Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem podobny problem jak koledzy powyżej tj. Universal jako gwarantowany w mojej umowie a maila i listu nie dostałem. Konsultantka na Live chat w ICA twierdziła że 28.11 wysłali do mnie maila ale ja go nie otrzymałem. Także jest jakiś problem z tymi mailami. Co do wypowiedzenia to byłem w piątek 1.12 w salonie i mają nawet takie gotowe wzory. Podajesz pesel i drukują wypowiedzenie. Szybko i bardzo sprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli  w ICA Universal mam bez czerwonego trójkąta to znaczy, że kanał jest gwarantowany?

 

 

Nie byłbym tego tak do końca pewny, najlepiej sprawdzić w umowie. Ja w moim ncplus też nie mam czerwonego trójkącika mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie jest kanałem gwarantowanym. Zwyczajnie nie podmieniali grafik przy zmianie, bo nie chciało im się bawić z rozróżnianiem, jaki on jest u kogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobny problem jak koledzy powyżej tj. Universal jako gwarantowany w mojej umowie a maila i listu nie dostałem. Konsultantka na Live chat w ICA twierdziła że 28.11 wysłali do mnie maila ale ja go nie otrzymałem. Także jest jakiś problem z tymi mailami. Co do wypowiedzenia to byłem w piątek 1.12 w salonie i mają nawet takie gotowe wzory. Podajesz pesel i drukują wypowiedzenie. Szybko i bardzo sprawnie.

 

Ja znalazłem maila w folderze "Spam".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jak sprawdzić czy Universal jest dla mnie kanałem gwarantowanym? W XII 2016 wykupiłem pakiet Comfort, po dwóch miesiącach podniosłem (telefonicznie) na Extra + 6C+. Jakoś nie mogę tej informacji namierzyć.

Chętnie rozważyłbym rezygnację z NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na moje nc+ i w zakładkę twoja oferta jak nie będzie przy nim trójkąt czerwony czy jakoś tak, to znaczy że jest gwarantowany a jak będzie tzn że nie możesz zrezygnować

Dzięki już widzę - nie mam trójkąta poza tym dokopałem się do listy kanałów i widzę, że UCH jest gwarantowany. Może uda się wydębić wymianę szrotowego dekodera do multiroomu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nieuchronnie zbliża się moment, w którym moja przygoda z nc+ dobiega końca. Umowa do ostatniego dnia miesiąca, a potem szybkie przejście do Polsatu Cyfrowego. Czemu tak się stało? Powodów jest kilka. Zacznę od początku, oferta programowa stacji ,,premium'' począwszy od sportowej a na filmowej kończąc przez ten cały czas gdy jestem w Cyfra a teraz w nc+ coraz to słabsza. O czym mówię, z anteny znika ,,Sport Plus Extra'' kto oglądał ten wie, jaki poziom merytorycznej analizy meczów prezentował ten program. W niedzielę na głównym C + zamiast filmu, opowieści o polskiej skopanej piłce. Utrata trzech lig, wkrótce LM i LE. Filmy kiepskie. A i jeszcze na deser jakieś trzy miesiące temu dzwoni konsultantka z ofertą przedłużenia umowy na 15 mieś. Uzgodniliśmy szczegóły, pytam od kiedy liczone jest to przedłużenie ona że od teraz( dziwne sobie myślę zawsze liczą od końca umowy), ale ok zaakceptowałem warunki. Jak się okazało bezczelnie mnie wprowadziła w błąd i musiałem reklamować, oczywiście uznali. Taki przykład na nieuczciwe zagrywki. Tyle moich żali na platformę premium. Jeszcze jedno żeby przez kilkanaście lat kiedy jestem abonentem nie było jakiejś oferty dla ,,stałych klientów'' lub bonus za przedłużenie umowy. Tylko zawsze przy przedłużaniu przepychanki z konsulem o jak najlepszą ofertę. Parodia. Tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ronnie84

Zgadzam się z tobą. Czynniki, które przesądziły o złożeniu wypowiedzenia przeze mnie to:

 

- utrata znacznej części praw sportowych (liga hiszpańska, włoska, francuska, mistrzów, europy) 
- pomimo utraty praw cena nie zmalała.
- traktowanie nie równo abonentów (gdy płacisz 79 zł za extra+ z 8x canalplus nie można zmniejszyć pakietu do 69 zł za extra+ z 6x canalplus).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak powinno wyglądać pismo z zerwaniem umowy ze względu na usunięcie Univesal Channel? Znalazłem taki wzór (klik), ale on mówi o zerwaniu umowy wraz z końcem okresu minimalnego. Mogę po prostu zamiast tego napisać "Niniejszym oświadczam, że nie zamierzam kontynuować umowy o abonament zawartej w dniu ...... i wnoszę o jej jak najszybsze rozwiązanie z powodu usunięcia kanału gwarantowanego Universal Channel"? Przy okazji, gdzie w ICA zobaczę dzień zawarcia umowy? Jest ta data potrzebna do wypowiedzenia? I czy adres na tym wzorze jest nadal aktualny?

 

Może głupie pytania, ale rzadko pisze takie rzeczy, a z takimi firmami wiadomo, że jakaś drobnostka się może nie zgadzać, to już całego pisma nie uznają... Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...