Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj otrzymałem e-maila z informacją, że w związku z wycofaniem z oferty nc+ kanału Universal Chanel HD mam prawo rozwiązania  umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Jest to o tyle ciekawe, że w czerwcu tego roku przechodziłem z niższego pakietu na pakiet Superpremium+ i  w przesłanych warunkach promocji znajduje się rozpiska z wykazem kanałów, z której wynika, że Universal Chanel HD mam świadczony na warunkach promocyjnych i jego wycofanie nie daje podstaw do wcześniejszego rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Czy ktoś z Was, kto ma świadczony ten kanał na warunkach promocyjnych otrzymał e-maila z informacją, że wprawdzie Universal Chanel HD zostanie wycofany to w przypadku rozwiązania umowy może zostać nałożona kara finansowa ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

pozdrawiam

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież te e-maile i listy dostaną chyba wszyscy abonenci. List ma chyba charakter informacyjny a kto ma gwarantowany Universal wie najlepiej sam.

 

Tutaj się nie mogę z Kolegą zgodzić, ponieważ sposób sformułowania e-maila, w którym jest powołany mój numer abonenta jednoznacznie wskazuje, że przysługuje mi prawo rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji finansowych. Gdybyśmy szli Twoim tokiem rozumowania, a adresatem e-maila byliby wszyscy abonenci to powinna się tam znaleźć informacja, że w przypadku osób, które mają świadczony ten kanał na warunkach promocyjnych, oczywiście mogą takie osoby rozwiązać umowę z powodu wycofania kanału, ale w takiej sytuacji może zostać nałożona na te osoby kara finansowa.

I informację o takiej treści można byłoby faktycznie uznać jako kierowaną do wszystkich abonentów. 

Edytowane przez Marcin_M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzebią się z tym wysyłaniem maili i infirmacji. Mam w umowie gwarantowany UHD i narazie cisza

 

Tak. Znajomy dziś składał i umowa rozwiązuje się 01.01.2018, co oczywiście jest całkowicie niezgodne z ich regulaminem i sprawa nadaje się do UOKiK.

 

"...prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia,

ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia..."

Edytowane przez Migracja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ale jak zaznaczył w rezygnacji datę rozwiązania to ten punkt nie ma zastosowania chyba. Punkt regulaminu DAJE "...prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, 

ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia..."  ale abonent nie musi z tego prawa skorzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również wypowiadam umowę. Za dużo stracili w stosunku do tego co zyskali. Ceny wzrosły natomiast zawartość niekoniecznie.

W chwili obecnej jeśli nie jest się fanem polskiej lub angielskiej lepiej wybrać cyfrowy Polsat lub jakąś kablowke. Eleven jest juz prawie wszędzie dostępne a i cena znacznie atrakcyjniejsza niż za c+.

Myślę że koniec roku nie będzie zbyt optymistyczny dla nc+.

Będzie dobrze jak pozyskaja tylu klientów ilu stracą i wyjdą na 0.

Przyszły rok po stracie ligi mistrzów również nie wygląda kolorowo.

Ja po kilkunastu latach wysiadam z tego pociągu i Wam radzę to samo, ta platforma nie ma już nic wspólnego z premium.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

 Jest jakikolwiek sens się z nimi kontaktować i tracić 5 min z swojego życia jeśli nie chcę z nimi mieć już nic wspólnego?

Nie ma sensu jeśli wysłałeś wypowiedzenia bo już niechcesz być abonentem NC+.

Wielu czeka na ten telefon jak na zbawienie, a potem rozczarowanie, że nic nie mają ciekawego do zaoferowania po utracie kanału którego i tak nie oglądał. ;)

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcą kasy to niech do nas nie dzwonią. Nie ma co się tym przejmować w cyfrowym polsacie jest teraz cieakawa promocja świąteczna i warto skorzystać,ewentualnie dopytać w lokalnej kablowce.

Nc+ nie ma już nic ciekawego do zaproponowania tak jak pisze kingofsouth.

Nie ma co tracić na nich czasu

Edytowane przez plockier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Szanowny Panie,

 

w nawiązaniu do rozmowy przeprowadzonej z Doradcą poprzez Live chat w moje.ncplus.pl informuję, że umowa zostanie rozwiązana 30.11.2017 jeżeli jeszcze dzisiaj złoży Pan rezygnację z niej z powodu wycofania kanału Universal Chanel od 31.12.2017.

               

Z wyrazami szacunku

 

Tyle w temacie, pozdrawiam umiejących czytać ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka kara?Przeczytaj regulamin i to co osoby wyżej cytowali.Zgodnie z regulaminem tak to powinno wygladać ale najczęsciej jest tak że wydłużają do końca grudnia by omamić abonenta by pozostał.wystarczy że ci co wysłali wypowiedzenie w Listopadzie powołają się na regulamin i reklamacyjnie będą umowy rozwiazane już w listopadzie a nie grudniu.

 

I już wszystko jasne. Rezygnacja pojawiła się w systemie 29.11 natomiast rozwiązanie umowy zaplanowane na 31.12. Było tu 2 bajkopisarzy, którzy twierdzili, że jak się złoży rezygnację w listopadzie to umowa się rozwiąże w listopadzie :)

Czytaj w kółko aż zrozumisz  cyt."...prawo do rozwiązania Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, 

ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym Abonent złożył pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia..." Ale jak widać ten kto potrafi czytać ze zrozumieniem jest bajkopisarzem.A kim jest ten co czyta i nic z tego nie zrozumi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wiele osób nie dostało nawet jeszcze informacji o usunięciu kanału( w tym ja, a mam gwarantowany w umowie), a wtedy umowa i tak kończy się końcem grudnia niezależnie od daty zlożenia wypowiedzenia. Bo jeśli nawet to prawda z tym listopadem to aby rozwiązać teraz trzeba mieć pismo  :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze w tym wszystkim jest to, że wiele osób nie dostało nawet jeszcze informacji o usunięciu kanału( w tym ja, a mam gwarantowany w umowie), a wtedy umowa i tak kończy się końcem grudnia niezależnie od daty zlożenia wypowiedzenia. Bo jeśli nawet to prawda z tym listopadem to aby rozwiązać teraz trzeba mieć pismo  :mrgreen:

 

Sprawdź e-maile, spam w e-mailu.

Edytowane przez roberttosat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Czekam z niecierpliowścią co te wasze wypowiedzenia dały. :D
Liczę na to, że jak ktoś z was wycofa wypowiedzenia to też się tym pochwali. :P

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...