Skocz do zawartości

klosz007

Użytkownicy
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O klosz007

  • Urodziny 11 Marca

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Łódź

Sprzęt

  • Operator
    Multimedia Polska
  • Oferta
    MaxBox

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia klosz007

Czasami wpadam

Czasami wpadam (3/11)

14

Reputacja

  1. Nie wiem czy i ile osób to robiło ale ja wysłałem skargę do UOKIK na te klauzule waloryzacyjne i dostałem odpowiedź, że temat tych klauzul w Vectra/MMP jest im znany i prowadzą postępowanie w ramach swoich kompetencji. Dziękują też za zgłoszenie bo to kolejny dowód w sprawie. Ale oczywiście w indywidualnej sprawie nic nie pomogą bo od tego jest Rzecznik Konsumentów. A tam skarżyć się nie będę bo trzeba by zacząć od reklamacji do samej MMP, ich odmowy i kolejnej skargi do RK i trochę mi się nie chce kopać z koniem bo zapewne nic to nie da. Liczę po prostu że kiedyś w końcu UOKIK przywali im jakąś solidną karę. Do samych klauzul nic nie mam (są wszakże legalne), mam do braku możliwości bezkarnego wycofania się z umowy w razie ich zastosowania. Gdyby taka możliwość była to raczej by się pięć razy zastanowili zanim by ich użyli.
  2. Co do pierwszego - nie da rady - idzie to dalej przez mój firewall i mam publiczny adres IP więc działa tylko jeden port na modemie, WiFi wyłączone. Co do drugiego - u mnie dotychczas na planie 600Mbit bardzo rzadko zdarza się abym nie miał 100% przepustowości up/down. Jakiś regularnych pomiarów nie prowadzę ale spadki prędkości (dłuższe niż krótkotrwałe) nie są zauważalne. Tak, że liczę się z tym że będę miał po prostu 1 Gigabit. Z drugiej strony porty 2,5GbE zaczynają już być coraz częściej stosowane. Naprawdę najwyższy czas aby modem obsługujący DOCSIC 3.1 (czyli teoretycznie prędkości do nawet kilku Gbit) miał już port 2,5GbE.
  3. Pytałem o to jakiś czas temu ale nikt nie odpowiedział. W przypadku opcji 1,2Gbit na HFC wymieniają modem z DOCSIS 3.0 na 3.1. Ja zamiast Arris TG2492 (3.0) dostałem teraz Technicolor CGA4236 (3.1). Niestety ma porty 1GbE więc całej przepustowości 1,2Gbit wykorzystać się nie da.
  4. Klauzule waloryzacyjne/inflacyjne w mojej nowej umowie zostały znacznie rozszerzone względem umowy z kwietnia 2022. W mojej umowie z zeszłego roku nie mogli podnosić opłat w trakcie trwania okresu lojalnościowego a po jego zakończeniu mogli robić to tylko raz w roku kalendarzowym. Teraz mogą już to robić w trakcie okresu lojalnościowego, mogą zmieniać ceny dwa razy w roku (co 6 miesięcy) i nie daje to prawa do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kar umownych.
  5. To powinieneś mieć u umowie jaki koszt poszczególnych usług po okresie lojalnościowym plus mogą raz na rok zrobić podwyżkę inflacyjną (przynajmniej u mnie w obecnej umowie jest zapis, że w trakcie okresu lojalnościowego nie mogą zmieniać ceny z tego tytułu, dopiero po jego zakończeniu). Mi po okresie lojalnościowym wychodziła z automatu podwyżka o 15zł i o tyle więcej zaproponowali mi dziś przedłużenie umowy więc się zgodziłem ale z całkiem pustymi rękami nie wyszedłem gdyż dostałem podniesienie prędkości Internetu do 1,2Gbit (niestety kosztem wymiany modemu na nowszy - nie wiem jaki i jakiejś jednorazowej opłaty aktywacyjnej 15zł). Umowa na 24m-ce (wydaje mi się, że ktoś pisał, że takich już nie ma). Ktoś się orientuje jakie modemy teraz dają do opcji 1,2Gbit ? Arris TG2492 którego dostałem (zamiast CISCO) przy przejściu ze 120 na 300Mbit jest już niewystarczający... Jeśli będzie kolejny klocek jeszcze większy od tego Arrisa to się chyba potnę
  6. A mi przysłali mailem informację, że kończy mi się okres lojalnościowy dla niektórych usług i mają dla mnie najlepszą ofertę i że mam zadzwonić itp. Sami jakoś nie dzwonią a zawsze dzwonili. Co więcej piszą (a raczej ściemniają), że po zakończeniu okresu lojalnościowego opłata za usługi będzie zgodna z cennikiem (podany link do niego) tymczasem w swojej umowie mam jasno podane ile będzie wynosić opłata po zakończeniu okresu lojalnościowego/promocyjnego dla każdej usługi. Np. w mojej umowie stoi jasno, że pakiet HD po okresie lojalnościowym kosztuje bezterminowo 5zł a w ogólnym cenniku kosztuje już 19zł. Pakiet Eleven w umowie po okresie lojalnościowym 5zł a w cenniku 15,90zł itp. itd.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...