Skocz do zawartości

Rezygnacja z platformy CANAL+


silver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie zadziałali trochę nieszablonowo, co bynajmniej nie oznacza, że czuję się pokrzywdzony :wink:

Wypowiedzenie złożone 30.11.2017, telefon z DUK 6.12.2017.

Reklamacja złożona 6.12.2017 na sposób prowadzenia rozmowy przez pracownika DUK (zachowanie odbiegające od przyjętych standardów w zakresie obsługi klienta), a także przy okazji podniosłem kwestię dalszego nadawania sygnału pomimo skutecznego - w świetle Regulaminu świadczenia usług przez NC+ - rozwiązania umowy z dniem 30.11.2017.

 

Oto odpowiedź z dnia dzisiejszego na złożoną reklamację :

 

 

Szanowny Panie,

 

dziękuję za zgłoszenie z 7 grudnia 2017 roku.

 

Informuje, że wniesiona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.

 

Mając na uwadze powyższe, 12 grudnia 2017 roku zleciłam skorygowanie,

naliczonej w grudniu 2017 roku, opłaty abonamentowej do kwoty 0,00 zł.

 

Korekta w wysokości 114,99 zł zostanie zrealizowana w przeciągu 7 dni

roboczych.

 

Dodaję, że rozwiązanie Umowy numer ......... ze względu na wycofanie

kanału Universal, zostało zaplanowane na 31 grudnia 2017 roku bez

naliczenia kar.

 

Wyjaśniam, że zwrot sprzętu jest możliwy do 14 dni od rozwiązania

Umowy (do 14 stycznia  2018 roku). Adresy najbliższych punktów znajdzie

Pan na stronie www.ncplus.pl. Sprzęt przyjmują punkty serwisowe i Centra

nc+.

 

Informuję, że w platformie nc+ okresowo powstają oferty promocyjne,

które posiadają odrębne warunki. Skorzystanie z każdej konkretnej

promocji oferowanej przez firmę możliwe jest po spełnieniu przez

Abonenta kryteriów, każdorazowo określanych przez firmę i dostępnych w

Centrum Abonenta. Dodatkowo informuję, że jedną z cech

charakterystycznych platformy nc+ jest różnorodność oferty, w związku

z czym zachęcam do zapoznawania się na bieżąco z promocjami platformy

nc+.

 

W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem (....)

 

 

 

 

Czyli rozumiem że wypowiedzenie złożyłeś 30.11.2017 i nie uznali Ci na koniec Listopada  tylko na koniec grudnia koniec umowy ?? Czyli jednym słowem nie udało Ci się rozwiązać umowy z końcem Listopada?? Dziwne bo nie którzy pisali że udało im się rozwiązać umowę z końcem Listopada

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, w piątek złożona rezygnacja z powodu usunięcia UCH. Dostałem potwierdzenie w formie kopii rezygnacji od pracownika w salonie.

Do dzis jak się loguje na ica to nie ma o tym wzmianki. DUK też nie ma tego jeszcze w swojej bazie. Dzwoniłem do tego punku i pracownik powiedział że on to ma u siebie odnotowane w systemie i że trzeba czekac aż oni to zaaktualizują. 

Czy to nie powinno się od razu zaaktualizować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nad listą programów (szczegóły oferty), które są w twojej ofercie powinieneś mieć przycisk "Wycofaj rezygnację".

To informacja, że rezygnacja została przyjęta.

 

Jeśli nie jesteś pewny, to zadzwoń na infolinię. Tam powinna być informacja o dacie końca twojej umowy, ale nie pamiętam opcji klawiszy które trzeba wybrać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wypowiedzenie wysłane . Dziś kontakt za pośrednictwem chatu i ICA . Usłyszałem że wypowiedzenie otrzymali ale nie mam gwarantowanego w umowie UCh. Czy to możliwe że w pakiecie Superpremium plus niema tego kanału ? Umowa przedłużona w czerwcu 2017

Edytowane przez naskrecik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę oddać turbacza i dekoder do MR. Mam same dekodery z kartami i zasilacze. Pewnie gdzieś w tym wątku się przewinęło, ale... Wystarczy?

Czy powinienem dysponować kartonem, czy innym kablem scart?

Edytowane przez Barti
Post napisany niechlujnie, bełkotliwie. Na forum piszemy poprawnie po polsku. Wyjątkowo poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam umowę do końca roku, rezygnacje wycofałem i umowa przechodzi na czas nieokreślony ponieważ w ICA mam tylko +3zł więcej do abonamentu niż dotychczas.

Pewnie będę z nc+ do końca lutego/marca a później rezygnuje.

Moje pytanie, jaki jest minimalny okres wypowiedzenia umowy która przechodzi na czas nieokreślony ?  Wydaje mi się że 1 miesiąc czyli jeżeli dzisiaj złoże rezygnacje to umowę bede miał do końca stycznia, jednak rzuciło mi się w oczy że jest to okres 3 miesięcy. 

Sprecyzuje ktoś jak to wygląda ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy pracownicy w każdym punkcie nc+ mają obowiązek przyjąć sprzęt ?

Dostałem smsa przypominającego o rozwiązaniu umowy i prośbie o kontakt.

W ica znikła propozycja nowej umowy, nie dzwonią.

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...