Jump to content

klosz007

Users
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutralna

About klosz007

  • Rank
    Amator
  • Birthday March 11

Informacje o profilu

  • Gender
    Mężczyzna
  • Location
    Łódź

Equipment

  • Pay TV Operator
    Multimedia Polska
  • Package
    MaxBox

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przypomnę, że ostatnio MMP przegrała (już prawomocnie) apelację przed sądem w sprawie przeciw UOKIK, musi od tej praktyki odstąpić, zapłacić karę, zwrócić kary klientom itp. Jeżeli klient zrezygnuje z umowy przed czasem z powodu wyłączenia jakiegokolwiek kanału który klient posiadał w momencie zawierania umowy, to może odstąpić od umowy bez ponoszenia kar umownych (no chyba, że przyczyna leży poza operatorem - bo np. kanał przestał nadawać czy tylko zmienił nazwę). Takie same sprawy toczą się również wobec innych operatorów. Tak, że myślę, że teraz będą się trzy razy zastanawiać za
  2. Ja dzwoniłem wczoraj na infolinię w sprawie kanałów HBO które to miałem mieć od 25.09 przez miesiąc (mam to w mailu) w ramach "rekompensaty" za to całe "zamieszanie" i które przestały stopniowo działać już w zeszły weekend. Przełączyli mnie do działu reklamacji, złożyłem zgłoszenie, mieli oddzwonić max. dziś. Tymczasem ani telefonu ani kanałów nie ma. I taka to rekompensata. Nie to żeby mi jakoś specjalnie zależało na HBO ale chodzi o zasadę. Ciekawe czy podobnie będą wyglądać rekompensaty publiczne które nakazał im ostatnio UOKIK.
  3. No bo widzisz Vectra przejęła Multimedia i robi co uważa za stosowne Zobacz mój wcześniejszy post - na infolinii 345345345 automat prosi żeby następnym razem dzwonić już na infolinię Vectry 601601601. Chciałem zgłosić na Infolinii, że nie działa mi po ostatnim weekendzie na miesiąc dane HBO to się dowiedziałem, że lepiej dzwonić do Vectry. Postanowiłem kontynuować, po 15 minutach czekania na wolnego konsultanta zostałem rozłączony. Więc postanowiłem sprawdzić na stronie czy nie można jakoś zgłosić problemu przez ich stronę, to strona nie działa. Myślę, że za chwilę multimedia
  4. Potwierdzam, że u mnie BBC Brit faktycznie działa, za to NatGeo nie. Ponadto, że tego darmowego HBO na miesiąc, przed weekendem zniknęły HBO 2 i 3 a po weekendzie już żaden kanał nie działa Na Infolinii zachęcają do kontaktowania się przy następnym kontakcie z Infolinią Vectry 601601601 (!) a strona multimedia.pl nie działa. Zbieg okoliczności jakiś ? Uzupełnienie - jakiś problem z DNS jest. Jeśli ktoś korzysta z zewnętrznego serwera DNS (a tak zapewne robi zdecydowana większość) to multimedia.pl się rozwiązuje (zapewne z cache serwera). Natomiast jeśli ktoś, jak ja, ma
  5. Moim zdaniem te narzekania na zacinanie czy znaczny spadek jakości są zależne od lokalizacji. Ja od samego początku nie miałem żadnych istotnych problemów. Zacinek zero - ani na TV ani na dekoderze Vu+. Spadek przepływności jest ale nie taki, żeby zaobserwować jakieś dramatyczne widoczne pogorszenie. Jak mówiłem wcześniej, robię sporo nagrań i po tym najlepiej widać jaka jest to zmiana. Wielkość plików zmniejszyła się o 10, góra 15%. Może w innych lokalizacjach jest większy spadek. Inna sprawa, że w Łodzi znów coś mieszają. Były dwa Eurosporty 1, teraz zamiast jednego jes
  6. Wiele osób tutaj powie, że to drogo. Ja płacę nieco więcej w MMP za to co mam w stopce ale nie stosuję strategii wypowiadania umów. Gdybym ją stosował to bym płacił mniej ale wiem, że Orange i Netia to dla mnie żadna alternatywa. No i to co podajesz to jest zapewne cena dla nowego klienta, inną zobaczysz inną przy przedłużeniu umowy.
  7. To samo co próbują już robić inni, Polsat itp. W sumie z punktu widzenia końcowego abonenta wychodzi na to samo co oglądanie TV przez dedykowany dekoder, czy to podpięty przez HFC (kabel) czy IPTV (po światłowodzie). Tyle, że można korzystać mając dowolny dostęp do Internetu. Czyli operator ma pełną kontrolę nad tym co i jak oglądasz, co możesz nagrać, jak długo oglądać nagranie, czy możesz przewinąć reklamy na nagraniu itp. Pełna władza dostawcy programu i operatora nad abonentem, oczywiście za pieniądze abonenta. W dodatku operator jeszcze wie co co się ogląda. Nie, dziękuje, postoję, w
  8. Ja osobiście tej pogorszonej jakości obrazu nie widzę. Natomiast gdybym miał jakieś przycinki to bym to natychmiast reklamował. Oczywiście bitrate już nie jest stały i może to być różnie na różnych kanałach. Ja ogólnie byłem niezadowolony z jakości nawet przed zmianą. Ja sporo rzeczy nagrywam. Oczywiście, żeby mieć pełne/dokładne porównanie trzeba by dokładnie ten sam program nagrać przed i po zmianą (mogę nawet spróbować to zrobić bo dużo rzeczy jest powtarzanych) ale powiedzmy że widzę jak zmieniła się średni bitrate po tym jak zmieniła się przeciętna wielkość nagrań. P
  9. TV przełknął tą zmianę CAID całkowicie niezauważalnie. Jako, że mam dwa moduły CAM (jeden z kartą włożony w TV, drugi leży w szufladzie a sama goła karta w czytniku Vu+) to z ciekawości podmieniłem moduł włożony w TV na ten od dawna nieużywany i też wszystko zadziałało od ręki. Tak, że w samym module CAM chyba nic się nie zmieniło, jedynie nowe uprawnienia są potrzebne na karcie.
  10. Ktoś z forum Vectry odpisał na moje pytanie, że te "kodeki o zmiennym bitrate" Vectra wprowadziła już jakiś czas temu no i też było tam dużo narzekań na spadek jakości obrazu po ich wprowadzeniu. Innymi słowy po przejęciu MMP przez Vectrę zostaliśmy teraz obdarowani tym samym wynalazkiem. Ja tych przycinek o których mówicie nie widzę, przynajmniej na kanałach które oglądam. Na których to kanałach występuje ? Na karcie CAM czy na dekoderach ? Gdybym ja miał coś takiego to bym zgłaszał usterkę. O ile jakość obrazu może być uważana za coś subiektywnego to zacinanie się obrazu już nie bardzo.
  11. Ja osobiście na TV 55" nie widzę jakiejś zmiany in minus ale może mało wymagający jestem albo telewizor mam za daleko. Inni z forum widzą. Gorzej, że niektórzy widzą jakieś krótkotrwałe "przycinki". Ja ich na szczęście nie mam, przynajmniej na tych kanałach które oglądam ale ktoś z forum MMP kto ma też Vectrę zaobserwował je też na Vectrze. Tak jakby koder nie wyrabiał i gubił klatki albo coś w tym stylu. Słabe jest też zdublowanie sporej ilości kanałów - nie tylko SD vs HD ale nieraz ten sam kanał w HD jest na 2 czy 3-ch pozycjach. Od kiedy funkcjonują te "słynne" kodeki w Vectrze ?
  12. Pytanie posiadacza kablówki Multimedia Polska do gawiedzi Vectry Ostatnio miały miejsce spore zmiany w układzie programów MMP, związanych z połączeniem obu sieci (w następstwie przejęcia MMP przez Vectrę). W efekcie np. widzimy na liście kanałów kanały Vectry, których nie ma w ofercie MMP (oczywiście nie da się ich oglądać, są zakodowane). Jedną ze zmian jest bitrate kanałów. Wcześniej MMP miała stały bitrate (mówię o kanałach HD) na poziomie ok. 8,5Mbit, teraz jest to bitrate zmienny, tylko chwilowo osiągający stary poziom. Średnia przepływność znacznie spadła. Pytanie czy mie
  13. Na pewno też wielkość plików z nagraniami się zmniejszyła. Wcześniej 2h nagrania to było powiedzmy 8GB, teraz z 2,5h wyszło mi tylko nieco ponad 6GB. Sam strumień .ts też jest jakiś dziwny - czasem zachowuję sobie jakieś nagrania wycinając z nich zbędne początki i końce oraz reklamy w środku, tnąc na klatkach kluczowych Avidemuxem tak, żeby nie trzeba było robić rekompresji całości. Wcześniej to działało bez problemu, teraz, pomimo, że robię nadal tak samo, dostaję ostrzeżenie zaczynające się od "This video uses non-IDR recovery points". Co prawda zapisane pliki mkv odtwarzają się w
  14. Po kilku dniach od zmiany i ponownego porobienia ulubionych list kanałów (czego nie byłem teraz w stanie sensownie ogarnąć bez Excela) wszystko ostatecznie mi działa. Na minus na pewno pojawienie się kanałów których nie można oglądać i sporo dubli (rekord to ten sam kanał powtórzony trzy razy) oraz znacznie uproszczenie opisów programów w EPG na niektórych kanałach (cała rodzina C+, Eurosport, Eleven). Na plus to, że niektóre kanały mamy teraz w HD. No i zmienny bitrate ale ja osobiście nie widzę jakiejś zasadniczej różnicy w jakości obrazu, ani na plus ani na minus.
  15. No właśnie próbowałem tego swego czasu używać ale nie działało właśnie z tego powodu - nie umiało dopasować kanałów z XML do serwisów MMP a jak to zrobić, żeby było dobrze nie wiedziałem Jeszcze co do bitrate - mam nagrania zrobione przed przeróbką i porównałem z bliska jak wygląda to biało-czerwone "LIVE" Eurosportu przed i po zmianie bitrate ze stałego na zmienny - z nosem przy ekranie widzę, że jest w ten sam sposób rozmyte (ktoś tu wcześniej zwracał uwagę na ten napis). Wydaje mi się, że bitrate wpływa jednak głównie na jakość odwzorowania ruchu - czy nie robi się wtedy p
×
×
  • Create New...