andyp Opublikowano 26 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2020 U mnie bez problemów z netem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 U mnie też żadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 (edytowane) Mój obecny pakiet w cenie 93 zł obejmuje: Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150. Moje dotychczasowe oferty z BOK: Oferta BOK z początku sierpnia: powyższy pakiet w cenie 120 zł, umowa na 24 miesiące ale HBO tylko na rok (!!!), Oferta BOK z połowy sierpnia: powyższy pakiet w cenie 140 zł, umowa na 12 miesięcy Za każdym razem słyszę informację, że z Działu Utrzymania Klienta nie otrzymam lepszej oferty, bo teraz ten dział oferuje podobne oferty co BOK. Kolejna oferta BOK z dzisiaj powyższy pakiet w cenie 110 zł, umowa na 12 miesięcy i tu ciekawostka propozycja zwiększenia szybkości internetu ze 150 Mb na 150 Mb (!!!! konsultant uparcie twierdził, że obecnie mam internet 120 Mb) tej oferty też nie przyjąłem, bo w drodze jest już wysłane pocztą wypowiedzenie (wiem że można też telefonicznie złożyć wypowiedzenie. Wkrótce napiszę ofertę jaką otrzymam z DUK. Edytowane 27 Sierpnia 2020 przez klient edit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2020 No "ciekawe" te oferty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Ogólnie MM schodzi na psy z ofertami. 30 lipca wygasła mi umowa na internet mobilny 10 GB za 1 zł. Ogólnie nie używałem tej usługi i chciałem z niej zrezygnować, tak więc w czerwcu złożyłem stosowne wypowiedzenie. Przez ponad miesiąc byłem "atakowany" co dwa dni sms-ami, abym skontaktował się z działem utrzymania klienta, bo ponoć mieli wspaniałą ofertę. Któregoś dnia zadzwonił do mnie konsultant z DUKu i zaproponował przedłużenie umowy na rok za 1 zł. Podszedłem do tej oferty z dużym dystansem i powiedziałem , że się zastanowię i oddzwonię. Ostatecznie postanowiłem zrezygnować z usługi i nie oddzwaniać. W ostatni dzień obowiązywania umowy zadzwonił do mnie ponownie konsultant z DUK, twierdząc, że ma świetną ofertę, której nikt nie przebije! Pomyślałem sobie -dopłacicie mi, abym korzystał z internetu mobilnego? Podczas rozmowy o mało nie padłem ze śmiechu, konsultant zaproponował mi w "promocji" 5 razy droższą usługę - czyli zamiast 1 zł - 5 zł za miesiąc. Kiedy powiedziałem, że uprzednio proponowano mi przedłużenie za 1 zł - odpowiedział, że u nich takich cen już nie ma... . Reasumując, mam jeszcze kilka usług w MM i będę z tej firmy uciekał na rzecz innych operatorów, którzy obecnie oferują swoje usługi troszeczkę taniej. Tak się kończy przygoda z MM po prawie 22 latach... . Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Uciekać do innych operatorów można oczywiście. Tylko kto da niezły pakiet telewizji, kanały premium Canal plus, HBO i do tego szybki internet po kablu w okolicach 100 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosz007 Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) Multimedia coś zmieniają w swojej sieci w kierunku integracji z Vectrą. Jeśli ktoś, tak jak ja, używa do oglądania dekodera open source i nie używa karty CAM lecz samej karty abonenckiej i OSCAMa to informuję, że Multimedia zaczęły jakoś ostatnio używać nowego CAID 0B02 opisanego jako VectraMMP, w miejsce wcześniej używanego 0B00 MMP. Wczoraj wieczorem zrestartowałem dekoder w celu aktualizacji OpenPLi i po restarcie czarny obraz na wszystkich kanałach Spojrzałem co się zaktualizowało ale nic istotnego. Więc spojrzałem w logi OSCAM a tam seria błędów, że nie można znaleźć readera dla providera 0B00 (tak miałem ustawiony reader karty). Po dalszej analizie logów okazało się, że karta teraz obsługuje providera 0B02 o nazwie VectraMMP. Po rekonfiguracji readera w OSCAM wszystko zaczęło działać po staremu... Stary provider 0B00 działał do pierwszego restartu/kolejnej inicjalizacji karty. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez klosz007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Szykują się na zmiany na przyszły tydzień 1-3 września..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klient Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 (edytowane) 21 godzin temu, klient napisał: Mój obecny pakiet w cenie 93 zł obejmuje: Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150. Moje dotychczasowe oferty z BOK: Oferta BOK z początku sierpnia: powyższy pakiet w cenie 120 zł, umowa na 24 miesiące ale HBO tylko na rok (!!!), Oferta BOK z połowy sierpnia: powyższy pakiet w cenie 140 zł, umowa na 12 miesięcy Za każdym razem słyszę informację, że z Działu Utrzymania Klienta nie otrzymam lepszej oferty, bo teraz ten dział oferuje podobne oferty co BOK. Kolejna oferta BOK z dzisiaj powyższy pakiet w cenie 110 zł, umowa na 12 miesięcy i tu ciekawostka propozycja zwiększenia szybkości internetu ze 150 Mb na 150 Mb (!!!! konsultant uparcie twierdził, że obecnie mam internet 120 Mb) tej oferty też nie przyjąłem, bo w drodze jest już wysłane pocztą wypowiedzenie (wiem że można też telefonicznie złożyć wypowiedzenie. Wkrótce napiszę ofertę jaką otrzymam z DUK. I oferta finalna z DUK wszystko co mam obecnie czyli Super Box, Canal+, HBO i HBO GO, pakiet HD, multiroom, internet 150 oraz dodatkowo Multimedia go za 95 zł (tylko 2 zł więcej). Umowa na 2 lata, więc mam spokój z przedłużaniem umowy na 2 lata. Edytowane 28 Sierpnia 2020 przez klient Edit 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Vectra powoli, ale sukcesywnie robi porządki i okłada po swojemu. Ja już często widzę Vectry auta pod BOK MM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 W końcu by to scalili , ujednolicili i byłby spokój. Pod jedną nazwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grigorios Quedin Opublikowano 28 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2020 U Was.Ja mieszkam w Kwidzynie ,i jestem.ciekaw kto przejmie miasto po MM i Vectrze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu27 Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 (edytowane) Lepiej niech się z Vectra nie scalaja bo szkoda kilku kanałów min: Polsat SN, Polsat SF, AMC, Sundance TV HD, Viasat Nature/History HD w zamian za NGC czy BBC z reklamami co 10 minut, no i jakość obrazu w Vectrze ponoć gorsza, niech zostanie jak jest. Dzisiaj ok godz 13.00 po kilku dniach znowu padł mux 378 brak kanałów: Polsat HD, TVP HD, C+ Dokument HD, Metro HD, TVP ABC i Super Polsat. Dodatkowo padł mux 422 brak kanałów: Puls 2 HD, Polsat News HD, TV Republika HD, Fokus TV HD oraz Polsat Sport News HD, gdyby ktoś pytał. Edytowane 29 Sierpnia 2020 przez Grzechu27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 29 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2020 To chyba lokalnie , bo u mnie działają wszystkie muxy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sw6 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 W dniu 28.08.2020 o 09:01, Power napisał: Ogólnie MM schodzi na psy z ofertami. 30 lipca wygasła mi umowa na internet mobilny 10 GB za 1 zł. Ogólnie nie używałem tej usługi i chciałem z niej zrezygnować, tak więc w czerwcu złożyłem stosowne wypowiedzenie. Przez ponad miesiąc byłem "atakowany" co dwa dni sms-ami, abym skontaktował się z działem utrzymania klienta, bo ponoć mieli wspaniałą ofertę. Któregoś dnia zadzwonił do mnie konsultant z DUKu i zaproponował przedłużenie umowy na rok za 1 zł. Podszedłem do tej oferty z dużym dystansem i powiedziałem , że się zastanowię i oddzwonię. Ostatecznie postanowiłem zrezygnować z usługi i nie oddzwaniać. W ostatni dzień obowiązywania umowy zadzwonił do mnie ponownie konsultant z DUK, twierdząc, że ma świetną ofertę, której nikt nie przebije! Pomyślałem sobie -dopłacicie mi, abym korzystał z internetu mobilnego? Podczas rozmowy o mało nie padłem ze śmiechu, konsultant zaproponował mi w "promocji" 5 razy droższą usługę - czyli zamiast 1 zł - 5 zł za miesiąc. Kiedy powiedziałem, że uprzednio proponowano mi przedłużenie za 1 zł - odpowiedział, że u nich takich cen już nie ma... . Reasumując, mam jeszcze kilka usług w MM i będę z tej firmy uciekał na rzecz innych operatorów, którzy obecnie oferują swoje usługi troszeczkę taniej. Tak się kończy przygoda z MM po prawie 22 latach... . to wielka szkoda że odchodzisz po tylu latach. Jednego malkontenta mniej.Ach ta firma schodzi na psy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakalq Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Gdynia Leszczynki brak internetu, już drugi raz w tym tygodniu taka sytuacja.Mi umowa kończy się w październiku, zastanawiam się czy nie przejść do innego operatora. Do wyboru mam Vectrę, Orange i maxnet.Najbardziej pasuje mi oferta Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Też się zastanawiałem nad Orange , bo mam dostęp do nich (sieć na klatce). Ale oni mają tylko dekodery, nie mają modułów. A to ich przekreśla. Nie chcę z telewizora robić monitora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marciniozo Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Kolega miał wiele lat Canal plus. Coś go podkusiło i wziął telewizję od Orange. Jak tylko umowa mu się skończyła szybko wrócił do Canal plus. Stwierdził, że oferta i jakość w Orange to nie to. Jak to określił, dwa lata męczarni z Orange mu wystarczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Ja wytrzymałem z Orange pół roku. Była okazja bo usunęli kanał gwarantowany. Wybrałem wtedy UPC i oferta i cena były tam bardziej atrakcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thommy18 Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Sieć Orange jest w coraz większej liczbie lokalizacji. Jedną nogą kiedyś byłem w Orange światłowód. Problem tam polega na cenach. Za pakiet telewizji z C+, Eleven, 2 dekodery i internet na światłowodzie 300 mbit wychodziło coś około 200 PLN. Umowa tylko na 2 lub 3 lata. Przy dłuższej umowie upust rzędu 10 - 15 zł. miesięcznie. Paradoks był taki, że gdy chciałem dołożyć telefony komórkowe na kartę i zrobić ze wszystkiego większy pakiet to cena drożała zamiast tanieć. Po namyśle pozostałem w sieci Multimedia. W przypadku Szczecina nie ma jak do tej pory żadnych zmian. Internet działa jak działał, telewizory odbierają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zerojedynkaX Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Qk.2500 zł rocznie za telewizję z internetem to gruba przesada. Orange ze swoimi cenami poszybował za wysoko. Ja płacę 62 zł miesięcznie w MM i nie chciałbym przekraczać tej kwoty nawet jak skończy się umowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafmik Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 4 godziny temu, szakalq napisał: Gdynia Leszczynki brak internetu, już drugi raz w tym tygodniu taka sytuacja. Mi umowa kończy się w październiku, zastanawiam się czy nie przejść do innego operatora. Do wyboru mam Vectrę, Orange i maxnet. Najbardziej pasuje mi oferta Vectry. Vectra i Multimedia to już to samo (praktycznie, a z każdym miesiącem będzie to co raz bardziej odczuwalne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homsky Opublikowano 30 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2020 W dniu 29.08.2020 o 14:08, Grzechu27 napisał: [...] Dzisiaj ok godz 13.00 po kilku dniach znowu padł mux 378 brak kanałów: Polsat HD, TVP HD, C+ Dokument HD, Metro HD, TVP ABC i Super Polsat [...] Dziwne, u mnie wczoraj też padł cały MUX z kanałami jak u Ciebie, czyli Polsat HD, SuperPolsat, Metro HD itd. Tyle tylko, że u mnie ten MUX jest na innej częstotliwości 338MHz. Dzisiaj już wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) W dniu 30.08.2020 o 08:42, sw6 napisał: to wielka szkoda że odchodzisz po tylu latach. Jednego malkontenta mniej.Ach ta firma schodzi na psy.... Pośmiejemy się, jak po połączeniu MM z Vectrą będziesz płacił dużo drożej, niż u innych operatorów - to już lada moment. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez Power Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxio Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Może nie drożej- ale w końcu ceny będą rynkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.