze informacji o usunięciu kanału( w tym ja, a mam gwarantowany w umowie), a wtedy umowa i tak kończy się końcem grudnia niezależnie od daty zlożenia wypowiedzenia. Bo jeśli nawet to prawda z tym listopadem to aby rozwiązać teraz trzeba mieć pismo Sprawdź e-maile, spam w e-mailu. Edytowane 30 Listopada 2017 przez roberttosat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) Czekam z niecierpliowścią co te wasze wypowiedzenia dały. Liczę na to, że jak ktoś z was wycofa wypowiedzenia to też się tym pochwali. Edytowane 30 Listopada 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DejwidBDG Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Ja też dostałem emailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.