mxv1 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Gdzie można pobrać lub sprawdzić umowę czy Universal Channel HD jest gwarantowany - znajomy nie ma umowy. Edytowane 12 Grudnia 2017 przez mxv1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) Niech się zaloguje do ICA i zapyta pracownika na czacie czy kanał w jego ofercie jest gwarantowany. Edytowane 12 Grudnia 2017 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Chcę zerwać umowę i zapłacić karę. Rozumiem że wystarczy napisać wypowiedzenie i zaznaczyć że ma nastąpić na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego? Jak to wygląda w praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Czy jeśli nie będę zdawał dekodera osobiście to muszę napisać komuś upoważnienie czy tylko podać mu nr. abonenta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 (edytowane) U mnie zadziałali trochę nieszablonowo, co bynajmniej nie oznacza, że czuję się pokrzywdzony Wypowiedzenie złożone 30.11.2017, telefon z DUK 6.12.2017. Reklamacja złożona 6.12.2017 na sposób prowadzenia rozmowy przez pracownika DUK (zachowanie odbiegające od przyjętych standardów w zakresie obsługi klienta), a także przy okazji podniosłem kwestię dalszego nadawania sygnału pomimo skutecznego - w świetle Regulaminu świadczenia usług przez NC+ - rozwiązania umowy z dniem 30.11.2017. Oto odpowiedź z dnia dzisiejszego na złożoną reklamację : Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 7 grudnia 2017 roku. Informuje, że wniesiona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Mając na uwadze powyższe, 12 grudnia 2017 roku zleciłam skorygowanie, naliczonej w grudniu 2017 roku, opłaty abonamentowej do kwoty 0,00 zł. Korekta w wysokości 114,99 zł zostanie zrealizowana w przeciągu 7 dni roboczych. Dodaję, że rozwiązanie Umowy numer ......... ze względu na wycofanie kanału Universal, zostało zaplanowane na 31 grudnia 2017 roku bez naliczenia kar. Wyjaśniam, że zwrot sprzętu jest możliwy do 14 dni od rozwiązania Umowy (do 14 stycznia 2018 roku). Adresy najbliższych punktów znajdzie Pan na stronie www.ncplus.pl. Sprzęt przyjmują punkty serwisowe i Centra nc+. Informuję, że w platformie nc+ okresowo powstają oferty promocyjne, które posiadają odrębne warunki. Skorzystanie z każdej konkretnej promocji oferowanej przez firmę możliwe jest po spełnieniu przez Abonenta kryteriów, każdorazowo określanych przez firmę i dostępnych w Centrum Abonenta. Dodatkowo informuję, że jedną z cech charakterystycznych platformy nc+ jest różnorodność oferty, w związku z czym zachęcam do zapoznawania się na bieżąco z promocjami platformy nc+. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem (....) Czyli rozumiem że wypowiedzenie złożyłeś 30.11.2017 i nie uznali Ci na koniec Listopada tylko na koniec grudnia koniec umowy ?? Czyli jednym słowem nie udało Ci się rozwiązać umowy z końcem Listopada?? Dziwne bo nie którzy pisali że udało im się rozwiązać umowę z końcem Listopada Edytowane 12 Grudnia 2017 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Tylko że gdyby uznali to zostało by 2 dni na zdanie sprzętu.By nie ciągnął dalej tematu zrabatowali Grudzień a sobie dali czas na negocjacje.Może się spokojnie odwołać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 12 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2017 Pytanko, w piątek złożona rezygnacja z powodu usunięcia UCH. Dostałem potwierdzenie w formie kopii rezygnacji od pracownika w salonie. Do dzis jak się loguje na ica to nie ma o tym wzmianki. DUK też nie ma tego jeszcze w swojej bazie. Dzwoniłem do tego punku i pracownik powiedział że on to ma u siebie odnotowane w systemie i że trzeba czekac aż oni to zaaktualizują. Czy to nie powinno się od razu zaaktualizować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomwro Opublikowano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2017 Nad listą programów (szczegóły oferty), które są w twojej ofercie powinieneś mieć przycisk "Wycofaj rezygnację". To informacja, że rezygnacja została przyjęta. Jeśli nie jesteś pewny, to zadzwoń na infolinię. Tam powinna być informacja o dacie końca twojej umowy, ale nie pamiętam opcji klawiszy które trzeba wybrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naskrecik Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Witam. Wypowiedzenie wysłane . Dziś kontakt za pośrednictwem chatu i ICA . Usłyszałem że wypowiedzenie otrzymali ale nie mam gwarantowanego w umowie UCh. Czy to możliwe że w pakiecie Superpremium plus niema tego kanału ? Umowa przedłużona w czerwcu 2017 Edytowane 16 Grudnia 2017 przez naskrecik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djremo Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Przełom marca, kwietnia wyleciał z gwarantowanych. Skoro masz z czerwca umowę to już go nie masz Edytowane 16 Grudnia 2017 przez tomekb1976 Usunięto zbędne cytowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Czy to możliwe że w pakiecie Superpremium plus niema tego kanału ? Umowa przedłużona w czerwcu 2017 Czy az tak ciezko zerknac do swojej umowy i sprawdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojkojo78 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 (edytowane) Muszę oddać turbacza i dekoder do MR. Mam same dekodery z kartami i zasilacze. Pewnie gdzieś w tym wątku się przewinęło, ale... Wystarczy? Czy powinienem dysponować kartonem, czy innym kablem scart? Edytowane 16 Grudnia 2017 przez Barti Post napisany niechlujnie, bełkotliwie. Na forum piszemy poprawnie po polsku. Wyjątkowo poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Kartonu nie trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2017 Oddać musisz dekoder, kartę, pilot i zasilacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 czy w zwiazku z wycofaniem paramount wystarczy sie udac do punktu nc+? co tam poiedziec? umowa zawartaw lutyma 2017 pakiet comfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Idziesz do punktu i mówisz, że chcesz rozwiązać umowę z powodu wycofania Universal Chanel. Mogą Ci wydrukować gotowca do podpisania lub dać kartkę papieru do napisania wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 czy w zwiazku z wycofaniem paramount wystarczy sie udac do punktu nc+? co tam poiedziec? umowa zawartaw lutyma 2017 pakiet comfort Wycofują Universal a nie Paramount.W pakiecie Comfort+ nie ma tego kanału więc nie można wypowiedzieć umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posmak77 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Mam umowę do końca roku, rezygnacje wycofałem i umowa przechodzi na czas nieokreślony ponieważ w ICA mam tylko +3zł więcej do abonamentu niż dotychczas. Pewnie będę z nc+ do końca lutego/marca a później rezygnuje. Moje pytanie, jaki jest minimalny okres wypowiedzenia umowy która przechodzi na czas nieokreślony ? Wydaje mi się że 1 miesiąc czyli jeżeli dzisiaj złoże rezygnacje to umowę bede miał do końca stycznia, jednak rzuciło mi się w oczy że jest to okres 3 miesięcy. Sprecyzuje ktoś jak to wygląda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 (edytowane) Gdzie Ci się rzuciło w oczy, że 3 miesiące? Jest jeden miesiąc, zgodnie z zapisem który masz w umowie. Edytowane 27 Grudnia 2017 przez dziabolek7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 Wycofują Universal a nie Paramount.W pakiecie Comfort+ nie ma tego kanału więc nie można wypowiedzieć umowy. to dlaczego mam do niego dostep? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 " kraj idiotuf"... bo wycofują z końcem roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 ...i po co te nerwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2017 to dlaczego mam do niego dostep? Bo masz promocyjnie włączony pakiet Extra do 4 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) Czy pracownicy w każdym punkcie nc+ mają obowiązek przyjąć sprzęt ? Dostałem smsa przypominającego o rozwiązaniu umowy i prośbie o kontakt. W ica znikła propozycja nowej umowy, nie dzwonią. Edytowane 28 Grudnia 2017 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Czy w każdym, to chyba nie. Na stronie NC+ w rozpisce punktów są kwadraciki, i Ci z fioletowym(mający uprawnienia serwisowe) na pewno zwroty sprzętu przyjmują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.