Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Mój obecny pakiet w cenie 93 zł obejmuje: Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150.

Moje dotychczasowe oferty z BOK:

Oferta BOK z początku sierpnia: powyższy pakiet w cenie 120 zł, umowa na 24 miesiące ale HBO tylko na rok (!!!),

Oferta BOK z połowy sierpnia: powyższy pakiet w cenie 140 zł, umowa na 12 miesięcy

Za każdym razem słyszę informację, że z Działu Utrzymania Klienta nie otrzymam lepszej oferty,  bo teraz ten dział oferuje podobne oferty co BOK.

 

Kolejna oferta BOK z dzisiaj  powyższy pakiet w cenie 110 zł, umowa na 12 miesięcy i tu ciekawostka propozycja zwiększenia szybkości internetu ze 150 Mb na 150 Mb (!!!! konsultant uparcie twierdził, że obecnie mam internet 120 Mb) tej oferty też nie przyjąłem, bo w drodze jest już wysłane pocztą wypowiedzenie (wiem że można też telefonicznie złożyć wypowiedzenie. Wkrótce napiszę ofertę jaką otrzymam z DUK.

Edytowane przez klient
edit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie MM schodzi na psy z ofertami. 30 lipca wygasła mi umowa na internet mobilny 10 GB za 1 zł. Ogólnie nie używałem tej usługi i chciałem z niej zrezygnować, tak więc w czerwcu złożyłem stosowne wypowiedzenie. Przez ponad miesiąc byłem "atakowany" co dwa dni sms-ami, abym skontaktował się z działem utrzymania klienta, bo ponoć mieli wspaniałą ofertę. Któregoś dnia zadzwonił do mnie konsultant z DUKu i zaproponował przedłużenie umowy na rok za 1 zł. Podszedłem do tej oferty z dużym dystansem i powiedziałem , że się zastanowię i oddzwonię. Ostatecznie postanowiłem zrezygnować z usługi i nie oddzwaniać. W ostatni dzień obowiązywania umowy zadzwonił do mnie ponownie konsultant z DUK, twierdząc, że ma świetną ofertę, której nikt nie przebije! Pomyślałem sobie -dopłacicie mi, abym korzystał z internetu mobilnego? ;)  Podczas rozmowy o mało nie padłem ze śmiechu, konsultant zaproponował mi w "promocji" 5 razy droższą usługę - czyli zamiast 1 zł - 5 zł za miesiąc. Kiedy powiedziałem, że uprzednio proponowano mi przedłużenie za 1 zł - odpowiedział, że u nich takich cen już nie ma... . Reasumując, mam jeszcze kilka usług w MM i będę z tej firmy uciekał na rzecz innych operatorów, którzy obecnie oferują swoje usługi  troszeczkę taniej. Tak się kończy przygoda z MM po prawie 22 latach... .

Edytowane przez Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multimedia coś zmieniają w swojej sieci w kierunku integracji z Vectrą. Jeśli ktoś, tak jak ja, używa do oglądania dekodera open source i nie używa karty CAM lecz samej karty abonenckiej i OSCAMa to informuję, że Multimedia zaczęły jakoś ostatnio używać nowego CAID 0B02 opisanego jako  VectraMMP, w miejsce wcześniej używanego 0B00 MMP.

Wczoraj wieczorem zrestartowałem dekoder w celu aktualizacji OpenPLi i po restarcie czarny obraz na wszystkich kanałach :-( Spojrzałem co się zaktualizowało ale nic istotnego. Więc spojrzałem w logi OSCAM a tam seria błędów, że nie można znaleźć readera dla providera 0B00 (tak miałem ustawiony reader karty).

Po dalszej analizie logów okazało się, że karta teraz obsługuje providera 0B02 o nazwie VectraMMP. Po rekonfiguracji readera w OSCAM wszystko zaczęło działać po staremu... Stary provider 0B00 działał do pierwszego restartu/kolejnej inicjalizacji karty.

Edytowane przez klosz007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, klient napisał:

Mój obecny pakiet w cenie 93 zł obejmuje: Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150.

Moje dotychczasowe oferty z BOK:

Oferta BOK z początku sierpnia: powyższy pakiet w cenie 120 zł, umowa na 24 miesiące ale HBO tylko na rok (!!!),

Oferta BOK z połowy sierpnia: powyższy pakiet w cenie 140 zł, umowa na 12 miesięcy

Za każdym razem słyszę informację, że z Działu Utrzymania Klienta nie otrzymam lepszej oferty,  bo teraz ten dział oferuje podobne oferty co BOK.

 

Kolejna oferta BOK z dzisiaj  powyższy pakiet w cenie 110 zł, umowa na 12 miesięcy i tu ciekawostka propozycja zwiększenia szybkości internetu ze 150 Mb na 150 Mb (!!!! konsultant uparcie twierdził, że obecnie mam internet 120 Mb) tej oferty też nie przyjąłem, bo w drodze jest już wysłane pocztą wypowiedzenie (wiem że można też telefonicznie złożyć wypowiedzenie. Wkrótce napiszę ofertę jaką otrzymam z DUK.

I oferta finalna z DUK wszystko co mam obecnie czyli Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150 oraz dodatkowo Multimedia go za 95 zł (tylko 2 zł więcej). Umowa na 2 lata, więc mam spokój z przedłużaniem umowy na 2 lata.

Edytowane przez klient
Edit
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej niech się z Vectra nie scalaja bo szkoda kilku kanałów min: Polsat SN, Polsat SF, AMC, Sundance TV HD, Viasat Nature/History HD w zamian za NGC czy BBC z reklamami co 10 minut, no i jakość obrazu w Vectrze ponoć gorsza, niech zostanie jak jest. Dzisiaj ok godz 13.00 po kilku dniach znowu padł mux 378 brak kanałów: Polsat HD, TVP HD, C+ Dokument HD, Metro HD, TVP ABC i Super Polsat. Dodatkowo padł mux 422 brak kanałów: Puls 2 HD, Polsat News HD, TV Republika HD, Fokus TV HD oraz Polsat Sport News HD, gdyby ktoś pytał. 

Edytowane przez Grzechu27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2020 o 09:01, Power napisał:

Ogólnie MM schodzi na psy z ofertami. 30 lipca wygasła mi umowa na internet mobilny 10 GB za 1 zł. Ogólnie nie używałem tej usługi i chciałem z niej zrezygnować, tak więc w czerwcu złożyłem stosowne wypowiedzenie. Przez ponad miesiąc byłem "atakowany" co dwa dni sms-ami, abym skontaktował się z działem utrzymania klienta, bo ponoć mieli wspaniałą ofertę. Któregoś dnia zadzwonił do mnie konsultant z DUKu i zaproponował przedłużenie umowy na rok za 1 zł. Podszedłem do tej oferty z dużym dystansem i powiedziałem , że się zastanowię i oddzwonię. Ostatecznie postanowiłem zrezygnować z usługi i nie oddzwaniać. W ostatni dzień obowiązywania umowy zadzwonił do mnie ponownie konsultant z DUK, twierdząc, że ma świetną ofertę, której nikt nie przebije! Pomyślałem sobie -dopłacicie mi, abym korzystał z internetu mobilnego? ;)  Podczas rozmowy o mało nie padłem ze śmiechu, konsultant zaproponował mi w "promocji" 5 razy droższą usługę - czyli zamiast 1 zł - 5 zł za miesiąc. Kiedy powiedziałem, że uprzednio proponowano mi przedłużenie za 1 zł - odpowiedział, że u nich takich cen już nie ma... . Reasumując, mam jeszcze kilka usług w MM i będę z tej firmy uciekał na rzecz innych operatorów, którzy obecnie oferują swoje usługi  troszeczkę taniej. Tak się kończy przygoda z MM po prawie 22 latach... .

to wielka szkoda że odchodzisz po tylu latach. Jednego malkontenta mniej.Ach ta firma schodzi na psy....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega miał wiele lat Canal plus. Coś go podkusiło i wziął telewizję od Orange. Jak tylko umowa mu się skończyła szybko wrócił do Canal plus. Stwierdził, że oferta i jakość w Orange to nie to.

Jak to określił, dwa lata męczarni z Orange mu wystarczy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sieć Orange jest w coraz większej liczbie lokalizacji. Jedną nogą kiedyś byłem w Orange światłowód. Problem tam polega na cenach. Za pakiet telewizji z C+, Eleven, 2 dekodery i internet na światłowodzie 300 mbit wychodziło coś około 200 PLN. Umowa tylko na 2 lub 3 lata. Przy dłuższej umowie upust rzędu 10 - 15 zł. miesięcznie. Paradoks był taki, że gdy chciałem dołożyć telefony komórkowe na kartę i zrobić ze wszystkiego większy pakiet to cena drożała zamiast tanieć. Po namyśle pozostałem w sieci Multimedia. W przypadku Szczecina nie ma jak do tej pory żadnych zmian. Internet działa jak działał, telewizory odbierają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, szakalq napisał:

Gdynia Leszczynki brak internetu, już drugi raz w tym tygodniu taka sytuacja.

Mi umowa kończy się w październiku, zastanawiam się czy nie przejść do innego operatora. Do wyboru mam Vectrę, Orange i maxnet.
Najbardziej pasuje mi oferta Vectry.

Vectra i Multimedia to już to samo (praktycznie, a z każdym miesiącem będzie to co raz bardziej odczuwalne).


 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.08.2020 o 14:08, Grzechu27 napisał:

[...] Dzisiaj ok godz 13.00 po kilku dniach znowu padł mux 378 brak kanałów: Polsat HD, TVP HD, C+ Dokument HD, Metro HD, TVP ABC i Super Polsat [...]

 

Dziwne, u mnie wczoraj też padł cały MUX z kanałami jak u Ciebie, czyli Polsat HD, SuperPolsat, Metro HD itd.

Tyle tylko, że u mnie ten MUX jest na innej częstotliwości 338MHz.

Dzisiaj już wszystko gra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.08.2020 o 08:42, sw6 napisał:

to wielka szkoda że odchodzisz po tylu latach. Jednego malkontenta mniej.Ach ta firma schodzi na psy....

 

Pośmiejemy się, jak po połączeniu MM z Vectrą będziesz płacił dużo drożej, niż u innych operatorów - to już lada moment. ;)

Edytowane przez Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...