Jump to content

Gursonek

Users
  • Content Count

    634
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutralna

About Gursonek

  • Rank
    Aktywny

Informacje o profilu

  • Gender
    Nieustawiona

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie Drodzy Forumowicze Przychodzę do Was z niecodziennymi pytaniami. Jestem z rocznika lat 90 i pamiętam Canal+ z anteny ,,siatkowej", gdzie był diabelski młyn w paśmie odkodowanym o 7:30 i 19:30 (chyba) i słynny znaczek (k). Czasem zdarzało się, że w godzinach porannych, że odkodowywali jakiś film - często przypadkowo 1) Chciałbym się zapytać jaki był cennik od 1995-2002r za dostęp do C+? I Czy to była duża cena, w stosunku do wartości złotówki na owe czasy? 2) Pamiętam jako dziecko, że mój wujek miał "dekoder na kluczyk" - czy on działał w ten sposób, że jak go przekręciłeś to odkodowywał się C+:? Czy był to inny sposób? 3) Czy w latach 1995-1999r. Canal+ był naprawdę kanałem klasy ,,premium" i wart był tych pieniędzy? I czy był jakiś konkurent wtedy? 4) Czy płaciło się tylko za jeden kanał w tych latach? Bardzo dziękuję za odpowiedzi.
  2. Witajcie. Bardzo proszę "kumatych" użytkowników o pomoc Dziś zaktualizowałem system win10 i coś się stało z opcją ,,rzutowanie do urządzenia". Pisze mi ciągle, że: ,,rzutuj do urządzenia" - urządzenie nie odpowiada", gdy dalej klikam w czerwone kółko pisze: "Urządzenie nie odpowiada. Upewnij się, że urządzenie multimedialne jest włączone i podłączone do sieci, a następnie spróbuj ponownie". Telewizor mi pokazuje coś takiego: - Sony TV RC MIC 001 - DESKTOP - XXXJTAR - połączone Czyli niby jest połączony, ale kiedy klikam na film, a żeby do rzucić na ekran TV mam ten sam komunikat powyżej. Dodam, że neta mam w TV bo hula YouTube, Ipla itp. Wyciągam adapter z USB to opcja rzutowania nadal jest dostępna w opcjach pliku (mimo, że Bluetooth'a nie ma). Myślę, że wina jest w rejestrze, że tam się coś stało. Bardzo bym prosił o pomoc - co mam zrobić, gdzie wejść?
  3. No ok, lecz podpowiedz mi jak taki dokument podpisać? Bo z tego co się orientuje - nie ma takiej możliwości. Jeżeli zaś chodzi Ci o złożenie wypowiedzenia przez Icok, to mieli już 3 dni to wypowiedzenie i nie było odpowiedzi. Dopiero, gdy wysłałem z emaila na email - błyskawicznie zarejestrowano pismo.
  4. Witajcie, W lipcu tego roku przedłużyłem umowę na pakiet: - Familijny Max HD - Film HD - Sport HD - Cinemax HD - Polsat Sport Premium - Evobox PVR za 0zł wszystko : 70zł Dostałem wtedy umowę 29/4 gratis. Całe szczęście, że miałem ,,stary" wykaz umowy , bo nie mogłem spać, szlochałem po nocach z płaczu, bo odłączają CBS Action - złożyłem wypowiedzenie poprzez email - jak? Napisałem w Wordzie wypowiedzenie, wydrukowałem, podpisałem i zeskanowałem i wysłałem na adres [email protected] - uwaga z adresu, który jest przypięty w icok-u! Potem zadzwoniłem na numer z końcówką 128, zapytałem się wprost ,,czy są oferty dla ludzi z wyłączeniem CBS?" Pan bez problemu dał mi 24 umowę w tym 6 miesięcy gratis Pakietu nie zmieniałem. Zapłaciłem za grudzień już 70,00zł, ale od stycznia dalej darmowy okres. Ponadto mam jeszcze 820zł nadpłaty w icoku.
  5. Podstawa: Superpremium 4K za 109,99zł Ultrabox+ 0zł Opcje dodatkowe: History - 2,99zł Cinemax - 12 miesięcy 0zł/12 miesięcy po 15,00zł
  6. U mnie ,,też się nie dawało", lecz 2 miesiące przed końcem ,,dało się" w opcji 0/0, a mam praktycznie to samo + history+ cinemax. Mi też 5zł długo się utrzymywało, ale trafiłem wreszcie na odpowiedniego konsultanta
  7. Witam. Jakiś czas temu zakupiłem w Media Expercie kupiłem telewizor sony - dałem za niego 3,800zł. Dałem się namówić jeszcze na wykupienie pełniej przedłużonej gwarancji na 5 lat. Zapłaciłem za to jakieś dodatkowo 1200zł. Chciałbym się dowiedzieć, czy dałem się "nabić w butelkę" - czy może ten rodzaj gwarancji mnie jednak jakoś chroni. W internecie jest masę opinii, jedne pozytywne, drugie zaś negatywne. Postanowiłem zapytać więc użytkowników forum SatKuriera. Piszcie Wasze opinie, doświadczenia itp..
  8. Wracam do Was z dziwnie śmieszną sytuacją? Powiedzcie mi jedną rzecz, bo jestem lekko mówiąc zdziwiony. Mam ten dekoder już jakiś czas - w dalszym ciągu jadę na starym konwerterze, dziś nawet specjalnie podszedłem bliżej konwertera i jest na 4 wejścia. Dwa kable są w Ultraboxie i jeden w Evobox - tymczasowo jeszcze. Wczoraj miałem sytuację gdzie nagrywałem wieczór wyborczy (cały) na wszystkich antenach TVPINFO, TVN24, Polsat News. Na Ultraboxie chyba wystąpiła dziwna sytuacja, bo zaprogramowałem aż trzy pozycje i o dziwo wszystko mi nagrało: wieczór wyborczy TVP, TVN24, a także TVN7 -tutaj nagrywałem film, mało tego oglądałem na domiar wszystkiego mecz Polski - jak to możliwe?
  9. @tweed77 Spokojnie, u mnie to koszt 50-80zł w zależności ile roboty przy tym będzie. Konwerter mam od Nas ze sklepu: https://hollex.pl/konwerter-unicable-ii-inverto-32-tunery-5278-evobox-p-969.html i coś takiego: https://hollex.pl/rozgaleznik-signal-tvsat-rsat-2-p-153.html Bo chce mieć tu (Główny Canal+) i tu (Polsat) możliwość nagrywania trzech stacji, a czwartą oglądać.
  10. Niestety nie wchodzi to w grę - dlatego, że mam prawostronne porażenie mózgowe, jestem piękny inaczej.
  11. Czekam na montera , gdyż zmieniam wszystko na Unicable - ma być w przyszłym tygodniu. Na razie lecę na konwerterze Twin
  12. Od trzech dni jestem "szczęśliwym" posiadaczem dekodera 4K - mam do Was pytanie: Ile trwa pobranie całej biblioteki VOD+ ? Bo mam już dwa dni go i cały czas jest włączony - i jest tylko 8 pozycji w VOD+ Premiery. Reszty brak m.in Canal+ VOD, Canal+4K. Kiedy miałem Mediabox+ wystarczyło 3 dni i wszystko było
  13. Było: - Extra + Canal+ 79,90zł - HBO (6 miesięcy gratis/ 6 miesięcy 25,00zł) (2x 12 miesięcy lojalka) - HBO-GO 5zł - Eleven Sports 9,95zł (2x 12 miesięcy lojalka) - VOD Seriale 8,00zł - History 2,99zł Jest: - Superpremium4K: - Cinemax ( 12 miesięcy gratis/12 miesięcy za 15,00zł) - History (1 miesiąc gratis, potem 2,99zł) - Dekoder 4K 0zł najem, 0 zł aktywacja - FOXPlay - 0zł - NatGeoPlay 0zł - PSP 0zł średnia cena przez 24 miesiące to : 121zł Umowa była do 31-12-2019r. - wypowiedziana. Ofertę dostałem z DUK Kraków. @ircios - Dziękuję,za podpowiedzi, bo głównie zależało mi na Ultrabox4K.
×
×
  • Create New...